Overzicht Juli Mama's 2008 01-07-2008 Go4baby - Amsterdam - 33 jaar - 1e kindje Droom - ? - ? - ? Veraatje - Groningen - 30 jaar - 1e kindje NinaVI - Rotterdam - 26 jaar - 1e kindje Nin0 - ?- 43 jaar - ? Mother Nature - ? - 24 jaar - 1e kindje Goudvis22 - Friesland - 22 jaar - 1e kindje Triessie - ?- 28 jaar - 1e kindje 02-07-2008 Claud27 - brabant - 26jaar - 2e kindje Monkeylove - DenHaag - 33 jaar - 3e kindje Kristine - Belgie denderleeuw - 27 jaar - ? Bloem82 - Drenthe- 24 jaar- 1e kindje 03-07-2008 Senninha - Utrecht - 29 jaar - 3e kindje Sas7 - Brabant - 36 jaar - 1e kindje Vergo - Weesp - 32 jaar - 1e kindje 04-07-2008 Niesje1980 - Noord Holland - 27 jaar - 2e kindje Mandy80 - Overijssel - 27 jaar - 1ste kindje 3 vlinders Marieke15 - Gelderland - 38 jaar - 1e kindje Phemme - Friesland - 26 jaar - 2e kindje Lobj - Aalst - ? - 1e Kindje 05-07-2008 Anno niem - ? - 24 jaar - 2e kindje Memoiikke - zuidholland - 23 jaar - 1e kindje 06-07-2008 Lientje10 - ? - 38 jaar - 2e kindje Kwebbels - ? - ? - 1e kindje Christiea - Enschede - 33 jaar - 2e kindje 07-07-2008 daantje86 - utrecht - 21 jaar - 2de kindje Mirre - Zwijndrecht - 34 jaar - 1e kindje Freesia - Hulst - 35 jaar - 1ste kindje Marieke - brabant - 29 jaar - 3e kindje Caro73 - ? - 34 jaar - 1e kindje 08-07-2008 Susi - ? - ? - 1e kindje Sann - Brabant - 34 jaar - 1e kindje 09-07-2008 Patricia01 - Vlaardingen - 28 jaar - 2de kindje 10-07-2008 Anne75 - Rotterdam - ? - ? Esthertje80 - Beverwijk - 27 jaar - 1e kindje Miniro - ? - ? -2e kindje Jusi - Noord-Brabant - 24 jaar - 1e kindje Athina - ? - ? -1e kindje 12-07-2008 Ramoontje - Noord-Brabant - 30 jaar - 2e kindje Beastie - Lagedijk - 32 jaar - 1e kindje Joki - Gelderland - 30 jaar - 2e kindje Sassa25 - Amsterdam - 25 jaar - 2e kindje 13-07-2008 Liesje76 - Enschede - 30 jaar - 1e kindje 14-07-2008 maudmorris - coevorden - 27 jaar - 3e kindje 15-07-2008 Diavolo - Flevoland - 24 jaar - 2e kindje Silla - Noord Holland - 29 jaar - 1e kindje Pluys - Gelderland - 27 jaar - 1e kindje 16-07-2008 Minka - Gelderland - 38 jaar - 1e kindje 18-07-2008 Heidi77 - Schoonebeek - 30 jaar - 3e kindje 19-07-2008 Mayo1982 - Hengelo - 25 jaar - 1e kindje Esther1986 - Groningen - 21 jaar - 1e kindje Controle lijst: 12 nov Nina 1e echo 12 nov Sas7 1e echo 12 nov lobj 1e x vk 13 nov Mirre gyn/1e echo 13 nov go4baby gyn/vk 1e echo 13 nov Marieke15 vk 16 nov Freesia HA 16 nov maudmorris huisarts 19 nov veraatje eerste echo 19 nov Sann eerste echo+gyn 20 nov claud27 vk 20 nov Phemme 1e echo gyn 20 nov Triessie vk intake 21 nov mandy80 1ste echo gyn 21 nov Anne75 Vk 21 nov Monkeylove 1ste echo 22 nov Esthertje80 1e echo gyn 22 nov Patricia01 1e gyn + echo 22 nov Anno niem 1e vk + echo 23 nov Lientje vk + eerste echo 26 nov daantje86 eerste echo 27 nov Silla gyn + eerste echo 27 nov niesje1980 gyn 27 nov lobj gyn 1e echo 28 nov Mother Nature 2e echo 29 nov Christiea gyn en 1e echo 29 nov Senninha vk+ 1e echo 29 nov Vergo zh+ 1e echo 30 nov Mandy80 intake VK 03 dec Bloem82 intake VK 03 dec Kwebbels 1e echo 03 dec Liesje76 1e echo 03 dec Triessie 1e echo 04 dec Liesje76 vk 04 dec Athina vk 06 dec Heidi77 06 dec Beastie vk 07 dec Diavolo 1e echo 10 dec Jusi vk 11 dec Diavolo intake VK 12 dec Kwebbels vk 12 dec kristine 1e echo 12 dec Caro73 1e echo + eerste afspraak vk 19 dec Memoiikke, 1e afspraak vk + echo 27 dec daantje86 vk 03 jan maudmorris 1e echo De laatste lijst Quoten anders gaan de kleuren weer weg! en de quote bovenin + onderin weghalen
Jah, mijn kindje krijgt een dubbele naam want mijn andere 2 kinderen hebben dat ook. Michelle Amber en Leroy Timothy... Het grappige is dat ik mijn vorige zwangerschappen neit wou weten wat het was, maar bij mijn dochter had ik meteen een meidennaam en geen jongensnaam en bij mijn zoon omgedraaid... Ik weet nog niet waar ik nu toeneig, maar wil het wel weten met 20 weken hoor... Kamertje ligt er ook maar aan wat het word, als het een meid wordt wil ik een kamertje met vlindertjes of iets en een jongen misschien een kamertje van Paul Frank (Dat aapje)...
nou dan zou ik toch de antibiotica smoes gebruikt hebben voor blaasontsteking ofzo maar wel erg ja... gister gingen wij wat vroeger naar huis en gelijk vragen waarom? nou uh omdat we moe zijn
Jeetje wat snel! Nou wij hebben nog geen idee wat voor naam, zal wel weer tegen het einde gaan komen! Ik kan overigens beter meisjes namen bedenken dan jongens namen, maar misschien komt het wel omdat ik al een meid heb?! Bij onze vorige zwangerschap wisten we het geslacht ook al, en uiteindelijk wisten we ook welke dag en tijdstip ze geboren zou worden dus ik weet niet of ik dit keer weer wil weten wat het gaat worden, zo gaat de verassing er wel misschien weer een beetje eraf...?! En het kamertje, jeetje, wij hebben een 3 kamer appartement, dus denk dat hij/zij in het begin bij ons op de kamer zal komen, tenzij wij wel gaan besluiten om een huis te kopen dan zullen we dan wel zien wat we leuk vinden! Voor mijn dochter hadden we het roze gedaan, denk dat ik dat niet een 2e keer zal doen, misschien iets met groen-blauw, of oranje-rood nog niet over nagedacht....
Triessie, hoe gaat het nu? Gewoon de vk bellen hor als je het niet vertrouwd. Daar zijn die mensen voor.! Wij willen het denk ik ook wel weten wat het wordt. Zijn er nog niet helemaal over uit. Namen wordt lastig, maar gelukkig hebben we nog even. Verder heb ik het ook erg koud. Dikke truien, niks helpt. Krijg steeds op mn kop, omdat ik de verwarming elke x wat hoger zet. haha.... Meiden voor de echo morgen...SPANNEND.!
ach ja je gaat op een gegeven moment wel fantaseren over dingen... het is ook niet dat we daar even voor stil zijn gaan zitten ofzo ging gewoon spontaan. maarre wij kunnen pas vanaf mei in ons nieuwe huis dus dan moeten we heel snel gaan klussen om alles op orde te maken...
@Sassa, ik heb nog aardig wat positiekleding. Zal het volgende week eens uit gaan zoeken. En babykleertjes wacht ik nog even mee. En jij?
nou ik ga toch vandaag even rond kijken op internet voor een broek want die zitten echt niet meer prettig dus dat zal er deze week wel komen. maar baybkleertjes wacht ik nog even mee wel heb ik een nijntje pakje gezien bij de prenatal wat ik denk ik wel ga aanschaffen maar nog eventjes wachten.
Wij hebben nog geen namen. Zijn er ook nog niet echt mee bezig. Dat deden we wel meer tijdens onze eerste zwangerschap. En een naam uitzoeken gaat, denk ik, nog heel lastig worden. Mijn man en ik hebben toch een andere smaak. Wij willen niet weten wat het gaat worden van te voren (alhoewel mijn man nu toch meer begint te praten over het wel weten van te voren). Bij de eerste keer dat ik zwanger was, was mijn idee om de babykamer lime groen te maken met nog een kleur, maar daar ben ik nog niet over uit. En waarschijnlijk ga ik een muurschildering maken op één van de muren. Nog geen positiekleren gekocht (wel al gekeken op de site van H&M). Ik wil met dit alles echt wachten tot ik wat meer zeker van mijn zaak ben. Jammer genoeg beginnen de meeste broeken wel al te knellen
goudvis, die smoes heb ik ook gebruikt, maar als een vriendin de vraag stelt "ben je weer zwanger?" dan ga ik niet liegen.
Ik durf het nog niet echt aan om babykleertjes te kopen, maar als ik de 21ste een goede echo heb ga ik dat vieren door een mooi babypakje te kopen samen met de kinderen en ergens een gebakje te gaan eten (Hebben we gisteravond afgesproken)
@ Joki: Ik heb ook nog positiekleding van de vorige keer, maar een aantal dingen ook al weggegooit omdat ze vaal waren. Ik zal net al wel wat rond te kijken op het internet voor een aantal broeken, die vind ik namelijk echt wel het belangrijkste, maar ik word altijd zo chagerijnig van die positiekleding! Nooit hebben ze eens dingen die ik ook leuk vind! Maar goed net op wehkamp wel wat leuke broeken gezien dus misschien als ik iets verder ben in de zwangerschap toch maar een aantal ga aanschaffen! Babykleertjes wacht ik ook nog even mee, en ik heb de ervaring dat je ontzettend veel krijgt door de zwangerschap heen, en als kraamcadeaus! En we hebben nog wat van de grote zus van hem of haar dus voor de eerste periode hebben we genoeg denk ik zo?!
@ veraatje: Mijn collega heeft in het begin een elastiekje tussen haar knoopsgat en knoop gemaakt, zodat ie toch dichtzat maar niet knelde, kan je ook nog een poosje je eigen broeken aan! Misschien een ideeetje?
Dat is inderdaad wel een goed idee. Maar het vervelende is dat ik altijd vrij strakke kleren droeg en niet echt lange truien. Dus dan zie je het elastiekje Het zou ook zo raar zijn als ik ineens wat wijdere kleren zou aantrekken. Pff, echt ik denk dat iedereen op het werk al door heeft dat ik zwanger ben al was het alleen om mijn 'buikje'.
Veraatje ik heb dat ook gedaan met een elastiekje. Als je er een riem overheen doet zie je er niks van. Bij mij is het toen goed gegaan, al moest ik er met 10 weken echt aan geloven.
Dat is ook wel een goed idee zit nu met mijn knoop los en een vest aan denk dat ik dat elastiek idee bij deze broek ga toepassen... heb ook ff op wehkamp gekeken en daar staan wel een paar leuke broeken op...
@Sassa, bij de zara hebben ze ook positiekleding.Ik weet niet of er 1 in de buurt zit bij jou.? Het merk mamalicious heeft ook erg leuke kleding, voor relatief weinig geld.