Ik kan me zowat niet voorstellen dat de beren vandaag niet komen, want anders doet zo'n baas je niet zo'n voorstel. Ff nog over die teksten: ik heb geen persoonlijke tekst voor Vergo gemaakt en ik heb ook helemaal geen inspiratie (hoogstwaarschijnlijk krijgt ze 20x dezelfde tekst) ook heb ik al meerdere malen hetzelfde richting hun geschreven. Maar zit er ook een kaartje bij waarop alle namen van degenen die mee hebben gedaan komen, anders moet ik misschien toch maar ff een kort tekstje bedenken, alleen dat krijg je pas vanavond en je had de uitdraai al.
Van het weekend al de hydrofiele luiers, washandjes, rompertjes en 2 witte pakjes gewassen. Dat ligt nu toch in de kast/commode en word niet meer vies. De andere kleertjes zal ik zo nu en dan eens wassen, want ook die worden niet meer vies in de kast. Het reserve bedtextiel kan ook vrij snel de was in, alleen met het bedtextiel wat direct gebruikt gaat worden (en bijv. ook de waskussenhoes en badcape) die doe ik denk ik een weekje of 3 à 4 voor de uitgerekende datum, dan wordt dat ook niet meer vreselijk stoffig als dat klaar ligt.
Essie, ik heb ook geen tekst voor Vergo gestuurd. Ik heb ze in de condoleance-kaart al een hele tekst naar ze geschreven en ben ook bang dat ik anders in de herhaling val. Neem aan dat wel alle namen worden vermeld van de dames die een bijdragen doen voor het cadeau..
Tja ML er zal een reden zijn waarom ze je specifiek daar willen hebben, want als het telefonisch kan, mag ik aannemen dat ze dat niet nalaten. Je kan altijd je verzoek om het toch telefonisch te doen bij ze neerleggen. En kan het niet, moet je alsnog gaan, vrees ik. En Anno Niem, vervelend dat je blaasontsteking hebt, maar inderdaad je weet het nu en na het kuurtje zal het alleen maar beter gaan.
Nina: pakjes zijn zowel setjes als boxpakjes. Pyama's dien je er nog 2 extra te hebben (maar je kan ook gewoon shirtje en sokbroekje als pyama gebruiken bijvoorbeeld). Ik ben ook geen expert hoor, is mijn eerste kindje pas, dus moet alles nog "leren". Ik heb alle kleding die ik heb eind vorige week gewassen. Alles ligt nu schoon in de kast. Ga binnenkort ook mijn vluchtkoffer al klaar zetten. Zeker omdat ik natuurlijk al in het ziekenhuis heb gelegen wil ik niet het risico nemen straks tijdens het puffen nog alles bij elkaar te gaan zoeken. Lekker op tijd klaar zijn. ML: kan je niet bellen om het uit te leggen en dan vragen of telefonisch kan overleggen? Bij mij waren de klachten overduidelijk dus hoefde ik niet naar Arbo. Hij belde mij op om telefonisch een en ander door te spreken. Net zo makkelijk! Penny: Het word ook een naam met 4 letters Senninha: Ik hoop dat de beren er vandaag zijn. Moet wel anders belooft die man toch niet zoiets!. Succes met het maken van iets moois voor Vergo. Je bent een kanjer!
Goedemiddag, Wat lief van je mannetje Senninha! Annoniem, vervelend dat je blaasontsteking hebt. Ik hoop dat het snel over is. Ik heb mij net ziek gemeld en ga nu heerlijk slapen. Ben kapot!
Veraatje, alweer 29 weekjes hihihi volgende week 30 weken meid, gaan we terug aftellen hoor! Ziek maar lekker uit, als Björn zo naar school is duik ik ook nog ffies op de bank terug.
Hoi meiden, Ik heb braaf alle 40 pagina's gelezen die ik heb gemist hihi Maar het is me te veel om nog overal op te reageren. Dus ff kort wat me is bij gebleven: Penny, dus toch de Joolz, gave wagen hoor, welke kleur gaat het worden? Kwebbels, een magnetronsterilisator is ook erg handig als je borstvoeding geeft hoor, bv voor afgekolfde voedingen en je kolfonderdelen. Goh meiden jullie zijn allemaal al zo klaar met alles, ik heb voor me gevoel alles nog niet helemaal op een rijtje. Geen naam, geen kaartje, wel een kinderkamer maar daar slaapt Damian nog in en zijn kamer moet nog aan begonnen worden. Geen idee ook of ik alles al een beetje in huis heb qua spullen. Nou ja we hebben in ieder geval het belangrijkste.
Owkee, heb naar de arbo gebeld en mag morgen gewoon om half 12 een telefonisch consult doen... BETERRR!
Dat is fijn ML, bespaar je heel wat reistijd! Kunnen ze je niet gewoon tot je zwangerschapsverlof in de ZW houden? Die arts zal nu toch ook geen verbetering meer zien komen tot het einde..!?
ML gelukkig! Zei het toch als je het uitlegd, zijn ze best soepel. Zeker met zwangeren nemen ze niet zomaar risico hoor! Ik mag ook niet meer dan 8u per week gaan werken (en normaal werkte ik 40u!) ARBO raadde mij zelfs aan om helemaal te stoppen, maar gezegd dat ik het wel fijn vind om nog wat te kunnen doen en niet hele dagen thuis te zitten!
Jah, ik denk dat dit het laatste consult is. Het is het 2e pas sinds mijn ziektewet. Dus denk dat ik niet meer hoef te komen hierna, of nou jah, te komen haha, te bellen
Bah moet nog echt veel doen en had mezelf ook voorgenomen om veel te gaan doen vandaag, zoals opruimen, dweilen, de was doen, verven, maar vanmorgen heb ik alleen maar liggen slapen en nu heb ik geen zin en geen fut...
Nou weer een geruststelling toch! Ben ook een keer bij de ARBO in Rijswijk geweest voor mijn vorige baas, die zaten tegenover dat grote overdekte winkelcentrum..aan een hele drukke weg.
Weer een heleboel dames slecht geslapen... Nou, hier was het vannacht ook geen pretje. Heb dan vandaag ook tot half 11 in mijn bedje gelegen Daarna even een paar boodschapjes gedaan en nu lekker thuis.. Ga ook niet meer weg vandaag, want het weer zit niet echt mee... Vandaag nog even het UWV gebeld om te kijken of alles al geregeld was, wel een beetje vroeg aangezien ik pas in juni met verlof ga, maar ik hoorde al van die verhalen dat het nog wel eens mis wil gaan, dus dacht... Mooi op tijd erbij zijn. Was ook wel weer verstandig blijkt nu... Ze hebben wel een heleboel gegevens, maar helemaal geen zwangerschapsverklaring gekregen. Dus eigenlijk kunnen ze nu nog niet zoveel... Dus meteen maar weer mijn werkgever gebeld... Wil wel graag alles op tijd geregeld hebben.
troost je ook hier nog geen naam voor onze meid. (jongensnaam wel, maar hebben we niks aan) en ook hebben we nog geen kaartje. wat betreft de slaapkamer die hebben we ook nog niet klaar, want onze oudste dochter gaat naar een andere kamer en die is nog niet klaar wel hebben we het meeste daarvoor in huis en daarna kan ik de babykamer opnieuw gaan inrichten. @annoniem vervelend hoor blaasontsteking maar gelukkig heb je al een kuurtje dus zal wel snel beter gaan @senninha top hoor dat jij en je mannetje die beren enzo regelen @veraatje en alle andere zieken BETERSCHAP en doe het lekker rustig aan. ben er zelf nu eindelijk bijna vanaf op nog wat snotterigheid en hoofdpijn na dan. ik las ook nog over kleertjes. gelukkig heb ik van maud ook nog wat en heb toch ook wel al aardig wat gekocht moet binnenkort toch maar eens even gaan kijken wat ik nou allemaal heb, want dat van 3 jaar terug van maud weet ik echt niet meer wat er nog is. ik las ook nog over het steriliseren van flesjes en daar heb ik ook een magnetronsterilisator voor. vind ik zelf wel erg makkelijk. heb net ook wat van mijn echofoto's geplaatst. heeft even wat moeite gekost maar toch. kon ze nl niet hier op de site verkleinen dus moest eerst de foto's gaan bewerken.
Wow, lovelykids, wat een prachtige beelden van de echo. Kleintje ligt zo vredig te zijn in je buik. Echt heel bijzonder. Bd, hihi, nu ben ik wel erg nieuwschierig aan het worden naar de naam Niesje, we weten nog niet welke kleur Joolz we willen. Voor de reiswieg vind ik blauw erg mooi, lijkt me ook het minst snel vies worden (zwart vind ik wat droevig voor t wiegje) Voor de buggy zit denken we toch aan zilver of zwart. Maar wij zijn er nog niet helemaal uit. Ik baal er ook van dat we alles nog zo half hebben hoor. Nog geen naam en het kaartje en de teksten zijn nog niet zeker allemaal. Kamertje is half af. Ahh, we moeten nog zo veel. Hebben nu ook besloten dat we toch de tuin willen gaan doen. Die is nog precies zo als toen we de boot kochten, -lees: 1 grote ravage bestaande uit 10 verschillende tegelsoorten en vreselijk verzakt) Tuin is 24 bij 9 meter dus dat is nogal wat om op te hogen los van alle vergunningen waar we mee te maken hebben omdat het op een dijklichaam is
Hallo, Hier weer ff een vraag van mij. Ik heb nu al een tijdje last van waarschijnlijk een blaasontsteking, weet nu ongeveer niet meer wat ik moet doen. Mijn urine testen en schimmel testen etc komen allemaal negatief terug. Ze weten gewoon niet wat ik heb. Ik heb inmiddels een soort antibiotica gekregen deze slik ik nu 2 dagen. Maar er is nog geen verandering, het wordt gewoon steeds pijnlijker om te plassen wordt helemaal gek, de tranen rollen gewoon over me wangen op dat moment. Mijn vraag aan jullie is, voor de gene die antibiotica gebruikt hebben, hoelang duurde het bij jullie voordat je verschil merkte? Badankt voor jullie reactie's!
Selma ik heb het een tijd geleden gehad, had niets in de gaten totdat ik bloed verloor en met spoed naar het ZH moest komen. Ik heb toen Amoxicilline 500 mg,3 maal per dag gehad. Het gaat pas na een paar dagen werken, en de eerste dagen zijn echt rot. De kuur MOET je afmaken en probeer echt zo veel mogelijk te drinken zodat je heel veel moet plassen des te eerder is de infectie icm de medicatie weg. Blaasontsteking is kan echt gevaarlijk zijn voor je kindje, dus als je het morgen nog niet vertrouw dan zou ik zeker even terugbellen.
Sry Selma, ik kan je er niet bij helpen maar hoop dat het snel beter word voor je... Lovelykids, zie ik dat nou goed? Heeft die kleine een lief wipneusje? haha mooie foto's hoor, kan niet wachten tot ik ook weer mag Het is een rip uit mijn lijf momenteel maar jah, wel ckers te weten mijn laatste zwangerschap dus ach...