Wow Lovelykids, wat een prachtige echofoto's..ben er helemaal stil van en kan er wel uren naar turen zeg! Wat een verschil met mijn laatste echofoto's van 16.5 week. Als wij de tweede pretecho hebben ben ik over de 31 weken, kan haast niet wachten! ML, ik ken het 6 mei weer ff 114 euro neerleggen ppfff maar wat je zeg, het is mooi, uniek en bijzonder en hier ook de laatste zwangerschap.. Vorige keer waren we voor het gehele pakket 107 euro kwijt maar toen waren de doordeweeks 's middags, nu komt er 7 euro avondtarief bij..tsja die 7 euro maak dan ook niet meer uit op zon groot bedrag en anders werd het nog later in de zwangerschap, en als de baby eenmaal is ingedaald blijken ze geen mooie beelden meer te kunnen maken.
wat een liefe echo`s! Selma, ik kan vanmiddag mn kuur pas op halen, dus weet nog niet wat het resultaat is maar ik zou als ik jou was toch nog even de huisarts ofzo bellen, want dat klinkt echt niet lekker! Sterkte
inderdaad ze heeft een wipneusje, maar dat hebben de andere beide kids ook een beetje. dus wat dat aan gaat lijken ze allemaal wel op elkaar. wat ik van blaasontsteking weet is dat het indedaad even duurt voor de antibiotica werkt en dat je de kuur echt moet afmaken. ik heb zelf gelukkig tijdens een zwangerschap geen blaasontsteking gehad, maar daar buitenom wel 2 keer en ik weet dat dat heel zeer deed.
Ja precies, ik neem dat pakket van eeeh.... ik las iets van 100 euro... Ik ben op de dag dat ik de echo krijg 30 weken en 6 dagen dus hopelijk kunnen ze nog mooie beelden van het koppie krijgen want jah haha dat is natuurlijk het leukste
ik was gister 110 euro kwijt (maar het was het wel weer waard hoor) en moet nu dus nog maximaal 15 wk wachten voor ik haar weer mag zien. zijn er nog veel trouwens die een pretecho gaan laten maken. (kan zo snel de lijst niet vinden)
Klopt dat pakket kost 100,00 en dan heb je een x aantal foto's en de DVD. Ze maken in totaal iets van 60-70 screenshots en dan mag je er ongeveer 6-7 uitkiezen om te laten uitprinten. Aangezien ze natuurlijk allemaal even mooi zijn, kan je daarbuiten voor 7,00 extra alle foto's op CD rom laten branden zodat je ze makkelijk op je PC kan zetten, op een website kan plaatsen of kan laten afdrukken..daarom zeg ik 107,00 euro want ik wil geheid alle foto's weer hebben hahahaha
Nou ladies ik ga weer eens even een paar uurtjes op mijn werk kijken. Tot vanavond en niet te veel kletsen he?!
Ja ze had bij ons toen ongeveer 68 screenshots gemaakt, en daar mochten we de mooiste 6 uitkiezen om te laten afdrukken. Dan gaat ze na de echo alle foto's rustig met je bekijken, en als je dan zeg welke je afgedrukt wil dan schrijf ze het nummer op en druk ze naderhand af. Maar je ziet natuurlijk allemaal leuke kliekjes (steeds vanaf een andere hoek genomen enz) en dan kan je voor die 7,00 euries gewoon alle screenshots laten branden. Dus je betaald wat, maar je krijgt ook echt het maximale aan materiaal mee naar huis! Bd, werkse meid! Ik ga vrijdag weer even langs kantoor, een van mijn intercendente heeft een andere baan aangenomen en is dan voor het laatst. Moet ik wel even mijn gezicht laten zien, en van de taart snoepen!
Meiden deze lijst heb ik van pagina 978 gehaald. Kan er iemand nog een nieuwere vinden? Ben zo bang dat ik iemand vergeet op de kaart te zetten. Kreeg net de beren binnen dus kan aan de opmaak gaan beginnen.
Wauw Senninha, die beren zijn echt heel lief en mooi geworden, kreeg er weer spontaan tranen van in mijn ogen. Nu Damian ligt te slapen heb ik ff de tijd om te forummen Ons weekendje weg was heerlijk, Damian vond plopsaland helemaal geweldig, ben zo blij dat we het gedaan hebben. Gisteren nog lekker geshopt in Antwerpen, helemaal super. Helaas werd Damian op de terugweg ziek en loopt hij nu nog de boel onder te spugen, maar nu ligt hij gelukkig te slapen. Gisteravond hebben wij ook onze pretecho gehad. Zucht ben helemaal verliefd op ons kereltje. Hij wilde niet helemaal meewerken, lag steeds met zijn handen voor het gezicht of met zijn neusje in de placenta maar er zijn wel wat mooie plaatjes uitgekomen. Wij betaalden 70 euro voor 3/4d echo en kregen een foto cd-rom en een dvd met alles erop mee. Hij heeft al een behoorlijk bol toetje met een klein neusje en volle lipjes en ze kon al zien dat hij haartjes had Alleen heeft die vrouw de cd-roms verwisseld en zitten we hier met een lege grrrr
Wat ontzettend mooi, Senninha! Hier ook tranen in mijn ogen. Niesje, wat super dat de pretecho zo mooi was. Daar kun je weer even lekker van genieten, zeker?
Jullie hebben nog geen nieuwere lijst kunnen vinden vanaf blz 978? Veraatje hoe is het nu? Lekker in je bedje?
Ik heb eerlijk gezegd nog niet gezocht Heb even lekker geslapen, maar voel me nog steeds beroerd. Helaas geen laptop, dus om met jullie te kunnen kletsen moet ik eruit. Ik kruip er zo, denk ik, weer in of ik plof beneden op de bank!