Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ahh, meis, ik had hem er toch nog even voor je op kunnen zetten!
    Heb trouwens pagina 978 t/m 2000 bekeken en geen nieuwere namenlijst kunnen vinden dan jij al hebt.

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Senninha, schitterend geworden! Echt superbedankt dat je deze taak op je heb genomen meid, dikke kus voor jou!
    Denk dat Dennis en Diana het zeker mooi zullen vinden, en de beren een mooie plek in huis zullen krijgen.

3. Senninha.

Heel erg mooi die beren. Kreeg er weer een brok van in mijn keel....
    Erg mooi gedaan.

Ben jij al bij pagina 2000 Penny? :)
    Liefs Wendie

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb alleen geen puf meer om het vandaag te versturen dus dat doe ik morgen.

Dan maak ik ook een kostenplaatje op en zal ik iedereen een PB sturen met mijn gegevens.

Zal als het ingepakt is ook nog even een fototje maken.

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :) , ik kom niet verder dan 1023.

Maar dank je wel voor het kijken Penny, dan kan ook de kaart erbij en het folie eromheen. ;)

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

dus de foto's volgen nog?

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

mooi geworden hoor

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Maak toch niet uit Senninha als het morgen word verstuurd, volgens mij doet een pakketje er één werkdag over. Dus dan is hij donderdag binnen. :D
    Mijn mannetje rijdt zo langs de MAC! Zooo slecht, maar zooo lekker! En om mezelf helemaal te kietelen heb ik een milkshake banaan erbij genomen hhhmm kan niet wachten totdat hij thuis is :)
    Morgen alweer 3 weken getrouwd :confused: gaat echt snel zeg!

9. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja, ik heb gewoon een vooruitziende blik he ;)

Ben het weer zat voor vandaag, kap ermee. Lekker naar huis en vanavond naar het gemeentehuis om Jeroen als vader van Kruimeltje te erkennen :) De kleine zal ook zijn achternaam krijgen, oe vind het best wel leuk allemaal.

Bye, meiden. Voor straks eet smakelijk allemaal.

x

10. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ooh, Patries waarom moet je nou weer over de Mac beginnen, nu heb ik daar ook al trek in gekregen! Foei foei.

btw, mijn nieuwste verslaving is trouwens Spacewafels, oohhhhhhh, goddelijk. Er zitten er maar 4 in een pak, dus gisteravond heb ik ze alle 4 maar opgegeten, hihi, dan weet Jeroen helemaal niet dat we ze in huis hadden :D

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Arghhhhh SPACEKOEKEN! Verslavend, ow jeetje die zijn echt lekker en zon pakje met 4 stuks overleven het niet lang hier in huis :oops: voornamelijk door mama!
    Maarre Penny, de erkenning is ook wel een feestelijke gebeurtenis dus als je nou richting huis rijdt zeg je tegen Jeroen: Kijk eens wat een hoge bomen (alias MAC reclame :))

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi lieve meisjes!

Vandaag ff een paar uurtjes op het werk geweest was niet veel aan maar goed ben geweest.
    Daarna ff met Pa & Ma aan de shopping geweest en ff wat boodschapjes gedaan (mooi geregeld dat moeders morgen kookt want ik heb er de kracht niet voor, ik weet nl. nu al door 2 nachten mega slecht slapen, vandaag hartstikke druk dat ik morgen blij mag zijn dat ik het naar de fysio red en terug).

Ook hier een slechtslaper! Man wat een drama, ik ben nu ook helemaal kapot maar tukken heeft geen zin meer.

Brief van UWV ontvangen, ik haat het als ik STANDAARD brieven krijg. Er wordt helemaal niet gerept over ziekte door zwangerschap. Gewoon dat ik ziek ben, dat ze nog gaan bepalen of ik een ziektewetuitkering krijg en wanneer ze weer contact met me op gaan nemen en als ik hersteld ben (?) moet ik dat voor die tijd dat doorgeven. Daarnaast nog een hele lijst met do's en don't (voornamelijk don'ts natuurlijk). Vind dat een beetje vaag maar goed.

Ik zag weer prachtige echo foto's voorbij gaan.

Sen....mooi gedaan meis, bedankt daarvoor! Super dat je dit allemaal maar ff geregeld hebt.

ML, wees blij dat je nog uberhaubt contact hebt met de ARBO, sinds mijn ziekmelding (week voor pasen) heb ik de beste man maar 1x gesproken.
    By te way heerlijk dat je het telefonisch af kan maar daarnaast hadden ze ook ff langs kunnen komen natuurlijk.

Verder weet ik het ff niet meer hihihhi.

Laterssssssss

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo laatste foto staat in mijn album, nu nog een doos en op de post.

Patries, Mac is jummie alleen die milkshake van jou mag je houden.
    Lus alle smaken behalve banaan.

Silla, lekker de beentjes omhoog en niets meer doen vandaag.

Penny, suc6 met erkennen!

14. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Senninha, echt het ziet er echt heel mooi uit! Werd er ook helemaal warm van!

Silla lekker rustig aan doen met voetjes op de bank!

Patricia wij gaan hier hutspot eten alles al in huis maar toen ik je verhaal las over de mac moest ik mezelf echt even tot de orde roepen!hihihihi

zo lekker naar huis...heb heel de tijd last van het zuur blehhh niets helpt!

xx nina

15. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hmmm... mc kroket, of big mac lust ik ook wel :D maar milkshake banaan hoef ik ook niet, niks met "nep" banane smaak..

16. naomi32

naomi32 Actief lid

10 nov 2006
    352
    0
    0
    ziet er mooi uit senninha!

nu jullie over mac zijn begonnen , kan ik aan niks anders meer denken , en hier staat de boerenkool op :rolleyes:

17. hahaha. ben blij dat ik niet zo'n grote fan ben van de mac, alleen van de frietjes en de milkshake aardbei... mmmm....

Silla, zulke brieven krijg ik ook standaard van het UWV. Heb er nu al 3 gehad en elke keer zeggen ze binnen zes weken meer te weten, maar ze weten nog steeds niks. Haha..

Senninha, het is echt heeel mooi geworden!

Thanx..

Liefs Wendie

18. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goed gedaan Senninha, heel lief...
    Hwet zal moeilijk zijn misschien, maar we hebben meer dan een halfjaar lief en leed met elkaar gedeeld en niet voor niets blijkt wel... super!

Ik ga gwoon simpel eten. Hamburgers met gebakken aardappel en groente... klaaaar....
    Alleen nog geen zin om te koken en heb allemaal snaai gehaald waaronder een bak stroopwafelijs ;) :p

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Stroopwavel ijs klinkt ook niet verkeerd, wij gaan vanavond voor pizza.. ook geen straf eigenlijk :D

20. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik heb lekkere bami gegeten net en als toetje luchtige bananenvla en verse aardbeitjes :D Er is weer lekker veel gekletst, ga zo de was buiten ophangen buiten en dan is er weer een wasje weg. Nu begin ik ook overdag te lekken..dus ga nu maaar die zoogcompressen iedere dag in doen zo een natte plek in mijn shirt is niet echt charmant :) Nu heb ik nog een bak ben&jerry ijs in de vries staan, chocolade...Maar ik mag hem niet van mezelf,HELP :)

Deel Deze Pagina