haha, das moeilijk om af te blijven he? Ik ga zo eens beginnen met koken. mannetje is zo vrij en dan nog 3 kwartier rijden. kga lekker nasi maken met sate, kroepoek en gebakken eitje... heerlijk. als toetje een lekkere magnum liefs Wendie
je kán ook een klein schaaltje nemen dan eet je niet in een keer de bak leeg én het is best wel weer voor ijs... én je bent zwanger.. én je zou zien, straks is het OVER DATUM
Het is echt heel mooi geworden, Senninha. Super bedankt dat je dit wilde doen! Wat staat er nu precies tussen de beren in? Penny, veel plezier vanavond! Ik ben gelukkig absoluut geen MAC liefhebber en eigenlijk ook niet zo ijs-gek, want anders zou ik absoluut reuzetrek krijgen door al jullie ideeën Manlief moest overwerken, dus ik heb snel maar wat aardappelpuree en groene boontje gegeten. Heel simpel!
Tjah dat mag ik niet laten gebeuren toch?????? Maar aan de andere kant...ben zo n 12 kilo al aangekomen En op zich snoep ik niet zo veel, 2 keer in de week misschien (onder snoepen versta ik koek, ijs en chips)
Senninha heb gekeken en de beren zijn hartstikke mooi, heel lief van je dat je dit allemaal regelt Ook van mij heb je geen PB gehad omdat ik gewoon weg niet weet wat ik er op moet zetten..vind het zo moeilijk..
Lieve meiden, dank jullie wel voor alle complimenten ik heb het met alle liefde gedaan. Iedereen op de lijst staat ook vermeld op de kaart evenals het gedichtje van Penny. Dus als je geen persoonlijk berichtje hebt geschreven geeft dat niets. Veraatje, in het midden van de beren staan onze kaart, doosje met briefpapier met persoonlijke boodschappen en het dubbele fotolijstje waar ze twee foto's van de jongens in kan doen. Wij hebben het eten al lekker op. Heel simpel chilli con carne. Ben hartstikke moe, vandaag veel te veel gedaan, en daardoor (te) weinig hier gekletst. Ga zo de kids naar bed doen en heb vanavond nog een 10 minuten gesprekje op de BSO om 21.00 uur en daarna gelijk naar bed. Fijne avond iedereen en tot morgen.
Zo hier heerlijk gegeten! Sorry meiden als ik jullie in de verleiding heb gebracht, mijn excuses Seninnha het pakket is schitterend geworden! Wij gaan even naar buiten toe, ff klein stukje door het park wandelen met de hond en dan stoppen we even bij een kleine speeltuin die daar ligt..kan mama even haar voeten laten rusten, en Björn even klimmen en klauteren. Hij is morgen toch vrij dus niet erg als hij iets later op bed lig, en is hij lekker moe Daarna douchen en mijn bedje in, want mijn oogluikjes vallen haast dicht van het korte slapen vannacht..ik word gek als ik WEER zon gebroken nacht heb! Iedereen nog een prettige avond, en trusten voor straks! ML en Nannie, succes bij jullie controle morgen!
Is een breiende oma misschien een optie? Mijn ma is inmiddels al weer druk in de weer voor beide deze keer ze wil 2 dezelfde vestjes maken dus voor ons een meevallertje dat Oma de kids graag verwend met eigengemaakte spullen. Overigens kom ik om in de baby-kleding, had toch meer dan dat ik gedacht had ben al 2 dgn aan het wassen en kasten aan het opruimen, winterspul eruit en zomerspul erin en nog niet klaar
*inbraak* wow senninha wow wow wow sorry maar moest dit even kwijt. meiden ik mag hopen dat als mij dit ooit overkomt ik zulke meiden als jullie achter mij heb . ik zit hier gewoon te huilen . dus aplaus voor de juli mama's dat jullie dit doen voor vergo. ze zal blij zijn met jullie gr kim (aug mama) *uitbraak*
Oh meiden ik krijg trek van al die lekkere dingen die jullie voorbij laten komen. Wat ik dus écht lekker vind van de mac is het sundea ijsje met karamel én nootjes JAMMIE! En lovelykids, foto's volgen zeker nog, als het goed is is mijn man nu de cdroms aan het omruilen. Veraatje beterschap!
Senninha: dat heb je hardstikke mooi gedaan heel erg bedankt voor alle moeite die je doet! Verder weet ik niet zo meer wat er allemaal geschreven is . Hier trouwens ook slechte nachten, om 3.30 uur al wakker en ook nog van die echt levendige dromen die je ook nog overdag achtervolgen Binnenkort gaan wij een paar dagen weg, moet ik ook nog ergens rekening mee houden omdat ik zwanger ben? Ik bedoel: heeft iemand tips wat je niet moet vergeten of wat handig is? Owwwww en heel belangrijk mag je schepijs nemen? Wij gaan naar Deutschland.
ook wij gaan binnenkort een weekje weg, en ik maak voor de zekerheid een ziekenhuis tas klaar. Ook met wat kleertjes en zeker de papieren van mijn gyn (laatste bloedtest, laatste echo en papier waar mijn bloedgroep opstaat je moest eens accuut bloed nodig hebben!) gezien mijn medische achtergrond. En verder reist het voor niks mee! Koosje (=maxi cosi) gaat echter niet mee. Tegen die tijd dat je naar huis mag is je man of verwante allang eens bij je thuis geweest om de plantjes te gieten en kan die m mooi meenemen
enne drink voor de zekerheid water uit de fles. Dat is in sommige gebieden zachter dan het water uit de kraan.
Handig is om het telefoonnr van je gyn of verlos mee te nemen voor het geval dat er iets is. Ook had ik de envelop mee met de gegevens die de verlos bijhoudt, dan hebben ze altijd een recent overzicht van je toestand.
Senninha de beren (en de rest) zien er helemaal fantastisch uit! Complimenten (ook voor de moeite die je erin hebt gestoken). Wat een heerlijke praat over de MAC en frietjes, echter van het weekend al 2x frietjes op : 1x heerlijke verse frietjes uit eigen frituur en 1x heerlijk geurende frietjes van de snackkraam op het station. Dus hier vandaag nog spaghetti op, want ik had gisteren al voor 2 dagen gekookt omdat manlief een cursus had tot vanavond. Hier nog wel een overheerlijke chocoladetruffel liggen van het Excellent merk van AH, gevuld met verse slagroom en die gaat er dadelijk aan. Helaas hier geen breiende oma's. Nou ja vroeger heeft mijn moeder wel truien gebreidt, maar da's 15 jaar geleden ofzo, dus dat zal geen suc6 worden. Dus wel een leuke tip, maar ik kan er niets mee helaas.
Bedankt voor jullie reactie's De papieren van de vk heb ik standaard altijd bij me in de tas, dus dat scheelt