Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Misschien een reden om na die 15 jaar weer te beginnen? Of jijzelf? zo groot is het nou ook weer niet, ik doe er 3 dgn over een truitje te breien, mijn ma is iets sneller maar die heeft een ingebouwde breimachine of zo :)

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Heb je het tegen mij? Wij gaan lekker naar de moezel naar Cochem :D

3. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou mijn moeder deed altijd maanden over een trui, dus dat gaat ze nooit redden. En ikzelf :) , nou dat zie ik niet zo zitten en ik heb daar helaas ook echt geen tijd voor.

4. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    das mooi daar, ik zat in Viersen 16 km over de grens bij Venlo, dus net ff de andere kant op.

5. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    tja dan blijft kopen over of iemand zien te vinden die zo gek is op breien (als daarzelf van houd je kids dit aan te trekken) dat ie het voor je doet.....

6. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ja Cochem is zeker mooi :D. Heb er zin in, hoop alleen dat ik het een beetje volhou, hahaha.

Ik ga dames! Ik wens jullie een fijne avond toe en tot morgen!

7. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Buddy Bloem: Heel veel plezier in Duitsland! En als je je telefoon en je vk papieren maar bij hebt dan komt het helemaal goed. Geniet er van!

Silla: Ik vind die standaardbrieven van het UWV ook zo belachelijk. Moet je met je werkgever een plan van aanpak gaan maken (ja hallo...... wordt tot mijn verlof niet beter hoor) terwijl je allang een traject met ARBO hebt besproken. Zeer frustrerend! Moet je nu trouwens ook steeds binnen blijven? Ik ga wel eens weg hoor (blokje om of een boodschapje halen). Ga echt niet hele dagen thuis zitten!

Senninha: Super meid echt heel mooi! Kreeg meteen brok in mijn keel. Weet zeker dat Diana en Dennis dit kunnen waarderen.

Patricia: hmmmm een bananen milkshake... je brengt me op gedachten :D

8. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik lees steeds dat meerderen onder ons zich druk maken over de zwangerschapsuitkering. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je werkgever je gewoon blijft doorbetalen en dat zij dan weer het geld terugkrijgen van het UWV. Dan heb je er dus zelf helemaal geen last van als er iets misgaat. Laatst vertelde onze boekhouder mij, dat ze het bij mij op mijn werk hoogstwaarschijnlijk zo zullen doen. En mocht het nou toch zo zijn dat UWV mij gaat betalen, dan ga ik er straks nog eens achteraan. Maar mijn werkgever gaat alles toch niet eerder insturen als 4 weken van tevoren, want dat zijn de regels :( .

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    BD1, Yep moet idd ook tot 18:00 uur binnen blijven ofzo.
    Tssssssssssk nou ik moet in beweging blijven zegt de fysio dussss wat dat betreft moet ik dus wel eens de deur uit?

Essie, mijn werkgever betaald me ook gewoon en regelen het verder met het UWV, maar waar ik van baal is dat het UWV een standaard brief stuurd terwijl mijn WERKGEVER mij volledig in de ziektewet geplaatst heeft (terwijl ik open stond voor vervangend werk?) en de ARBO staat daar volledig achter.
    Tijdens het tel. gesprek met het UWV heb ik alles uitgelegd en hij schrok zelfs toen ik vertelde dat ik al lichte weeën heb...hij zei" Jeetje mevrouw nu al weeën? Dat is zeker niet best". Daarnaast heb ik hem verteld dat mijn rugklachten niet over zouden gaan tot na de bevalling.
    En dat wordt dus niet in de brief vermeld. Ik krijg dus gewoon een standaard brief en dan voel ik me gewoon een nummer.

Maar goed ik krijg me geld toch wel maar toch is het irri.

Net ff de afwas gedaan...nou dat ging snel...
    2 borden laten vallen en een vlaschaaltje hihihi dus dat ging lekker snel! Oja allemaal stuk natuurlijk hihhihi.

Ga nog ff opruimen en dan morgen naar de fysio en verder helemaal niets! Ik neem een "Sabbatdag" en 's avonds bij mams eten (woont 3 deuren bij mij vandaan) dus hoef ook niet te koken HEERLIJK!
    Of ik ga onze slaapkamer veranderen? Hmmmm? Of (volgens mijn "Plan van Aanpak") zou ik nog de "secretaire" die nu in nog in de (toekomstige) babykamer staat (vol met bende want we gebruiken hem niet) leeghalen.
    Pffff...donderdag komt er ook al niets van want dan heb ik een High Tea bij een vriendinnetje dus dan blijft alleen vrijdag over. Arghhhhhhh waarom heb ik zoveel pijn in de rug dat ik gewoon niet 1001 dingen tegelijk kan doen als iedere "multitasking" vrouw! Grrrrrrrr

10. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ja silla ik kreeg inderdaad ook zo'n standaard brief. Hoe bedoel je je word persoonlijk geholpen.
    Was bij mij zelfs zo dat ik een afspraak had (werd tussen bepaald tijdstip gebeld en moest dus thuis zijn). Kwartier na tijd was er nog niet gebeld, maar ik had wel een afspraak staan bij fysio, dus moest weg.
    Ik snel gebeld "Oh ja de persoon die u zou bellen is ziek" Ja hallo! aals ik niet thuis ben wordt meteen uitkering e.d. stil gezet, maar hun kunnen je gewoon laten wachten. Ook wel ff verteld dat ik het niet netjes vond. Konden ze begrijpen en verontschuldigde zich ook. Heeft toen snel in mijn dossier gekeken en afgehandeld. Nu bellen ze weer over een week of 5.

Ga toch nog maar eens bellen of ik nu toch weg mag. Binnenkort vieren opa en oma hun zoveel jarig bruiloft en dan piep ik af en toe wel even naar huis hoor om op bed te kruipen, maar ja dan zal je natuurlijk net zien dat ze dan komen. En by the way ben regelmatig even eruit (half uurtje per keer ofzo; klein blokje om, of boodschapje halen).
    Anders kom ik helemaal niet meer buiten.

Snap best dat ze het allemaal zo strikt regelen, maar de goede moeten he altijd van de kwade ontgelden.... Nou ja. Zal morgen eens bellen en een en ander uitvragen.

Bij mij regelt ook mijn werkgever het rechtstreeks met het UWV. Als het goed is hoef ik dus niets te regelen, wel zo makkelijk!

11. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    annoniem beterschap met je blaasontst. weet uit ervaring dat het erg vervelend is! :( vaak helpt kuurtje zo!

veraatje beterschap meid!

lovelykids
    wat een mooie foto's zeg! Ze zijn echt heel duidelijk!

senninha wat een mooie beren zeg! en wat goed van jou en je mannetje dat jullie er zoveel werk van hebben gemaakt! echt top! :thumup:

niesje lekker genoten van de echo dus, wel balen dat je nu de verkeerde hebt meegekregen!

patricia erg vervelend die mac verhalen idd haha maar heb gister zelf pizza gehad ook niet verkeerd :oops: mannetje moest vieren dat hij 10 jaar contractverlenging heeft gekregen!

Silla dat is weer typisch he zulke brieven moet zeggen dat ik ze ook heb gehad hoor...denk maar zo t zijn maar computers ook al is het enorm lullig!

morgen weer op controle! En langs huisarts want mijn oogleden zijn helemaal geirriteerd heb er gewoon vellen bij neerhangen :cry: snap er niks van.
    Vandaag de proefdruk opgehaald van geboortekaartje! Het is zo'n lief kaartje geworden! Dan lijkt het zo echt he!

Meiden weltrusten... liefs Nannie

12. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    vandaag bij de vlos geweest en alles was weer tip top in orde.
    mijn baarmoeder ligt alleen hoger voor de tijd dat ik zwanger ben :confused: maar dat maakt niet zo veel uit.
    voor de rest voel ik me helemaal niet goed. ik slaap gewoon zo slecht dat ik last heb van extreme vermoeidheid. slaap gemiddeld 2 uur per nacht en dan is t feest voor mij over. :cry: nu heb ik advies van de vlos gekregen om in de middag toch mijn slaap te pakken als ik daar behoefte aan heb omdat ik snachts toch slecht slaap.

meiden ik ben ff douchen

tot laters

groetjes susanne

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Lieve lieverds,

Ga lekker tukken! Ik hoop goed te kunnen slapen....
    Slaap lekker meisjes!

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Meiden ik ga ook maar eens een tukkie doen. Hopelijk slapen we allemaal een beetje redelijk (tot goed). Trusten.

15. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Goedemorgen!

Hopelijk heeft iedereen een beetje redelijk tot goed kunnen slapen!
    Dames die vandaag op controle moeten, veel plezier!

16. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Whajooo, 29 weken zwanger vandaag!

Er zijn hier meiden geweest die al weeen hebben gehad. Aangezien ik alleen maar krachtige ontsluitingsweeen ooit heb gehad wil ik vragen hoe deze bij jullie aanvoelden.
    Vannacht ging ik in bed liggen en om de 3 minuten had ik harde buiken die ook een beetje pijn begonnen te doen, vooral onderin m'n rug. Een soort druk zeg maar.
    Ik was best bang. Toen ben ik maar even gaan douchen een halfuurtje en toen was het weer afgezakt. Kijk, ik heb altijd wel met regelmaat harde buiken, maar dit was gewoon anders...

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Goedemorgen dames!

Gisteren om 21.00 uur mijn bed ingedoken, en wonderbaarlijk goed geslapen..ben er gewoon helemaal happy van wakker geworden hihihi
    Vandaag even op visite bij een vriendin van mij die ik al een tijdje niet heb gezien, daarna even de markt op en Björn wil zijn Bart Smit bonnen inleveren voor Lego..en vanavond bij mijn schoonouders eten, dus ik hoef ook lekker niet te koken hihihi

ow voordat ik het vergeet: NIESJE, VAN HARTE GEFELICITEERD MEID! :D :D Maak er een leuke dag van, en geniet ervan!

Susanne, fijn om te horen dat alles goed was bij de VK! :)
    Ik moet vrijdag 'alweer' wat vliegen die weken toch voorbij zeg!

En Bloem naar Cochum, wunderbarr schön daar hoor! :D
    Ik kom zelf uit het noorden van Duitsland, dat lijk precies op NL..lekker vlak hahaha

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Niesje, van harte gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van!

ML, sorry ik kan je niet helpen.

Fijn dat je zo lekker hebt geslapen, Patricia!
    Dat voorbij vliegen van de weken heb ik helemaal niet :( Het duurt mij allemaal veel te lang!

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Goede morgen!

Cochem is mooi! zijn wij ook een keer met vakantie geweest, veel plezier daar!

mk, ik kan je niet helpen helaas, maar doe maar rustig aan!

Buddy, lekker dat je goed geslapen hebt! daar knapt een mens van op haha

Niesje, gefeliciteerd!

ik heb ook wel goed geslapen, maar dat doe ik zoizo wel, met mn buik/rug lijkt het iets beter te gaan, hoop dat het ook zo blijft!

Groetjes

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen Veraatje,

Over het algemeen vind ik de dagen ook langzaam gaan, maar als ik dan naar de afspraken van de gyneacoloog kijk denk ik: ow die vier weken zijn alweer voorbij! Heb je dat niet?

Deel Deze Pagina