Hi meisjes, Niesje GEFELICITEERD! Hier ook redelijk goed geslapen maar ben nog wel steeds moe. Over harde buiken, ik wist ook niet beter alsof deze pijnlijk waren. Totdat mijn HA (huisarts) zei dat het bij mij lichte weeën waren gezien ik ze soms echt moet weg "puffen" of niet eens rechtop kan staan van de pijn. Een "gewone" harde buik voelt gewoon als een hard opgeblazen ballon of bal. Dus ML, ik denk dat je het idd moet voorleggen aan de VK (oh hihihhi daar zit je nu al geloof ik) ik ben benieuwd. Maar wel rustig aan doen hè? Ik plof zo op de bank, ga ff kijken of ik nog een filmpie heb ofzo. Maar ga vanmiddag in elk geval nog ff een "powernap" doen...hmmmm nu al zin an! Groetjes
Dames, mijn vriend en ik willen straks met de kleine in oktober een midweekje naar vlieland gaan. Dan zou de baby ongeveer 3maanden zijn. Is dat te vroeg denken julie?
Ik denk niet dat het te vroeg is hoor, lijkt mij tenminste niet. Trouwens, nog ff over mijn vraag, vooral omdat ik verhuisd ben, hoe en wanneer komt die bon van prenatal? liefs wendie
Hi Kwebbels, Aan de ene kant zeg ik nee niet te vroeg. Maar ik denk dat je dat echt pas goed kan bepalen wanneer de kleine er is. Hoe het qua ritme zit enz, enz. Zelf ben ik van mening dat je zo vroeg mogelijk moet beginnen om je kleine zo snel mogelijk "flexibel" te maken in dit soort dingen. Dan went het alvast eraan. Maarre wel lekker hoor ff weg, baby's first holiday !
Knuffelkonijn...geen idee eigenlijk? Ik heb ook nog niets gehoord of gezien. Wel ben ik gister gebeld door "Jonge Gezinnen" dat ik binnenkort een blad krijg en daarna de bon (oid) voor de Felicitas Doos (ophalen bij de Etos). Zaterdag mag ik de Kruidvat doos ophalen...weet iemand wat daar eigenlijk allemaal in zit? Greetz
Slaap je net weer lekker, bellen ze van het werk Ik heb gezegd dat ik morgen weer aan het werk ga, tot groot ontevreden van mijn man. Maar ik heb sinds gistermiddag veel geslapen en het gaat nu wel weer beter. Ik ga straks ook even een filmpje kijken en weer slapen en dan kan ik vast morgen wel weer werken. Wat lekker Kwebbels, naar Vlieland. Ik weet niet of het te vroeg is, lijkt mij eigenlijk niet. Maar Vlieland is zó mooi! Knuffelkonijn, ik heb de bon ook nog steeds niet gekregen. Silla, welke film ga je kijken?
Nou dat vond ik een flinke tegenvaller. Vooral reclame, één ding om voeding in op te bergen, een meegroeiluier en een klein flesje babyverzorging.
Hihihi veraatje nog geen idee. Ik ga ff kijken wat UPC te bieden heeft hihihhi. Maarre meissie je moet je niet zo'n zorgen maken hoor (zegt zij die tot de 20ste week niets anders deed ) het komt goed! Wat voor een gesprek heb je op je werk? Waarom gaat je man niet mee naar het gesprek? Samen staan jullie sterk...
De bon van prenatal kwam bij mij over de post, ongeveer 1 maand terug.. Oke, ik wil wel alvast gaan boeken omdat ik denk dat het er anders straks niet van komt. En stel het gaat écht niet door wat voor reden dan ook, kan ik het altijd cancellen, ja toch? Ja ik heb een leuk appartementje gezien (wilden eigenlijk eerst een bungalow maar dat is echt voor grote groepen) wat dicht bij zee en achter het dorp oost-vlieland ligt. lekker wandelen en het dorpje in. Lijkt mij heerlijk!
Ik heb geen gesprek, ze belden om te weten hoe het ging. Ik had mij gisteren ziek gemeld. En mijn man vindt dat ik de rest van de week maar thuis moet blijven, maar ik heb dus gezegd dat ik morgen weer ga werken.
Fijn dat je je wel al beter voelt maar ik doe het wel rustig aan he Ik heb altijd het probleem dat ik nooooit nee kan zeggen op mijn werk :x dus als ik weet dat mijn werk belt ofzo, neem ik de tel maar niet op. Dan bel ik later terug want dan heb ik kunnen voorbereiden over wat ik moet zeggen, stom he? al moet ik zeggen dat mijn baas kan lullen als brugman en als je bijvoorbeeld morgen jarig bent weet hij het je zo overtuigend te vertellen dat je gelooft dat dat dus niet zo is
Van de kruidvat heb ik nog niks gehoord heb me wel aangemeld! Die doos van de etos vond ik ook wel tegenvallen dus kruidvat zal ook niet veel bijzonders zijn.
Oh oke...maar waarom doe je gewoon niet ff rustig aan? Ik bedoel, de week duurt nog maar 2 dgn dus neem die tijd ff. Mijn mannetje is normaal gesproken van "Hup Sil, niet zeuren gewoon weer werken", maar nu ik zwanger ben...is hij al heel snel..."Doe maar ff lekker rustig aan". Gezien je nu ook zijn kind draagt merk ik dat mijn mannetje sneller vind dat ik aan de rem moet trekken. Ik moet er ontzettend aan wennen maar ik begrijp het van zijn kant wel. Dus ik zou het nog maar ff overdenken als ik jou was, al is het om je man tegemoet te komen.... Succes meissie
Dat herken ik, Kwebbels. Ik kan ook heel moeilijk nee zeggen en blijf ook altijd veel te lang doorlopen. Ik meld me eigenlijk bijna nooit ziek. Maar ik was nu zó moe, ik moest gewoon even bijslapen! Ben jaloers op je, lekker naar Vlieland
Hier precies hetzelfde. Nog steeds voel ik me schuldig dat ik in de ziektewet zit. Ik zei gister nog thuis dat ik elke dag wel ff een uurtje langs wil gaan, gewoon van die pruts klusjes doen. Maar dat werd niet van harte ontvangen door het thuisfront. Een paar dgn in de week een paar uurtjes is zat (al vond ie dat 3 uur al te lang was gezien ik 's avonds een wrak ben).
Maar ik heb een vrij makkelijke man Als ik mijn beweegredenen uitleg, begrijpt hij mij wel weer. En het is nog maar 1,5 dag en dan is het weer weekend! Op mijn werk kan ik het ook rustiger aan doen, hoor! De kids mogen wat vaker spelen de laatste tijd en ik hoor ze niet klagen
Mijn mannetje is nu ook veel meer van ''liever een dag rustig aan doen als je je niet goed voelt''. Al moet ik zeggen dat hij heel overdreven kan doen hoor, maar wel heel lief. Zo gingen we een keer op de fiets..samen op 1 fiets. Zei hij: Ik fiets wel want anders moet je misschien te veel kracht geven en dat is niet goed voor de baby(was toen net zwanger) Ook als ik ergens heen ga fietsen ''Ah joh doe nou maar niet straks val je''...Ja uhhh ik ben niet gehandicapt hoorr
Goede morgen allemaal, Hier lekker geslapen vannacht. Jippie vandaag 26 weken! ML geen idee wat het kan zijn, heb het nog niet ervaren. Maar allicht weet je inmiddels meer. Niesje GEFELICITEERD en een fijne dag! Veraatje ik herken wel wat je voelt. Af en toe heb ik ook zoiets van "wat als ze straks dit heeft of dat niet kan". Maar hoe moeilijk ook: we moeten het loslaten. Kijk er kan altijd iets mis zijn, maar daar moeten we niet vanuit gaan. En op de echt grote dingen, is al redelijk gecontroleerd tijdens de 20 weken echo. Knuffelkonijn die bon van Prénatal komt toch via de email heb ik begrepen/gelezen. Kwebbels geen idee of het te vroeg is. Wel weet ik dat mijn zwager en schoonzus vrij snel met de kleine zijn gaan vliegen naar Gran Canaria (maar wanneer precies weet ik niet). Hangt toch van je eigen kindje af denk ik. Wij willen in oktober ook een midweekje weg naar Center Parcs en die van ons is dan nog jonger. Nou tot slot iedereen met controle: suc6 en veel plezier. Ik ga weer ff aan het werk.