O, wat schattig! Mijn man is nu ook meer bezorgd en ik vind dat wel lief! Ze veranderen echt die kerels als je zwanger bent!
@Veraatje, hihihhi nou voorruit dan maar je mag morgen werken En heb je binnenkort ook geen vakantie? @Kwebbels, die vent van mij kan ook zo nu en dan overdrijven hoor maar vind het wel schattig, gezien hij HELEMAAL niet zo "attent" is whahahaha
Volgende week moet ik nog werken, dan heb ik 2 heerlijke weken vakantie. Daarna moet ik nog 3 weekjes!
Ja mijn mannetje heeft dat ook hoor. Ook als ik iets zat ben ofzo hoef ik het maar te zeggen. Bijvoorbeeld als we ergens wat aan het drinken zijn en ik hou dat op een of andere manier niet lang vol. Bij ons in de kroeg heb je van die hoge barkrukken, zit echt heell vervelend. Nou de vorige keer was ik het na een kwartier al zat en toen zijn we ook lekker naar huis gegaan. Ook kan ik het zomaar in de winkel als we boodschappen aan het doen zijn helemaal gehad hebben. Vooral in de AH hier, dat is zo een rotwinkel. De vorige keer was ik het zo zat daar(druk, de dingen staan niet logisch in het rek, chagarijnige mensen) dat ik linea recta naar de kassa ben gelopen terwijl ik nog niet eens klaar was met boodschappen. Daarna ben ik ook recht doorgelopen naar de c1000 Mijn mannetje vind dat prachtig haha
Hi moppies, Ga ff bankhangen, krijg weer last van mijn rug grrrrrrr. Tot laterssssss (niet te veel kletsen hè whahahaha)
Nou ben terug hoor. Was dus niet zo raar dat ik weeen had, want ik heb echt een onwijze blaasontsteking Niets van gemerkt verder Ik krijg nu meteen anti-biotica, moet ik vanmiddag ff halen bij de apotheek en dan over 2 weken terugkomen om te kijekn hoe het gaat. Mocht ik weer weeen krijgen moet ik meteen bellen, shit! dan merk je wel dat je moederziel alleen bent hoor ben bang man!
Zo het pakket is verstuurd en iedereen is voorzien van een PB. Kwebbels, wij gaan met de kleine eind augustus twee weken kamperen in Zeeland. De kleine is dan ongeveer 6 weken oud. Dus 3 maanden moet ook kunnen toch? Veraatje, ziek is ziek hè. Je gaat toch altijd al te snel aan het werk heb ik het idee. Maar als jij denkt dat je het kan moet je het doen. ML, nu weet je in ieder geval waar het vandaan kwam. En ook al is het midden in de nacht je kan altijd iemand bellen als je het niet vertrouwd. Essie, die dozen waren vast niet 55cm lang?
Zo, heb ff 2 nieuwe buikfoto's geplaatst... Senninha, het geld komt z.s.m, mijn mannetje heeft de porto met niks mee. :Lol: liefs..
mk, gelukkig dat de oorzaak achterhaald is! join the club... Vervelend dat je dan alleen bent, maar je mag me altijd pb-en oid hoor! ben heel opbeurend... knuffelkonijn leuk buikkie!
ML: vervelend zeg dat je blaasontsteking hebt, en je bent niet alleen hoor..wij zijn er allemaal voor je In good and in bad times Knuffelkonijn mooi buikje hoor! Nou ik heb een leuk appartementje gevonden in vlieland we gaan dan voor een weekje, ik kijk er nu al naar uit... Ik ga maar weer ff een wasje ophangen en lekker de deur uit ff langs bij me moeder!
Je kent mij al aardig goed Grappig! Ik ga nu even luieren en dan ga ik vanmiddag nog het geld overmaken! Nogmaals bedankt! Mooi buikje, Knuffelkonijn! ML, wat vervelend. Gelukkig weet je nu wel wat het is, hopelijk is het snel over!
hoi meiden, ik ben weer net terug van m'n werk, een paar uurtjes ouder en kind zwemles erg gezellig, hoewel een paar kinderen het niet met me eens waren vandaag, ik kon af en toe mezelf niet verstaan, dus we hebben maar extra veel liedjes gezongen hihi Over de dozen: Ik heb vorige week vrijdag de bon van de prenatal binnen gehad met de post. En afgelopen maandag mocht ik m'n kruidvat doos ophalen. Die van de prenatal is erg praktisch en mooi. Ik vind de doos met billendoekjes ook veel beter dan die van zwitsal die in de etos doos zat . Die van zwitsal ligt dus bij het afval nu net als de bus om babyvoeding in te bewaren van nutricia die in de kruidvat doos zat . Kruidvat viel echt wat tegen, maarja, ik had daarvoor ook net de prenatal gehad en dat is echt wel de mooiste, dus dan lijkt het nog minder. Het viel me overigens mee de hoeveelheid folders die erin zat. Ik had meer verwacht maar er zat in totaal helemaal niet zo veel in. Wat eerder al genoemd is + "colour catchers" , doekjes die je bij de gekleurde was kunt doen om te zorgen dat de kleuren niet doorlopen. maar oke, ik ga zo een bakkie pepermunt thee zetten.. die heb ik maandag bij de yoga op en dat smaakte me zo goed... ik heb gelijk maar een pakje gehaald en dan verder even uitrusten. Vanmiddag wil ik nog een 9-maanden pakket gaan maken -nouja de spulletjes kopen- voor mijn beste vriendin. Ik hoorde gisteren dat ze 11 weken zwanger was ! Dus dat is wel superleuk nieuws, hopelijk is haar 1e echo zaterdag goed! maar oke: verder beterschap voor wie het niet lekker gaat en dames; hou je rustig, want zo langzamerhand gaan de weken echt wel meetellen!
Nou ik had ze echt in alle maten en ik denk dat die van de Bugaboo aardig in de richting was gekomen, of die van het EasyFix systeem. Maar goed weg is weg en hier zijn de dozen sinds gisteren ook al op het stort. Oh ja ik zal het geld z.s.m. overmaken.
Mooi buikje Knuffelkonijn! Vervelend van die blaasontsteking ML. Toch vreemd dat je dat verder niet door kunt hebben en het wel kunt hebben. Even een vraagje. Ik hoor soms dames over dat de kleine in/achter de ribben zit te trappen (men is dat wel wat verder als ik). Maar kan een kind hoger trappen als dat je baarmoeder eindigd? Ik dacht van niet, of toch wel? Misschien dat iemand het weet, ik heb geen ervaring.
Dames kwam net dit bericht tegen. Maar ja wanneer is straks? Vanuit huis digitaal aangifte doen van geboorte Gepubliceerd op 16 april 2008 Het wordt mogelijk om elektronisch aangifte te doen van een geboorte, sterfgeval, huwelijk of geregistreerd partnerschap. Mensen kunnen straks thuis via de computer hun gegevens doorgeven aan de burgerlijke stand. Bij een huwelijksaangifte hoeven ze ook geen stukken, zoals een geboorte-uittreksel, meer te overleggen. Minister Ernst Hirsch Ballin van Justitie en staatssecretaris Ank Bijleveld van Binnenlandse Zaken kondigden woensdag aan dat ze de digitale aangifte nog deze kabinetsperiode mogelijk willen maken. Als de ambtenaar na de elektronische aangifte nog vragen heeft of als er onduidelijkheden zijn, meldt hij zich bij de indiener. Zo nodig volgt dan een gesprek. Volgens de bewindslieden past hun plan in het streven om de administratieve lasten te verminderen en de service aan mensen en bedrijven te verbeteren. Wie nu wil trouwen, moet persoonlijk bewijsstukken als een geboorteakte en een uittreksel uit de gemeentelijke basisadministratie (GBA) aan de ambtenaar van de burgerlijke stand geven. Dat kost tijd, geld en moeite, omdat ze vaak bij andere gemeenten moeten worden opgevraagd. Dankzij de nieuwe procedure hoeven mensen straks geen leges meer te betalen voor de stukken. Ambtenaren krijgen de mogelijkheid om de verstrekte gegevens direct en online te controleren. De elektronische opslag van akten levert gemeenten ook een behoorlijke besparing in ruimte en kosten op. Het blijft mogelijk om een papieren akte aan te vragen of persoonlijk aangifte te doen in het gemeentehuis. Bron: ANP.
Je baarmoeder is rekbaar natuurlijk en daardoor, ook al ligt de baarmoeder iets lager dan de ribben, kunnen ze er wel tegenaan trappen.