Ml ik snap dat je even schrikt! Ik hoop dat je kuur snel werkt! En inderdaad wij kunnen je misschien wel beetje opbeuren! Veraatje fijn dat je je weer zo goed voelt dat je wil werken maar doe wel extra voorzichtig hoor! Hier is manlief ook een stuk voorzichter en sneller met het zeggen van blijf gewoon thuis en rust goed uit! Wel heel lief! Senninha geld is overgemaakt! Echt nogmaals supers! En inderdaad we hebben een mooi groepje zo! Zo de meiden die al vakantie hebben geboekt.....jullie laten me twijfelen! Ik dacht echt van dat zit er dit jaar even niet in! Heel misschien dan toch een last minute in eigen land? Lijkt me wel best spannend! Ik denk net als jij Silla dat het ook beetje afhangt hoe de kleine dadelijk is maar hoe sneller je ze laat wennen hoe beter! Essie de baby kan niet verder schoppen dan de baarmoeder stopt! Hij zit daar namelijk in zin! Maar ik weet wel dat de schoppen hier ook al best pijnlijk zijn bij mijn ribben! Ik denk dat ze nu groter en krachtiger worden en daarom voelbaar bij je ribben! xx nina
ja dat bericht heb ik ook net gehad van radar van tros ik denk dat wij het gewoon op de oude manier doen want de beide meiden staan al in ons trouwboekje en dan zou de jongen er in eens niet meer in komen zou ik niet leuk vinden... Bij ons zijn de kinder ook door heel nederland aangegeven nanouk in leeuwarden tessa in zutphen en deze kleine wordt hardenberg.... verder hier we goed gisteravond veel harde buiken gehad en dat was dus echt niet fijn....volgende week maar eens overleggen met verloskundige hoe en wat niet dat ik verwacht dat ze er veel mee doet want dat heeft ze vorige keer ook niet gedaan.... Zo meteen even naar de bieb toe met de meiden en dan daarna zwemles en dan moet nanouk vrijdag afzwemmen voor diploma a....spannend...nou vanavond maar eens om 20.00 op bed want ik ben nu al weer moe... o ja de doos van prenetal heb ik nog niks van gehoord etos heb ik al en kruidvat kan ik eind deze maand ophalen... Ben benieuwd naar de inhoud van de doos want dat kan per winkel verschillen.... Mijn maxi cosi was ook binnen dus die krijg ik vrijdag ook en het wiegje staat al op zolder klaar samen met de bak van de kinderwagen., de box wordt over een week of twee gehaald bij mijn ouders...en dan zijn we wel klaar,,,, tessa gaat in begin juni over naar de andere kamer en dan kan het ledikant in het kamertje..... ik heb ook een santella das een nieuwe vorm van de tummy tub alleen wat groter..... verder heb ik ook zo'n elektronisch kruikje ipv een oudewetse...en ik weet niet wat nog meer ik moet alleen luiers nog halen en fles voeding want de flessterilisator heb ik ook al...kijk ik schiet al echt op.... nou dames ik ga de meiden klaar maken en dan naar de bieb..gr heidi gr heidi
Senninha, ik heb direct het geld overgemaakt en die dat je ook de Postbank heb..dus moet al op je rekening bijgeschreven zijn Jeetje, ML jij ook al blaasontsteking. Hoorde toen in het ziekenhuis dat het ziektebeeld nummer 1 is onder de zwangeren, en ik merkte het toen ook niet...raar he!
Dag lieve meiden, Ben ook sinds gistermiddag thuis. Had super slecht geslapen, dus gisterochtend alleen even wat afgemaakt op mijn werk en daarna naar huis om te slapen. Steijn is ook weer snip verkouden en mijn vriend en ik beginnen ook weer...pfff..zal blij zijn als we allemaal een super afweer hebben tegen al die griepjes etc Het gaat nu wel weer goed, gister veel geslapen en 's avonds vroeg naar bed. Senn ik heb het geld overgemaakt aan je, heb ook giro en via internet moet het er al wel op staan bij je denk ik Ontzettend lief dat je dit geregeld hebt en het zag er erg mooi uit. Dikke knuffel voor jou. Niesje Happy birthday to youuuuuu! Maak er een hele mooie dag van. ML gelukkig weet je wat er aan de hand is en hopelijk werkt de kuur erg snel. En als je het niet vertrouwd bel je vk. Kwebbels wij willen denk ik eind oktober begin november ook nog even weg met de kids. Met Steijn zijn we toen voor het eerst gegaan toen hij 6 maanden was en dat ging prima. In september zijn we naar Italie geweest en hebben we 's nachts gereden. Steijn en ik sliepen toen. Op de terugweg wel overdag en als hij een half uurtje heeft lopen jengelen is het veel. was ontzettend trots op hem Volgend jaar mei juni willen we weer naar Italie. Dan is deze kleine bijna 1.
Zo even een boterhammetje gemaakt, dat doet een mens goed! Björn heeft zijn verjaardagsbonnen opgemaakt, hij zat heel de tijd dat hij Lego ervoor wilde kopen maar puntje bij paaltje dus niet. Hij heeft nu een grote Optimus Prime van Transformers genomen die hij van vrachtwagen kan ombouwen naar een pistool met foam pijlen..dus elke keer vliegen die dingen mij om de oren Hier is het zonnetje weer verdwenen, en zie ik donkere wolken aankomen bleggg hopelijk blijf het in ieder geval wel droog.
Haai meiden, HAPPY BIRTHDAY TO NIESJE!!! Senninha, jullie hebben echt een heel mooi pakket gemaakt. Super. Heb ook net het geld via giro naar je overgemaakt Patries, je weet dat ik altijd jou tips op volg. dus.... we zijn gisteravond bij de Mac geweest om de erkenning van Jeroen als vader te vieren goed excuus toch! Knuffelkonijn je hebt al leen mooie flinke toeter hoor Veraatje, om eerlijk te zijn ben ik ook best ongerust of alles wel goed en gezond is. Gisteren voelde ik de kleine bijna niet, gelukkig is ie vandaag een stukje drukker. Maar kan niet wachten tot de volgende controle om het hartje weer te horen. Heidi, wat is zo'n electronische kruik nou precies? Zit er echt een lichtnet snoer aan? En zou het echt beter zijn dan een ouderwetse? Kwebbels wij willen eind augustus het familie uitje naar Giethoorn ook niet missen. Kleintje is dan 4 weken, maar wil er echt graag heen. Huren dan met de hele familie van m'n vaders kan (ongeveer 16 man) een boerderij. Hoop dat het kleintje dan al lekker slaapt en dat alles goed gaat. ML, gelukkig zijn ze er nu achter dat het blaasontsteking is, hopelijk gaat het nel beter met je door de antibiotica. Ik kan me heel goed voor stellen dat je je moederziel alleen voelt en bang bent. Gelukkig heb je Michelle en Leroy bij je en hé Moordrecht en Zoetermeer is ongeveer 20 minuutjes rijden he. Dus als je het niet meer trekt kom ik je vervelen hoor, pas maar op!
Haha hou ik je aan Penny Senninha, ik maak zo het geld aan je over... Over lieve, bezorgte mannen gesproken, ik heb mijn ex maar even gesmst dat ik ween had gehad en dat ik een blaasontsteking had en hij smste: Minder voor je verder niets zucht...
Ik had dat van de electronische aangifte ook al gehoord inderdaad (raar klinkt net alsof je electronisch je belasting aangifte doet ). Maar op het nieuws vertelden ze er ook bij dat dit nog in deze kabinetsperiode moet gaan gebeuren. Echter het kabinet zit pas vanaf februari 2007 plus 4 jaar is dus 2011. Dus ik vrees dat het voor ons te laat gaat komen. Al moet ik zeggen, lijkt me voor mijn man ook heel erg bijzonder om met ons trouwboekje ons allereerste kind op het gemeentehuis te gaan aangeven !
helaas nog niet, beetje gek, wel dames die interesse tonen in eerste instantie maar daarna gewoon niks meer laten horen....
Nee, het boeit m allemaal niet veel. Hij gaat eind Juni ook op vakantie Nah jah moet hij weten, gelukkig dieoet het me weining meer hoor, dat scheelt. Het is zijn eigen onvermogen en domheid, niet het mijne. Nou heb net mijn eerste smerige pilletje ingenomen..blech haha maar t is voor een goed doel... 5 dagen lang 3x daags...
Senninha ik heb het geld naar je overgemaakt. Niesje gefeliciteerd! ML: Toen ik opgenomen werd in het ziekenhuis was dat het eerste wat ze controleerde. Blijkbaar kan je van blaasontsteking ook weeen krijgen, dus goed dat je naar HA bent geweest! Rustig aan hoor meid en lekker veel drinken, dat is goed voor je! Vanochtend voor het eerst wezen zwemmen tijdens mijn zwangerschap. Mannetje raadde het aan(misschien is dat wel fijn met je buik enzo). Maar ja ik ben een grote koukleum en in een zwembad heb ik het altijd koud in dat water hahaha (echt erg!) Maar toch maar geprobeerd en aangezien hij vandaag vrij was (vond wel fijn dat hij eerste keer ff mee zou gaan. Stel dat het niet lukte met mijn buikpijn dan kon ik meteen naar huis), maar ging best goed. Hebben niet echt gezwommen maar meer rondgebodderd haha. In het kinderbadje waar het heerlijk warm was, lekker in het zonnetje acher het raam. Lekker! Ga ik vaker doen, zeker om even te relaxen. Ga zo eens even bellen met het UWV wat nu precies de bedoeling is van het binnen blijven.
Ik mag gewoon naar buiten hoor, het UWV controleert dat niet. Ik zit al vanaf 18 Februari in de ziektewet en ik kan gaan en staan waar ik wil. Ik krijg brieven wanneer ze een evaluatiegesprek met me willen, of ik dan bij de telefoon wil zitten, maar that's it Ik heb verder alle vrijheid. Ook vanmorgen de Arbo weer gesproken en sjah, hij snapte ook wel dat ik neit eer aan het werk kon, dus dat was gauw klaar. Heb nu weer een telefonische afspraak met hem op 14 Mei. Waarom weet ik niet, want mijn verlof begint op 21 Mei, maar owkee hahah... Vind het best...
# mooie buik knuffelkonijn! # balen ml, weeen en blaasontsteking, ik kan me voorstellen dat je je dan alleen voelt, je hebt dan toch behoefte aan aandacht en bezorgdheid van een ander. wat een l*l zeg die ex van je. # senninha, ik heb het geld zojuist over gemaakt.
Zo net gebeld met het UWV, maar ik hoef in principe niet meer thuis te blijven. Je moet iedere dag tot 18u thuis blijven zolang je nog geen controle hebt gehad. Ga je langer dan een aantal dagen weg dan moet je dit melden. Vooralsnog dus geen probleem en kan ik gewoon weg wanneer ik wil. Uitgelegd aan die mevrouw dat ik toch niet langer dan een paar uurtjes uit huis kan, maar niet dat ik weg ben en er dan ineens iemand voor de deur staat. Zou beetje vreemd zijn natuurlijk!
Ik heb nooit controle gehad alleen bellen ze me 1x in de paar weken en dan krijg ik het in een brief. Ze gaan me nu bv weer bellen op 22 April tussen 13:00 en 15:00...
Hi ML... Balen een blaasontsteking en ik kan me goed voorstellen dat je ff bang bent, maarre mocht je ff een hart onder de riem willen, mag je me best sms'en hoor! Dan sleep ik je door je angst moment heen! En je ex...pffff tis super irri dat ie zo reageerd, maar weet dat er genoeg mensen zijn die wel echt om je geven en voor je klaar staan! By the way...ik kwam er door een blaasontsteking achter dat ik zwanger was hihihhi. Ik had nog nooit een blaasonsteking gehad hihihhi. Nou ga weer ff Ophra kijken...The Cosby Kids zijn op visite bij haar! Vond dat altijd zo'n leuke serie! Laterssssssssssssssss