Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ze zijn verplicht om iedere 6 weken telefonisch contact met je te hebben.
    Dit heeft te maken met wettelijke richtlijnen waar een Arbo zich aan moet houden. Houden ze zich er niet aan dan kan het UWV zeggen dat ze niet alle regelgeving gevolgd hebben en dan krijgt je baas ook geen vergoeding voor jouw ziekte uren. Dit heeft niet alleen te maken met je ziekmelding nu maar stel door omstandigheden dat je na je verlof niet aan het werk zou kunnen dan kijken ze bij het UWV ook naar deze ziekmelding en moeten ze dus alle afspraken nagekomen zijn.

Heb precies hetzelfde als jij ML, mijn zw. verlof gaat 21 mei in en op 14 mei heb ik nog een telefonisch consult. Ze zei ook dat het puur voor de verplichting was die zij hadden en niet om te kijken of ik voor die laaste week nog aan het werk zou kunnen.

Enne die ex van je, ach laat maar waaien............ ;)

2. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Jep! Zie je wel, als we zo doorgaan wonen we gewoon allemaal vlakbij elkaar!

ML, wel erg cru die reactie van je ex en dat hij dan ook nog op vakantie gaat rond JOUW tijd is natuurlijk wel helemaal gevoelloos.
    Gaat hij eigelijk het kindje erkennen? Of wil hij er echt niets mee te maken hebben?

3. waar woon je dan? en naar welke vlos ga je? doe je ook aan zw gym?

4. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik kwam er ook op een rare manier achter dat ik zwanger was.
    Ik ben op woensdag 26 sept. 2007 plotsdoof geworden aan een kant.
    Om dat zo goed mogelijk te laten genezen moet je binnen 24 uur prednison gebruiken. Gelukkig moest ik die dag ongesteld worden.
    Dus bij de hh gemeld dat ik mogelijk zwanger kon zijn, en ja dan mag het niet hè. Dus daar ter plekke een test gedaan, hoe romantisch :rolleyes: , en ja hoor echt een heel licht streepje en geen prednison voor mij.
    Gelukkig mis ik nu nog alleen 25% van mijn gehoor aan 1 kant in de hoge tonen. De duizelingen zijn wel helemaal weg maar heb wel 24 uur per dag last van oorsuizen aan 1 kant (in de hoge toon natuurlijk :( ).

Niels was thuis en ik kwam terug van de hh en zei, schat ik heb goed nieuws en slecht nieuws, welke wil je eerst horen. Dus eerst het goede nieuws verteld dat we zwanger waren en daarna het slechte nieuws van mijn plotsdoofheid.

Als ik het dan zo bekijk ben ik echt veel ziek geweest.
    Vorige jaar juni een longontsteking, 4 weken thuis, toen die plotsdoofheid, vanwege de enorme duizelingen en het kwijt zijn van gevoel van richting, 6 weken thuis, en nu dus vanaf half januari al. :(
    Maar even afkloppen, ik heb deze zwangerschap nog niet in het ziekenhuis gelegen. :D

5. 26 september? dan ben je toch veel verder?
    heb het geld overgemaakt...
    liefs rensie

6. ik kan zowaar mijn buik zien bewegen als de kleine schopt! vind het helemaal mooi!
    Stond les te geven en roep ineens door de klas :
    WOW mijn buik beweegt!

liefs rensie

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Silla ik heb ook Oprah zitten kijken, leuk he die kids van de Cosby show en dan nu allemaal zo groot :D
    Het zonnetje scheen naar binnen, dus na 10 min was k in dromenland hihi totdat mijn mannetje mij wakker kuste :oops:

Ga nu richting mijn schoonouders om lekker een hapje mee te eten! :D
    Dus allemaal nog een prettige avond dames, en eetse voor strakkies.

8. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

He leive meiden.. Jeetje heb net even bij zitten lezen.. Jullie kletsen echt veel!
    S even kijken wat ik onthouden heb..

Ml, Gaat ie nu weer een beetje? Wat een Klojo van een ex heb je zeg! Meid Koppie ervoor he!

Patricia, Pas je op met de pijlen?

Seenhia ik heb het geld naar je overgemaakt!

Buddy Knuffelkonijn, Mooi buikje hoor!

Rensie, Iki zie mijn buik af en toe bewegen als de kleine beweegt! Super leuk!

Verder ben ik allemaal even kwijt.. Sorry dames..

Hier gaat het verder allemaal goed! Vandaag het rooster gekregen van Juni! Ik hoef maar drei dagen! 2,3,4 juni moet ik werken en dan heb ik verlof! Joehoe!

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Moet natuurlijk 24 oktober zijn. ;)
    Vanaf 26 september is de teller gaan lopen.

10. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Iedereen eet smakelijk, ik ga ff een happie doen.

11. Ja, eet smakelijk iedereen, ik ga zo ook ff eten...

Liefs...

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ach jah die ex, hij heeft duidelijk nooit een ruk om me gegeven, t was 3 jaar fake :(
    Haha ik vroeg hem of hij me naar de ikea kon brengen eventueel aangezien ik nog wat spulletjes nodig heb...
    Volgens hem ben ik spilziek :( En dat durft ie gewoon zonder schaamte te zeggen terwijl hij niets bijgedragen heeft ow ennem... moet ik maar met de bus want hij komt niet bij de ikea :(
    Echt zo'n statement die kant noch wal raakt zeg amar. Hij is echt triest...
    Maar wie het laatst lacht lacht het best en zoals jullie weten ben ik dat want ik heb Mayron en weet wat het waard is om zo'n kleintje te hebben...

13. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Moet je dan met de bus helemaal naar Delft?
    Lijkt me ook een mijl op zeven en je moet dan ook geen grote dingen nodig hebben. :(

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah haha m'n moeder vloog uit dr dak toen ze het hoorde, dus die heeft voor vervoer gezorgd :p

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Anders roep je maar hoor. In Utrecht hebben we ook Ikea.
    Kom je lekker met de trein en brengen we je daarna met de auto naar huis. ;)

Ga nu sluiten en lekker CSI van maandag kijken.

Bis morgen............

16. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    penny
    zo'n elektronische kruik doe je 3 min in het stopcontact althans de stekker dan haal je de stekker eraf en doe je hem in zijn zakje en leg je hem in het bedje.....
    na 20 min is die op zijn warmst.....
    je moet net als bij een gewone kruik er een opgerolde doek tussen leggen....
    voordeel vind ik dat deze kruiken niet kunnen lekken etc...en je zit niet te klieren met water etc...
    maar ik heb er verder nog geen ervaring mee maar het moet goed werken.......gr heidi

17. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Vraagje: ik heb net diverse onkruidpollen staan verwijderen in de tuin. Maar omdat onkruid verwijderen niet gaat met van die stugge handschoenen, heb ik het met blote handen gedaan. Maar daarna wel ca. 6-8 keer mijn handen gewassen met zeep (en flink geschrobt met een nagelborstel) en toen pas een boterham gegeten. Met zo vaak je handen was zit dat wel snor toch!?

Sowieso komen er geen katten in onze tuin, omdat de honden daar altijd zitten en ze durven hier dus niet te komen (al doen de honden wel soms hun behoeften in de tuin).

Het kan toch alleen maar kwaad als je met die vieze handen weer je mond ingaat? En dat was niet het geval.

18. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

ML: Wat triest zeg sommige mensen he?
    Ik weet niet meer wie het vroeg over de electrische kruik maar ik heb hem ook. Ik heb hem zelf al gebruikt aangezien ik de hele dag het raam op de slaapkamer open heb en het af en toe ijskoud is dan...Je moet hem 3 min opwarmen inderdaad dan doe je hem in de kruikzak en voila hij blijft zeker zo een 3 uur goed warm. Het werkt erg goed vind ik.

Over zielige mensen gesproken zeg. Sprak een vriendin die ik echt al heeel lang niet meer gesproken had. Aangezien zij dus niet wist dat ik zwanger was gelijk maar even gezegd natuurlijk! Dus waarop haar reactie was dat ze zoveel dingen hoorde dat ze niet alles serieus nam. Ik vvroeg dus wat ze allemaal gehoord had..ik moest gewoon lachen toen ik het hoorde want:
    Ik was hoer geworden, gebruikte drugs en mijn vriend was alcoholist en ow ja hij sloeg mij ook nog :confused: ...Dus toen ze hoorde dat ik zwanger was had ze zoiets van tja het zal wel..Ik moest echt lachen enzo maar ben toch benieuwd wie zulke verhalen over mij verspreid zeg, diegene zou ik zelf wel even willen spreken. Ik heb bij mijn weten echt geen vijanden ofzo dus tja heb ook echt geen idee wie dat allemaal zegt :rolleyes: Maar goed op zich lig ik er niet wakker van hoor maar toch snap ik niet wie zulke dingen nou verzint. Mijn vriendin wist ook wel beter en nam het ook niet serieus maar goed..Zal wel leedvermaak zijn, het is hier namelijk best wel klein allemaal dus iedereen weet altijd alles lijkt het wel.

Vlieland is trouwens Terschelling geworden omdat dat volgens mijn moeder velen malen leuker is..naja mij maakt het niet uit, eiland is eiland :)

Rensie ik zie mijn buik ook bewegen, als ik in bad ga (wat ik echt vaak doe sinds ik zwanger ben) lees ik een boek en ht water beweegt dan dus niet omdat ik zelf heel stil zit. Dan schopt ze ofzo en dan lijken het wel geluidsgolven want dan begint het water ook te bewegen :)

19. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik zou me geen zorgen maken als ik jouw was hoor, jouw handen waren echt wel schoon na zovaak gewassen te hebben :)

20. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nog nooit van gehoord, misschien werkt het inderdaad goed.
    Hier heb ik nog een ouderwetse kruik van schoonmoeders gekregen die gevuld is met olie. Die warm je op in een pan kokend water. Omdat de kruik dus nooit los gaat om te vullen, kan ook deze niet lekken. En hij blijft ook veel langer warm.
    Ook geen idee of dit werkt, maar dat moet de praktijk nog uitwijzen.

Share This Page