Jeetje Kwebbels dat zijn inderdaad rare verhalen die over je in het rond dwalen. Lekker, maar niet heus.
Dat ben ik niet eens met je moeder Terschelling is wel leuk, maar meer een eiland waar alleen maar jongeren met hun bierkratje rondhangen. Vlieland vond ik qua dorpje en natuur mooier, rustiger! Maar goed, that's me! Grappig hoe er geroddeld kan worden. Gelukkig weet je zelf wel hoe het zit! Woon je in een klein dorpje dan? ML, die ex van je is echt een enorme hufter. Als ik jou was zou ik hem niet eens meer sms'en, of contact met hem willen! Dat verdient hij helemaal niet! Essie, ik weet het niet. Ik gebruik altijd handschoenen in de tuin. Senninha, het geld is overgemaakt! Nou ik ga ook weer slapen. Ben zó moe!
Nou ja ik heb hiervoor in een klein plaatsje gewoont, ben nu een woonplaats verder verhuist maar het merendeel van familie en vrienden woont nog daar.. Met die andere vriendin weet ik het ook allemaal nog zo net niet, heb haar wel gesproken maar ze deed best afstandelijk ofzo, zo ken ik haar niet toen ik vroeg of ik wat met haar wou afspreken kon ze de hele tijd niet (heb wel tig momenten opgenoemd) en anders moesten we maar mailen? Dat hebben we nog nooit gedaan want we bellen gewoon altijd naar elkaar, naja ik zal wel niet meer zo interessant zijn nu ik zwanger ben ofzo. Mijn vriend zij ''misschien is de schoonmaakster een leuke vriendin voor jou'' toen ik zei dat het me dwars zat van mijn beste vriendin... Wel lief dat ie mee denkt maar ik ben er maar niet serieus op in gegaan, ik heb zat vriendinnen maar ik snap gewoon niet dat juist zij nu begint af te haken.. :x
Ja dat vermoeden had ik ook al wel. Je kan die toxomoplasme bacterie alleen maar via de mond binnen krijgen en ik heb geen vieze handen in de buurt van mijn mond gehad. Maar natuurlijk ga je er toch aan twijfelen nadat het kwaad is geschiedt . Ik heb echt een hekel aan werken met van die stugge leren handschoenen: dan krijg je een klein onkruidpolletje niet eens los.
Tjah ik ben in die dingen heel nuchter hoor, als je je handen hebt gewassen is het goed hoor..Ik heb zelf ook af en toe de kattenbak verschoont omdat mijn vriend gewoon de hele week weg is. Ik was natuurlijk helemaal ingepakt met handschoenen etc maar goed, nu doet de schoonmaker hem verschonen dus dat is gelukkig een zorg minder ken moeilijk die katten in zo een vieze bak laten zitten..
Ik vind persoonlijk Terschelling leuker dan Vlieland, maar goed, dat is omdat ik misschien stiekem best van "rondhangen op bierkratjes" hou Maar ook zonder het camping gevoel, is het gewoon een vreselijk gezellig en leuk eiland!
Ik vind het ook altijd leuk om lekker rond te hangen en terrasjes te pakken hoor..Natuur kan ook leuk zijn maar om nou een hele week in de natuur te gaan zitten zie ik niet zo zitten denk ik
Meiden hoe trots kan je zijn op al je mooie kinderspulletjes! Sinds vrijdag moet ik elke keer als ik boven ben ff 1x rondkijken op de babykamer. En de Bugaboo staat momenteel volledig als kinderwagen, compleet met parasol erop in de woonkamer. Ik ben er zo trots op . Hij is zooooo mooi. En moet je nagaan: toen ik de Bugaboo voor het eerst zag, dacht ik "wat een vreselijk lelijke wagen!"
Ik hoorde jullie over die elektrische kruiken, maar dat lijkt mij wel wat. Heb zelf altijd koude voeten en op het matrasje van de kleine mogen we eigenlijk geen "waterkruiken" gebruiken. Waar kan je die elektrische kruiken kopen en wa kosten ze ongeveer? Kan ik ze desnoods al even uitproberen. Morgen weer naar de VK. Durf eigenlijk niet op de weegschaal te gaan staan
essie, fijn dat je zo blij bent met je kinder spulletjes, ik sta ook steeds even boven, en dan moet ik weer de zwitsal spulletjes rangschikken enzo Kwebbels: HET zee-aquarium van terschelling is een échte aanrader t is vreselijk duf en oubollig, maar ze hebben er hele mooie grote (broek) palingen... lol
Wat ze kosten zou ik niet weten, ik heb hem gekregen van schoonouders En ik ben in staat om de weegschaal uit het raam te gooien, volgens mij klopt ie écht niet
@patricia ik heb ook gewoon kraampakket gekregen terwijl ik in ziekenhuis ga bevallen... kreeg m van de week toegestuurd en heb m niet eens apart aangevraagd... @Knuffelkonijn hoe bevalt het in jullie nieuwe huis? moeten jullie nog veel doen? ps ik heb ook nog steeds geen bon van prenatal! @veraatje niet te snel weer gaan werken he! Kan me wel voorsteleln hoor dat je je ondanks dat alles goed gaat toch zorgen maakt... @kwebbels vlieland is super! en ook echt lekker met een kleintje lekker lopen enz. is zeker niet te vroeg hoor! of je nu hier of daar loopt! welk appartement als ik vragen mag? zie nu dat je voor terschelling hebt gekozen... tja hangt ervanaf waarvoor je gaat vlieland is rustiger maar wel mooi terschelling is wat drukker en meer winkels enz. ps lekkere verhalen zeg die zo verspreidt worden... @ML ook al blaasontsteking. Dachten ze daar gelijk aan dan toen je dit zei? Dikke knuffel van hier! Vandaag weer controle gehad... alles is goed met de kleine. Vocht hoort bij mij op dit moment in de zwangerschap dus dat blijft bloeddruk was goed gelukkig dus zolang die niet stijgt. heb trouwens vandaag op werk geregeld dat ik weekje eerder vrij krijg dan zwangerschapsverlof dus ben nu vanaf 15 mei al vrij! Moet nu in totaal nog 10 dagen werken want hebben tussendoor nog anderhalve week vakantie! jippie!
Ik ben een aug mamma, maar lees hier zo af en toe ook mee hoor, bij jullie schiet het al lekker op hé. Nou heb ik een vraagje voor bd81: je schrijft dat je op het matrasje van de kleine geen waterkruiken mag gebruiken, mag ik vragen waarom niet, is het een speciale matras?
Volgens mij heeft bd81 een earosleep net zoals ik...waarom weet ik eigenlijk niet zeker maar ik vermoed omdat er een speciale laag om heen zit zodat ze door het matrasje kunnen heen ademen..Maar ik weet het dus niet zeker Ik kan ook maar niet stoppen met alle babyspulletjes blijven bekijken hoor..hier hebben alle babykleertjes al ik weet niet hoevaak helemaal uitgestald gelegen om nog ff te kijken..
ik heb dus ook zo'n matrasje, en net 2 kruiken gekocht ik wist helemaal niet dat je die niet mag gebruiken dan?
Het schijnt dat het water op een Aerosleep matras niet weg kan als de kruik lekt, maar volgens mij geldt dat voor meerdere dingen. Ook op een moltonzeiltje blijft het water staan. Maar goed als een kruik heel goed dicht zit, zal die niet zo snel lekken. Maar daarvoor is sowieso ook die oliekruik handig.
Ja gaat inderdaad over de aerosleep. Bovenste laag van matrasje is een zeiljte met een dikke laag gaatjes (om het ff makkelijk uit te leggen) zo kan de baby als hij / zij op de buik komt te liggen toch gewoon doorademen. (zie http://www.aerosleep.com/ Omdat de onderkant "zeil" is zou het water uit de kruik dus in het bedje blijven staan en als het kokend water is kan het kindje verbranden.Tuurlijk zijn de kruiken van tegenwoordig goed, maar ja ik wil het risico niet nemen. Daarom raden ze warm water kruiken dus af. Let er ook op dat je dus wel een speciaal matrasovertrekje voor een aerosleep aanschaft, anders is het matras ook "onzin". (heb geen aandelen hierin hoor, al lijkt het misschien wel zo ) Vandaar dus de vraag over de elektrische kruik.