Ik hou het ook bij de kruiken die ik nog heb en wikkel er dan een hydrofiele luier omheen. Dan kan kunnen ze niet wegrollen Heb bloemen gehad van mijn baas vanmorgen. Hij feliciteerde me vanmorgen. Ik:waarmee? Hij: weet je dan niet wat voor dag het is vandaag? Het is secretaresse dag! Ik: daar doe je toch nooit wat aan? ja toen ik hier het eerste jaar was! hahahaha Hij: nou nu wel, want je verdient het. Maar heb dus een mega bos bloemen gekregen van het managent team.
die elektrische kruik gaat buiten het bedje 3 min aan de stroom en dan gaat de stekker eraf en blijft hij gewoon warm...En over het algemeen heb je een kruik niet zo dicht bij je kind liggen dat die nat kan worden van spugen of plassen... en dames hou er even rekening mee dat het in juli ook nog fris kan zijn hoor kijk naar vorig jaar zomer.....het dan is het 15 gr buiten dan wil je niet binnen de hele tijd de verwarming hebben draaien wegens de kleine die het dan te fris krijgt vandaar dat een kruik dan een optie is... en ik heb al een aantal keren meegemaakt dat kruiken wel lekte....gelukkig altijd zonder kindje in bed of met kleertjes er om heen.... Dus weer droge kleertjes pakken en klaar..... Maar ik heb hem wel gewoon voor als het fris is of om kleertjes op warm te maken..... verder wordt ik hier bij tijd en wijle nog gek van mijn harde buiken erg vervelend...zal wel eens kijken wat de verloskundige zegt volgende week Ik heb die elektrische kruik ook gekregen bij mij mam uit de winkel dus prijs weet ik niet.... gr heidi
Hihihihi geweldig die nesteldrang he Ik heb het heel erg naar mijn gezin toe, meer bezorgd, wil ze het liefst alletwee thuis dichtbij mij hebben..en soms heb ik ook zon rare uitspatting qua schoonmaak. Dan sta ik te douchen, en sop gelijk de hele douche mee dat Manuel op een gegeven echt kom kijken of alles nog goed gaat..en daar staat moeders in dr nakie te soppen en schobben zwangere vrouwen toch
Silla wat leuk voor je broertje. Lekker naar Italië!! En helemaal super dat hij wat maten mee mag nemen. ML fijn dat de harde buiken nu minder zijn. Wel raar hé dat je rond kunt lopen met blaasontsteking zonder dat je het echt merkt.. Ze wijzen toch vaak op duidelijk symptomen. Een tijdje terug werd hier gebabbeld over thuisbevalling en of dat perse beneden moet... Nou, gister mocht ik weer voor controle naar de VK en toen toch maar even nagevraagd, maar bij ons mag het gelukkig nog gewoon boven. Hier hanteren ze nog steeds de 100 kg grens. Was wel opgelucht, want anders was het bij ons denk ik ook automatisch poliklinisch geworden. Voelde er niet veel voor om een bed in de woonkamer te zetten. Verder was de controle bij de VK prima, alles zag er goed uit, buik was ook goed gegroeid. Lekker compact zei de VK . Maarja, ben zelf ook vrij compact! Vandaag gaat het alleen wat minder, dus ben wel blij dat ik vrij ben. Heb het gevoel dat het met mijn maag niet helemaal lekker zit. Ben ook al een paar dagen aan de diarree. Niet echt prettig dus.. Wat betreft mijn maag, dat zal wel komen omdat alles nu steeds meer in de verdrukking komt, maar prettig is anders...
Heb hier ook zins de zwangerschap erg veel last van. Daarvoor ook bijna niet. En moet zeggen dat ik het ook erg vervelend vind. Gebruik ook regelmatig inlegkruisjes, vooral als ik weg moet, op visité of naar m'n werk. Heb nu vaak ook extra ondergoed mee, just in case... Wil alleen niet elke dag een inlegkruisje gebruiken, omdat ik ergens had gelezen dat dit ook niet al te fris is, het kan gaan broeien en zo meer kans op infecties enzo. Dus thuis wissel ik heel vaak van ondergoed.
Ik ben ook wel een beetje bang voor dat beneden moeten bevallen. Ik heb dus echt geen ruimte voor een bevalbad en een bed in de woonkamer. Ik weeg nu 103 kg en dat is dus te zwaar voor die 100 kg grens. Ik heb het nog niet nagevraagd bij de VK hoe het hier geregeld is. Wel besprak ik laatst met haar de loopruimte die ze om het bevalbad heen moet hebben en toen zeiden we duidelijk dat het bad op de slaapkamer (en die zijn toch meestal boven!) naast het bed komt. Toen reageerde ze niet dat niet mocht met mijn gewicht, maar allicht heeft ze er toen ook geen seconde bij stilgestaan. Ik lees ook dat je met een BMI van 40 of meer sowieso niet meer thuis mag bevallen. Maar daar zit ik nog niet aan. Maar ook daarvoor geldt: in elke provincie gelden er andere regels.
Essie1979, als ik jou was zou ik het dus gewoon nog even navragen bij je VK. Want misschien is het in jullie provincie ook wel weer anders geregeld. En wat je al zegt, als je beneden geen ruimte hebt, dan moet het toch wel boven? Of willen ze dat je gewoon in de tuin gaat zitten...
als je boven niet kan wegens gewicht en beneden niet wegens de ruimte heb ik het al meegemaakt dat men dan gewoon werd verzocht poliklinisch te bevallen of een kraamhotel.... Ik zou het even na vragen.... Ik sta ook regelmatig de douche uittesoppen terwijl ik aan het douchen ben en heb wel meer van die schoonmaaktikken.... Maar probeer het toch zoveel mogelijk teverdelen..... gelukkig helpen de meiden al goed mee kwa opruimen etc... binnenkort gaan we nog lekker even naar de efteling met de meiden.....waarschijnlijk 5 of 6 mei...want dan hebben we hier 2 wkn vakantie.... lekker genieten... nou ik ga even boven opruimen gr heidi
Zo ff vluchtig alles bijgelezen ben namelijk erg druk. Patricia: Ik heb sinds week 12(!) al last van afscheiding en ik word er helemaal gek van :x Ik weet ook echt onderhand niet meer wat ik er aan kan doen, inlegkruisjes heb ik ook gebruikt maar daar van raakt het helemaal geirriteerd..echt verschrikkelijk. Dat was dus geen succes ook heb ik van die lactacid gebruikt, maakte ook geen donder uit want het blijft maar lopen Ik vind het verschrikkelijk en hoop dat het na de zwangerschap weer over is...als jullie nog tips hebben, kom maar op Zo ben net thuis ben de hele dag weggeweest en straks komt mijn zus langs om te eten en behang te krabben (waar ik echt geen puf meer voor heb maar goed het moet een keerr!) Ook wilde ze blijven slapen maar daar heb ik echt geen zin in aangezien ik snachts heel licht slaap. Mijn vriend komt als het goed is morgen weer lekker thuis, hij zit nu in Engeland. En verder moet ik nog een wasje doen, boodschappen, eten koken en de kasten die in de babykamer staan worden morgen opgehaald maar kwam er net achter dat ik er morgen helemaal niet ben pff...warhoofd.
Hallo meiden! Wat ontzettend fijn dat jullie aan mij gedacht hebben dat ik vandaag moest werken en niet zoveel kon lezen Jullie hebben niet veel gekletst vandaag! Silla, wat super voor je broertje. Mag je mee? Niesje, heel veel beterschap. Ik kan mij voorstellen dat het schrikken is, maar het gaat goed met je vriendin en haar zoontje? Senninha, wat balen dat je weer zo'n slechte nacht hebt gehad! BD81, 9 kilo vind ik heel netjes, ik ben al veel meer gegroeid! ML, is het nog gelukt met het verven? Nina, ik herken dat wel. Ik heb ook weer zin om straks te sporten en weer in mijn oude kleren te gaan passen (hoop ik ). Gefeliciteerd met je 30 weken, nog maar 10 te gaan meid! Christiea, wat lief van je baas. Een grote bos bloemen,wow! Patries, daar heb ik geen last van ... nesteldrang. Kan mij ook niet voorstellen dat ik dat nog krijg. Maar mijn moeder komt als ik verlof heb en dan gaan we flink poetsen, volgens haar. Dus wie weet.... MIsspiggle, fijn dat alles goed was bij de controle en wat heerlijk dat jij niet beneden hoeft te bevallen. Volgens onze gymleidster was het hier ook nog niet definitief erdoor, dus ik vraag het maandag nog maar eens na. Over voorlezen, praten en zingen voor je kindje. Voorlezen doe ik wel eens in de klas, zingen ook wel en verder laat ik ons kindje al veel kennismaken met mijn favoriete muziek. Ik dacht dat ik daar maar vroeg mee moest beginnen, voordat hij/zij de muzieksmaak van papa krijgt te horen
Ik ben vooral van de rock. In het bijzonder een grote fan van Anouk. Mijn man is meer van de dance/trance/hiphop. Dus tja... dat verschilt nogal!
Haai meiden, Heidi bedankt voor de uitleg van de electrische kruik. Ben benieuwd hoe die er in het echt uit ziet. Zal binnenkort weer even bij babypark binnen hoppen. Kwebbels, wat een rare verhalen joh van die vriendin. Iemand probeert duidelijk je imago aan diggelen te helpen. Ookal trek je je er niets van aan het blijft heel erg rot als je zulke dingen hoort. Bd en Nannie, fijn dat alles goed was bij de vlos. Nannie, nog maar 10 dagen werken? Bofkont! Christea, dat is lief van je baas en collega's! Ömdat je het verdient" zo te horen zullen ze je wel gaan missen als je met verlof bent. Patries, wat een lieve vent heb je toch! Silla, super voor je broertje! Hopelijk krijgt hij nou weer wat meer zin in alles. Kon me op de zaak niet concentreren, m'n benen voelen weer als lood, dus ben nu maar thuis aan het werk gegaan. Hihi, lekker op de bank in joggingbroek werkt het een stuk lekkerder. Heb alleen geen internet op m'n laptop omdat de router kapot is dus nu stiekem even snel jullie gedag zeggen op de pc. Maar moet weer aan het werk. Meiden, eet smakelijk voor straks en hopelijk dat iedereen vannacht echt lekker kan slapen. x Pien
Ja we houden wel rekening met je! Ik had echt zoiets van Veraatje moet vandaag met haar half zieke lijf weer aan het werk laat ik eens zuinig zijn met mijn berichten. Nee hoor heb gewoon ff geen puf vandaag. Ging het wel een beetje op je werk?
Het begon zo lief , totdat je zei dat je geen puf had! Het ging vandaag best wel weer, ik kan eigenlijk ook niet thuis zijn, want één dag een invaller voor de klas en de kids doen allemaal dingen die ze niet mogen doen en die ze bij mij nooit zouden doen. Maar hoe is het met jou? Geen puf om de gebroken nachten? Heb je nog wel een beetje kunnen slapen vandaag overdag? Ik hoop het wel! Oh, wacht ik kan je misschien wel helpen: ~~zendt energie uit naar Senninha~~~~zendt, zendt, zendt~~~
Voel me al een stukje beter door je lieve woorden. Sven was vandaag thuis vanwege studiedag. Gelukkig heb ik vanmiddag een uurtje kunnen slapen. Ben alleen zo eigenwijs geweest om hem lopend naar de BSO te brengen en daar wordt je gelijk weer voor gestraft. En dat ik niet zoveel puf heb vandaag komt inderdaad door de gebroken nachten. Hoop dat ik vannacht beter slaap.
Heeft iemand nog iets van Vergo vernomen? Als het goed is heeft ze vandaag het pakket gehad. Hoop alleen niet dat het een emotioneel te veel is voor ze.
Nou ik mag hopen van niet: de schuttingen (lees metalen raster hekwerken) zijn nog niet dichtgegroeid .
Nou dan had de VK me dat wel eens mogen vertellen voordat ik het bad in bestelling ging zetten . Ik heb vanaf bezoek 1 gezegd dat ik een badbevalling wil. En toen kon ze al gelijk zien dat ik niet 1 van de lichtsten ben. En ik heb ook gevraagd of mijn overgewicht nog voor problemen zou gaan zorgen in de zwangerschap. Nee was daarop haar antwoord. Misschien toch maar even een mailtje sturen.