Lieve Dennis en Diana, Wat fijn om te lezen dat het afscheid maandag zo mooi is geweest. Om eerlijk te zeggen heb ik er veel moeite mee om de foto's van jullie prachtige mannetjes te zien. Zo gaaf en mooi, alles erop en eraan kan me niet voorstellen dat..., naja, het is zo onwerkelijk oneerlijk. Liefs, ook namens Jeroen, Pien
Nou is toch ook eens lekker om te eten, zeker als het zulk weer is...hier schijnt het zonnetje nog steeds, en gelijk stikbenauwd in huis. Loop nu heel charmant in een truitje (nu een topje ) en een korte broek van mijn mannetje waarvan het kruis ergens op mijn knieeen hangt. Maar ach boeie, ik heb het warm en verwacht toch niemand meer voor de deur
Jah psies, ik loop ook in een grijze joggingbroek en een verwassen buddhashirt rond... en ow jah op roze slippers
En uiteraard helemaal onder de verfvlekken want ik kan nog geen plankje verven zonder onder de vlekken te zitten
Lieve Diana en Dennis, Wat een prachtige ventjes! Mooi om te lezen dat jullie het kado hebben gewaardeerd. Nogmaals heel, heel veel sterkte!
Hi Diana & Dennis, Wauw ik kan niet anders zeggen maar wat een prachtige prinsjes! Heel veel sterkte nog de aankomende tijd. Veel liefs, Silla
18 apr Patriciao1 om 09.00 uur controle gyn 18 apr Lee74 om 09.45 uur controle gyn 18 apr Susi controle gyn Dames, veel plezier morgen! Ik moet zo nog op een verjaardag, dus tot morgen!
ml het geeft bij de een jeuk en irritatie extra afscheiding etc... ik had alleen een branderig gevoel van binnen.....echt branderig wat meestal in de ochtend mee viel en dan in de dag erger werd... verder had ik geen klachten niet jeuk of roodheid ofzo wat normaal de klachten zijn.... Maar dat had ik dus niet...het is maar een tip... en over klussen in joggingbroeken dat ken ik ook hoor.....niet het allermooist om te zien maar het zit wel lekker... nou ik ga lekker even bakkie thee doen en dan straks op tijd naar bed...gr heidi
Rensie, veel plezier van het weekend in de Ardennen. ML, welk sexleven : Heidi, alvast weltrusten. 18 apr Patriciao1 om 09.00 uur controle gyn 18 apr Lee74 om 09.45 uur controle gyn 18 apr Susi controle gyn Dames succes met de controle morgen. Veraatje, fijne verjaardag. Zo ik ga lekker op de bank t.v. kijken. Voor iedereen een goede nachtrust gewenst en morgen gezond weer op. Doeiiiiiiiii
Een poetstic door antibiotica?!? Nou misschien moet ik dan ook maar aan de kuur Ik heb hier een aardige achterstand, dus als iemand een onweerstaanbare drang heeft om te strijken......ik heb hier een megaberg liggen! Met mijn vriendin gaat het redelijk, veel emoties door al het gebeuren, de algehele narcose was een noodingreep die helaas nodig was. Met Jayden gaat het best goed, hij is zelfs al van de beademing af, 1705 gram woog hij, wat een ukje. Rensie veel plezier op je weekendje weg, geniet ervan!
Nou gelukkig maar, en al van de beademing af... Beter hoor... Lijkt me echt megaeng als je zo vroeg bevalt...
ML Nou dan groeien er van die champignons uit Rensie veel plezier in de ardennen. Het zou lekker weer worden dus geniet er van. We gaan zaterdag voor gordijntjes kijken voor de babykamer, voor de rest is alles al klaar. Misschien ook maar mijn vluchtkoffer al klaar gaan maken, in case of!
zo dames heb niks bijgelezen want ben ontzettend druk gweest en gelijk ook afgestraft door de harde buiken Heb nu grotendeels het behang eraf gelukkig..nog even een wasje weg vouwen en dan lekker me bed in! Weltrusten
Lieve Diana en Dennis, Wat een prachtzoontjes! Heel leuk om te horen dat jullie ons gebaar waarderen! Heel veel sterkte nog de komende tijd. Liefs.