Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sarake

sarake Actief lid

Dec 16, 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Ja dat is waar want die ivf behandeling is echt geen eitje! Het was best moeilijk!

En van mij hoeven de syptomen niet te komen hoor! :)

2. Blondie

Blondie Fanatiek lid

Sep 22, 2006
    2,138
    11
    38
    Ja hoor dat mag wel.

Degene van mvm heeft gezegd dat veel vrouwen elke dag een andere fles nemen omdat het anders zo stinkt.
    Maar het hoeft niet, dus je mag echt wel van 2 verschillende dagen het bij elkaar gooien.

Het gaat alleen maar om het HCG wat ze eruit vissen. (vraag me niet hoe :( )

Liefs!

3. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    met 4 weken had ik ook nog niet echt klachten ja achteraf moe en zo nu en dan humeurig maar weet pas sinds maandag dat ik zwanger ben en nu heb ik veel meer kwalen...

4. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Ik ben sneller moe merk ik.
    Gisteren om 12 uur naar bed gegaan, en werd om half 9 al een keer wakker, maar heb me nog eens lekker omgedraaid en toen werd ik pas weer om half 11 wakker! :confused:
    Ik slaap wat af zeg! :)

Gisteren zijn mijn man en ik de rest van de familie af gegaan om het te vertellen.
    Iedereen reageerde keileuk.
    Wel hebben we gevraagd of ze het nog even voor zich kunnen houden, omdat we het verder nog niet willen vertellen aan anderen.

Ook heb ik het idee dat mijn borsten aan het groeien zijn.
    Mijn man was gisteren ook boven toen ik uit de douche kwam, en toen moest hij ze ook even aanraken.
    Roept ie: "Zooo ze zijn echt gegroeid he!? Niet dat ik dat erg vind hoor.."
    Maffe vent. :)

Vanmorgen heb ik ook nog een test gedaan, ik had hem toch nog liggen. ;)
    Maar de streep zag je nog sneller dan de controlestreep. Hij was ook nog dikker dan de c-streep.

En ik weet niet meer wie het vroeg, maar over namen zijn mijn man en ik al uit.
    Die weten we al een jaar ofzo, en we zijn er nog over eens. :D

5. sarake

sarake Actief lid

Dec 16, 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Die pijnlijke borsten had ik bij men dochter al voor men NOD maar daar heb ik nu helemaal geen last van. Komt misschien nog hé! Wij hopen (hebben een voorkeur) voor een jongen nu. Zou mooi zijn, maar ja je heb het niet voor het kiezen!

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Sarake, van harte gefeliciteerd met je spontane zwangerschap...zal wel een grote verrassing voor jullie zijn geweest...! :D
    Maar als je test vorige week negatief is, en deze week positief..dan kan het toch niet aan je kuur liggen voor IVF..?! Nou in ieder geval heb je komende week een afspraak bij de gyneacoloog, we duimen met jullie mee!

7. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    ik heb pijnlijke borsten vanaf 5 weken en elke dag werd het een beetje erger voor nod en paar weken erna waren ze juist super zacht.

8. triessie

triessie Bekend lid

Nov 4, 2007
    961
    0
    0

hey kristine,

ik weet als geen ander hoe je je nu voelt, ik heb sinds vorige week maandag ook last van bruinverlies, dit heeft ma,di, wo aangehouden en do en vrij niets...zaterdagavond na grote boodschap weer aanwezig, vanmorgen ook aanwezig en nu de hele verdere dag (nog) niet.
    ik heb geen last van krampen of iets dergelijks, enerzijds maak ik me dan ook niet ongerust (rond 6/7e week heb je nou eenmaal meer last van afscheiding) aan de andere kant natuurlijk wel en zou ik het liefst mijn echo ook vervroegen (deze is nu op 3 dec)...maar ik heb geen andere verschijnselen die me zeggen ' en nu is het mis' dus ik ga in vertrouwen verder (wat soms echt wel flink lastig is hoor).

ik ben benieuwd wat de gyn tegen je zegt...let me know!
    sterkte meid

9. Goh, de verschillende contactpersonen van mvm geven wel verschillende info. Ik probeer die van vrijdag bij te vullen. Als het niet te harden is pak ik gewoon een nieuwe.

Ik merk dat mijn bh's echt te klein aan het worden zijn. Deze week toch maar even shoppen voor nieuwe bh's. Ik ga maar wat tijdloze bh's kopen denk ik. Kan ik ze later ook nog ooit aan.

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Hahaha ja dat heb ik ook met mijn bh's! En schud beweging en ze hangen er al half uit ;)

11. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    hier ook ben al van 75b naar 75c gegaan

12. kheb al C. Van mij hoeft het niet meer te worden dan D!

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Die van mij zijn ook aardig in de groei :p

14. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    nee idd ik voel me hier al ongemakklijk bij ze zitten me in de weg :)

15. sarake

sarake Actief lid

Dec 16, 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Hier zijn ze nog niet gegroeid en ik verwacht het ook niet. Was bij de vorige ook niet.

16. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hier zijn ze wel gegroeid hoor! En nog heel gevoelig ook pff..heel vervelend :oops:

17. goudvis22

goudvis22 Fanatiek lid

Sep 15, 2007
    1,984
    0
    0
    het is weer net als toen ik net in de puberteit kwam en ze gingen groeien maar dan nu nog een beetje erger... zijn net 2 enorme blauwe plekken

18. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,825
    3,348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    M'n bh zit ook niet lekker meer, hij staat echt helemaal in m'n huid gedrukt, dus ik heb hem gewoon weinig aan ;) .

Koud heb ikhet ook, vooral s avonds kan ik niets doen om me warm te houden lijkt het wel, de rillingen gaan dan echt door m'n lijf.

En positiekleding: Ik zag vorige week een pakketje op ebay met zomer positie kleding, voor heel weinig, dus die heb ik besteld. Maar dat is vooral kleding voor als ik echt een toeter heb, dus voorlopig blijft het nog ver achterin de kast (uit het zicht van nieuwsgierige mensen). Maar ik kan niet wachten tot m'n buik wat gaat groeien en natuurlijk op die echo op 4 december. Onze ouders krijgen dan op 5 december wat kadootjes, met iets toepasselijks erbij. Wat weten we nog niet ;) we hebben meerdere ideeen maar zijn er nog niet uit wat we het leukste vinden.

19. claud27

claud27 Actief lid

Aug 13, 2007
    129
    0
    0
    hoi hoi,

hier ben ik weer,ben een paar dagen niet geweest ben echt heel misselijk niet normaal gewoon heel de dag,van de week ook al een paar dagen een paar keer overgeven maar ja is voor een goed doel he.
    mijn borsten doen ook flink pijn en ze zjn al flink gegroeid.

alle nieuwe dames gefeliciteerd.

xxx claudia

20. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Ik hou mijn hart vast als ik dit allemaal zo hoor... :confused:
    Heb nu al cup 85 DD :)

Kan ook geen zwangerschaps-bh vinden die past, iemand tips?

Share This Page