Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Lieve Vergo en man , ontzettend veel sterkte!
    Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen alleen maar dat dit heel oneerlijk is !
    Fijn dat de dienst zo mooi was!

2. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

Jun 30, 2007
    2,199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik mocht vandaag naar de gyn voor een echo en alles was weer prima in orde gelukkig!
    Ben nu bijna 26 weken en ik begin het goed in mijn bekken te voelen en de gyn raad me dus aan naar de fysio te gaan.
    Morgen maar even bellen!
    De kleine zit wel onder de lengte die het nu zou moeten hebben maar niet schrikbarend ofzo! Yildiz was ook een kleintje dus ik maak me er niet al te druk om.
    Meiden die morgen op controle gaan SUCCES!

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Pfff heb ik weer...
    1 of andere gast, een ex van een kennis van me, zit me lastig te vallen...
    Hij heeft me al eerder aangesproken toen ben ik er neit op in gegaan.
    Nu krijg ik egt tig mailtjes steeds binnen, bah! rot op weet je. Echt smeekbedes :(
    Nah wat een looser, maar ik hou er niet van, als ik er niet opin ga, leave it weet je! Doe niet wanhopig... mahjah... haha moest ik ff kwijt :p

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen dames..!

Hier redelijk geslapen vannacht, mijn mannetje lag weer heerlijk te snurken :rolleyes: en een paar keer met mijn bedje uitgeweest om naar de WC te gaan..dus de nacht was weer lang en donker :)
    Hoop dat jullie wel een goede nachtrust hebben gehad.

Straks naar de gyn. toe, eerste keer dat mijn mannetje niet meekan..vind het best wel balen, want vind het altijd prettig als hij erbij is. Door mijn ziekte kan ik nogal last hebben van mijn geheugen en vergeet ik gewoon dingen, nou vergeten, ik registreer het gewoon niet. Maar ik ga gewoon van het positieve uit dat alles goed is met mij en de kleine en dat ik snel weer klaar ben :D
    Ik moet in ieder geval even een zwangerschapverklaring vragen voor de WAZO, dus ga zo even een briefje in mijn ziekenhuismapje stoppen hihihi

Weekend staat ook voor de deur, morgen hebben we hier in het ziekenhuis een kraambeurs waar we even naartoe willen. Er worden presentaties gegeven waaronder: Borstvoeding, kan nooit geen kwaad om even te gaan spieken :)

Lee74 en Susi, jullie ook veel plezier bij de controle! :D

5. monkeylove

Mogguh... Pfff hier weer een mindere nacht. Buik zat echt in de weg en moest veel hoesten...
    Nah jah, vanmorgen amar lekker nog even gaan slapen. Wil vanmiddag echt naar die bieb toe even een voorraadje boeken halen...

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hihihi ik ben een echte buikslaper, helaas word ik 's nachts ook geconfronteerd met mijn buik..lukt echt niet meer!
    Zijn al je boeken al uit die je had geleend? Wel lekker voor het weekend op de bank :D Wat lees je zoal?

7. memoiikke

memoiikke Actief lid

Sep 18, 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    Goedemorgen allemaal,

Hier ook een rustige nacht gehad!
    Kan eindelijk weer rustig slapen zonder dat ik steeds jankend wakker word (vanwege mn kat).
    Normaal ben ik niet zo emo, maar nu?! hormonen!
    Gelukkig kan ik er weer over praten zonder gelijk in tranen uit te barsten en ik heb gisteren een mooie foto van hem opgezocht, die ik op ga hangen.

Moest gisteren werken ipv vandaag, dus nu lekker uitgeslapen!
    Ja tot 9 uur is voor mij uitslapen! :D

Vandaag lekker niks op de planning staan, dus rustig aan in huis aan de slag.
    Zondag gaan we een dagje naar centerparcs, naar mn broertje en schoonzus die daar zitten met hun kleine. M'n ouders en andere broer en schoonzus (ook zwanger) komen ook, dus dat wordt vast gezellig! Heb er nu al zin in!

Veel succes voor de controle mensjes vandaag!

xxx Maaike

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen, ik ben al een tijdje wakker, Dennis gaat er om half 6 uit en tegenwoordig kan ik dan niet meer verder slapen en tegen de tijd dat ik weer slaperig word (rond half 9) dan word Damian wakker en moet ik er toch uit.
    Ik begin nu ook wel pijnlijke heupen te krijgen met slapen.

En nu zit ik me te vervelen op de bank, saai miezerig weer en geen idee wat ik kan gaan doen.

Maaike, weet precies wat je bedoelt tijdens mijn vorige zwangerschap is ook één van mijn katten doodgereden, pfff heb er heel wat traantjes om gehuild.

BuddyLee, Patricia en Sussi, veel plezier met de controles vandaag!
    Oja Lee, mijn mobiel werkt niet helemaal lekker meer en ik kan geen smsjes meer versturen maar als het goed is gaan we vanavond een nieuwe halen maar blijft het nr hetzelfde.

9. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    ml
    het is ook wat met die kerels he.....
    kun je hem niet blokkeren?

ik ben normaal ook een buikslaper en nu dus een halve buikslaper want het past niet meer echt op mijn buik....
    Verder moet ik er dus ook snachts uit voor tiolet bezoekjes.....
    maar ja dat heb je nu eenmaal he....
    Nou zo komt mijn mam gezellig even en dan vanmiddag zwemmen van nanouk.....
    ik meld me vanavond wel weer dames met controles succes ook als je alleen moet.
    Ik ken het maar al te goed moet eigenlijk altijd alleen ja oke samen met tessa maar daar heb ik niet veel hulp aan...hihi
    gr heidi

10. Penny

Penny Bekend lid

Jun 18, 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden,

Laatste dagje werken en dan weekend! (is alweer helemaal vol geplant, maar heb er wel zin in)

Maaike, veel plezier in center parcs, wel gezellig met al die zwangerschapshormonen van jou en je schoonzusje :D

Ik kan gelukkig nog wel lekker slapen, moet er alleen vaak uit voor een toilet bezoekje. Ons bed staat met een zijkant tegen de muur anders val ik te vaak uit bed (ja ik ben nou eenmaal een kneus die nogal bewegelijk is in m'n slaap) dus moet ik steeds over Jeroen heen klimmen. Dat gaat nu steeds minder soepel, en ben bang dat ik Jeroen bezeer omdat ik zo lomp ben geworden. Maar ach, zolang het nog gaat.

Meiden met controle, heel veel succes en plezier.

11. monkeylove

Haha nah heb m niet in mijn msn staan, weet ook niet hoe die aan mijn emailadres komt, maar owkee... Vind het wel triest, hij hangt hele verhalen tegen me op en hij heeft borderline blablabla :( Ik ken die hele gast neit eens :( Wat een mafjoekel zeg... Hoe bedoel je afstotelijk...

Patricia, ik lees verschillende boeken. Waargebeurde verhalen vind ik vaak wel interresant, psychologische thrillers, nederlandse literaruur en chicklits :p

12. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Gewoon blokkeren die hap!
    Dan verdwijnen ze gelijk in je prullenbak.

13. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Hallo allemaal,

Hier goed geslapen, maar ook hier veel last gehad van een snurkende man en niets is zo vervelend als jij zelf niet helemaal lekker je slaap van vatten :( .

Ik trouwens ook een (half) buikslaper, maar dat lukt nu nog wel gelukkig (ik heb volledig op mijn buik slapen nooit lekker gevonden).

Meiden met controles vandaag veel plezier (en suc6).

Maaike veel plezier op Center Parcs van het weekend.

Ook hier blij met het weekend ook al zit hij ook bij ons alweer volledig volgepland. En tussentijds moeten we eigenlijk ook nog een gaatje zien te vinden om langs oma te gaan. Die loopt als sinds november vorig jaar vreselijk te kwakkelen met haar gezondheid, maar dit is de allereerste keer sindsdien dat mijn moeder zoiets heeft van "het is nu echt een snelle aflopende zaak". Niet zo leuk dus, maar omdat we nu niet meer in dezelfde woonplaats wonen (reistijd is nu een half uur, oké niet lang, maar je gaat toch minder vaak), zien we oma dus maar vrij weinig meer. Dus voor het te laat is, wil ik er toch nog een keertje heen.

Oh ja ik heb de VK maar eens een mailtje gestuurd m.b.t dat beneden bevallen en ik hoop straks een positieve reactie te kunnen krijgen. Anders kan ik de badbevalling wel uit mijn hoofd zetten en daar ben ik niet zo blij mee :( .

Tot slot: we hebben een ander geboortekaartje gevonden wat voor een jongen en een meisje kan en ook nog eens heel leuk is :D ! Dus we gaan niet meer voor het lila kaartje met het vlindertje van laatst.
    Bij deze hoeven we alleen de kleur van het lettertype (en natuurlijk de naam) maar om te zetten als het toch een jongen blijkt te zijn.

Nou tot later.

14. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ik sluit me ook aan bij de slecht slapers van afgelopen nacht. :(

Heidi, zal duimen dat je dochter haar diploma haal vandaag!

Jes, gefeliciteerd met je 29 weken, inderdaad nog 1 weekje dan kun je gaan aftellen.

Maaike, snap hoe je je voelt en je kat mist! :cry:

ML, bieb ze.

Patries, bedankt voor je sms terug. ;)

Rensie, veel plezier dit weekend!

Mila, fijn dat alles weer goed was en als de vlos ook niet bezorgd was over de groei en je dochter ook niet zo heel groot was zou ik me ook niet direct zorgen maken.

Kwebbels, lekker geslapen? Op pagina 1041 staat een bericht van Vergo.

Niesje, fijn te horen dat het met de kleine van je vriendin wat beter gaat.

15. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Lieve Diana en Dennis,

Wat hebben jullie een prachtige zoontjes mogen krijgen! Ze zijn zo volmaakt, helaas mochten ze niet bij jullie blijven :(.

Ik wil jullie nogmaals heel veel sterkte wensen de komende periode!

16. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Goedenmorgen dames :D

Ik weet zo 1,2,3 niet meer wat er allemaal geschreven is, sorry :oops: .

Bedankt voor alle vakantie wensen :D

Gisteravond zijn we naar een informatie avond over het geven van borstvoeding geweest, was wel interessant en weet nu een beetje hoe het moet :D

Senninha: Ik heb het geld gisteren naar je overgemaakt hoor! Nogmaals onwijs bedankt ;)

17. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Vergo en man, wat een prachtige ventjes hebben jullie gekregen. Wat vreselijk dat het zo heeft moeten aflopen. Nogmaals heel veel sterkte.

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ben terug van de gyneacoloog, dus kom mij ff melden.

Bloeddruk was goed, was 2 kilo aangekomen..was ook goed zei de verpleegkundige. Hartje geluisterd en even een korte echo. Kleine is wat aan de kleine kant maar niet om ons zorgen om te maken want alles werkte al naar behoren volgens mijn gyneacoloog. Hij denk eerder dat het ook genetisch is omdat wij beide niet groot zijn, maar hij wil voor de zekerheid over 2 weken nog een extra groeiecho maken..als de baby dan gewoon in stijgende lijn is doorgegroeid kunnen we de laatste zorgen opzij gooien. We gaan gewoon van het positieve uit, want het was echt niet om over wakker te liggen zei hij..! Dus al met al een goed bezoek gehad :)

Veraatje, ik stuur je zo even de datums via PB naar je toe!

19. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Klinkt goed Patricia! Enne niet alle kleintjes kunnen even groot zijn en gelukkig maar.

Oja voor de mensen die interesse hebben in de prenatal mama mazzel dagen van volgende week, ik krijg net een mailtje dat ze al eerder beginnen met een speciale koopavond op 23 april:
    http://vedm.net/click2?l=ninP2&m=d63q&s=5TBjyb

20. monkeylove

Beter dat alles goed gaat Patricia... Wel leuk een echo, ik wil ook!
    Toen ik zwanger was van Leroy liep ik ook bij de geneacoloog m'n hele zwangerschap en kreeg ik ook lekker veel echo's...

Share This Page