Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Wij hebben nu voor de 2e keer in de tuin nieuw gras liggen en de mollen presteren het ieder jaar weer om het te "mollen". :(

2. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Dat is vervelend! Maar gebeurt dat vaak dat mollen in achtertuintjes van mensen lopen te graven? Ik dacht altijd meer aan boerderijen, weilanden, enzo...

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik heb niet in de tuin gezet, heb niet eens een tuin :)

Kom net van de sportschool af met Björn, hij heeft zijn eerste les thaiboxing gehad. Ik heb het zelf 7 jaar gedaan, en hij krijg nu les
    bij een oude bekende van mij die meerdere malen europees kampioen is geweest. Hij vond het superleuk maar wel erg zwaar, maar dat wist mama allang natuurlijk ;) Hij is in ieder geval lekker al zijn frustraties en energie van zijn schoolweek kwijt en lig nu half in coma op de bank :)

4. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    En laat ik nou vlak aan het weiland wonen.
    Zitten nog 3 huizen en een sloot tussen.

5. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    O, wat schattig! Dat moet vast hartstikke leuk lijken, een klein ventje aan het thaiboxen!

6. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Hupsakee, douchen en lekker naar bed, en jullie een rustig avondje of is ie werken?

7. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Aha, vandaar. Flink balen. Heb je nog geen klemmen gezet? Lijkt mij behoorlijk prijzig om steeds nieuw gras te zaaien!

8. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja is nog best wel een grote groep, ongeveer 13 kinderen tussen de 6 en 9 jaar die daar met handschoentjes aan staan hihihi ook meisjes, van die blonde poppetjes maar als je ze dan ziet schoppen en slaan tegen zon zak :confused:

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    We hebben zoden.
    De kale plekken gaan we nu inzaaien.
    Maar vergis je niet in de intelligentie van die beesten.
    We hebben echt al van alles geprobeerd.

Als het deze zomer nog erger wordt dan halen we het eruit en gaan we rubberen tegels neerleggen. Kunnen de kids toch spelen en hoeven ze niet op de harde tegels te zitten.

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Nee vandaag eindelijk eens een keer op tijd thuis, ben ik helemaal niet meer gewend..morgen en overmorgen ook lekker thuis..eindelijk!
    Volgende week is het week dikke pret :( maandag, woensdag, vrijdag en zaterdag latertje dus dan lig ik al op één oor.

11. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Mmm das minder.
    Niels is nu incl vandaag 6 dagen vrij. :)
    Das echt nog nooit gebeurd sinds hij daar werkt.
    Maar daarna weer de nachtdienst in dus dat is wel minder.

Ik ga er even twee naar bed joppen.
    Tot zo!

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Owww dat is lekker zeg, 6 daagjes je mannetje thuis!
    Hier net eentje op bed gelegd, was nog niet klaar met 1 pagina voorlezen en meneer lag al ver in dromenland :) heerlijk!
    Ik duik lekker met mijn mannetje op de bank, prettige avond allemaal!

13. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Jaaaaa, hier liggen ze ook op bed en wij gaan ook lekker de bank op!

Ook vanuit hier een fijne avond gewenst!

14. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Ik duik ook lekker de bank op..met de kat :) Mannetje komt vanacht thuis. Fijne avond allemaal!

15. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Hallo Meiden,

Allereerst Dennis en Diana, wat een pracht mannetjes! Heel veel sterkte!

Jee wat een pagina's bij moeten lezen..
    Vind het echt belachelijk partricia dat ze niks doen..

ML, nesteldrang.. Heb je wel alles netjes aan de kant.. Heb je het ebdje al af?

Essie, Fijn dat je een geboortekaartje gevonden hebt!

Kwebbels lekker bankhangen! En heerlijk dat je mannetje vrijdag weer komt!

Verder ebn ik echt een zeef..
    Sorry,,

Ik moet nu weer gaan werken! Doeg doeg.

16. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

ow ja schoot me nog iets te binnen wat ikff kwijt moet :) Ik vertelde mijn vriend dat ik vanacht zo een last had gehad van harde buiken..Toen vroeg hij ''is je buik nu weer zacht dan?"' :)

17. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    hahaha kwebbels... mannen.

Bloem dat was wel ff schrikken, maar gelukkig bedoelde hij het goed. Beter dubble checken dan niet toch?!

Vanmiddag even op pad geweest, gordijntjes wezen kijken, maar we konden niet echt iets vinden wat we beiden mooi vonden. Frustrerend!

18. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    pff wat hebben jullie een hoop bijgetikt in een weekje. Dat is echt niet bij te houden....

Vergo/Diana je hebt prachtige mannetjes!

Verder ga ik niet reageren.
    Ik ben heerlijk een weekje op vakantie geweest en heb echt vrijwel niets gedaan....'s nachts slecht geslapen dus 's middags samen met Nick nog een dutje gedaan. Verder hebben we wat gewandeld en gezwommen en zijn we een keer naar een binnenspeeltuin gegaan. Nick heeft zich uitstekend vermaakt met ons en met opa en oma. Wat heerlijk zo'n weekje...je ritme is echt anders met kleintje dan als ik met Frank alleen op vakantie was, maar dit kan ik ook wel hebben.
    We zijn nog wel naar de eerste hulp van het ziekenhuis geweest met Nick dat was wat minder. HIj had zijn vinger flink opengehaald aan een deurstijl, natuurlijk net toen hij moest gaan slapen. Een groot drama, veel bloed, maar het viel gelukkig uiteindelijk wel mee. Maar dan heb je toch ineens een hoop zorgen als papa en mama. Dat gehuil ging me echt door merg en been en twee uur later was ik echt total-loss toen alle spanningen eruit kwamen....

19. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    hallo dames

wat schrijven jullie toch een hoop het is niet bij te houden....

Hier goed nieuws nanouk heeft haar diploma gehaald en was helemaal blij.....ik natuurlijk ook want het is best zwaar hoor dat afzwemmen...en nu was er ook nog een extra controleur bij.....

Echt spannend want de zwemjuf moest zelfs huilen van de spanning toen ze hoorde dat alle kindjes geslaagd waren...Want die controleur was de manager van de zwembond dus de hoogste baas kwa dat....
    Maandag mag nanouk verder met lessen voor b...

Ik ben verder kwijt wat er allemaal geschreven is.....
    Sorry maar ik ben een beetje uitgeput want ik heb afgelopen nacht het zwemdiploma a al gehaald zelf met dikke buik...Hihi

20. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Daarom :D gelukkig kon ze niks vinden.

Ik heb vandaag zon paperblanks notitie boekje gekocht (ze zijn zoooo mooi :D, weet niet of jullie ze kennen) Maar ik weet niet wat ik er mee moet, hahahaha. Iemand een iedeetje?

Share This Page