Jeetje Veraatje wat een grote tuin krijg je straks! En nu is hij al zo vreselijk groot en hij ziet er erg mooi uit! Nou die BMI die nemen ze dus van je allereerste bezoek bij de VK, heb ik zojuist vernomen van onze VK, en die was goed, dus hoef ik ook niet voor de ziekenhuis partus te gaan. Gelukkig vooralsnog geen reden voor geen onderwaterbevalling. Heidi gefeliciteerd met Nanouk! Ik begin nu ook een erge vorm van zwangerschapdementie te krijgen. Ik ben al 2x in 1 week onze schaar kwijtgeraakt. De 1ste keer had ik hem binnen een uurtje weer terug, want ineens herinnerde ik me waar ik hem nodig had gehad. Alleen nu ben ik hem al sinds 3 dagen kwijt en geen idee waar hij is. Ik heb wel gelijk gekeken of ik geen Penny-actie had uitgehaald en heb dus ook op hele onlogische plaatsen gezocht zoals in de koelkast, de vriezer, de vaatwasser en de combi-magnetron. Maar tot op heden dus nog geen schaar . Vanmiddag zat ik trouwens ff lui onderuit gezakt op mijn werk. Zie ik de kleine ineens aan de linkerkant van mijn buik iets naar buiten duwen. Vervolgens zie je het helemaal van links naar rechts bewegen. Ik had dit nog niet eerder gezien, maar ik vond het zooooooo leuk .
Ff een berichie van mij... De laatste week enorm veel last gehad van de bekken.Dus veel pijn en zo.. Gisteren controle gehad in het ziekenhuis..Bloeddruk was te hoog(150 /105) Meteen bloed prikken en urine wegbrengen..vervolgens drie kwartier aan de CTG gelegen voor de beebs en aan de bloeddrukmeter voor mezelf.. Gelukkig zakte de bloeddruk vrij snel al naar 130/80 en later nog lager...De beebs waren druk en deden het perfect... Na de CTG trug naar de gyn..Waardes van het bloed en urine waren goed;dus geen eiwit erin(phieuwwww) Ik helemaal weer blij..lol Volgende week vrijdag weer CTG en bloed/urinecontrole...Word vervolgd... Bij het wegbrengen van het plasje had ik kleine vlokjes gezien in de urine. De gyn gevraagd om nogmaals de urine na te kijken op ev blaasontsteking.No problem...en dat staat nu op kweek... Ik heb nog niks bijgelezen...datr lukt me gewoon niet meer.Lang zitten achter de pc kan ik niet meer altijd dan protesteert onherroepelijk mijn rug... Voor iedereen die het ff niet zo ziet zitten en moeilijk heeft een megadikke knuff...En voor de rest zoveel mogelijk lekker genieten van de zwangerschap.. Susi
moesje welkom bij de groep hopelijk heb je een hoop kwebbel plezier hier want het gaat soms erg hard met schrijven hier..... weet je al wat je krijgt hoe voel jeje? is het je eerste? susi fijn dat tot zover alles goed is met jou en de beebs.... en nu maar hopen dat alle andere dingen ook goed zijn kwa testen... nanouk heeft weer groeipijn gehad afgelopen nacht we wisten al dat dat dit weer zou komen aangezien ze mij de oren van mijn hoofd at.. nou ik ga even naar het tiolet alweer want iemand vind die blaas toch wel lekker liggen..... gr heidi
Hahahahahah, geweldig! Susi, wat fijn dat alles goed is met de baby's. Wel vervelend dat je zoveel last hebt van de bekken, doe maar rustig aan! Moesje, welkom hier! Essie, wat leuk zeg dat je het zo duidelijk zag bewegen! Hahaa, en we hebben hier al een nieuwe term? Een Penny-actie Ik vind hem leuk, laten we die erin houden! Succes met het zoeken naar de schaar, waarschijnlijk kom je hem vanzelf weer ergens tegen op een zeer onlogische plek!
Jah, ik ga straks foto's maken, ben allang blij dat ze eruit waren dat ik wakkeer werd en dat ik niet mee heb hoeven maken hoie Yuki de placenta's en de vliezen opat... brrrr... Alles was lekker schoon...
ohhhhh nou ja wel gefeliciteerd natuurlijk ML, maar moest ze nou net in de kinderwagen gaan liggen!?! Ohhh ik zou ook wel weer een kitten willen, maar 2 katten zijn op dit moment echt even genoeg. Veraatje, wauw mooie tuin hoor, en lekker straks nog groter, heeft de kleine straks alle ruimte om te spelen, heerlijk. Senninha, wij hadden ook last van die rotmollen, uiteindelijk vorig jaar gras eruit en tegels erin. En ik moet zeggen erg handig zeker met Damian die nu in het rondraced met zijn loopwagentje. Susi, super dat alles goed was met jou en de kleintjes! Enne toch iets meer rust nemen, veel beter voor je bloeddruk. Moesje, welkom bij de juli mama's! Essie1979, geweldig he om die buik heen en weer te zien gaan! Ondanks dat ik dik ben vooral op mijn buik heeft dit kleintje genoeg kracht om mijn buik te doen bewegen. Bij Damian was ik een stuk slanker en zag ik helemaal niks Bloem, ik heb nog nooit van een paperblanks notitieboekje gehoord, maar ik denk uhhh dat je er wel uhhhh boodschappenlijstjes op kunt maken hahaha Heidi, gefeliciteerd met je dochter's zwemdiploma! Dennis moet vandaag wéér werken, afgezien van ons weekendje weg is dit alweer de 5de zaterdag dat hij extra moet werken. Het verdient natuurlijk lekker bij, maar zo komen al die klussen noooooit af. Gisteren ook nog eens heel gezellig ruzie gehad. Ik flipte gewoon even helemaal over het feit dat we maar geen naam kunnen bedenken en dat er nog niks af is. En ik werd zo boos omdat Dennis er zo nuchter en afstandelijk over deed GRRRR mannen Maar als iemand nog leuke naamsuggesties heeft? In ieder geval geen standaard NL naam want dat vind ik geen combi met Damian (Collin). Op ons lijstje staan nu Jaiden (maar is eigenlijk al weggestreept), Roan en Justin (op zn engels) Maar dé naam staat er dus nog niet bij, begin er echt over te stressen nu
Owkee Niesje ik zal eens voor je gaan denken.... Maar troost je, bij Michelle had ik pas in de laatste maand haar naam hoor, niet dat hewt zo'n bijzonder spectaculaire naam is, maat kvonnem leuk en hij past bij haar....
Morgen dames! Hahaha ML, geweldig precies in de kinderwagen en helemaal alleen bevallen..sterke poes hoor! Gefeliciteerd met de nieuwe inwoners Doen ze het goed? Hier weinig te melden, weer een klote nacht achter de rug (ach what's new!) en met ontzettende keelpijn en waterige oogjes wakker geworden..nu maar hopen dat ik niet ziekkies gaat word, al voelt mijn keel helemaal droog aan en ben ik al aardig schor aan het worden Zo even lekker douchen en dan wil ik toch nog even naar de kraambeurs hier in het ziekenhuis, ze geven elk uur 10 korte echo's weg onder de zwangeren dus misschien kunnen we ff spieken Duikster, fijn dat je toch een beetje van je weekje vakantie heb genoten! Ik heb trouwens besloten om 6 weken voor de bevalling al met verlof te gaan, het word de laatste weken ontzettend druk bij ons op de zaak en ik wil met oog op mijn vorige bevalling met 36 weken niet op het laatste moment nog met allerlei dingen bezig te zijn en weer gelijk daarna te bevallen. Heb nog heel veel vakantiedagen dus ik heb zo geregeld dat 2 weken extra opneem na mijn zw.verlof dus hou dan wel die 12 weken daarna. Dus 23 mei ga ik officieel met verlof whieeee dat is nog een maandje, wat gaat dat snel! Ik wens jullie allemaal een super zaterdag toe meiden!
Niesje mijn oudste neefje heet Justin (op zijn Engels) en mijn andere neefje Rody. Damian en Rody Damian en Delano Damian en Quinten Ik zet even beide namen neer om te kijken hoe het klinkt, maar je kan best veel kanten op met Damian als uitgangspunt.. Maar wil je echt een Engelse/Amerikaanse naam voor de kleine?
Goedemorgen damess Ben lekker pas net mijn bed uit heb lekker geslapen alleen last gehad van een droge keel verder niks! Vandaag gaan mijn vriend en ik lekker shoppen, heb een leuk jurkje gezien bij prenatal en ik wil nieuwe zomerschoenen..hij moet ook veel nieuwe kleren hebben. Niesje: dat gevoel heb ik hier ook wel is hoor, ook omdat mijn vriend de hele week weg is gaat het nogal langzaam hier. Maar ach, het komt wel goed
Goedemorgen allemaal.. Ben ook net wakker, heb heerlijk geslapen, maar werd wakker met knallende koppijn, dus nu nog steeds last van... Mja, maakt ook niet uit, komt vanzelf, gaat vanzelf.. Ukkie is weer heerlijk druk joh. Ik zie al een hele tijd de buik op en neer gaan en van links naar rechts, zo lief! Eergister zag mijn schoonmoeder mijn buik ook bewegen. Je zag haar helemaal stralen. Geweldig! Haha ML, wat een plek om te bevallen. Ging ze nog niet achter de kinderwagen lopen? Moesje, welkom hier. Klets gezellig mee.. Kwebbels, veel plezier met winkelen! Ennuh Patricia, ik zal voor je duimen dat je nog ff mag spieken.. Liefs Wendie
Kwebbels, ik zou even wachten tot woensdagavond met shoppen bij de prenatal hoor! Dan is er namelijk 25% korting op alle positiekleding van de prenatal. ML, ik vind Michelle een hele lieve naam! Patricia, Rody vind ik ook een hele stoere naam. Het hoeft geen engelse naam te zijn hoor. Zo heeft Luca ook een tijd op onze lijst gestaan, maar als dit kindje rood haar heeft vind ik Luca er helemaal niet bij passen. Daarom vond ik Roan ook wel leuk omdat dat roodharig kind betekent. Maar ja die naam vind ik dan vooral leuk als hij dus daadwerkelijk rood haar heeft.
Een goedendag! Hoe gaat hier allemaal? Heidi, gefeliciteerd met je dochter! Ml, Gefeliciteerd met je kat! En nog wel in de kinderwagen.. Niesje, Het lijstje van Patricia vind ik ook erg leuk! Ook Roan vind ik een leuke naam! Knuffelkonijn, Heerlijk he als de kleine zo lekker actief is! Ik geniet er zo van! Moesje welkom hier! Kwebbels, Ik zou even wachten tot de mama mazzeldagen, begint vanaf 23 april! 30% korting! Patricia veel beterschap! Het zit je ook niet mee zeg! Veel succes op de kraambeurs! Ik neem ook 6 weken van te voren. Heb ook nog heel veel vakantiedagen.. Ik heb nog 4 weken na die tijd vakantie er achetraan! Heerlijk! Mijn verlof begint op 5 juni! Duikster, Welkom terug! Verder ben ik allemaal al weer kwijt.. Ben nu aan het werk.. Het gaat gelukkig nog steeds erg goed! Nog 7 weekjes! Vandaag de 27 weken!
Hallo, Wat een heerlijk weertje is het toch ML, wat leuk jonge poesjes! wat voor kleur hebben ze? vind de kinderwagen wel een originele plek. Heidi gefeliciteerd met je dochter, altijd fijn als ze hun a hebben (te minste vond ik wel) en verder? ik ben allang blij dat we eindelijk een soort van meisjes naam hebben bedacht (als dat niet ook weer wisseld) dus ik en namen bedenken word hem niet.. sorry, vind alles en niks leuk Al vind ik Roan, wel heel leuk klinken, Rody minder, omdat de kat van de buren zo heet, en als je rood haar hebt... dan vind ik het een beetje zielig. Verder hier weinig bijzonders, t gaat weer een stuk beter met mn rug en buik, dat kuurtje werkte erg goed, en ik heb er geen extra poetsdrang van gekregen Groetjes!
Hallo, Veraatje, ik sta ook voor de klas inderdaad. Groep 5/6 op het moment. Volgend schooljaar wordt het alleen een beetje vervelend met werk zoeken, want onze school liep al een aantal jaren terug en na dit schooljaar gaan de deuren voorgoed op slot. We zijn dus hard op zoek naar een andere school. bd81, wij zijn ook al een tijdje op zoek naar leuke gordijnen, maar kunnen ook nog steeds niks vinden. Ben iets te kieskeurig denk ik. heidi77, wat fantastisch dat nanouk haar diploma heeft gehaald. Van harte gefeliciteerd. ML, wat een stunt van je kat, in de kinderwagen. haha! Wilde hem zeker vast uitproberen. Hier wel lekker geslapen en verder ook geen last meer gehad van mijn buik. Zou het misschien harde buiken geweest kunnen zijn? Zou namelijk niet weten hoe dat voelt, want voor zover ik weet heb ik die nog niet gehad. Groetjes
Senninha ik heb zojuist het geld overgemaakt. ML leuk jonge kittens, alleen jammer van de kinderwagen of is die nog een beetje schoon? Moesje welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Susi fijn dat alles goed is met jou en de beebs. Heb net de bon binnengekregen voor de blije doos, misschien woensdag toch maar ff naar Prénatal, kan ik gelijk de Mazzel avond meepikken. Nou moet heel snel weg, want drukke middag voor de boeg. Misschien tot vanavond en anders meld ik me morgen weer.
Hey was ik weer, ik zal zo ff foto's van de kittens in mijn map zetten... Kinderwagen is wel een beetje vies die lakentjes maar het valt nog mee, gooi straks wel alles in de was 2x hahaha... Ben net bij de ikea geweest en heb wel weer wat leuke dingetjes gekocht. Ze hadden trouwens hele grote drakenknuffels, erg grappig. Heb m nu niet gehaald maar zit wel te twijfelen. Maar heb een wasmandzak zeg maar die zet ik naast de commode, kunnen meteen de vieze kleren in. Hydrofiele luiers, een staande lampje, dat wandding (Niet echt plankje, meer vakjes) een dekentje voor in het ledikantje en nog een dekovertrekje en een groene spaarpot... zucht hahaha...