Wat een lieve poesjes! *denkt nog even terug aan pieter toen ie zo klein was*( voor de liefhebber zie album) zou er zo weer eentje willen, maar jah ze worden ook weer groot, en nu komt er een baby (die groeien iets minder snel )
Hallo allemaal Ik kom ook weer eens een keertje hier kijken. Ben de laatste tijd heel weinig op de site, heb namelijk sinds 1,5 maand een nieuwe baan en ben ´s avonds helemaal kapot en heb dan weinig puf om achter de computer te zitten. Denk dat ik straks als ik verlof heb wel wat meer weer online zal zijn. Ik zag dat Vergo is bevallen van 2 jongetjes? gefeliciteerd! gaat het allemaal goed? Hier gaat het alllemaal erg goed. Ben wel altijd moe maargoed dat hoort erbij. ook zit ik elke avond met de benen omhoof aangezien ik al lekker opgezet ben van het vocht. ben nu 13 kg aangekomen, veel he? maargoed, de verloskundige had dit al voorspelt. denk dat ik de 20 kg wel ga halen. Maar alles voor het goed doel. Ik zie dat ik ook van de lijst af ben gehaald? waarom als ik vragen mag? Ik wil er wel graag weer op. Mayo1982-Hengelo- Uitgerekend 12 Juli- wat het wordt is een verassing! En hoe is het met jullie allemaal? gaat alles naar wens? heb niet alles terug gelezen hoor haha! nou doei doei lfs mayo
Lijkt me verstandig om toch ff terug te lezen mayo de zoontjes van vergo zijn 8 april beide overleden..
Oh jeetje zeg, ik zag op de lijst dat Vergo was bevallen, vandaar. Had niet bij de * nagedacht. Wat verschrikkelijk zeg. Wat ben ik toch een domme oen, had inderdaad ff terug moeten lezen. sorry daarvoor. Ik zal vergo even een pb-tje sturen. gr mayo
hier is vandaag het kraampakket binnengekomen in een leuke versierde doos.. Het is een handige opbergdoos en daar zit al het standaart spul in met 2 proefluiers voor de kleine want bij vgz hebben ze een luierservice...Komen ze de luiers aan huis brengen voor een leuke prijs.... Er zit ook nog een leuke tas bij die je kan gebruiken als luiertas inclusief een verschoonkleedje etc....in limegroen erg vrolijk,,,,erg leuk ding.... Dus straks meteen doorgeven als de kleine geboren is hoe en wat dan sturen ze meteen de luiers op....erg makkelijk hoor.. Verder even naar babydump geweest en eindelijk mijn doos opgehaald zaten ook wel leuke dingen in tuitbekers een zeehond knuffel leppeltjes een rompertje en een kortingsbon voor 5 euro op kleertjes.... nou verder niks Morgen hebben ze een kerkdienst vanuit school nanouk wil er wel graag heen maar ik heb niet zo'n zin in mijn eentje met twee kids...en al die drukte en dat zitten maar vorig jaar konden we ook al niet,,,Wat zal ik doen...ze hebben het namelijk ieder jaar....dus ik zou ook volgend jaar kunnen gaan dan kunnen beide meiden een stukje opvoeren want tessa moet nu eigenlijk naar de kerkoppas en dat vind zij niks dus dan zit ik ook niet rustig... wat zouden jullie doen. Wij zijn zowiezo niet kerkelijk...
Ohhh ML, wat een schatjes! smelt smelt Onze kinderkamer heeft trouwens precies dezelfde kleuren ook een even groene muren en één turkooise met groene print muur. Ik kijk er al 2 jaar tegen aan maar ik blijf hem supermooi vinden Mayo, welkom terug. Op een gegeven moment zijn een aantal meiden van de lijst gehaald die niet hebben doorgegeven of ze een jongentje/meisje of een verrassing kregen, om de lijst overzichtelijk te houden met wie er hier nog komt.
Ml gefeliciteerd. Kan je al een beetje wennen aan het nieuwe moederschap hahaha. Mayo welkom, en misschien toch maar even wat dingetjes terug lezen. Zo ga binnenkort lekker een dagje naar de sauna. Ga niet in heel veel sauna's maar kan wel lekker even relaxen daar (rustruimte, zwembad, bubbelbad, lekker eten, etc). Moet erg rustig aan doen dus we gaan in de ochtend en als het dan niet goed gaat ga ik lekker naar huis. Kan daar gelukkig wel liggen, dus dat is voor mij altijd even het belangrijkste. Ik heb vandaag ook de bon gehad van de prenatal doos. Haal 'm inderdaad volgende week op als het korting is. Het is dan woensdag koopavond, maar die mazzel dagen zijn dan ook toch nog donderdag en vrijdag?
Haha jewel ben al gewend maar hoef dan ook weinig te doen Ik ben al 2 maanden bezig om zo'n eeeh badsteun te kopen, waar ze in kunnen liggen in bad. Bij de Prénatal hier was ie uitverkocht, toen heb ik m online gekocht en was ie ook uitverkocht en nu hebben ze m nog steeds niet bij de Prénatal hier... GRMBL! Ga Woensdag wel kijken dan met die kortingsdagen...
Zo hè, hè ik zit even. Vandaag een drukke dag. Morgen is Maarit jarig en vanmorgen 30 appelflappen staan bakken en een appeltaart. Daarna gelijk het avond eten gekookt want Niels kreeg een telefoontje van zijn werk of hij i.v.m. zieken wilde komen werken. Is later toch weer gecancelled. Heidi, fijn dat je dochter haar diploma heeft gehaalt! Op naar haar B. ML, gefeliciteerd met je gezinsuitbreiding. Wat een snoepies zeg. Mayo, welkom terug! Moesje83, welkom. Verder weet ik het even niet meer wat ik allemaal heb terug gelezen.
Jes, met raar lopen bedoel je zeker waggelen? Wat wel leuk om te lezen is dat sommigen in het begin zich zo zorgen maakte dat de kleine een dag niet geschopt had en nu gaan we krijgen dat ie te hard schopt.
ml ik beval in ziekenhuis maar dit is gewoon een doos voor een thuisbevalling hoor want toen ik mij aanmelde was het nog niet zeker dat ik in ziekenhuis zou bevallen.... en is zo'n drijvend ding niet wat voor jou voo in bad...de meiden hier hebben er ook op gelegen en vonden het heerlijk... bij babydump kun je ook online bestellen maar die zitten volgens mij ook bij jou in de buurt hier een link van dat ding... http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =161&m=161 gr heidi
ml daar hebben ze ook die steuntjes voor in bad nog... en anders zou ik eens bellen met vgz.. ik ga ook gebruik maken van de luierservice want dat scheelt wel wat met de luiers die ik normaal koop.... gr heidi