Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ik heb nog steeds geen kruidvat doos gehad! Al tig keer aangemeld, maar ontvang steeds maar niet. Ik zie binnenkort toch iemand die bij kruidvat werkt, dus zal het meteen eens aangeven. Altijd handig die gratis dingetjes toch?!

ML, bedoel je zo'n stoeltje? http://www.baby-dump.nl/index.php?page=product&doel=product&id=2594&groep_id=34&merk=161&m=161
    Die hebben wij ook voor in bad, geen idee of het wat is maar vriend vond het zo schattig haha.

Ik lijk soms ook zo'n pinguin :oops:

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Volgens mij hebben we een errug rustige zaterdag avond hier.

Hoop dat iedereen een fijne avond heeft en ik kom morgenochtend nog wel even online voordat de visite komt.
    Gelukkig komen die pas vanaf 3 uur want Sven moet daarvoor nog zwemmen.

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou nou, rustige Zaterdagavond... Ik heb net "even" een kastje in elkaar gezet van de Ikea, 1000en moertjes en schroefjes enzow... Maar t is gelukt, nu kan me pa m Maandag ofzow ophangen aan de muur :p

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30077248

4. monkeylove

Heb alleen de achterkant eruit gelaten zodat je de muur ziet, vind ik leuker...

5. Zo, wat rustig hier vanavond...

Ik ga lekker slapen. Ben errug moe...

Slaap lekker allemaal en tot morgen!

Knuf Wendie

6. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    in het weekeind is het hier toch altijd rustig......hoef je niet zo veel bij te lezen.
    ik heb nu dus wel last van mijn heupen......gisteren te veel gedaan......dus nu alleen maar de was doen.....gr heidi

7. Goedemorgen.

Anders ga je nog ff lekker slapen Heidi ;)
    Of kun je dat niet meer?
    Ik ben al klaarwakker.. Moet straks naar de kerk..
    Hier wel lekker geslapen.
    Alleen heb sinds eergister regelmatig op een dag harde buiken, maar die doen me ook gewoon zeer. Wat kan dit zijn? Want ik had gehoord dat harde buiken niet echt zeer hoeven te doen...
    Ukje is nog heerlijk druk... :)
    Ik geniet er nog lekker van. Af en toe een keer een schopje net boven de navel, maar voor de rest eigenlijk alleen maar net onder de navel links en rechts. Kindje ligt dus nog steeds laag..
    Fijne dag allemaal!

Liefs Wendie

8. monkeylove

Wendie, jet zou dus een blaasontsteking kunnen zijn. Bij mij deden ze ook zeer maar daar sloeg ik niet zoveel acht op maar later werden het echt weeen dus zou maar ff testje doen bals ik jou was...

Heidi, ja ik hewb idd ook aan dat badmatje dat drijft zitten denken. Toch eens navragen wat handiger is in gebruik, thx for the tip...

9. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Kleine van mij ligt al hoog.. Ik vind het een heerlijk gevoel!

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen dames!

Gisteren geen tijd meer gehad om te reageren, we verlieten huis om 11.00 uur op weg naar de kraambeurs en waren gisteravond om 23.00 weer thuis :(
    De kraambeurs was in één woord: geweldig!
    We hebben een seminar "Borstvoeding" bijgewoond die gepresenteerd werd door een lactatiekundige van het ziekenhuis, echt superveel tips gekregen over het slagen van borstvoeding..dus echt heel leerzaam geweest!
    Ookkkk hebben we 5 min mogen spieken naar onze kleine! :D
    Op een gegeven moment had ze hem op de echo, schuin van onderen (hij lag met zijn hoofdje naar boven, voetjes naar beneden en het hoofdje iets in de nek naar achteren) dus we zagen zowaar een 3D beeld verschijnen! Hij heeft mama's kleine wipneusje, papa's mond maar mama's volle lippen, papa's oren en hij kan al net zo boos fronzen als zijn broertje hahahahaha
    Op een gegeven moment wilde zij ook naar het geslacht kijken, en gaf opeens een geschokken reactie: JEETJEEEEE, die is wel zwaargeschapen :(
    Dus Maan en ik allebei: Nee joh, is dat de navelstreng niet?
    Heeft ze het vanaf een andere hoek gepakt, en nee hoor, meneer heeft al aardig wat tussen de benen hangen :confused: Papa's natuurlijk helemaal zijn ego gestreeld, en zei maar: nou heeft hij niet van een vreemde *smile* *smile* hahahaha niet normaal, ik schrok er gewoon van hahaha :)
    Ook waren er allerlei kraampjes, daar hebben we een voedingskussen met 2 hoezen gekocht, alles word door hun met de handgemaakt, de ene sloop is blauw patchwork en de andere uni lime..zal vanavond even een foto erin zetten. Ze hadden ook echt TE schattige lakentjes enz allemaal met de handgemaakt. En superveel tasjes met foldertjes, probeerverpakkingen enz..dus leuk leuk :D
    Daarna lekker wezen eten, en naar mijn ouders in Zeeland geweest..en om 23.30 uur viel ik doodmoe op bed!

Senninha, gefeliciflapstaart met Maarit! :D

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Zo even snel alles doorgelezen van gisteren.
    Heidi, gefeliciteerd met je dochter..heerlijk he als ze eenmaal hun A diploma hebben! :D
    Nieuwe dames, welkom en klets gezellig mee!
    ML, aahhh wat een scheetjes..hou je ze zelf?

Ik spring even onder de douche, en ga Björn ophalen..die is gisteren bij opa en oma blijven slapen met zijn neefje. Opa is wonderbaarlijk snel hersteld van zijn liesbreukoperatie :confused: Vrijdag vroeg in de avond kon Manuel hem al ophalen en gistermiddag liep hij al voorzichtig door de stad te wandelen met mijn schoonmoeder en kleinkids..dacht dat je altijd een paar dagen plat zou liggen hihihi

Nou allemaal nog een prettige zondag!

12. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Senninha, van harte gefeliciteerd met je dochter! Maak er een leuke dag van!

Ik heb nog niet bijgelezen van gisteren. Drukke dag gehad gisteren!
    Misschien vandaag nog even...
    Fijne zondag allen!

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dank jullie wel voor de felicitaties!

Nadat we haar gefeliciteerd hadden vanmorgen sprong ze uit bed, ging met haar handen in haar zij staan en zei "zo waar zijn mijn kadootjes!"
    Hoe bedoel je ik ben eigenwijs!

Heb net het huis aan kant en ga zo Maarit in bad doen en vanmiddag na de lunch zwemmen met Sven en dan komt om 15.00 uur de visite.

Drukke dag.

Denk ook niet dat ik vandaag online ben dus niet teveel kletsen hè!
    Maar ik denk dat dat wel mee zal vallen omdat het zondag is.

Fijne dag allemaal!

14. monkeylove

Er is ook wasverzachter van Neutral.
    Maar ik heb gewoon een beetje wasverzachter erbij gegooid, had ik bij die andere 2 ook gedaan en ging allemaal goed ;)

Senninha, gefeliciteerd :p

15. monkeylove

Denken jullie dat je vroeger bevalt? Ik denk zelf dat ik over 7 weekjes ongeveer al ga bevallen...

16. monkeylove

Jah kweenie eigenlijk, heb gewoon zo'n gevoel. 7 weken klinkt echt heel dichtbij trouwens... Het zou zoamar kunnen dak op m'n verjaardag beval...

17. monkeylove

Jah het gaat nu echt onwijs opschieten... Echt vaag hoor, de tijd is eigenlijk voorbij gevlogen...
    zow kan echt neit wachten op m'n kleine mannetje hoor, heb er echt zin in...
    Zo lief en zacht en zo afhankelijk en klein en het eerste lachje enzow haha... zucht... zwijmel....

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Goede morgen,

Ik heb ook wel het gevoel dat het eerder komt dan 40 weken, ik weet niet, volgens mij kan ze nu al niet wachten om de wereld te bewonderen ;)

Hier verder alles prima, gister gepokerd.. t werd weer niks met mij, mn pokerface liet het afweten :p

Groetjes

19. moesje83

moesje83 Bekend lid

18 apr 2008
    911
    0
    0
    wanneer moet je eigenlijk zorgen dat je alle baby spulletjes gewassen hebt

20. monkeylove

Hmz, ja ik wou gewoon alles klaarhebben voor ik 30 weken was en dat is aardig gelukt, alle kleertjes zijn gewassen alleen het beddegoed enzo nog...

Deel Deze Pagina