hier is alles klaar wiegje gespreid kleertjes heerlijk gewassen in de kast. maxi cosi gewassen, alles uit de wandelwagen gewassen, heb zo'n echte bak die je tot wandelwagen kunt ombouwen. laatste boodschappen worden in mei gedaan als we in nl zijn zoals de katoenen of hydrofyle luiers enz. wij hebben zoiets van t kan maae gebeurt zijn en nu ben ik nog enigzins mobiel
Ja, ik kon wel door de grond zakken van schaamte! Vooral door mn stomme BOE... Wie zegt dat nou :S maar jah, hij kon er wel om lachen, en ik eigenlijk ook wel. Ik ga zo ook lekker mn bedje op zoeken, ben best wel moe! Groetjes!
hoihoi nou nanouk is vandaag even de hele familie van mijn kant afgeweest met haar diploma.... en overal centjes gekregen...kind helemaal blij.... hier is eigenlijk kleding gewassen voor de kleine maxi cosie is nieuw staat nog in plastic en kamertje is klaar nu hebben we alleen verzonnen dat ik de commode nog wil beitsen in een donkere kleur en het bedje dus ook..... maar verder schiet het aardig op..Kinderwagenbak moet nog even op onderstel gezet worden en de box halen we denk ik na de vakantie op....want dan kan ik hier nog even rommelen.... Verder nog wat kleine dingen doen in de kamer...dingen ophangen zoals een mandje voor de luiers...en het bed op klossen wanneer gaan jullie dat doen welke week.... en kun je die nu gratis ophalen bij zo'n thuiszorg winkel....? gr heidi
klossen haalde ik idd. rond 36 weken op bij de thuiszorg bij Nick. Alleen ze bleken niet onder ons bed te kunnen i.v.m. ombouw. Dus nu heb ik de bierkratten alweer verzameld de afgelopen tijd en die kunnen over een week of 6 dus weer onder het bed. jes: snoep ze, ik taai af naar bedje!
ff vraagje nog een keer: omdat ik redelijk vaak buikpijn heb en ook bij het uitplassen, kan dat dan misschien blaasontsteking zijn? en waar moet je dat laten testen?
Hey meiden hier was ik ook weer... t weekend heerlijk naar de camping geweest! Kacheltje aan dan is het lekker! Mannetje en schoonvader zijn druk bezig met een aanbouw maken voor de kleine straks dus weinig gezien. En gister moest mannetje ook nog voetballen voor kampioenschap! en ze zijn kampioen geworden! dus volgende week feest! Heb net alles teruggelezen maar kan niet alles onthouden! Lieve Vergo (diana) en Dennis wat een mooie mannetjes! Wat een moeilijke tijd zullen jullie doormaken. Sterkte! Qua wassen enz wil ik zo lang mogelijk wachten eigenlijk. Ik ga officieel 23 mei met verlof maar heb eerder vrij genomen dus nu is 14 mei mijn laatste werkdag! Wil dan zo'n beetje beginnen! Al wil ik elke dag wel bezig haha. Wanneer zetten jullie de box in de kamer neer eigenlijk? @knuffelkonijn het kan blaasontsteking zijn moet je fff ochtendurine bij de huisarts brengen. Liefs Nannie
Ik zou mijn oma ook nog wel willen bezoeken, als ze er wat minder erg aan toe was, maar dat beeld van gisteren is echt te vreselijk. En dan dat ze me niet meer herkend , ook dat vond ik zeer zwaar. En wat betreft de auto: nee hij is niet gemaakt. Ik moet er van manlief morgen gewoon mee naar mijn werk rijden. En dan ff naar 1 van de andere BV's van mijn baas en dat is een autobedrijf. Zij hebben 2 maanden geleden ook een steentje verwijderd. En moet je nagaan: de kans dat er een steentje in de remschijf komt, is 0,000001% en die van ons heeft het dus al voor de 2de keer in 2 maanden. Ik ben er trouwens niet zo blij mee dat ik er morgenvroeg mee moet rijden, want het is niet 100% zeker dat het weer een steentje is. Dadelijk is het iets anders...........brrrrr. En mijn collega zal ook wel zeggen: alweer tja dat heb je met Hyundai's (hij is geen fan van de Hyundai).
Jeetje Silla, kan me voorstellen dat je boos was op je vent. Gelukkig kan ik er niet over meepraten, want hier gaat manlief eigenlijk nooit stappen. Maar als hij het zou doen, zou hij zeker niet om 6:30 uur eens moeten thuiskomen. Iemand vroeg nog naar wanneer de box wordt geplaatst. Nou hier staat ie al, maar puur om de reden dat de doos veel te zwaar was om naar de zolder te tillen en een doos in de kamer daar worden wij niet vrolijk van, dus dan maar de box (en natuurlijk is het ook erg leuk ). Ons kamertje is bijna af. Alleen de gordijntjes moeten nog geleverd worden en het kinderliedje moet er nog komen. Verder heeft manlief vandaag het schapje boven de commode opgehangen en dat was nog best een kriem, maar goed hij hangt. Ik lees dat er ook nog meiden moeten beginnen aan het kamertje: begint de tijd niet langzaam aan te dringen? Het kamertje moet toch in de 7de maand af zijn? Nou ik ga ook maar eens onder de wol, want verder is er niemand meer actief. Tot morgen.
Morgen dames, Dames die vandaag controle/echo hebben, succes! Was vanmorgen om half zes klaar wakker, de vogeltjes waren al driftig aan het fluiten..heerlijk om zo wakker te worden, en het zonnetje schijnt hier ook al Vannacht werden wij opeens gewekt door een huilende en gillende Björn, vanuit zijn bed hoorde we hem roepen: Ik heb water in mijn oren! Ik hoor niets meer! Ik heb water in mijn oren! Haal het weg!..dus papa uit bed naar hem toe, maar die kon hem in zijn droom niet overtuigen dat hij gewoon veilig in bed lag en niet in het zwembad. Dus uiteindelijk moest mama er ook uit hihi heb hem maar even zachtjes wakkergeschud, en gelijk even laten plassen..en weg was hij weer! Niet alleen mama heeft rare dromen maar de jongste telg hier ook Duikster, ja was erg leuk die kraambeurs in het ziekenhuis. Met Björn was ik niet echt goed begeleid in het ziekenhuis in Rotterdam en naderhand ook niet door de kraamzorg. Het aanleggen deed pijn en ook het voeden veroorzaakte pijnlijke steken in mijn borst. Volgens deze lactatiekundig mag dat dus helemaal niet, en is een teken dat het niet goed gaat. Gelukkig heeft zij lactatiekundige-uren in het ziekenhuis, dus kan mij goed begeleiden tijdens de eerste uren na de geboorte Essie, sterkte met je oma meid Nannie, lekker op de camping geweest! Het was er heerlijk weer voor gisteren! Ik ben zaterdag naar mijn ouders geweest op de camping, en nog even lekker in de tuin kunnen zitten! Knuffelkonijn, blaasontsteking kan je bij je eigen HA laten testen. Als je twijfel zeker even doen, want het is erg gevaarlijk voor je baby.
Goedemorgen dames, Vannacht zowaar een beetje lekker geslapen! Moet zeggen was ook helemaal afgedraaid. De kids lagen om 19.30 uur in bed en Sven was nog tot 21.45 uur wakker omdat hij zo'n buikpijn had. Dat heeft hij altijd aan het einde van een spannende dag. Maar ja, is het alleen de spanning die er uit komt of heeft hij teveel gegeten of juiste te weinig, is hij misselijk of zijn het toch zijn darmen. Zie dat maar eens uit een 5 jarige t krijgen. Gelukkig is hij nadat hij even bij ons in bed mocht in slaap gevallen en heeft de hele nacht door geslapen. Maarit heeft een top verjaardag gehad. Ze was helemaal blij met haar cadeaus en dadelijk gaan we het Playmobile in elkaar zetten. Patries ze was helemaal blij met haar stickers! Ze heeft er de hele morgen trots mee rond gelopen. Vanavond de traktatie voor school afmaken (badeendjes in plastic folie ingepakt met een dropveter en een kaartje met haar foto eraan). Voor vandaag voor diegene die moeten werken werk ze! Voor de dames die controle hebben vandaag succes!
Essie, veel sterkte met je oma. Kan me voorstellen hoor dat je graag het mooie beeld van haar wilt vasthouden. ML, ik denk ook dat de kleine hier iets eerder komt. Als ik mag kiezen (ha, ha) dan ga ik voor 20-06-2008 of 01-07-08. En als ik dan persé overtijd moet lopen doe dan maar 06-07-08. Knuffelkonijn, het is al een paar keer gezegd maar even je ochtendurine bij de hh laten testen. Ze kunnen het 't beste meten met middenplas. Dus eerst een deel in de pot laten lopen dan een deel opvangen en de rest weer in de wc pot laten lopen. Sterkte meis. Silla, je het het nog netjes gehouden hoor met je vriend. Jammer dat hij geen rekeningmet jou houdt op dat gebied. De box halen wij vanaf week 37 naar beneden. Nannie en Patries, jullie hebben geboft met het weer op de camping! Bij ons passen er ook geen klossen onder het bed. Wij doen het met cola of bier kratten. Annoniem, moest wel lachen om je Penny-actie.
goedemorgen naar een onrustige nacht (nanouk had weer groeipijn) en ik was erg op tijd wakker 5 uur zijn we er weer ik ga zo even kleding ompakken voor de dames..... wat meer de voorjaarskleren erbij en de dikke wintertruien eruit.... Verder was opvouwen en doen....vanmiddag weer zwemles alleen nu voor b van 5 tot 6....En dan de dames vroeg op bed.... gr heidi
Goede morgen! Wat weer een heerlijk weertje. Ik kan ook geen klossen onder mn bed, ook geen bierkratjes.. maar ik zet wel een een persoonsbed beneden neer, met klossen oid er onder. En een box zetten wij eerst nog niet in huis, we hebben niet zon groot huis, dus tot een maand of drie, zet ik het campingbedje beneden neer, we hebben speciaal een gekocht met een "verhoging" dus dat is eigenlijk het zelfde als een box. én je kan het savonds oid opruimen en weg zetten als je wilt. En mocht het toch niet handig zijn, dan staat de box er binnen een dag!
He meiden, Ik kreeg net het bericht dat de broer van mijn opa is overleden.. Hij had hetzelfde als mijn opa.. mijn opa is in aug vorig jaar overleden, na een vreselijk ziekbed.. Ik ben er nog steeds kapot van.. Voor mijn gevoel is mijn opa er nog steeds.. Nu zijn ze bij elkaar.. Vind het wel erg zwaar.. En net nu is mijn mannetje ook nog in frankrijk.. Komt vrijdag weer.. Essie, jij ook heel veel sterkte met je oma. Liefs
Senninha, fijn om te horen dat ze de stickers leuk vond Stickers zijn toch een stuk veiliger voor een 3 jarige dan stempels of stiften he Fijn om te horen dat het een geslaagde verjaardag is geweest, en jullie hadden natuurlijk ook prachtig weer! Esther, gecondoleerd met de broer van je opa
vervelend he dat wisselende weer hier in NL, ik heb ook nog van alles in de kasten liggen Dan pak je de dikke truien in, en dan word het opeens weer koud of gaat het sneeuwen zoals in maart..hup alles weer tevoorschijn toveren! Hopelijk dat nu het lekkere weer een beetje gaat doorzetten!
Hey Buddy.. Wat vervelend voor je! En nog vervelender dat je mannetje weg is. Als je wat kwijt wilt ofzow, stuur maar een PBtje hoor! Liefs Wendie
Gecondoleerd! En als je je verdriet niet kwijtkomt, dan vertel het maar aan ons hoor. Oké we zijn dan wel niet je mannetje, maar misschien helpt het.