Dan bij de zeeman ofzo goedkope grote bh`s kopen die je dan daarna weg kan gooien... of op zoek naar een speciaalzaak waar ze wel grotere zwangerschaps bh`s hebben
Ik ken een zwangerschapswinkel in Rotterdam die jouw cupmaat wel verkopen, Future Mama op de Korte Hoogstraat. Heb je al bij Hema gekeken, al denk ik dat ze niet zulke grote cups verkopen in zwangerschapsBH's
Ik heb dus vorig weekend de enige zwangerschaps bh die de Hema rijk is gekocht, maat 90 D. Nou, als ik hoest vallen ze eruit Gelukkig was ie maar 10 euri en draag ik hem nu 's nachts. Hij heeft geen beugels, dus dat is fijn. Dat wordt toch een keer echt shoppen dus. Ze doen zo'n zeer, dat zo'n ding nu eerste prioriteit heeft hihi. Bedankt voor jullie tips!
Tja, die grotere borsten horen erbij he? Van mij ook al gegroeid, lijkt of ze elke dag weer dikker/voller zijn! M´n b.h´s zijun allemaal te klein. heb een zwangerschaps-b.h gekocht bij de Hema. Vind hem echt ontzettend lelijk, lijk wel een oma. Maargoed, hij zit wel errug fijn! Ach ja.....wat doe je er aan! het hoort erbij haha! iedereen die morgen voor een echo gaat, heeeeeeeeeeeeeel veel succes, ik zal aan jullie denken! gr mayo
als mijn borsten nog groter worden stap ik ook over op een zwangerschaps bh maar die vond ik niet zo mooi en was toch toe aan nieuwe bh`s dus maar 1 cup groter dan... mijn moeder hield na haar zwangerschap ook 1 cup maat groter over dus wie weet ik ook wel
85E, jij ben straks van voren TopZWAAR! Hoe was je sabbatdagje meid? Lekker DVDtje gekeken met je mannetje? Ik ga straks lekker weer achter de buis met een doosje Toffifee hahaha Alle meiden die morgen een echo hebben alvast heel veel toi toi toi, en vertellen hoe het was he...wij zijn net zo nieuwsgierig
http://www.pixmania.nl/nl/nl/r/zwangerschaps-bh voor de mensen met een ruime voorgevel kan je ook nog online bestellen! ik ben een beetje mandarijntjes verslaafd kan ze de hele dag door wel eten
Beter dan verslaafd aan boterham met pindakaas Ben nu passion for fasion aan het kijken. De 4 kandidaten zijn onlangs moeder geworden en ondergaan een metamorfose.
PFff, ik ben zoooooo moe! Das toch niet normaal. Heb mij uitgeslapen tot een uur of 10 en ben nu al weer aan het strijden tegen dichtvallende ogen! Straks nog maar even de Gooische Vrouwen kijken en dan hopla naar bed, want morgenvroeg gaat de wekker weer. En ik heb morgen een lange dag Als ik morgenmiddag geen cursus had gehad (waar ik echt niet onderuit kon), dan had ik morgenmiddag al een echo gehad.
Ik was voor de verandering eens niet moe vandaag, er is zo'n last van mijn schouders gevallen nu ik de knoop heb doorgehakt dat ik de hele dag in huis bezig ben geweest, haha en nu ben ik nog steeds niet moe terijl ik de laatste weken elke middag heb geslapen... Nou heb ik ook wel aan 1 ruk doorgeslapen tot half 11 dus dat scheelt ook weer...
ik ben niet zo moe maar dat komt omdat ik ook niet zoveel heb gedaan vanavond niet al te laat naar bed, morgen ook een lange dag ga toch proberen in mijn pauze even de vk te bellen dan loop ik wel even naar de auto toe ofzo of ga buiten staan wil gewoon graag een datum voor een echo
Hello meiden, Mirre nog even op de valreep op deze Sint Maarten Zondag. Kindertjes stonden in de regen met lantaarntjes voor de deur eerder vanavond. Vandaag aan de clean in huis geweest , moet ook gebeuren want werk full-time dus was vandaag oa was en sopdag. Blij dat ik nu ff in m'n badjasje ah internetten ben en straks Gooise Vrouwen kijken in bed. Ga daarna slapen , want moest afgelopen nacht er maar liefst 3x uit om te plassen..hihi en was vervolgens om 6.00 klaarwakker en ben niet meer in slaapgevallen. Ennuh morgenochtend weer 5,45 op ..weer dagje arbeiten. Spannend meiden die morgen de echo hebben...nog 1 nachtje slapen. Ik moet nog 2 nachtjes slapen en dan dinsdag 11.15 de echo in het ziekenhuis bij de gyn. Triessie, maak je niet te druk meid om het bruinverlies. Makkelijker gez. dan gedaan..I know, maar toch. Hahaha moest lachen om de boterham met Pindakaas! Heb er toevallig gisteren meerdere naar binnen zitten stouwen, terwijl ik normaal helemaal niet van p.kaas hou Nou meiden fijne avond. Mirre
Hier gelukkig ook nog niet erg moe, al sla ik het natuurlijk niet af als mijn man de bank aanbiedt (we hebben tijdelijk maar één bank). Nina en Sas7, veel succes & plezier met jullie 1e echo morgen!
Haha ik heb gister ook een broodje pindakaas gegeten bij gebrek aan beter maar kan niet zeggen dakket nou zow lekr vond... Ik ga m'n zoon even onder de douche gooien, m'n bed lekr verschonen en douchen en dan lekr in me bedje Peter R de Vries kijken...
Hallo iedereen! zo dat was een end lezen Nieuwe zwangeren gefeliciteerd! en vooral die "ene" ben de naam kwijt, die zo snel natuurlijk zwanger is geraakt! geweldig! Ook een leuk zwangerschapskwaaltje zo vergeet achtig als de pest! ben gister zelfs vergeten boodschappen te doen! (hoe verzin je het) maar we zijn niet verhongerd en heb de nodige dingen bij mn moeder weg gehaald haha. Ben ik de enige die hier last van heeft? Mijn borsten passen nog prima in mn bh, vorige keer zijn ze ook niet echt gegroeid geloof ik, dus hoop dat ze deze keer ook gewoon gewoon blijven. De damen die morgen een echo hebben, succes! Nou dit was het geloof ik (ben vast de helft vergeten zie verhaal hier boven ) groetjes!