Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ben even de kluts kwijt, wie van jullie had nou de babykamer met Tinkelbel gemaakt?
    Zag van het weekend bij de Hornbach in Wateringen namelijk allemaal leuke spulletjes met Tinkelbel en haar elfen vriendinnetjes erop. Stickers, plastic slingers en nog wat spullen. Zag er echt heel leuk uit.

2. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Athina.

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Sterkte Vergo... Het zit cker niet mee :(

Ik droeg bij Michelle echt rondom en bij Leroy had ik echt een bal zeg maar en nu weer.
    Misschien is het toeval maar toch haha...
    Zal eens kijken of ik er nog foto's van kan vinden dan zie je het verschil wel. Maar bij anderen is het weer anders, kan er geen pijl op trekken....

Vandaag een beetje gerommeld in huis en had me eerste echte vreetkick sinds ik zwanger ben dus heb chill een pizza in de overn gegooid :p
    Nu ga ik maar macaroni maken, ben er neit eccht dol op, maar owkee...

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ow super :) ! Even kijken waar hornbach hier in de buurt zit!
    thx voor de tip!

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Zooo lekker een pizza met peperoni en salami, JAMMIE! :p
    Wij gaan zo frituren, mannetje gaat straks de WC opnieuw schilderen..heb de kolder in mijn kop gekregen en verf gehaald vanmiddag en dan moet dat ook PRONTO gebeuren bij mij :)
    Morgen is Björn tussen de middag op een kinderfeestje, dus mama heeft heelll de dag voor zichzelf :D Dus ik duik voor 1 x terug in bed als ik hem 's morgens naar school heb gebracht, en hoef er pas om drie uur weer uit te rollen hihihihi wauw dat is lang geleden, lekker relaxen op bed! TV aan, laptop naast me, raampje open en gordijnen dicht..lekker koel en beentjes de lucht in!

6. monkeylove

Je hebt gelijk, ik las ook echt van die dagen in voor mezelf hoor. Even opladen...

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja soms zijn er momenten dat je gewoon vergeet dat je zwanger ben, met de eerste was het gewoon totaal anders..dan kon ik die dagen inlassen wanneer ik zelf wou. Nam een dag vrij en hup op bed, maar met een kind waarbij je 8x per dag op en neer naar school moet lukt dat gewoon niet en als ze eenmaal thuis zijn ga je ook niet op bed liggen.
    Maar wat las ik nou ML? Jij op je verjaardag bevallen hihihi ze hebben met het pendelen toen ook uitgerekend dat ik de 10de zou bevallen, dus misschien tegelijk? :)

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lijkt me zalig................ en die pizza ook trouwens. :)

9. monkeylove

Jah wie weet, ik zou het echt niet erg vinden om wat eerder te bevallen...
    Jeetje als je er dan zo over nadenkt zou het over 7 weken al zover kunnen zijn :(
    Haha zal je zien, Mar zit nog met die dikke buik over 11 weken :(

10. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Oeps, buddy, helemaal vergeten dat jij het was van tinkelbel :oops:

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Of in het ergste geval 13 weken :confused: Ow dat lijk mij echt verschikkelijk om tot 42 weken te lopen en ingeleid te moeten worden bbbrrr.

12. monkeylove

Jah liever niet, nah jah 13 weken haal ik in elk geval niet meer want ben Woensdag alweer 30 weken :p
    Maar ik ga er maar neit vanuit haha...

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi meisjes!

Vergo...beterschap meis!
    Ester...gecondoleerd
    ML, ik hoop ook eerder te bevallen eind juni ofzo vind ik echt niet erg hihihhi

Thanks ladies nog voor de support maar mss kwam ik idd voor jullie te lief over maar kep echt staan "schuimbekken" hoor tegen mijn mannetje! Ik geloof dat de buren HEERLIJK mee hebben kunnen genieten. Ik heb nogal een temperament dus mss heb ik het te lief geschreven maar in praktijk ging het er wel heftig aan toe.
    Maar goed gister zijn we lekker wezen touren, ff naar Bergen aan Zee geweest heerlijk een hartige hap genomen en op een terrasje gezeten.
    Mannetje is zich nu wel bewust dat ie niet altijd zo even zorgzaam is als dat ik zou willen. Tijdens de "tour" vroeg ie telkens hoe of het ging. Ik reed maar op een gegeven moment gingen mijn benen slapen(?) dus toen ik dat aangaf zijn we gelijk geruild. Vandaag hebben we eigenlijk yoga met partner maar vandaag weer walgelijk lang op mijn benen gestaan, nieuw servies gekocht bij Ikea want er zijn weer wat borden gesneuveld ik ben ook zo'n kluns hihihihi. Toen nog wat boodschappen, nieuwe stijkijzer gehaald, Kruidvat Babydoos opgehaald, nog ff andere dingengetjes. Bij thuiskomst nieuwe servies + bestek afgewassen. Oude servies en andere keukengerei in dozen gedaan voor de kringloopwinkel. Tja mss heeft iemand anders er wat aan.

Ik heb zo'n last van mijn boven benen wat zelfs doortrekt naar onderbuik dat ik niet goed rechtop kan lopen en als ik uberhaubt loop..loop ik echt als een Sumoworstelaar.
    Woensdag naar de Gyn, ik ben benieuwd wat ze zegt van deze pijn. Ik heb het vermoeden dat het steeds meer op B.I. gaat lijken.
    My goss en dan moet ik nog ruim 11 wkn...

Greetz

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh wat de babykamer betreft...
    Nou wijk nu al af van mijn "Plan van Aanpak" hihihhi.
    Ik zou vorige week al het e.e.a. uitgezocht hebben (wat weg kan uit het kamertje waar een bureau staat en zakken met kleding) maar ik moet dat dan maar deze week doen want zaterdag gaan we officeel beginnen!
    Ben zo benieuwd!

Greetz

15. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    hallo allemaal,

gisteren heerlijk in center parcs gezwommen, daarna nog lekker uit eten geweest met mn ouders en broertje, schoonzus en kleine.

Maar helaas iets te veel gedaan gisteren en nu best veel last van mn rug en bekken.
    dus vanochtend niet naar mn werk geweest, ik zag het niet zitten om achter mn bureau daar te gaan zitten.

oh ja, jullie hadden het over de bevallingsdatum, ik hoop ook zeker niet dat ik 'over de datum loop' :D.
    Ik verwacht (of hoop) zo'n 2 weken eerder, dat zou nu dan dus nog 8 1/2 week zijn.
    Pfoe klinkt inderdaad als erg snel!

Maar ben zo benieuwd naar ons kindje, en vooral ook of het een jongen of een meid is.

Oh ja, ML jij had toch kittens?
    Weet je al wat je ermee gaat doen? Houden of wegdoen? En heb je ook al stiekum naar het geslacht gekeken?
    Vond ze er erg snoezig uitzien, en volgens mij lijkt er een best veel op mijn zazou (die vorige week fataal is aangereden).
    Misschien kan ik mn ventje over halen er eentje over te nemen als je ze wegdoet!
    Hu ons in ieder geval maar op de hoogte met foto's ! :D ;)

16. monkeylove

Ik heb er 3, 2 jongens en 1 meisje :p
    Ik ben 1 jongen kwijt dus mocht je er 1 willen hebben dan kan dat hoor...

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ohhhhhhh ML...die kittens van jou. Kep weer ff gespiekt maar ze zijn wel errug leuk hoor!
    Ik had ook al gevraagd wat je er mee ging doen hihihi want ze zijn zo cute en mooi dat het hier toch weer begint te kriebelen...
    Heb je naast Memo nog meer gegadigden want ik houd me ook nog steeds (mits man akkoord gaat) tot mijn beschikking!

18. monkeylove

Owkee dan, nou heb er dan nog 1 over, dus Memoikke en Silla... Ik zal het onthouden, zal morgen nog wat foto's maken...

19. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    ach jezus t is haar ook niet gegund he, amper bijgekomen van de begravenis wordt ze weer opgenomen met ontstoken eierstokken. hoop echt dat t snel beter gaat met diana

groetjes susanne

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dames fijne avond allemaal.

22 apr Athina om 15.30 uur vlos
    22 apr Christiea om 18.40 uur pretecho

Athina suc6 en Chris lekker genieten van je kleintje morgen!

Deel Deze Pagina