Goedemorgen allemaal... Ppfff ML wat een ellende zeg! Ik ben echt als een zombie uit bed gestapt, en zit nu in een zwangerschapstrainingsbroek en shirt in de woonkamer..zo even Björn naar school brengen en dan kom ik niet eerder dan drie uur weer mijn bed uitrollen. Gisteren had ik nog een loopneus maar nu zit echt alles dicht en lijkt het net of ik een klap op mijn ogen heb gehad hihihi geweldig Vannacht een paar keer mijn bed uitgeweest om wat water te drinken want mijn keel voelt echt waardeloos aan bah bah ik haat het om ziek te zijn Essie heel veel sterkte met je oma
Goedemorgen... Jah lekker veel slapen en een hete douche nemen Patricia, erg he ziek zijn? Gelukkig heb je het dan nu gehad en niet over een paar weken weet je, want het is echt een epidemie man... Ik heb op zich wel lekker geslapen, maar heb alleen maar nachtmerries gehad Echt meer dan 4 ofzow
Ik ga je advies opvolgen jij heb het immers 2 weken geleden gehad Kom net van school, vertelde jullie toch over twee moeders die beide een dochter kregen..gisteravond is er eentje met een spoedkeizersnede geboren. Haar placenta lag voor de uitgang dus ze had een geplande keizersnede staan voor over 2 weken, gisteren vloeide ze zo heftig dat ze hebben besloten de kleine gelijk te halen. Dus O.K. op want de ruggeprik lukte niet..een...JONGEN genaamd Riley en hij weegt 2800 gram. Ben toch wel blij dat ze vaak de fout meisje - jongen maken, en niet jongen - meisje zit je dan met je roze kleertjes! Nou breng mijn laptoppie even naar bed, lekker douchen, boterhammetje maken en een kopje thee en onder de wol!
Goedemorgen allemaal! Hier wel lekker geslapen, alleen kan niet meer lang blijven liggen, want had me het toch warm! Hier gaat het wel redelijk lekker. Straks ff de dokter opbellen om te kijken of het nou een blaasontsteking kan zijn... Essie, sterkte met je oma.. Patricia, ziek maar lekker uit! Liefs Wendie
Misschien haar buddy?! Lees dat ze pc problemen heeft gehad...maar desondanks is ze sinds 3 april niet meer online geweest..Das toch al een poosje... Susi
Patricia beterschap, lekker in bed gaan liggen. Kopje thee en goed uitrusten. Veraatje je kan gaan aftellen meid nog 10 weken! Patricia: wat grappig dat verhaal wat je vertelde net: ik heb namelijk vannacht gedroomd dat ik aan het bevallen was en dat ik zei: oh ons kleine mannetje is er. En de gyn zei: het is een meisje hoor mevrouw, kijk maar! En daar lag ze dan met echte jongenskleren in haar bedje hahahaha Essie sterkte met je oma Ik heb vannacht goed geslapen, als een blok! Geen last meer van mijn bekken nu, alleen nog verkouden. Maar dat gaat wel weer over. Vandaag en donderdag nog werken en dan 2 weken vrij..JIPPIEEEEEEEEEE! En als ik terugkom ben ik een getrouwde vrouw!
Nu ben ik wel nieuwsgierig Patricia.... hoe zat het nu met de buik... droeg ze het naar voren of rondom Christiea, fijn dat je zo lekker hebt geslapen! Hier nog steeds niet echt
Zij was degene die het rondom droeg Daarom dat op school ook iedereen verbaasd reageerde, want zoals de bakerpraat is droeg zij het ook..want toen zij de pretecho had laten maken, twijfelde ook eigenlijk niemand aan het feit dat het een meid was. Maar goed er zat wel degelijk iets tussen de beentjes hihihihi. Ze is trouwens ook gelijk gesteriliseerd, de gyneacoloog vroeg gisteren aan haar of hij dat gelijk moest doen omdat ze het er al over had gehad met hem..dus na de keizersnede is de sterilisatie gelijk gedaan. Wist helemaal niet dat dat tegelijk kon..
Spannend hoor Morgen zijn wij alweer 1 maand getrouwd, gaat echt snel de tijd! Als ik nu in het fotoalbum kijk lijk het wel als de dag van gisteren dat we voor de ambtenaar stonden hihihi
Buddy nieuws Ik heb Mrietje een sms gestuurd en kreeg net antwoord: "Hoi hoi lief dat je aan me denkt. Heb nog steeds pc problemen, maar heb er nog weinig aan gedaan mijn schoonzusje is pas bevallen en dat is nogal moeilijk gegaan en omdat ik bij de bevalling mocht zijn is er voor mij ook veel tijd in gaan zitten, dus is de pc er een beetje bij in geschoten. Hoop dat het aan het eind van de week verholpen is. verder gaat alles goed met jou en de rest ook! Doe ze de groetjes en dan hoop ik dat ik van het weekend alles een beetje bij kan lezen als dat nog te doen is tot dan xxx en echt lief dat je wat hebt laten horen dank je" einde buddy nieuws Heb haar wel een sms terug gestuurd om haar wel vast op de hoogte te brengen van Vergo
Bij te lezen HAha nee denk niet echt dat dat te doen is, tenzij je een week helemaal niets anders te doen hebt hahahaaha...
zo was ik weer even erg moe nu al maar heb al een paar dagen dat ik smorgens om 5 uur wakker wordt en daarna slecht slaap.... tessa is ziek heeft koorts en zit onder de uitslag... en morgen moet ik naar de verloskundige toe... Ik wil haar eens vragen of ik een extra echo kan krijgen wegens de groei van het kind of het nog altijd zo groot is..... Zal vast wel niet maar ja vragen kan altijd en ook maar weer eens neer leggen dat ik zo veel harde buiken heb.... Straks nog maar is een stoeltje lakken.....en dan even op zolder stoeien met de was,,,, Nu eerst maar naar de dokter tessa moet er om 11 uur zijn...gr heidi
He meiden, hier ook weer eens een berichtje van mij! We hebben nu al 9 weken geen internet, dus erg lastig om alles bij te houden, jullie kletsen wat af Sinds gisteren hebben we een laptop en nu kan ik dus via de verbinding van de buurman tijdelijk internetten! Ik ben nog steeds aan het werk voor 6 uur per dag en het gaat redelijk met mijn rug. Ben vandaag wel ziek thuisgebleven, ben zo ontzettend verkouden, het hoesten en niezen doet zo'n zeer in mijn buik! mijn kleintje reageert er ook erg op Ik las dat er nog meer zieken waren, hebben jullie daar ook last van? Ook erg veel last van incontinentie bij het hoesten bleh! Ik ga even niet persoonlijk op jullie allemaal in, maar als ik weer wat bij ben komt dat vast wel, ben voor nu al even zo blij dat ik kan internetten, geboortekaartjes zoeken etc. Allemaal veel groetjes en ik hoop tot snel Minka. Oh ja, weet iemand van jullie hoe het zit met het UWV als je 2 uur per dag ziek gemeld bent? Moet je dan ook met 6 weken met verlof? Ik kan hier nergens wat over vinden, als je volledig ziek bent wel, maar niet met gedeeltelijk.
Minka, ook met gedeeltelijk ziek moet je volgens mij 6 weken van te voren met verlof. Ik moest dat de vorige keer wel. Ik was toen 4 uur ziek per dag. Vraag anders even na bij personeelszaken of bij je ARBO arts
Volgens mij ook, ziek=ziek bij de UWV of dit nu AT of fulltime is. Maar zoals christiea zeg: voor de zekerheid even navragen want er kan in een korte tijd weer een hoop veranderen. Hier geprobeerd een paar x in slaap te komen, maar heb het zo ontzettend benauwd dat het van slapen niet echt komt Geweldig, het zonnetje schijnt heerlijk en ik zit met een dozijn zakdoeken te snotteren in bed..en wanneer ik beter ben gaat het vast weer regenen haha
Patries heb je koorts? Zo nee, hebben jullie een balkon? Als wel, ga even lekker in het zonnetje zitten (uit de wind natuurlijk ), dat kan je al veel goed doen. heb ik net ook gedaan, werkt Is goed voor je weerstand. En even lekker stomen met kamille thee. Doe rustig aan he?
Ja ik heb net even de was opgehangen en het is echt heerlijk weer..! Ook vanmorgen de doktersassistent gesproken, aangezien ik astma heb en daarvoor Ventolin gebruik is het meestal niet zo erg als ik verkouden ben. Maar nu ik niets mag gebruiken is de kans groot dat het slijm uiteindelijk voor ontstekingen gaat zorgen (voel mijn longen namelijk al zwaarder worden) dus even gebeld of er echt niets is om het slijm los te maken want ik kan niet aan de Prednison als er eenmaal ontstekingen ontstaan. Nu mag ik na 12 uur naar de apotheek voor mijn recept..anders word het een gebed zonder end