heb net in bak koud water gezeten... brrr mijn tante heeft mijn voeten gemasseerd enz. Het was echt niet normaal meer zo strak staan ze van het vocht begint ook helemaal pijn te doen. maar ja t is niet anders...
Oh ladies, hebben jullie het nieuwe Blokker krantje gehad? Nou ikke wel dus en de figuurtjes van "My First Pooh" stonden er weer in. Ik had in 2006 al de Pooh en Tigger versie maar stad en land afgezocht naar de Eeyor en Lollifantje versie. Dus die stonden in de krant. Ik gelijk naar de Blokker getuft...hebben ze wel de Eeyor maar de Lollifantje (wéér) niet. Maar ze gaan er nu achter aan bij de Blokker want 3 naburige vestigingen hebben ze ook niet. Dus heeft Blokker het hoofdkantoor gebeld en ze gaan ervoor zorgen dat ik alsnog mijn Lollifantje krijg hihihhihihi. Ik wordt er morgen over gebeld. Ik ben niet zo van de Disney figuren maar deze zijn zooo cute... Nou dat wou ik ff kwijt hahahaha.
Jeetje Nannie balen! Maar idd het hoort erbij. Maar ik merk dat mijn pootjes ook dikker worden (ook de pedicure zei het). Ik ben ook blij dat het wat mooier weer wordt, kan je lekker platte schoenen aan zonder sokken hihihihi. En van de zomer...leven wij op slippers denk ik whahahahaha
Zow ik word helemaal gek van dat maagzuur, ik was er een tijdje vanaf maar t is weer niet te harden... BAH!
Arghhhhhhhh , ik had er 2 wkn geleden ook mega last van... Maar blanke vla of een glas melk werkt bij mij goed
herkenbaar, vooral savonds vreselijk! maar rennie oid, mag je dat nemen? ik heb het niet gekocht oid hoor, vroeg het me gewoon af.
dat maagzuur verhaal steekt hier de kop ook weer op bllllhhh wordt er gewoon lamlendig van.....suikerklontje helpt wel goed.....
Ik wist ook niet dat een suikerklontje kon helpen! vla en melk wel, maar dat is maar van korte duur, teminste bij mij, voor 5 min werkt het maar daarna niet meer
Hmz poedersuiker, ik voel een plots opkomende drang om ergens pannenkoeken te gaan eten... Morgen maar
na vla en melk wordt de boel vaak weer erger....hier was het weg tot ik een pruim at... dus nu weer een suikerklontje.. ben even foto erop aan het zetten van tessa en zo ook nog een buikfoto
rennie mag ik wel gewoon hebben hoor... en idd vla melk maar ook pepermunt. Het helpt mij altijd maar even de laatste weken wordt het zuur steeds erger!
Jeetje Heidi wat zit ze onder zeg! Heeft ze geen koorts dan want dan is het de 6e ziekte. Die van mij hebben het ook gehad en gelukkig was alle uitslag binnen een paar dagen weer weg.
dan gaan we allemaal pannenkoeken eten, met poedersuiker, een glas melk er bij, en vla na, en als after diner (oid) een pepermuntje! dan moet het over zijn