whaha jah goed plan anno niem... Jeetje, mijn kinderen hebben het nooit gehad maar tis behoorlijk die uitslag Heidi
Kamertje wordt steeds mooier hoor! Nu nog even bevallen over een paar weken en klaar is "Kees" uh Mayron. Ahhhhhh wat een cuties zeg. Ben blij dat ze vergeven zijn want wij hebben er al 4 maar het blijft verleidelijk.
Senninha ze heeft verhoging lichte koorts en heeft de uitslag nu al langer en wordt alleen maar erger.....zieleig he.Huisarts heeft nagekeken maar ze heeft de 5 de ziekte en als het niet afneemt voor vrijdag moet ik terug komen...... buikfoto staat n u ook gr heidi
t ziet er echt vreselijk uit! zielig zeg.. krijg al jeuk als ik dr naar kijk, ik hoop dat het snel over is voor jullie!
maagzuur heb ik nog geen last van, nog nooit gehad ook dus zou echt niet weten hoe het voelt!Mijn vriend heeft er heel erg last van, maar die heeft het soms zo erg dat ie ervan moet overgeven.. Ik hoor trouwens dat ik best wel een grote buik heb en een lekker mollig kindje ga krijgen Dat hoeft toch niet perse? en zo groot is mijn buik nou ook weer niet
Jeetje Heidi, heel veel beterschap met je meissie! Zie er erg jeukachtig uit zeg, is het over haar hele lichaam zo erg? En mooie buik zeg! ML, je heb er een prachtige babykamer van gemaakt! Helemaal top!
Nee hoor grootte van je buik zeg niets over het gewicht of lengte van je kindje, ik had met Björn een megatoeter aan het einde en er kwam maar een ventje van 44 cm uit
Gelukkig maar Ach ja ze hebben er volgens mij altijd wel wat over te zeuren hoor, ik moet me er ook niks van aantrekken ook.
Bij Michelle dachten mensen dak er minstens een 3ling inhad zitten, maar ze was gwoon gemiddeld... 3455 gram en 50 cm
Ik had juist bijna geen buik, en toch kwam er een jongetje van 3260gr en ongeveer 52 cm uit.. dus het zegt echt niets.
het is jeukachtig en besmettelijk nanouk heeft het al gehad en ik ook ype weten we niet zullen we wel zien....meisje ligt al lekker te slapen was wel moe.... en ik heb ook altijd een megabuik en tessa was 3750 gr en nanouk 3840.......maar het zijn nu allebei slanke dames nanouk weegt net 17 kilo en tessa 14.5 tessa uis 108 en nanouk 1.20 dus grote buik zegt niks over mollige baby's dikke kindjes En nanouk was wat stevig bij geboorte maar was ook al erg sterk in haar nekje etc....ook wel makkelijk....nou dames tot later...
Oja vergeet ik helemaal te melden. Niet dat het belangrijk is of zo maar het maakte wel mijn hele dag. Ik heb vannacht voor het eerst sinds maanden helemaal doorgeslapen. Wist niet wat me overkwam toen ik voor het eerst wakker werd en het al 6.15 uur was.
Ik heb gelukkig niet zo een last van wakker worden s nachts, soms heb ik het wel is maar lang niet altijd
misschien een beetje vroeg om over na te denken hoor maar aan wat voor anti-conceptiemiddel gaan jullie straks? als je borstvoeding geeft mag je toch niet aan de pil enzo?
Ik geef dan weliswaar geen borstvoeding maar na 6 weken ga ik weer aan de Mirenaspiraal en bij Niels gaat in september de knoop erin.
Ik denk dat wij gewoon een rubbertje gaan gebruiken hihihihi. Want gezien we nu ook ong. 2 jaar erover gedaan hebben en we toch wel een tweede willen doen we het maar ff zo. Maar vraag het nog maar es na de bevalling, mss blijft het er dan maar bij 1 whahahaha