Ik zou zeggen van niet. Ook een spiraal geeft hormonen af wat in de borstvoeding terrecht kan komen. En al ben je beter beschermt tegen zwanger worden als je borstvoeding geeft de eerste 6 maanden, is het geen garantie dat je niet zwanger kunt raken. Door de borstvoeding wordt er een bepaald hormoon afgescheiden wat er voor zorgt dat je geen eisprong krijgt, mits je voldoende hormoon afscheid. Vaak na 6 maanden wordt de borstvoeding afgebouwd i.v.m. het aanbieden van vast voedsel dus scheid je minder hormoon af en is de kans groter op een eisprong en zwangerschap. Dus zou ik zeggen zolang je borstvoeding geeft gebruik condooms tijdens een vrijpartij.
He meiden, Zo heb net even plantjes gekocht.. En heb ze even gepland.. Al was dat niet echt een succes.. Jeetje heidi wat een uitslag.. Beterschap voor d'r.. Enne mooi buikje! Nannie, dat lijkt me ook heel pijnlijk zulke vocht vasthoudende voeten.. Beterschap ermee! Silla, succes met de onderhandelingen! Het zijn ook wel schatjes hoor! Ik heb ragdoll, blue point.. Zal straks even een foto in mijn album zetten.. Kwebbels, Je hebt groot gelijk dat je het behang eraf gescheurt hebt! Ml, Wat een prachtig kamertje heb je ervan gemaakt! Senniha, wat fijn dat je lekker hebt doorgeslapen!
ja het is nu al wat met die meiden en de mannen en jongens... tessa wind iedereen om haar vinger en nanouk heeft al twee verkeringvriendjes op school.... Tessa word wat minder blond maar we zullen wel zien de blauwe ogen blijven gewoon...ben benieuwd hoe nmr drie er straks uit ziet misschien net als mama bijna zwart haar....... of ook blond.... nanouk was bij de geboorte rood tessa meteen blond nanouk heeft nu nog altijd een rode gloed over haar haar als de zon of het licht er op een bepaalde manier op valt... maar bedankt voor de complimenten...gr heidi
Hallo! Heb vluchtig even alles doorgelezen. Had nl uit school een teamvergadering en aansluitend (het was inmiddels 17.30 uur) een vergadering met de schoolcommissie. Was om 19.30 uur pas thuis met barstende hoofdpijn Annelies, welkom hier en gefeliciteerd! Sann, mooie echofoto! Annoniem, want ontzettend lief van je zoon! Senninha, wat fijn dat je lekker hebt doorgeslapen! (kon ik dat maar zeggen ) Nannie, vervelend die voeten zeg! Ik heb er nu ook een klein beetje last van, maar zoals Silla al zei: ben blij dat het mooie weer er aan komt en dat ik slippers aankan! ML, wat is de kamer mooi geworden! En die katten.......... zóó schattig! Ik zou zo naar je toe willen komen en ze alle drie mee willen nemen
Nou meis, lekker de beentje omhoog een molletje innemen en even tot rust komen. Dat heb je wel verdiend. Nog een paar dagen en dan lekker even een goede week vakantie want een deel zal vast wel weer opgaan aan de voorbereiding.
Nou Veraatje jij hebt je rust wel verdiend zeg..denk wel een beetje aan jezelf he? Na deze week heb je gelukkig 2 weekjes vrij..dan kan je lekker bijkomen! Ja dat dacht ik dus ook al van de spiraaltjes..ook vind ik dat best een eng idee hoor zo een spiraaltje..Heb mijn vriend inderdaad maar alvast voorbereid op het gebruik van condooms..maar goed het is niet anders.
Wat een prinsesjes Heidi! Spiraal heb je ook zonder hormonen, ik heb hem zelf 2 jaar gehad en het ging prima met mijn menstruatie! Wij gaan voorlopig uuuhh weet ik eigenlijk nog niet hahaha sowieso de eerste paar weken na de bevalling echt geen behoefte om met hechtingen en beursheid daar iets naar binnen te krijgen ...daarna zien we wel Ik duik mijn bed weer in, laptop zit in de oplader en het is erg frisjes in de woonkamer..trusten! dames die morgen controle/echo hebben, succes!
Ik heb niet eens meer bonnetjes van de kleding. Daarnaast is de "binnen ... dagen ruilen met kassabon" tegen die tijd echt wel verlopen . Oh enne mij had je niet aan het twijfelen gebracht hoor, ik ben gewoon nog steeds wat voorzichtig .
heidi mooie foto's van je meiden hoor! Wat zielig zeg die uitslag! BEterschap er maar mee... veraatje lekker uitrusten nu dus maar... vergaderingen nemen altijd best veel van je he! patricia mag je niet stomen met zout in het water dan? ben net even in bad geweest maar heef tniet echt geholpen. T is net of mijn voeten met het uur stijver worden... het voelt echt net (vooral linker voet) alsof hij gekneusd is... de kleine is vandaag ook al enorm rustig dus ga zo maa rop bed... Liefs nannie
Annelies welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap! Klets gezellg met ons mee. En over roze kamertjes: naast mezelf en onze buurvrouw blijkt nu onze achterbuurvrouw ook zwanger. En die heeft dus inderdaad het hele kamertje knalroze gemaakt, omdat het een meisje zal worden. Ik hoop dat het echt zo is, anders..................
oh ja en over anticonceptie weet ik zelf eigenlijk nog niet... wij zijn ook meer dan 2 jaar bezig geweest met zwanger raken waarvan 2 jaar in het ziekenhuis. Ik heb van mijzelf amper een eisprong en een kans op spontane zwangerschap was maar iets van 2%. Vorig jaar voor bruiloft wou ik tijdje rust en geen hormonen spuiten. Heb toen een baarmoederfoto gehad waarbij ze alles doorspuiten en 4 weken na de bruiloft was ik zwanger... dus geen idee wat ik nu met anticonceptie moet
annelies welkom hier sorry nog niet gedaan! essie dat wordt straks wel gezellig bij jullie in de buurt dus!
Zow joh Nannie zo zie je mar, goed dat je zwanger bent geworden en dat alles zo goed gaat Anticonceptie. Het liefst wil ik me laten helpen denk ik... Ben er wel klaar mee eigenlijk
Jeetje klinkt erg vervelend. Ik begin, net zoals velen hier, ook steeds meer last te krijgen van vocht, maar dan in mijn kuiten. Ineens passen mijn laarzen niet meer dicht en als ik 's avonds mijn sokken uit doe, dat zit me daar toch een dikke groef waar die sok eindigde . Maar goed gelukkig doet het bij mij nog geen pijn. Hopelijk wordt het bij jou ook minder.
Ja Ml daarom... ook al valt de zwangerschap me best pittig ik ben er enorm blij mee en al zou ik 9 maand plat moeten! Je kamertje is echt mooi geworden trouwens... volgens mij had ik t al gezegd maar bij deze nogmaals...
Zo hebben wij dat dus gedaan....en waarschijnlijk gaan we het nu ook weer zo doen. Nu hebben we na 6 maanden de rubbers weer opzij gezet, maar weet niet of we nog een derde willen en zo ja, al zo snel, dus wellicht dat ik dan toch maar eens ga kijken. Was eigenlijk van plan een nuvaring te gaan gebruiken. Overigens is er een pil cerazette die je in combi met BV mag gebruiken...
Jeetje Heidi wat zit je dochter onder de uitslag! Maar heet de ziekte nou de 5de ziekte? Nooit van gehoord.