Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    vrolijke kamer ML!

vochtproblemen: tja heb er ook last van. met name in de avond, dus voetjes 's avonds maar omhoog. Dat werkt voorlopig afdoende. Men zegt dat je vooral flink moet drinken, water, om vocht ook weer weg te krijgen..

Heidi beterschap met je dochter.

Shennina: ik ben jaloers....ik wil ook wel een hele nacht slapen...

Zo ik heb weer twee vrije dagen in het verschiet. Merk na twee dagen werken dat ik ook wel weer effe bij moet komen...VAnavond nog twee mensen over de vloer gehad die aan hadden gegeven bij ons in huis te willen gaan poetsen. Dus vanaf volgende week heb ik weer een huishoudelijke hulp....dat is echt lekker, zeker nu ik het zelf echt niet meer soepel kan, zeg maar....

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Essie, ik kan al weken mijn laarzen niet meer dicht!
    Uiteindelijk krijg ik ze wel dicht maar na een paar stappen lopen...schieten de ritsen los grrrrrrrr.
    Vandaar dat ik blij ben dat het mooier weer wordt...weer lekker in mijn flatjes lopen hihihhi.

Kijken jullie Desperate Housewifes? My goshhh wat was/is het weer spannend!

Kus Silla

Oh ja Veraatje...neem ff rust meis!
    Enne ik mail je ff mijn afspraken door!

Liefs Silla

3. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Tja mijn laarzen gaan nog wel dicht, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Hoe weet je trouwens heel zeker of het vocht is en geen vet? Als ik op mijn kuit blijft en loslaat, zie je vrij lang nog een witte plek. Is dat een symptoom van vocht? Manlief dacht van wel.

Hier ook Desperate Housewifes gezien. En inderdaad wat spannend zeg! Gelijk maar ff op net5.nl gekeken of ze nu weer een pauze ofzo gaan inzetten, maar nee ze zijn gelukkig volgende week gewoon terug.

4. dag meiden,

De echo was geweldig, alleen meneer heeft het ons erg moeilijk gemaakt door met zijn benen en armen voor zijn gezicht te zitten. Uiteindelijk toch een paar mooie foto's gekren. Wel korting omdat het niet resultaat was wat ze wilde of we mochten terug komen, maar we vonden zelf de foto's ontzettend duidelijk zo :)
    Ik zal ze zo even plaatsen. Maar hij lijkt sprekend op Steijn :) echt bijna eng, 2 druppels water.

Weer een hoop geschreven vanavond zag ik :)

Heb nog niet alles bijgelezen.

Liefs, Chris

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou meiden ik ga douchen en hou het dan voor gezien voor vanavond: ik ben echt helemaal leeg: 2 avonden laat erin en nu kan ik me ogen niet meer open houden, ik begin er zelfs hoofdpijn van te krijgen. En ik wil morgenavond nog wel naar de Mama Mazzel koopavond bij Prénatal, dus moet ik ff bijtanken.

Trusten allemaal.

6. foto's staan erin :)

Slaap lekker allemaal

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mooie foto's Cristea...

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Leuke foto's chris!
    Ik ga ook mijn karretje in...pffff ben het zat hihihi.

Slaap lekker meisjes

9. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Goedenacht :D

Tja, ik kan niet slapen... Heb van 10 uur tot 1 uur lekker geslapen, maar toen wakker en mijn man is hele bossen aan het omzagen, dus het lukt even niet. Mijn hoofdpijn is gelukkig wel wat afgezwakt!

Hier ook Desperate Housewives gekeken. Poeh, wat was het spannend en wat een roteinde, nu weet ik nog niks en mag ik een week wachten!

Mooie foto's Christiea! Wat leuk ook dat je kunt zien dat hij sprekend op Steijn lijkt!

Duikster, wat lekker twee vrije dagen en een schoonmaakster! Wat heerlijk zeg!

Silla, bedankt voor je lieve preek ;)
    Ik krijg sommige laarzen ook niet meer dicht, gelukkig komt de zomer eraan!

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen ladies!

Christiea wat een prachtige foto's! En wat leuk dat hij zoveel op zijn broertje lijkt, ben benieuwd of dat bij die van ons ook zo zal zijn :D
    Wel leuk om al die bolle toetjes voorbij te zien komen, helaas moeten wij
    nog even geduld hebben tot 6 mei.

Veraatje, tjeetje meid 2.22 achter de PC :confused: Hopelijk lig je nu nog lekker in dromenland en heb je helemaal geen last meer van je hoofdpijn.
    Erg he, die mannen die 's nachts hele bossen aan het omzagen zijn :) meneer wil er niets voor innemen :( dus zat eraan te denken om van die oordopjes in te doen, maja dan hoor ik 's morgens de wekker niet :( Zei gisteren al tegen hem dat hij een afspraak bij de dokter moet maken, hij moet namelijk voor de tweede keer aan zijn neus worden geopereerd maar hij durf niet echt, eerste keer was niet echt een succes..

11. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Nee hoor :D Ben al weer op het werk!
    Ik heb vanochtend ook tegen mijn man gezegd dat hij er maar wat aan moest gaan doen!

12. monkeylove

Goeiemorgen...

Pfff Veraatje en nu zit je alweer op je werk :( Sterkte!

Snurkende kerels, geen last van, dat is dan wel weer een voordeel ahahah...

13. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Groot gelijk, straks heb je al je nachtrust nodig voor het echte werk. Als je dan al een paar dagen niet tot nauwlijks heb geslapen, ppfff dan word de bevalling alleen maar zwaarder! En anders met een deken op de bank hahahaha ;)
    Werkse meid! Nog een paar daagjes en dan lekker vakantie :D

14. monkeylove

Pfff werd vanmorgen wakker en sjeez dan voel je die buik... Wat is ie dik zeg, ik zal binnenkort een foto maken.
    Ik waggel elke morgen naar de wc...

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    En jij kan heerlijk languit over je bed slapen! :D

Ik heb vannacht voor het eerst met mijn nieuwe voedingskussen geslapen, en wat een uitkomst zeg! Had eerst allemaal kussens om mij heen verzameld die er 's nachts dan weer uitvielen door het draaien. Aangezien je de voedingskussen tussen je benen klem blijf hij mooi op zijn plek en je kan zelf bepalen of je je rug extra steun geef of je buik..

16. monkeylove

Jeetje ben alweer 30 weken vandaag.

17. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Goede morgen!

Flames of the dance was gister gezellig, en ook leuk.

Ik ga gewoon weer aan de pil, als het aan mij ligt een dag na de bevalling, dat is wel zo veilig.

Ik slaap nog steeds wel prima, al word ik soms wakker van kramp in mn kuiten, maar jah dat zakt wel snel weer weg.

18. monkeylove

JAh zou het ook maar doen Anno niem, mijn moeder was bevallen van mijn zus en 2 maanden later was ze alweer zwanger van mij :confused:
    Zou ik echt niet aan moeten denken. En ze gaf wel borstvoeding... Pfff....

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    dat lijkt mij ook niet alles (niet dat ik kinderen niet leuk vind) maar met jor was ik in ongeveer een maand zwanger, en toen ik dit keer stopte met de pil, was het ook in twee maanden zo ver (wat wel mis ging overigs) dus tjah, ik weet niet, t lijkt me gewoon niet fijn om er door "overvallen" te worden :)

(maar ik prijs me er gelukkig mee hoor! niet dat ik het erg vind oid)

20. monkeylove

Nee joh haha, owkee nog een voordeel, ik hoef me even geen zorgen te maken over anticonceptie :( Liever wel natuurlijk :)
    Kzit er toch ercht serieus over na te denken om me te laten helpen. Met 36 weken moet ik bij de geneacoloog gaan lopen dus kan ik wel informatie inwinnen. Ik had bij iemand gelezen dat ze het meteen met de keizersnede hadden gedaan.
    Dat zou wel ideaal zijn mocht ik onverhoopt een keizersnede krijgen dat die afspraak in elk geval gemaakt is.

Deel Deze Pagina