ja, dan ben je in een keer klaar, want het is volgens mij nog best wel een ingreep bij een vrouw. Mij lijkt het eigenlijk ook wel wat, maar mn vriend is het er nog niet mee eens. Voor mijn gevoel is 2 kinderen prima. dus ga ik eerst wel weer aan de pil, of zon staafje ofzo, wat 3 jaar kan blijven zitten (alleen dan gaat je menstruatie weg, en ik ben bang dat ik dan nog elke maand een test ga doen) heb je een verhoogde kans op een keizersnee dan?
Je bedoelt Implanon. Die heb ik gehad en echt waar het is GEEN aanrader... Echt waar, ik heb 3 jaar met de meest vreselijke pukkels in m'n gezicht rondgelopen en t is helemaal niet waar dat je maandelijkse periode uitblijft hoor, bij mij in elk geval niet. Soms was ik het zelfs om de 2 weken Dan nog het eruit halen, moest in het ziekenhuis. Ze zijn een halfuur bezig geweest en hebben ook gemeld dat ze geen nieuwe zetten vanwege al die problemen. Nu heb ik een lelijk litteken in mijn bovenarm, dus nee... geen aanrader... Ik wou trouwens op mijn 25ste toch ook echt geen kind meer maar zie me nu Maar nu weet ik het 100% cker hoor Ik heb bij Michelle een keizersnede gehad. Bij Leroy ging het goed, maar mocht de kleien in stuit liggen krijg ik sowieso een keizersnede. Dus sjah, verhoogte kans niet echt, maar ik hou er wel rekening mee...
hmm.. okee, dat klinkt niet echt zo handig als hoe ik het heb begrepen nee tja dingen kunnen altijd nog veranderen he nou jah na mn 30 ste wil ik zoizo geen kinderen meer, ik wil gewoon niet van af mn 17e tot mn 35ste in de kleine kinderen zitten (ja ik ben een egoist ) Maar goed, het scheeld dat zulke keuzes altijd nog gemaakt kunnen worden, en de pil vind ik opzich niet zon ramp, moet er alleen goed om denken dat ik hem niet vergeet enzo, maar jah van de pil over op foliumzuur, nou van die zwangerschapsvitamines, dus straks gewoon de andere weer, zit nog wel in het ritme haha. Een keizersnee lijkt mij een hele aparte ervaring, vooral als het ook gepland is. bij jor ben ik in het ziekenhuis bevallen, en is de bevalling opgewekt, maar een keizersnee, t lijkt me zo vreemd, dan heb je nog geen weeen enzo,tenzij het natuurlijk een nood keizersnee is, en dan ineens hup een kind in je armen. Het herstel er van is dat ook zwaarder dan bij een gewone bevalling? omdat het toch een buik operatie is.
Michelle lag in stuit met haat voetjes naast haar koppie. Toch wilden ze proberen of het mogelijk was op de normale manier Dus nah jah ik had 16,5 uur weeen gehad en toen werd het een spoedkeizersnede. Ze kreeg het benauwd, ze wou niet indalen, en mijn ontsluiting vorderde niet. Eens even kijken hoe de VK dat beschreven heeft, die is alles uit de archieven op gaan vragen van het Andreas ziekenhuis. Er staat: 27-02-1993 Amsterdam Andreas zkh Michelle 3455 gr, partus volkomen stuitligging. Bij 4-5 cm dyscongruentie. Tekeken van rekking van het onderste uterus segment Dikke cervixrand. Sectio. Bij sectio bleekOUS bijzonder dun te zijn. Owkee hahahaah, nah jah ze zullen er wle wat mee kunnen in het ziekenhuis ofzow...
En het herstel was niet leuk. Deed echt wel pijn die wond, pfff... Gelukkig was het toen nog zo dat je 10 dagen moest liggen bij een keizersnee, dat is tegenwoordig wel anders. Dus ik had 10 dagen volledige verzorging
goedemorgen hier ook een onrustige nacht maar daar kun je al op rekenen als je kindje ziek is..... de vlekken zijn nog erger geworden.....gewoon zielig dus even weer gebeld met de dokter en zitten nog te wachten op dat er terug gebeld wordt.....zo naar de verloskundige toe...
t klinkt vrij heftig in elk geval! ik hoop gewoon thuis te kunnen bevallen. En als het anders loopt dan zien we het wel, maar zoals je al beschreef mij lijkt het herstel dus ook erg vervelend. oke een normale bevalling is ook niet echt lekker (in de meeste gevallen) maar zon buikwond is toch anders lijkt me.
nog erger? wat zielig! kan ze er geen zalf ofzo voor krijgen? vergaat ze niet van de jeuk? (zo ziet het er wel uit namelijk)
Goedemorgen allemaal. Vanmorgen toch maar ff een potje pies naar de huisarts gebracht. En ja hoor, wel een blaasontsteking, dus vanmiddag medicijnen ophalen.. En ook moest ik de rest naar het ziekenhuis brengen naar het lab voor verder onderzoek. hadden jullie dat ook? nou, ik ga ff oppassen. tot vanmiddag. liefs wendie
Nee hoefte neit naar het ziekenhuis. Gewoon antibiotica gekregen en moet Dinsdag terugkomen om te controleren of het over is...
he meiden, hier even een berichtje van mij! Ik ben gisteren huilend van de pijn naar huis gegaan! Zo'n pijn rechts boven in mijn rug! Nu gaan ze kijken of het misschien galstenen zijn....dat hoor ik vanmiddag! Kunnen ze tijdens zwangerschap niet veel aan doen dus ik hoop het niet pijn is echt verschrikkelijk! Ik zou zaterdag weekje weg gaan naar Boedapest maar ik zei al tegen manlief dan moet die pijn echt minder zijn anders durf ik niet! ML wat een lieve poepies! Vroeger hadden wij geregeld kleine kittens en als ik ze zie gaat het weer kriebelen! Patricia griep te pakken las ik ik beterschap meis! Over voorbehoedsmiddel...wij hebben er 2 jaar voor geknokt om zwanger te worden en aangezien we er heel graag meer zouden willen doen wij de eerste 6 maanden aan rubbers en dan laten we alles weer op zijn beloop! Als ik dan voor 30 ste nog niet zwanger ben gaan we verder met IVF/ICSI! Heidi hoop dat je dochter snel opknapt! liefs Nina
Ja goedemorgen is het nog. Natuurlijk weer heerlijk geslapen afgelopen nacht.....NOT! Was ook wel een beetje te verwachten want ik heb gisteren echt teveel gedaan. Ga zo nog even een receptje naar de apotheek brengen om pillen te halen om de bostvoeding tegen te gaan. Kwam er gisteren bij de vk trouwens achter dat de vk die ik gisteren had een van de vk's hier op het forum is waar je vragen aan kan stellen, vond het wel grappig. Heidi, ik hoop dat je wat voor je dochter kan krijgen. Ech sneu voor d'r en als moeder kan je er ook niets aan doen behalve troosten als ze het nodig hebben. Geef haar mar voorzichtig een dikke knuf. Suc6 bij de vk. Patries, ben je al een beetje aan de beterende hand? Essie naar welke Prenatal ga jij vanavond? Nina, heel veel sterkte meis. Ik hoop dat de pijn snel afzakt. Wen, ook beterschap met je blaasontsteking. Veraatje, balen joh dat je vannacht zo slecht geslapen hebt. Ik hoop voor je dat je vanmiddag niet veel voor school hoeft te doen en dat je even kan bijtanken.
Hoogstwaarschijnlijk naar Den Bosch, die is vanuit Tiel het dichste bij en het makkelijkst te bereiken! Veenendaal is qua afstand ook nog wel te doen, maar die heeft bijna niks qua artikelen. En Utrecht is weer 10 km verder en 8 minuten langer rijden. Zeg moet je eigenlijk die uitnodiging meenemen om binnen te komen of mag je gewoon vrij binnen lopen. Ik ik neem aan dat manlief gewoon mee mag, ondanks dat het de Mama Mazzel koopavond is!? Ik moet toch iemand hebben om de spullen te dragen . Nee grapje wij gaan toch alleen nog maar voor de kleine dingetjes.
@Heidi: wat naar voor je dochter zeg, wat zal ze een jeuk hebben. Beterschap! @Knuffelkonijn: jij ook beterschap. Heb eht gelukkig nog nooit gehad. @Patricia: nog steeds beroerd? Hoop dat het snel beter gaat. @ML: snap geen hout van die beschrijving van het ziekenhuis zeg 3o weken alweer zeg, gefeli! @Senninha: pillen om de bv tegen te gaan? wist niet dat dat bestond. Je gaat dus geen bv geven begrijp ik daaruit? @Nina: oei, dat klinkt heel pijnlijk zeg. hoop dat het snel minder wordt zodat je toch lekker naar Boedapest kan. Hier net de kruidvatdoos even opgehaald, die stond al een poosje klaar. zit niet echt veel bijzonders in. Heb wel nog een leuke badcape gekocht. Nu echt doodop van het slenteren daar, terwijl ik maar een uurtje ben weg geweest zeg. Kreeg ook ontzettend last van mn buik op het laatst. Vind ik soms wel een beetje eng zeg. Na de ellende bij Vergo spookt het dan toch af en toe wel door mn hoofd van ojee, ze komt toch niet nu al he.
Jammergenoeg niet. Ik heb straks nog een workshop/lezing. Ik had zo graag even in de tuin willen zitten vanmiddag! Maar balen dat jij ook zo slecht hebt geslapen. Volgende keer even online komen, kunnen we kletsen Knuffelkonijn, goed dat je toch naar de HA bent geweest. Gauw weer beter worden, hoor! Nina, vervelend dat je zoveel pijn hebt. Ik hoop dat er iets aan te doen is. Sterkte meid! Ja, Patricia hoe gaat het nu met jou dan? ML, gefeliciteerd met je 30 weken!
Ik zou ook wel naar de prenatal willen vanavond. lijkt me best leuk, maar denk dat ik dat echt niet vol hou. Denk dat ik beter morgenochtend bijtijds kan gaan als het niet zo druk is. Iemand enig idee of ze bij die warenhuizen ook iets van karretjes ofzo hebben waar je alles in kan doen?
Tuurlijk is het voor iedereen. Ze kunnen al die zwangeren toch niet een uur in de rij van de kassa laten staan. Mannetje gaat vanaaf ook mee en ja we kunnen de kids moeilijk alleen laten dus die gan ook mee. We zorgen dat we er zeer bijtijds zijn en hebben een lijstje gemaakt wat we allemaal nodig hebben. Je hoeft de uitnodiging niet mee te nemen. Dan hoef ik me in ieder geval niet af te vragen bij alle zwangeren die ik zie vanaaf van goh zou dat Essie zijn.