Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ooow, ik heb nog een goeie daad gedaan vanmorgen. ik heb een vogel uit de klauwen van mn kat gered. Rende ik daar met mn dikke buik achter dat beest aan door de tuin. Zal een mooi zicht geweest zijn. :)
    De vogel was zich wel rot geschrokken en miste wat veren maar na een poosje is ie weer opgeknapt en weg gevlogen. Gelukkig, vond het zo zielig.

2. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Klopt ik ga geen borstvoeding geven.
    Die pillen moet je direct na de bevalling innemen.
    Dan zorgt je lichaam onder werking van die pillen ervoor dat de borstvoeding niet op gang gebracht wordt.

Ik haal ze nu, want dan zul je net zien dat ik over een paar weken al beval en heb ik die pillen niet in huis.

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hier nog steeds hetzelfde..heb net mijn derde pil ingenomen, dus net een dag begonnen :( Ik vind het vreselijk voor Björn, zo mooi weer en wij zitten binnen bleg Gelukkig kan hij zich goed vermaken en hebben ze vanmorgen op school een hele tijd buiten gespeeld.

ML, over dat voorbehoedsstaafje..mijn vriendin had precies hetzelfde..ze moest ook uiteindelijk naar het ziekenhuis om het staafje eruit te halen want de HA kon hem niet meer vinden na 3 jaar :( Zij heeft nu ook een aardig litteken op haar bovenarm eraan overgehouden.

Ik ga binnenkort even zon doe-het-zelf kit halen om je buik te gipsen. Heeft iemand hier al ervaring mee..? Misschien nog handige tips zonder dat heel je huis ermee onder zit :)

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    goh, nooit van gehoord? kan je die zoizo krijgen? of alleen als er bijv een medische reden is voor geen borstvoeding?

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha super Sann achter dr kat aan, en dan ben je al zo lekker mobiel met een dikke buik :) :)

6. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    ja, het was denk ik meer waggelen dan rennen :) Maar goed, de vogel heeft het overleefd :D

7. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Utrecht is best een groot filiaal maar daar hebben ze geen karretjes helaas. Anders kijk je of je bij iemand een boodschappenkarretje kan lenen? Tenzij je natuurlijk grote dingen nodig hebt. ;)

8. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Ren, ren (van de kat), waggel, waggel (Sann er achter aan).
    Zie het helemaal voor me. :p

9. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dames, ik wil geen zeur zijn en ik weet dat we aardig dement aan het worden zijn door de zwangerschap maar voor diegene die nog niet betaald hebben denken jullie aan de bijdrage van Vergo haar cadeau?

Thanks meiden.

10. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zoveel mogelijk in de badkamer gipsen Patricia, daar kan je het zo van de tegels afspoelen...

Zooow waarom bestaan er zolders! Ben net echt 2 uur aan het oporuimen geweest, moert wel want de wasmachine staat er en de kasten met kleren enzow... pfff...
    Welke tijden doen jullie kraamzorg?
    Omdat ik alleenstaand ben kunnen ze 8 uur per dag komen maar dat vind ik echt een beetje teveel van het goede hoor, ik doe wel 5 uur per dag en dan het liefst vanaf 9 uur... Zou dat mogelijk zijn? Vindat niets 'smorgens hoor, Michelle en Leroy kleden zichzelf aan en dan kan ik in elk geval nog even rustig douchen... Ik haal vcoor die dagen wel een zooitje ovenschotels en magnetronmaaltijden voor 's avonds :p en ik dnek dat m';n moeder wel komt met eten enzow, dus moet goed komen...
    KAn ik toch zo wel afspreken? Of hebben ze een streng regelement :(

11. monkeylove

Senninha, had je die van mij wel binnengehad? Heb er maar monkeyloive bijgezet maar is alweer ff geleden dus hoop dat het goed aan is gekomen.

12. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Senninha misschien een idee om de meiden die betaald hebben een PB te sturen, ik heb het ook verzonden maar ik weet natuurlijk nooit of het echt bij jou binnenkom. Misschien heeft iemand betaald maar een foutief rekeningnummer opgegeven en dan zit jij maar te wachten terwijl diegene er vanuit gaat allang betaald te hebben..misschien ideeetje?

Ik weet niet ML of je kan vragen vanaf 9.00 uur in de ochtend, zou wel lekker zijn he..ik heb het weer het liefst zo vroeg mogelijk. En ik neem de verplicht aantal uren (3 ofso per dag)

13. monkeylove

Jah maar om 8 uur is het hier altijd spitsuur in huis en Michelle gaat meestal tond 10 over 8 weg en Leroy om half 9, vind het echt 10x niks als zij erussen dendert, maar jah, ze zullen wel gauw bellen neem ik aan...

14. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ja dat zat ik me ook net te bedenken: voor zover ik weet, heb ik betaald, maar of jij het ook daadwerkelijk binnen hebt.....................

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja volgens mij zijn ze wel flexibel hoor! Je betaald er ook voor, dus dan zou je toch wel een beetje inspraak mogen hebben wanneer ze voor de deur staan of niet. Ik wil het liefst van 07.00-08.30 en dan van 16.00-17.30. De tijd daar tussenin gaat helemaal goedkomen, genoeg hulp.

ML, die moeder van school heeft zich maandag gelijk laten steriliseren na de keizersnede..dit heeft ze ook aangegeven bij haar gynaecoloog. Dus het is wel mogelijk, en tegenwoordig lig je nog maar 4 dgn in het ziekenhuis na een keizersnede..hier in ieder geval wel :)

16. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Jij gaat dus naar Utrecht (aan de Australiëlaan)!?
    Ik begin nu ook te twijfelen, want ik lees net op van A van Beter.nl dat er nog steeds heel veel werk aan de weg is rond Den Bosch en dat de afslag die wij moeten hebben tot vanavond 18:00 uur is afgesloten. Maar dat kan natuurlijk altijd uitlopen :( . En als we dan vreselijk om moeten rijden, is Utrecht misschien toch korter. Vanavond maar ff met manlief overleggen.

17. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Zo meiden ik meld me ook weer even!
    Na mijn griep vorige week viel het me erg zwaar om weer aan het werk te gaan en ben ik elke avond vroeg naar bed gegaan.
    Ik heb me nu in overleg met mijn leidinggevende voor 25 % ziekgemeld dan kan ik later beginnen en eerder weg.
    Dat geeft een stuk meer rust en kan ik lekker blijven doen tot aan mijn verlof over een aantal weekjes.

Heidi, sterkte met je dochter, arm kind!

Ik heb ook de implanon gehad, inbrengen vond ik piece of cake, eerste twee jaar geen problemen gehad, bijna niet meer ongesteld geweest.
    Maar toen begonnen de problemen, de hoeveelheid hormonen uit het staafje neemt af na verloop van tijd (daarom kan hij maar een beperkt aantal jaren blijven zitten)
    En toen kreeg ik last van PMS en doorbraakbloedingen, hield extreem veel vocht vast en kreeg ook megapuisten.
    Dus ding er weer uit, wat trouwens ook heel snel gedaan was, heb er ook geen litteken aan overgehouden.
    Maar nog een keer, nee dank je!

Na mijn bevalling van Damian heb ik na 6 weken het mirena spiraaltje genomen, wat wel kan in combi met borstvoeding. Er zitten maar heel weinig hormonen in. Ik was er heel tevreden over en denk dat ik het weer ga nemen.

Ik ga vanavond ook naar de Prenatal, we moeten nog een maxi cosi hebben, wij gaan denk ik die bij Amsterdam Arena of misschien die in Beverwijk want die is groter maar wel weer verder rijden.

18. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Oh nee dom de afrit was tot vanochtend 6:00 uur afgesloten, dus dan toch maar gewoon Den Bosch.

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik had een spiraal zonder hormonen, inbrengen was een rotgevoel maar daarna nooit last van gehad..je hoort vrouwen waarbij het lichaam het spiraaltje afstoot en veel problemen krijg..mij is dat gelukkig bespaart gebleven. Alleen ik had in één jaar tijd 2 spiraaltjes nodig :oops: mijn mannetje is nogal groot geschapen dus na een paar maanden was heel die spiraal verbogen..de eerste keer kreeg ik er last van als ik op mijn zij lag, dus ik naar de HA..haalt hij hem eruit..WTF :confused: wat is er met die spiraal gebeurd!?!?! :) Weer een nieuwe erin laten zetten, en na 6 mnd was het weer raak hahahaha. Zit eraan te denken om weer aan de prikpil te gaan, deze heb ik voor mijn spiraal gehad en was er ook erg tevreden over. Na de bevalling laten we alles even een paar maanden bezinken en dan beslissen we of er bij Manuel alsnog een knoop in komt.

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Op het schoolplein was het ook het gesprek van de dag, DE kortingsdagen van Prenatal! :)
    Mij zie je dus echt never nooit niet met zulke dagen, lijken wel wespen zoals sommige mensen door zon winkel lopen..helemaal apatisch te rennen, duwen pppfff dan heb ik zo bonje :rolleyes:
    En voor die paar kleine spulletjes die wij nog nodig hebben, ga ik ook niet voor die 20% korting daar lopen..als het nou 50-75% zou zijn, zou ik er misschien nog over nadenken :)

Share This Page