Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weet je zeker in heel Nederland?
    Ik weet niet waar jij woont, maar wil hier nog wel ff voor je kijken...

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik woon in Haarlem, en in IJmuiden, Bloemendaal e.d. hebben ze het ook niet ontvangen.
    Er werd gezegd dat ik niet meer naar de Blokker filalen hoefte te gaan want ze zijn gewoon niet geleverd. Maar goed als je het zou willen proberen, maar alleen als je in de buurt ben je moet uiteraard niet SPECIAAL voor mij daar naar toe.
    Alvast bedankt!

Oh mannetje is thuis en heeft heerlijk gegeten (volgens mij zegt ie dat om de vrede te bewaren hihihihi) EN....WE GAAN NAAR PRENATAL!

3. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Zo net terug van prenatal.
    Heb de blije doos meteen opgehaald. Zaten best wel wat leuke dingetjes in (pampers, rompertje)
    Voor de rest nog wat shirtjes en een broek gehaald (hele stoere jongens kleren, dus als het nu toch een meisje blijkt te zijn.....)
    Zelf ook nog een broek gekocht (was al afgeprijsd en nu met korting nog maar 15 euro!) en een voedingsbh.

Sorry hoor meiden maar vindt die voendings bh's echt niet zitten. Heb niet mega borsten (D cup), maar het hangt allemaal zo in die bh's.
    Misschien doen ze dat expres, als voorbehoedsmiddel :)
    Heb er toch maar 1 gekocht, je moet wat he!

4. Hey allemaal.

Ff een egoberichtje.

Ben het soms ff gewoon helemaal zat. Het wil met mn rug niet en met mn benen niet en voel me soms helemaal beurs...
    En dan is mn mannetje meestal ook nog hele dagen aan het werken en als hij thuis is moeten we of samen weg of zoals nu, moet hij alleen weg omdat ik gewoon niet mee kan om mn rug..
    En dan ook nog die blaasontsteking erbij en misschien nog wel meer omdat ik mn urine ook nog naar het ziekenhuis moest brengen voor nader onderzoek..
    Zit er gewoon ff doorheen...

Kga me zo eens lekker douchen en dan vanavond uitgebreid op de bank liggen denk ik maar..

Fijne avond en ik kom straks nog wel weer ff kijken hier...

Liefs Wendie

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hey meis
    lekker je zelf verwennen hoor, douchen, lekkere geurtjes en lekker lang blijven staan, misschien dat je dan wat opknapt! Ik kan me voorstellen dat als het zo is, het allemaal niet altijd even leuk is!
    Zeker niet als je hele dagen in je uppie thuis en dan savonds ook nog. Het gebeurd hier niet heel vaak, maar ik dan s avonds vaak echt zoiets van; oke en dan is NU mijn beurt voor wat leuks! Dus als hij dan weer weg moet, is dat echt zooo balen en duurt de dag helemaal nog zo eindeloos lang.

sterkte meid, een dikke knuffel en hopelijk komt er wat leuks voor je op de buis vanavond!

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik ben trouwens net terug van de prenatal. We stonden er om 6 uur :) , omdat m'n man dus om 8 uur een vergadering had op de sportvereniging.
    Maar we hebben ons flink uitgeleeft. Vanmiddag had ik nog het 1 en ander gelezen over de easybase, voor de maxicosi cabriofix en toch besloten dat het wel heel handig is.
    Die hebben we dus gekocht. Net als
    3 moltondekentjes (had ik nog geen)
    1 zacht rose hoeslakentje (voor in de wagen)
    3 hemdjes voor mezelf (zwart, rose, blauw/groen)
    1 t-shirtje voor mezelf
    1 kruikenzak van nijntje (te lief om te laten liggen)

Ik had nog heel graag een witte broek willen hebben, ik had ze al online gezien, maar ze zaten helaas niet lekker, dus dat ging niet door. Maar al met al nog een hele aankoop, zeker door de easybase. Gelukkig hadden we nog voor 65 euro prenatal bonnen, die ik gedeeltelijk had bestemd voor als de baby te vroeg zou komen -voor de maatjes 44 die we dan ineens nodig zouden hebben- maar ach, wat maakt het ook uit :) . Het gaat nu nog naar de baby. En oke, een deel naar mama :p haha.

De foto shoot heb ik toch maar overgeslagen. Ik weet niet of iemand anders het wel gedaan heeft? De foto's leken me wel erg mooi worden, maar het ging vrij langzaam, iedereen stond er bij te kijken in de wachtrij en je moest wel echt poseren had ik het idee, handen zo op je buik, zo kijken, wit shirtje aan i.p.v je eigen kleding...
    Ik weet niet zeker of het zo was, maar met het idee dat ik een zwarte bh aan had, en er nog groene verf onder m'n gebrokkelde nagels zat, voelde ik me niet zo'n mooi zwanger model :p , tel daarbij de wachttijd op... Dus ik heb het maar niet gedaan. We krijgen nog wel mooie foto's straks met de buikschildering hoop ik :) .

Maar oke, ik ben benieuwd hoe de anderen het gehad hebben die geweest zijn!

7. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik heb maar voor de verstandige beslissing gekozen en ben niet gegaan. ik ga morgenochtend wel als het wat rustiger is en mocht het dan toch bij de kassa's te druk zijn kijk ik wat ik wil en koop het alsnog online.
    Was achteraf blij. Ben namelijke ven een dorp verderop naar een schoenenwinkel gegaan om een paar schoenen te kopen die ik vanmorgen gezien had. twijfelde vanmorgen, maar dacht ga ze toch nog maar halen. nou dat eventjes was dus al 3 keer niks zeg. Last van bekken en harde buiken, dus ben blij dat ik niet naar de prenatal gegaan ben.
    Hoop dat het leuk was voor de dames die wel zijn gegaan.

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Bedankt Silla en Patricia :D
    We hebben gelukkig wel mooi weer gehad, alleen was het er bewolkt en vanmorgen toen we weggingen scheen de zon, dat was dus wat minder ;) maar het was niet koud en het regende niet dus je hoort me niet klagen.

Wij zijn net ook naar Prenatal geweest, ik kwam Esther1986 er nog tegen, hihihi. En het lampje is nu wel uit bij ons hoor :S, drukke dadgen gehad. Morgen wordt onze bank, fauteuils, salontafel en kinderwagen (+toebehoren) gebracht, dus wordt het ook weer druk en dat noemt men vakantie vieren 8)

Ik heb wel een buikfoto laten maken, leek mij wel leuk :D wel jammer dat je het op kan halen op een dag wanneer ik waarschijnlijk niet kan :S, ach... we zullen zien ;). Maar dat poseren is idd minder hoor, dat nep gelach :S. En inderdaad die witte t-shirt, had ik niet op gerekend want ik had ook een zwarte bh aan, kan mij het ook schelen ;)

9. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    Hey

Pfffffffffffffff ben ook naar prenatal geweest maar het was echt geen pretje hoor. wat druk zeg.
    Bij de paskamers stond wel een rij van 20 min wachttijd, daarom zo de kleren maar meegenomen maar de helft is te klein haha, zul je altijd zien.
    Bij de kassa heb ik een half uur in de rij gestaan.
    Ik wilde eigenlijk ook nog op de foto maar zag dat je daar ook ongeveer 45 min op moest wachten.
    Wat de mensen wel niet doen voor een beetje korting haha.
    maargoed, uiteindelijk toch nog leuke dingetjes gekocht voor een leuk prijsje.
    Dit was natuurlijk de eerste en drukste avond. Denk dat het over 2 dagen wel wat rustiger is.

gr mayo

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij stonden met een groepje voor de deur en bijna iedereen liep gelijk naar boven... Ik ben als eerste naar de positiemode gelopen, dus toen was het erg rustig, vandaar dat ik daar zo goed geslaagd ben, nadien liep ik nog even terug maar toen was het ook niet meer te doen om echt nog wat te gaan passen.. jammer is dat he. Maar fijn dat je toch nog wat leuke dingetjes hebt :)

@bloem: ik ben benieuwd hoe je foto geworden is :) misschien dat iemand anders hem op kan halen voor je? Tis toch wel speciaal en zag er best proffesioneel uit enzo, alsof de foto wel mooi MOEST zijn :)

11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Tjah, ik weet niet of iemand anders hem op kan halen. Maar er zou dan nog een dag komen, maar ik zit er gewoon mee dat ik niet vaak in Groningen kom en al helemaal daar niet en op een doordeweekse dag. Ze hadden het beter op een zaterdag kunnen doen.

Ach... we zien wel hoor ;) ben te moe om mij daar druk over te maken ;). Er komt vast wel een oplossing 8)

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik hoop dat het morgenochtend wat rustiger is. denk het wel op een werkdag. Mocht het toch druk zijn bij de kassa dan schrijf ik wel op wat ik wil hebben en bestel het thuis alsnog online.

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou wij zijn nu ook weer terug van Prenatal geweest! Wat een drukte!
    Foto, hebben we overgeslagen want ik had er de "kracht" niet voor.
    Verder een beetje lopen struinen. Een leuk setje van Mexx gekocht (daddy's choice), een gewoon basic shirtje (aqua/lime/wit gestreept) en een mutsje met BOY (vond papa zo leuk?) en een leuke beer (Mr. Bean Bear) van Happy Horse.
    Verder stonden we langer in de rij dan dat we onderweg en in de winkel waren.

Knuffelkonijn, ik weet PRECIES hoe je je voelt. Hier exact hetzelfde (muv blaasontsteking e.d.) maar idd je zit de hele dag alleen thuis, en dat "samen" weg zit er hier ook al niet in.
    Ga nu lekker relaxen en morgen voel je je mss beter!

Dikke kus

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ík ga morgenochtens maar eens n bezoekje brengen, moet nog wel een aantal kleine dingetjes hebben. Niet zoveel maar jah... Kan het dan beter nu halen met die kortingsdagen...

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    pff hier niet naar prenatal geweest hoor. Moet er niet aan denken...Maar fijn dat meerderen van jullie zo goed geslaagd zijn.

Ik ben vandaag weer naar de VK geweest. Alles was oke, ook mijn bloed en suikerwaarden. toch prettig. Inmiddels ik ukje met hoofdje naar beneden gedraaid. dit verklaard ook de stevigere druk die ik op schaambeen en blaas voel. Hoewel het op zich erg fijn is dat ukje met koppie naar beneden ligt, nemen hierdoor mijn klachten wel toe :( Moet dus rustig aan doen en niet te veel tillen....tja valt nog steeds niet mee met een uk van 16 maanden.
    rustig aan doen is zo wie zo niet helemaal mijn ding....maar in vergelijking met velen van jullie mag ik daar niet over klagen, want jullie zitten al langer met heel veel vervelende klachten....

Morgen komt mijn nieuwe schoonmaakster....daar hoef ik me in elk geval voorlopig niet druk over te maken en dat is dan wel weer lekker. Tenminste als zij flink werkt...

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    ML, wij hebben eigenlijk ook niets meer nodig!
    Maar idd die korting is super! ook voor de kleine dingen!

17. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    he dames, wat doen jullie voor het bedje/ een deken met laken of een duodeken met een dekbedhoes er omheen. Twijfel nu zo en hoeveel van alles moet ik nou hebben.

18. monkeylove

Ik heb eenm laken en een deken maar ook een dekovertrek en die doe ik gewoon om die deken heen...

19. monkeylove

Dus ik wissel maar af voor de leuk :p

20. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ik zal eens kijken of ik Sann, ik heb nog ergens een handig lijstje met wat en hoeveel wat ik toen bij Nick heb gebruikt...maar je moet toch op je eigen gevoel afgaan over hoeveel je van iets nodig hebt. Ik heb volgens mij drie onderlakens en bovenlakens voor babybed....end at is tot nu toe altijd genoeg geweest.

Deel Deze Pagina