Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Knuffelkonijn, wat vervelend zeg. Ik kan mij wel voorstellen dat je je zo voelt. Maar ga je zelf maar even lekker verwennen, helpt altijd!

Duikster, fijn dat alles goed was bij de vk!

Mooi dat er zoveel meiden geslaagd zijn bij de Prenatal. Als ik die verhalen zo hoor, ben ik blij dat ik niet heen ben geweest want ik zou helemaal gek worden van de drukte!

Nou duim voor me dat ik vannacht wel slaap ;)

2. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Hier vandaag een rustig dagje, gisteren flink geshopt 5stond met rode oortjes aan de kasse een poging te pinnen, o als die kaart het nou maar doet.....) Maar hij deed het. maar ja manlief 4 nieuwe jeans, Pien een Ratatouille pyama, Mama wat nieus en natuurlijk het aankomende brusje wat nieuws, dus dat tikte aardig aan en snoepte de bankrekening leeg!

Vandaag op controle bij de gyn: alles prima! volgens de weegschaal 5 kg aangekomen tot nu toe, wat aan het vocht en de stoel gang ligt van het een heb ik teveel het andere doe ik te weinig.
    Moet nu verplicht mijn steunkousen al gaan dragen bleh! Voor de rest alle bloeduitslagen prima in orde en mag 20-05 weer terug komen, maar eerst nog ff 6-5 een paar plaatjes laten schieten van de binnenkant van mijn buik oftewel echotje maken.

dames welterusten voor nu.

3. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Een hele late reactie, maar momenteel (23:17 uur) is het hier droog. Maar op het moment dat jij de vraag op het forum zette, was het hier in Tiel nog niet begonnen met regenen, dat startte pas rond 18:00 uur.

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nog ff gauw een berichtje van mij voor ik mijn bed induik.

Ook hier geshopt bij Prénatal (en ook hier ruim 25 minuten in de rij bij de kassa gestaan). Echt nog een hele zut kleding gekocht. Maar ditmaal echt 100% op een meisje gericht: een leuk jurkje met shirtje, een kei lief groen broekje met borduursel en een wit shirtje, nog een roze shirtje en broekje voor vlak na de geboorte met mutsje en sokjes, wat maillots, een badcape, een kruikzak en nog wat rompertjes. Daarnaast ook alvast slingers en ballonnen gekocht (natuurlijk ook roze) en wat van die suikerhartjes.

Tot slot ook een houten dierentreintje gekocht met op elke wagon een letter van de naam.

Dus als het nu alsnog een jongen is, dan hebben aan alles wat we gekocht hebben niks, misschien iets aan een aantal rompertjes. Maar goed toch hebben we de gok genomen, aangezien het vrij duidelijk was. En in neutraal spul is er toch veel minder keuze.

Oh ja ook ik heb de blijde doos opgehaald. Erg leuke inhoud hoor! Zeker de moeite waard.

Nou ik duik er ook in, tot morgen allemaal.

5. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Goedenmorgen allemaal!

Ben ik de eerste vandaag? Pfffff, dan weet je wel wat voor nacht ik heb gehad :( niks aan dus....

Iedereen uitgeshopt bij prenatal? Of konden ze je niet meer de winkel uitkrijgen, hihihi :D

Volgens mij was ik er op het juiste tijdstip of zo, want voor de foto's hoefde ik niet zo lang te wachten en in de rij bij de kassa ook niet. Had alleen geen kleding gepast want er waren maar twee pashokjes en allemaal zwangere vrouwen, hahaha.

Nou... Ik hoop dat ik zo nog even een uurtje kan slapen :S

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Bloem lekker vroeg wakker, hier ook van twaalf tot vijf wakker gelegen..partij wallen onder mijn ogen zeg :(

Christiea, succes bij de VK vandaag! :D

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goeiemorgen, hier wel een goeie nacht gehad...
    Vandaag komt een vriendin langs, verder niets boeiends te melden :p

8. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    Goedemorgen,

Hier gelukkig lekker geslapen, gisteren had ik van 3 tot 7 wakker gelegen en gisteren trouwde mn broer, dus was kapot gisterenavond.
    Ik heb voor het eerst sinds tijden doorgeslapen tot 6 uur!

Dinsdag nog bij de vlos geweest, en ik ben weer goedgekeurd! :D Beeb lag met hoofdje naar beneden.

Ik ga zo even naar prenatal met mn mams, blije doos halen en even rondsnuffelen.

Fijne dag allemaal

groetjes Maaike

9. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    Oh ja nog vergeten te vertellen!
    Dinsdag komt er een fotograaf van ouders van nu om fotos te maken voor bij het interview dat ik heb gegeven.
    Dit ging over sporten tijdens de zwangerschap en bij mij dan over paardrijden.

Ben erg benieuwd hoe het zal gaan!

10. Patries thnx :) ben benieuwd hoe de baby gegroeid is.
    Ga jij maar lekker uitrusten vandaag. Balen dat je steeds zo slecht slaapt. :( Bloem jij ook, lekker rusten.

Lig nu net als een aantal anderen van jullie ziek in mijn bed. Gister al een super slechte dag gehad, oren dicht, bijholtes doen pijn en vanmorgen werd ik wakker met pijn op mijn borst en een knallende hoofdpijn :( Van mijn vriend moest ik thuis blijven!

Gister zijn we bij de notaris geweest voor de huwelijkse voorwaarden, kon haar helemaal niet verstaan, zo dicht zaten mijn oren :confused: Moest me zo hard concentreren op haar woorden dat ik volgens mij heel moeilijk keek ofzo, ze zal we gedacht hebben!

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Goedemorgen dames,

Hier redelijk goed geslapen.

Ik mag het misschien niet zeggen, maar ik lach een beetje in mijn vuistjes.
    Heb het idee dat iedereen die gisteren naar Prenatal is geweest niet in Utrecht was. Zoooooooooooooo rustig.
    We waren er klokslag 6 uur, kon voor de deur parkeren en vroeg voor de zekerheid aan Niels of ze wel open waren.
    Er liep geloof ik wel 30 man personeel en toen wij kwamen waren er misschien 3 klanten in de winkel. Ik had er een voor me bij de foto's maken en twee voor me bij de kassa. Daarna hebben we bij Ikea nog een ijsje gegeten omdat de kids zich zo goed hadden gedragen en om 19.15 uur lagen ze voorgelezen en wel in bed.

Wat we gekocht hebben:
    1 babyboek
    naamletters
    Avent spenen voor op de fles in 3 maten
    2 pakjeshouders
    2 drinkbekers van Avent
    2 tuiten voor op de bekers
    strandschoenen voor Maarit

Zo ga nu eerst even Maarit naar het KDV brengen en dan lees ik even verder.

12. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Die naamletters waren dat degenen die ze hadden op een treinstelletje of een wat dunnere variant om op de muur ofzo te plakken (€ 1,99 per stuk)? Met (in de meeste gevallen) linksboven het hoofd van een giraf of beer ofzo? En dan verkrijgbaar in blauw, geel, groen, rood of oranje?
    Dan hebben wij dezelfde, maar dan op zo'n treinstelletje.

13. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    24 apr Christiea om 11.15 uur controle gyn
    25 apr Niesje1980 om 10.00 uur vlos

Meiden veel plezier (en suc6).

Verder hier sinds mijn berichtje van gisteravond weinig te melden. Ja nu ben ik uitgeput, maar gisteren was ik zo enthousiast van alle aankopen dat ik niet moe was en dus laat ging slapen, nu heb ik daar spijt van.

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wij hebben de letters die we op de deur plakken.
    We hebben alle kleuren behalve de blauwe.

Had nou toch maar naar Utrecht gekomen! ;)

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Silla, ben ook net even gaan bellen voor je Lollifantje maar ook hier niet te krijgen. :cry: Mevrouw van de Blokker wist mij te vertellen dat er op het kaartje in het schap ook maar 3 namen stonden vermeld, Pooh, Iejoor en Tijgetje.

Bd81, een voedings BH als voorbehoedmiddel. :) :)

Knuffelkonijn, meis doe rustig aan (niet dat je anders kan dan dat), en een dikke knuffel voor jou!

Sann, shop ze straks!
    Wij hebben een duo dekentje in een dekbedhoes.

ML, shop ze!

Duikster, fijn dat het bij de vk allemaal goed was en zet die schoonmaakster maar eens flink aan het werk.

Veraatje, zag dat je niet online was vannacht, dus heb je een beetje beter geslapen dan de nacht ervoor?

Chris, heel veel beterschap en mocht je naar de gyn gaan suc6.

MvP, nog maar 5 kg aangekomen in totaal? Netjes hoor.

Bloem, balen joh dat je slecht hebt geslapen. Ken het helaas.

Heidi, hoe is het met Tessa? Is ze al een beetje aan de beterende hand?
    Ben je nog met haar bij de hh geweest?

Patries, hoe gaat het ondanks je slechte nacht? Is de griep al een beetje afgezakt?

Memoiikke, shop ze!
    In welk blad komt het intervieuw met foto's en in welke uitgave?

16. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    hey meiden hopelijk gaat het hier allemaal goed?
    Meiden vandaag die op controle gaan SUCCES!

Ik ben lekker een paar daagjes in Nederland geweest, was erg gezellig totdat we dinsdag ochtend het nieuws kregen dat mijn oma is overleden :(
    Ze was al wel oud hoor 98 maar tis toch me oma en ze was zo lief!
    Zaterdag naar de begravenis toe.

Verder gaat het hier wel goed, heb wel heel erg last van mijn bekken en kan soms niet opstaan, moet vandaag bellen voor de fysio en ik hoop dat het gaat helpen want ik ben echt heel bang dat ik straks bekken instabiliteit krijg.

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Sterkte met het verlies van je oma Mila. :(

18. Mila, gecondoleerd met je oma... :(

Goedemorgen aan de rest...

Bedankt voor de lieve woordjes. Hebben me goed gedaan, alleen gaat het nu nog steeds niet lekker.
    Werd vanmorgen na een lange nacht slapen wakker met mega hoofdpijn en dan moet mn mannetje van 8-8 werken en is dus van half 8 tot half 9 weg!
    Zegt ie ook nog doodleuk: zaterdag ben ik vrij en ga ik de hele dag lekker voor mezelf bezig...
    Nou, hij heeft het geweten.. :oops:
    Ik had echt zoiets van: ik zit de hele dag thuis, kan weinig omdat hier geen auto bij de deur staat en jij wil ook nog eens de dag dat je vrij bent voor jezelf bezig?
    Nou hebben we afgesproken dat we zaterdagmiddag lekker wat met zn tweetjes gaan doen..

Bedrijfsarts belde net en die heeft gezegd dat ik heerlijk moet gaan genieten en niet denken dat dat niet mag als je in de ziektewet zit. Lief hoor...

Zo, dat was het wel weer ff.. Mooi dat iedereen hier zo geslaagd is bij de prenatal...

Ook hier is lollifant niet aanwezig.. Helaas.. Maakt ze me eerst blij dat ze hem heeft, heeft ze de ezel in de hand.. Grapjas...

Liefs Wendie

19. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Mila, gecondoleerd met het je oma. Ookal is 98 natuurlijk een prachtige leeftijd het blijft altijd vreselijk als je van iemand houd. Sterkte meis.

Mama van Perine en Maaike, fijn dat jullie controles goed zijn gegaan.

Knuffelkonijn, heb je een beetje kunnen slapen vannacht ondank de pijn? Hoop dat je snel weer opknapt.

20. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeroen en ik zijn gisteravond naar de Prenatal in Rotterdam/Capelle gegaan, en qua drukte vond ik het echt reuze meevallen.
    Bij de foto's en positiemode was het wel een beetje druk maar daar gingen wij niet voor dus geen last van gehad.

We zijn helemaal los gegaan;
    - Joolz Bloom kinderwagen en reiswieg met alles erop wat je maar kunt bedenken, van voetenzak tot parasolletje
    - Maxi Cosi cabrio fix magic rose
    - bebe-jou badje en standaard
    - campingbedje
    - 2 broekjes, 3 shirts, 1 jasje/vestje
    - kruik met 2 super leuke zakjes
    - dekentje voor de wieg
    - slabbetjes
    - advent kit, handkolf met zo'n magnetron geval en wat flesjes
    en nog wat kleine dingen als thermometers enzo.

Ben zo blij :D hebben nu bijna alles. En in totaal hadden we dik 300,- euro korting. Dat hadden we bij Babypark nooit gered.

Deel Deze Pagina