Gisteren bij Prenatal Breda was het ook mega rustig! We gingen wel weer om kwart voor zeven weg, dus misschien dat het daarna nog drukker is geweest.... We waren er om kwart voor zes en de verkoopster meldde ons dat we niet voor 6u bij kassa moesten zijn anders zou de korting niet geldig zijn! Toch aardig! Het was echt een stuk rustiger dan op een normale zaterdag! We waren de eerste die een foto lieten maken en daarna werd het wel wat drukker. Ben benieuwd of het wat is geworden. Ik mocht gewoon mijn eigen kleding aanhouden.
Ja wij missen ook een kleur, maar ik weet ff niet zo gauw welke, maar ik geloof oranje. Elke letter was maar in 1 kleur verkrijgbaar, dus het kon niet anders. En hoezo had ik toch naar Utrecht moeten komen :
Mila gecondoleerd met het verlies van je oma en sterkte toegewenst. Nou nou Penny, je hebt je inderdaad flink laten gaan. Leuk toch!? Wij hadden bij Babypark 17,5% korting, dus dat was bijna 20%. Maar bij Prénatal konden wij geen kamertje voor ons vinden, dus hadden we niks aan Prénatal en zijn we bij Babypark uitgekomen. Daarnaast hebben ze de boel voor 25,- gemonteerd, ook een leuke bijkomstigheid.
Ah ha, maar dat was vroeg op de avond toch? Wij waren in Den Bosch ook pas tussen 19:30 uur en 21:25 uur aanwezig en toen was het echt druk. Misschien was het in Utrecht toen ook wel druk. In Den Bosch hadden ze trouwens wel winkelwagentjes viel mij op. Is Den Bosch misschien nog groter?
Augustus mama Bemy: nooit van gehoord (dat apparaat dan). Maar wiegendood komt toch tegenwoordig überhaupt veel minder voor?
In Utrecht hadden ze alleen mandjes en van die platte karren net als in een bouwmarkt. Maar om nou te zeggen laat ik daar eens lekker op gaan zitten.
Dit waren van die karren met zo'n lage grote (raster)bak en hoger nog zo'n kleinere. Je ziet ze ook wel bij bouwmarkten en de Makro. Maar of ze lekker zitten..............geen idee.
Ik ken het ook niet. Als je zo'n apparaat hebt, heb je volgens mij geen seconde rust meer want bij ieder dingetje denk je dat er wat is.
In rotterdam ook van die bouwmarkt karretjes, toch wel erg handig, aangezien de doos van de easybase er precies op kon en het mandje (dat we al eerder hadden) bovenin kon staan. @mila :gecondoleerd met je oma... sterkte meid!
Mila, gecondoleerd met je oma. Ongeacht hoe oud, het blijft een groot verlies voor de familie. Ik wens je heel veel sterkte zaterdag. Hier is de griep nog steeds niet afgezakt, lig al heel de ochtend doodziek op bed. Net even Björn opgehaald en om half twee weer naar school brengen, vanavond zijn we weer alleen want Manuel heeft een cursus tot 22.00 uur dus is ook laat thuis. Makkelijk eten, douchen en mijn bed weer in Baal verschikkelijk want het is zooooo mooi weer buiten
Das minder Patries. Maar ziek maar goed uit want anders ben je over een paar weken nog aan het kwakkelen. Uhhhhhhh welk mooi weer?
Wij hebben met Björn de Angelcare gehad met matje, maar ik heb dat matje na 2 dgn van frustratie uit het bedje getrokken. Pasgeboren baby's slaan nog weleens een ademhaling over en dan gaat gelijk dat ding loeien...geloof me, je hart zit in je keel! Niets aan de hand, en dat 10x per dag
Nee hier ook never nooit meer in huis! We hadden hem toendertijd van mijn schoonouders gehad, en ja eerste kindje natuurlijk..je wil niet voorzichtig genoeg zijn. Maar ik schrok mij elke keer rot zeg! Rennen naar zijn kamertje in de veronderstelling een blauw aangeslagen kindje aan te treffen...lag meneer rooskleurig te slapen Matje is de kast in gegaan en nooit meer eruit gekomen!
Athina als jij gisteravond in Rotterdam bij de Prenatal bent geweest heb ik je volgens mij gezien, we liepen bijan tegen elkaar op beneden in het gangpad bij de positiemode en wagens. Je kwam me bekend voor maar ik legde niet de link dat jij Athina zou kunnen zijn. Op een of andere manier dacht ik dat je in Brabant woonde
Nou matje is inmiddels wel richting Roteb verdwenen, en de babyfoon heb ik 2 jaar geleden aan mijn buurvrouw gegeven die toen zwanger raakte. Met de verhuizing hiernaartoe heb ik eigenlijk het meeste opgeruimd, waaronder het tasje met matje erin..wilde het mijn buurvrouw niet aandoen Maar ik zou het zeker afraden als er iemand aan denk om zoiets aan te schaffen..het is een stressfactor voor niets. Senninha, hier schijnt het zonnetje trouwens heerlijk! Gisteren is het rond 18.00 uur gaan regenen en niet meer gestopt, maar vanmorgen brak de zon weer door en nog niet gestopt met schijnen..Is het bij jullie wel bewolkt dan? *stuur zonnestralen naar IJsselstein*
Er breekt zojuist een heel matig zonnetje door maar voor het grootste gedeelte is het bewolkt. Ik denk dat ik zo nog even ga slapen en misschien is het heerlijk zonnig als ik wakker word.