Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Stuur dan ff net iets harder, zodat ze ook doorschieten naar Tiel: ook hier geen zon vanochtend.
    En gisteren was het zulk heerlijk weer :( , wat een ommeslag zeg.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    he verdorie ;) Raymond en ik hebben wel een tijdje staan wachten tot we hulp kregen voor de easybase. We stonden beiden bij een andere verkoopster te wachten die bezig was, kwam er een 3e verkoopster, maar bleven we beiden staan, was weer iemand ons voor pff. En we hadden niet zo veel tijd ;) dus misschien dat je ons daar gezien hebt?

Ik heb nog wel even naar je foto zitten kijken vanochtend om te kijken of ik je toch niet gezien had gisteren, maar nee, geen herkenning, maarja, de foto die je hebt staan is ook niet echt standaard zoals ik je tegen zou komen hihi.

En uit brabant: Ik woon pas sinds 2004 in zwijndrecht, maar kom wel uit brabant, dus dat klopt wel ;)

Ik had trouwens een zwarte jas, spijkerbroek en een wit bloesje aan gister ;)

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier is de zon ook doorgebroken :) dus ik ga zo m'n nieuwe molton dekentjes ophangen buiten :) . Ik moest m'n eigen lakens wassen, dus heb gelijk maar wat wiegenlakentjes meegedraait :)

4. Hi meiden,

Mila gecondoleerd met je oma.

Net terug van controle. baby groeit goed, buik groeit goed, maar mijn bloeddruk is te hoog volgens de gyn. En ik heb absoluut geen hoge bloeddruk, juist altijd wat aan de lage kant.
    Dus ik moet over 2 weken terug komen (een dag v voor de bruiloft) voor een extra controle om te kijken of het eenmalig was, omdat ik nu dus ziek ben, of dat het structureel wordt.

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Fijn om te horen dat alles goed gaat met de baby Christiea. Hopelijk dat je bloeddruk over twee weken wat minder hoog is, maar een dag voor het trouwen..al die stress hihihi is dat wel verstandig? :)

6. :) ja dat dacht ik dus ook al :) hmm..lijkt me niet echt verstandig maar goed. wie weet ben ik wel de rust zelve ;)

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hihihi laten we het hopen, laten ze je straks opnemen en jij maar roepen: NEEE ik ga morgen trouwen! Laat me gaan! hahahaha nee hoor grapje! :)

8. Dan komen ze met zijn allen maar aan mijn bed staan! En trouwen we daar :) trouwen zal ik op de 9e, geen ziekenhuis houdt me tegen ;)

9. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    he meiden,

Hier een erg opgeluchte nina...bloed was goed maar gisteravond kreeg ik weer zo'n enorme pijnaanval! We zijn naar de HP gegaan en daar kwamen ze erachter dat er een wervel niet goed zat....die hebben ze met veel geweld weer terug gezet! Dat deed enorm veel pijn en rug is ook helemaal blaauw maar voel me sindsdien een ander mens! Kan gewoon weer liggen en slapen !

Ik moet zo naar de verloskundige. Nog even een check voor weekje vakantie!

Mila gecondoleerd! Hoe oud ook missen doe je altijd iemand die je nabij staat!

Patricia balen zeg die griep niet wil zakken! Rustig aan maar!

Christea ik hoop dat je bloeddruk eenmalig wat hoger was! Was je toevallig wat gestrester vandaag?

Konijn gewoon lekker tegen die mannen zeggen dat je liever samen iets wil doen...lief dat hij dat ook begrijpt! Ik hang ook meer aan mijn ventje!Zullen ook wel de hormonen zijn!

Veel dames leuk geslaagd bij Prenatal! Door mijn uitstapje naar de HP is het er niet van gekomen ga misschien zo of morgen nog even langs!

ik ga er van tussen naar de verloskundige!

xx
    Nina

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Vind ik ook meid! Is Steijn jullie bruidsjonker die dag..? :D

11. ja Steijn is ons bruidsjonkertje die dag :) We komen ook samen met hem binnen. Hij mag ook de ringen geven als hij dat wil natuurlijk. want op het moment krijg je het standaard antwoord 'nee' van hem :)

Nina, nee ben niet gestresster vandaag, maar heb wel een zwaer griep dus daar zou het ook mee te maken kunnen hebben zei de gyn en aangezien mijn bloeddruk altijd veel lager is wil hij me over 2 weken gewoon nog een keer zien en het controleren.

12. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Net proefdruk van mijn geboortekaartje binnen gehad..... zwangerschapshormonen deden hun werk weer hoor :)
    Zo gaaf!

We zijn toch maar voor een kaartje gegaan en niet voor het shirt. Voor kindje later ook leuker als ze een kaartje van zichzelf hebben vind ik.

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    jemig nina, dat je daar dan zo'n last van had! pfff fijn dat het opgelost is, ook al was het even met 'geweld' ! Kan me voorstellen dat je erg opgelucht bent! Hopelijk rust je nu lekker uit ennuh : Shop ze :) !

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik ben vanmorgen naar de prenatal in Breda geweest. Was lekker rustig. zelfs een paskamer vrij gewoon. Heb flink ingeslagen. al het beddegoed, een wipstoel, aankleedkussen met hoezen. alleen de kraampakketten waren op, dus ga hier in de buurt morgen nog wel ff kijken.
    Oja, ook nog een pakje voor uk (kon het niet laten) en een lekkere zomerspijkerrok voor mama.

15. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Christea, fijn dat met de baby en buik alles goed was, en inderdaad laten we hopen dat de hoge bloeddruk eenmalig was.

Nina, fijn dat ze je direct konden helpen met je wervel, succes bij de vlos.

Athina, kan bijna niet anders dan dat ik jou gisteren heb gezien. Ik had een gras groene jas en een grijs gestreept rokje aan en liep met een overvolle kar. Maarja er liepen ook best wat mensen en we waren natuurlijk meer gefocused op baby spulletjes he.

16. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Patricia: jasses, nog steeds ziek zeg. Beterschap
    @Cristea: fijn dat alles goed was. hopelijk is je bleoddruk over 2 weken beter
    @Nina: jasse zeg, dat klinkt pijnlijk. Gelukkig konden ze er gelijk wat aan doen
    @Mila: gecondoleerd met je oma.

17. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
  18. heb ff gereageerd...

19. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    naam voor een jongen was bij ons meteen bekend, maar voor een meisje was een stuk moeilijker. Daar waren we eigenlijk nog niet helemaal uit. Voor ons maar goed dat het een knul wordt dus!

Succes in ieder geval, want namen.... pfffff

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik vind Tim al jaren zooo leuke naam :D
    Alleen past niet bij een getint kindje vind ik, dus wij hebben deze naam nooit gekozen..maar vind het zo 'cute' klinken :)

Deel Deze Pagina