Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ik heb ook gereageerd. Een jongensnaam staat voor ons wel vast, mochten ze er met beide eocho's naast hebben gezeten. Meisjesnaam gaat de strijd nog tussen 2 namen.

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

Weinig te melden, ik heb een onrustige nacht achter de rug. Toen mannetje naar het werk ging heb ik nog wat hazeslaapjes gedaan.
    Kep onwijze koppijn blehhh, tis weer echt zo'n off-day.

Sen en Knuffelkonijn: Thanks voor Operation Lollifantje!

Mila: Sterkte vandaag meis!

Veel liefs Silla

3. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    hoi hoi,

Ik heb ook ff geprobeerd te reageren, maar vond namen voor ons zelf al erg moeilijk!

iedereen dus lekker geshopt gister bij prenatal, wij zijn niet geweest.

Vanmiddag wel geshopt, en ik heb een cam corder of hoe het ook mag heten, gekocht :D:D ben helemaal blij, dan kan ik straks de baby filmen en dat soort dingen, en even oefenen voor de tijd :D lijkt me zo leuk, van jor heb ik een paar baby beelden (toen had ik er dus geen een) en dat is toch erg leuk, nu ie 7 is!

Nou dat was het! verder ook weinig nieuws te melden.

4. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    Mila, gecondoleerd met je oma.

Als het goed is in de "ouders van nu" en dan het augustusnummer.

Heb bij prenatal een goede babyfoon gekocht en een leuk speentje met 'papa is the best' om mn lieffie te plagen, verder de blije doos meegenomen en daar zat een speentje in met 'i love mama', dus was wel grappig!
    het was gelukkig niet zo druk!

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mila, sterkte, wel fijn dat je je oma zo lang bij je hebt mogen hebben....

Ben ook maar net ff naar de Prénatal geweest.
    Ze hadden eindelijk die badsteuntjes duys die heb ik gekocht. Een pakje van name it (Wit broekje met wit shirtje met groene palmboom erop :p) Een jasje, klerenhangertjes, een lakentje en compressen hahahah...

6. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Sorry kan je niet helpen. Qua meisjesnaam hebben we gisteren de knoop doorgehakt. Maar voor het geval dat, wil ik ook een jongensnaam achter de hand hebben. Ook hier nog geen suc6 in het vinden van dé jongensnaam.

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Wat zouden jullie doen?
    Stel hè, je man heeft een aantal neven waarvan de vrouw ook een kindje verwachten (en daar zit ook minimaal 1 stel bij wat ook een meisje verwacht). De meesten zijn eerder uitgerekend en wat gebeurd er vervelenderwijs: ze hebben exact dezelfde roepnaam gekozen.

Eerst had ik nog zoiets van: gelijk een andere naam kiezen, maar nu heb ik echt zoiets van: we zien ze in meestal maar 1x per jaar, waarom een andere naam kiezen? En er zijn zelfs jaren dat je mekaar niet ziet. En het is niet zo dat de kinderen qua relatie heel erg dicht bij elkaar staan en de woonafstand tussen de meesten en ons is vaak 1 uur of zelfs meer.
    Wat is jullie mening? Ben benieuwd.

8. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Ik zou gewoon de naam doen die ik in gedachten had, als je ze maar zo weinig ziet? en het is toch een compliment voor "hun" t zou anders zijn als het directe familie is.

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Grappig, bij de april mama's is dus zoiets gebeurd bij goede vrienden.
    Maar als jullie relatie met elkaar zo ver uit elkaar ligt dan zou ik lekker de naam houden die jullie gekozen hadden. Enne vroeger heette toch bijna iedereen Jan?

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.853
    3.367
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik zou ook de naam houden die je had. En misschien hebben de kindjes allebei nog meer namen? Dan is het ook alweer wat verschillend? Maar op zich wel rottig hoor.

11. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    Lijkt me ook heel moeilijk.
    Mijn schoonzus (vrouw van mn broer) is een maand eerder uitgerekend dan ik, en ik ben ook bang dat zij dan ook dezelfde naam of hetzelfde geboortekaartje hebben gekozen! Dan moeten wij nog snel gaan switchen!
    Maar dat is misschien iets dichter bij dan bij jou.
    Ik denk dat ik in jouw geval toch dezelfde naam zou houden, als je ze toch bijna nooit ziet.

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Patries, is het weer droog bij jou?
    Als het goed is heb je net een aardige bui gehad.

Hier regent het rond 17.30 dus mannetje daarvoor maar even de kinderen op de fiets laten ophalen. :)

13. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja Senninha heeft eigenlijk wel gelijk. Vroeger was er veel minder keus qua namen. Grote Jan, Kleine Jan, Bolle Jan enz. maar allemaal Jan.

Zo vind ik Jorit echt een geweldige naam, maar m'n neef heet ook zo. En ookal zien we elkaar eigenlijk nooit (afkloppen anders komt er een begrafenis aan) ik twijfel heel erg of het wel leuk zou zijn die naam te gebruiken. Heb het idee dat we dan zelf niet creatief genoeg zijn om iets te bedenken ofzo.

Als ik het zo bij een ander hoor denk ik, komop wat kan jou dat schelen, maar eigenlijk blijf ik het heel moeilijk vinden.

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan maak je er toch Jorrit van. Vind ik veel stoerder en schrijf je het toch anders. ;)

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Zou ook gewoon de naam houden die je had hoor. Zie je elkaar nu iedere dag dan vind ik het anders, maar als je elkaar maar 1x per jaar ziet....
    Er heten op deze aardbol wel meer kinderen hetzelfde.

Jorrit vind ik ook leuk ja!

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ja is hier net begonnen met regenen :(
    Half vier haalde ik Björn op, en kort daarna brak de hemel open..weg mooi weer, weg lekkere tempratuur!
    Nu weer lekker thuis, ga straks heel makkelijk eten met Björn (tosti's) want ik kan amper op mijn benen staan.

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Wat een heerlijk kind heb ik toch :rolleyes:

Iedereen in de klas krijgt één avond "Kleine Pien" mee naar huis, een pop met logeerkoffertje. In het logeerkoffertje zit haar voorleesboekje, wat speeltjes, zaklampje (want Pien is bang in het donker) en een dagboek. In het dagboek moeten de ouders dan namens Pien vertellen wat Pien die avond heeft beleefd bij het kindje thuis.
    Dus ik zeg net tegen Björn: Björn zet Pien's logeerkoffertje maar alvast naast je bed, laat even je kamer aan haar zien..en als je het leuk vind de babykamer. (dan kan ik tenminste IETS in dat boekje zetten, aangezien we ook niet weg kunnen om even naar de speeltuin te gaan ofso). Krijg ik als reactie: MAM, het is een POP! Die snap toch niet als ik met haar door mijn kamer loop en de babykamer laat zien!?! :(
    :rolleyes: :rolleyes: Björn is al veels te nuchter om Kleine Pien als logee te hebben, dus moet straks maar een verhaal in elkaar breien voor in haar dagboek. 's morgens lees de juf in de kring voor wat Kleine Pien heeft beleefd, maar als het aan Björn lig kom ik niet verder dan: Pien is op de bank gegooid en 's morgens weer in het koffertje mee naar school gegaan :)

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Hahaahahha, wat geweldig zeg! En wat kun je het mooi zeggen! :)

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dan ben je lekker snel klaar dus. ;)

Lekker hoor tosti's. Wij eten weer lekker sla met tataar en krieltjes en de kids i.p.v. sla sperziebonen.

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Veraatje nog een dagje!
    En dan...... :whistle: VAKANTIE!

Deel Deze Pagina