Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    "Onze naam" staat er ook nog steeds niet tussen :)

Silla succes morgen!

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Meiden ik ga maar eens proberen bij te slapen van mijn slaapgebrek van gisteren.
    Trusten allemaal en tot morgen.

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Silla, toi toi toi van het weekend! Ennuh die mannen op hun huid zitten hoor hihihihi ben erg benieuwd naar het resultaat!
    Niesje, succes vandaag bij de VK!

Hier redelijk geslapen, werd pas om 04.00 uur wakker en heb 2 uurtjes wakker gelegen. Zo even Björn wassen, aankleden en zorgen dat Kleine Pien weer mee naar school gaat ;) En dan staat het weekend haast voor de deur. Volgende week hoeft mijn mannetje maar twee dagen te werken en dan de rest van de week vrij! HEERLIJK!
    Ik ga de laatste tijd steeds meer aan hem hangen, en wil alleen maar knuffelen en tegen hem aanliggen als hij thuiskom :oops: zullen de hormonen wel zijn :oops:

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Goedemorgen,

En heb je een leuk verhaaltje bedacht, Patricia?

Succes dit weekend, Silla!

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Jajaja ik heb alsnog 1,5 pagina vol kunnen krijgen (het is een klein dagboekje hihihi dus geen A4tjes :))

Ik zit net ffies te kijken, maar als de vakantiedagen voorbij zijn (Koninginnedag,Hemelvaart + wat vakantiedagen) hoef ik nog maar
    2,5 week te werken en dan al Zwangerschapsverlof :confused: gaat nu echt opschieten..!

Veraatje, hang de vlag buiten! Nog een paar uurtjes en dan 2 weekjes vakantie MEID! :D

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Ja, die vlag komt er zeker :D

Een ander dingetje waar ik mij toch een beetje zorgen om maak.
    Ik voel ons hummeltje elke dag wel, maar ik vind het niet vaak. Meestal als het even schopt, dan zijn het één of twee schopjes en dan een paar uur weer niks. Is dat normaal?

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zoalng je die kleine blijft voelen is het goed. Ik had het ook hoor, maar als je gewoon iedere dag leven voelt is er niets aan de hand volgens de VK.
    Als je je onzeker voelt kan je toch altijd even bellen?

Hier echt een regelrechte kutnacht gehad. Onwijze pijn in mijn rug. Ik werd er helemaal gek van. En daardoor echt heel veel harde buiken.
    Heb er gewoon de hele nacht niet van kunnen slapen dus ga zo nog maar even plat...

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Veraatje maak je ajb geen zorgen.
    Ik heb ook hoor dat ik hem uren niet voel en dan inene achter elkaar.
    Zou juist blij zijn met een rustig kindje in mijn buik.

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Veraatje, dat is wel normaal hoor. De kleine krijgt steeds minder ruimte, aangezien jij druk in de weer ben voor de klas enz voel je de kleine alleen wanneer hij/zij zich probeer uit te strekken en jou even een schop verkoopt. Kleine draait nog wel veel om zijn as (dus met de rug van links naar rechts toe). Denk dat het pas zorgwekkend word als je de kleine één dag of meer totaal niet meer voel. En als je je zorgen blijft maken dan even de VK bellen.

ML, vervelend zeg die pijn he :( Doe je rustig aan meid!

Hier is de griep eindelijk een beetje aan het afzakken, hopelijk dat het na het weekend verdwenen is...

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier nog eentje.
    Alleen kan ik helaas niet plat, ja vanmiddag even als Maarit ook even gaat slapen.
    Ben me een partij brak. :(

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik wilde het niet zeggen :oops:
    Hier echt een driftkikkertje in mijn buik, echt gewoon heel de dag door..en dat is soms ook vermoeiend hoor! Mijn buik voelt soms echt beurs aan van alle porren en schoppen die ik krijg :oops:
    Als meneer de autogordel over mijn buik voel, gaat hij er driftig tegen aan zitten duwen net zolang totdat ik hem iets hoger plaats.

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Haha jah dat heb ik met dat elastiek van m'n broek. Als ie op een bepaalde hoogte op mijn buik zit gaat ie ook protesteren en er tegenaan douwen tot ik die band dan maar omlaag doe, dan is ie weer rustig...

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Herkenbaar! :)

Die van mij presteert het iedere keer om rechtop te gaan zitten met z'n bol onder mijn rechter ribbenkast. En dan flink trappen richting mijn nieren. Gevolg, beurse zij en een benauwd drukkend gevoel op de longen.
    Over de harde buiken dan maar te zwijgen.

14. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Goedemorgen :D

@Mila , gecondoleerd met je oma.

Zo hier zit de werkweek er weer op..heb nu een weekje vrij (we gaan de slaapkamer nog ff verbouwen vanaf maandag :rolleyes: ) zodat alles lekker fris is voor als de kleine komt.
    Ik vind het zo'n heerlijke gedachte dat de babykamer gewoon al weken klaar is. Natuurlijk moet ik nog wat dingetjes kopen maar daar heb ik met m'n verlof nog tijd voor.
    Nog 3 weken werken! JOEPIE! :D :D :D

Ohja kan jullie tips wel ff gebruiken betr borstvoeding.
    Dat wil ik graag gaan geven, maar welk elec.kolfapparaat is goed/zeer geschikt en wat heb ik verder nog nodig allemaal...
    Stonden vd week bij de apotheek en toen wilde m'n lief al gelijk weer van alles pakken wat binnen handbereik stond (een geel kolfapparaat) maar ik orienteer me liever eerst.

Vd week weer bij de VK geweest en het kindje ligt al een stukje met het hoofdje in de bekken. Kan nog alle kanten op zei de vk, maar ik vond het leuk om te horen. 1 kilo aangekomen in de afgelopen 3 weken gelukkig het iets minder snoepen is dus wel verstandig haha.
    Verder besloten in het ziekenhuis te gaan bevallen, want ik was er tot vd week nog steeds niet uit (zie evt topic bij bevallingen) , maar het geeft me al iets meer rust.

Meiden de komende tijd zal ik wel wat meer aanwezig zijn en /of vraagjes hebben, want heb het idee dat ik nog van alles moet weten en de tijd gaat zoooooooooooooo snel! Hebben jullie dat ook!?

Knuffel Mirre

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Mirre, ik heb alleen Sven een paar maanden borstvoeding gegeven en ik was erg blij met mij handkolf van Avent. Met elektrische kolven heb ik helaas geen ervaring.

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Mogge Meisjes,

Thanks 4 the klussupport!
    Vannacht niet veel geslapen (rug en benen deden zeer)...maar wel fris opgestaan zeg maar.
    Net ff nog 2 zakken leeggehaald maarre tjonge dat viel me alweer tegen. Dus zit nu met een schaaltje cruslie achter de PC.

Veraatje maak je niet druk hoor en wat sommige ook zeggen, wees enigzinds blij dat ie lekker rustig is. Mijn kleine doet echt zijn naam eer na..."Drukke Dicky" man man wat is die druk zeg, maar goed het hoort erbij.

Kat loopt te mekkeren dat ie naar buiten wil...ik doe me best om hem te negeren hihihhihi want ik moet zo naar de fysio en dan wil ik niet dat ie buiten is. Ben benieuwd hoelang het duurt voordat de kat de kandelaars weer van tafel gaat gooien om aandacht te krijgen. Tja dat is onze Rebel ook hij doet zijn naam eer aan hihihhi.

Ga nu maar ff snel boodschappenbriefje schrijven.

Laterssssssss (misschien)

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Doe je wel rustig aan vandaag?

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hihihihi ik hoop het!
    En dat ook alles vandaag volgens schema loopt.
    Mijn mannetje hoeft alleen vandaag nog te werken en heeft dan (lekker) 2 weken "vrij" (klussen dus whahaaha). Maar ik moet hem dus ophalen van het werk. Normaal neemt ie een auto van de zaak mee maar omdat ie dus vakantie heeft kan dat niet...dacht vanochtend, had ie dat gister nou gezegd dan had ie vanmorgen met de motor naar het werk kunnen gaan.
    Ik weet wel dat er geen ruimte is voor een tukkie grrrr want ik wil eigenlijk ook nog ff langs de Gamma.

(wordt onderstussen hartstikke gek van mijn mauwende kat $%@^@$^@%$^@ maar blijf negeren nog 10 minuten en dan ga ik onderweg hihihihi)

Maar goed ik ga niet de grote boodschappen doen (kan ik toch niet tillen) dus ff tot aan maandag en dan zie ik maandag wel verder. Mams heeft gelukkig al brood besteld bij de Bakker hoef ik dat ook niet meer te doen. Maarre weet wel dat ik niet ga koken vandaag! Patatas Fritas (ik weet het betekend chips in het Spaans maar ik vind het zo lekker klinken dus voor mij is het gewoon PATAT ;))

Nou ga weer verder met me lijstje...

19. Zo, goedemorgen allemaal.

Hier weer een slechte nacht achter de rug.. Heb het idee dat het met mn rug alleen maar erger wordt...
    Mja, ff doorbijten.
    Kga vandaag de laatste dingetjes van de babykamer nog ff verven en dan kan hij morgen helemaal in elkaar, eindelijk!

Dat van die autogordel herken ik Patricia, die van mij begint ook net zolang te schoppen tot ie goed zit.. :)

Die van mij is ook aardig druk. Soms golft mn buik gewoon een half uur lang!

Fijne dag allemaal en niet te gek doen he?

Liefs Wendie

20. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

Hallo dames,

Ik ben net terug van de vk.. Ik lig voor op mijn zwangerschap en nu moet ik weer bloed laten prikken.. en krijg met 3 weken een groei echo...
    Ik hoop toch niet dat ik suikers heb.. Knijp hem wel een beetje..

Verder even niks terug gelezen.. sorry :oops: :oops:

Deel Deze Pagina