Hey buddy... Ik hoop voor je dat het allemaal goed is.. Was het verder wel allemaal goed dan? Zoals bloeddruk? Liefs Wendie
Morgen meiden, Hier een redelijk onrustige nacht gehad. Zo lag ik in bed en ik dacht dat ik al uren lag te spoken, leek ik nog geen half uur te liggen. Het grootste probleem was dat ik echt vreselijk last had van maagzuur. Er kwamen echt golven naar boven . Op een gegeven moment kwam zelfs mijn maaginhoud mee, maar na snel overeind schieten en een keer of 10 goed slikken zakte het weer terug. Uiteindelijk een Rennie genomen en de problemen waren gelukkig weg. Veraatje ik sluit me bij de rest aan: zolang je je kindje blijft voelen, lijkt mij alles oké. Hier loopt er ook eentje hevig te protesteren als ik te ver naar voren zit gebogen (zoals nu) dan begint ze hevig te trappen . Wat hebben jullie toch allemaal snel verlof. Ik moet nog 8 weken werken, maar ik wil tot 4 weken van tevoren blijven werken en dat is dus tot en met 20 juni. Gelukkig is volgende week maar een werkweek van 2 dagen en we hebben ook nog de week van Pinksteren met 4 werkdagen, maar toch........... Nou ik moet weer even aan het werk. Tot later.
Ik ga met 6 weken van te voren met verlof, dus dat scheelt natuurlijk ook. Ik heb 27 mei m'n laatste werkdag. In de praktijk zal het neerkomen op vrijdag de 23ste (ik werk niet zoveel uurtjes) Ik wilde eerst ook 4 weken van te voren met verlof, maar ik denk dat ik na 2 maanden thuiszitten (als alles goed gaat) best graag weer aan het werk wil en ik merk dat het nu juist al best zwaar wordt. Vandaar dat ik het omgezet heb, want ik wilde eerst ook maar 4 weken van te voren verlof. Dus ook voor mij schiet het aardig op. Nog precies 4 weekjes. Heerlijk !
Pfff, ik ben toch maar neit gaan slapen, was gewoon echt te onrustig in mijn lijf. Ik ben mar eens heeeel grondig gaan schoonmaken.. IK HEB ZELFS DE PLANTEN EEN DOMPELBAD GEGEVEN Dat is voor mij het zoveelste unicum wat zich aandient in korte tijd... Haha denk dak de planten wel gelukkig gemaakt hebt want ze waren meer bruin dan groen Zow nog maar even dweilen en dan misschien ff liggen daarna. Leroy is vandaag met de klas naar Naturalis in Leiden dus die komt tussendemiddag niet thuis.
Ik zit ook de uurtjes weg te kijken zodat ik straks even kan gaan slapen. Val zowat om en ben niet vooruit te branden.
Bedankt voor jullie reacties Ik ga ook (tenminste dat is de bedoeling) 4 weken van te voren stoppen. En dan is 30 mei mijn laatste werkdag! Jeetje, ML wat actief zeg! Essie, vervelend dat je zo'n onrustige nacht hebt gehad. Ik hoop dat het lukt vandaag met werken! Senninha, nog even volhouden en dan lekker slapen!
Ik zou 5 juni mijn laatste werkdag (dus 5 wkn van te voren) hebben maarja ik zit nu in de ziektewet. ML...bespeur ik hier een gevalletje ouderwetse NESTELDRANG! Hmmm ik moet uitkijken want tis vast besmettelijk (hihihhihi) Nou terug van Fysio en Boodschappen en ik ben...KAPOT! (Wat wil je met 4 uurtjes slaap)... Kom ik mijn ouders tegen in de Supermarkt! Handig want moeders zegt...zal Papa voor ons zaterdag Surinaamse Bami maken met Kip? Nou! Zeg ik, dat scheelt dan hoef ik alleen voor zondag eten te halen hihhihihi. Zit nu ff te chillen want ik moet natuurlijk nog ff. Oja...Schoonpapa (de Fysio) zegt dat we maar ff moeten stoppen met de therapie want het helpt toch niet echt. Tevens is hij 2 wkn vrij dus kon ik toch al niet. Eerlijk gezegd vind ik het ook niet zo erg, want ik voelde me de laatste tijd al niet echt prettig bij de behandelingen...dat geouweneel over het menselijk lichaam (hij kan gewoon niet normaal praten hierover zonder alleen latijnse benamingen te gebruiken dus met andere woorden...ik begrijp er geen reet van), als hij mij masseerd voel ik telkens zijn nagels in mijn rug, woensdag zei hij...Zo die tieten van jou zijn zeker ook loodzwaar (?). Nahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh dan vraag ik je...ik mag dan wel zijn schoondochter zijn maar je gaat toch niet naar mijn (.)(.) zitten staren en dan ook nog es in een openruimte (alleen afgeschermd met gordijnen) dat roepen?! Toen ging hij mijn benen masseren en dat voelde ook al niet prettig, hij was wel proffesioneel enzo maar toch de laatste opmerking was voor mij ff genoeg van het goede. Dussssssssssssssssssssssss ik ben ff fysio af. Groetsels!
Krijg ik net een boekkie binnen van Babymax (zal ik wel es aangevraagd hebben ofzo want ik kende het niet) zie ik daar...ZILVEREN WASKUSSEN.... Ik begon zowat de hyperventileren toen ik de prijs zag....45 euro! Nou dan maar een lichtgrijze waskussenhoes (wat ik al had) want dit slaat echt NERGENS op (of ben ik nou zo skriep?)
Jeetje Silla dat kan ik mij wel voorstellen als je zon opmerking van je schoonvader krijgt zou mij ook onaangename kriebels geven hoor! Je rent jezelf wel voorbij, misschien beter als je mannetje jou een paar dagen vastbind aan het bed met een po in handbereik Hier weer even op de bank gelegen, mijn hoofd voelt als een baksteen en moet nog vreselijk veel hoesten..gelukkig is het slijm zo goed als weg en heb het gevoel dat mijn longen ook weer aardig schoon aan het worden zijn..dus dat geeft de mens weer moed! Zonnetje schijnt hier weer heerlijk vandaag! En ben zoooo blij dat de vakantie voor de deur staat, al ben ik wel elke dag vroeg wakker, ik hoef tenminste niet zo ontzettend te haasten en kan dan lekker wat langer in mijn pyama rondlopen Pyama is nu alleen nog maar aan als ik uit bed gaat, want 's avonds voor het slapen heb ik alleen nog maar een slipje aan..alles knelt en lig niet lekker..dus begin dan met mijn pyamabroek uit te doen en vervolgens gaat mijn shirt ook niet lekker zitten dus HUP die ook uit..gelukkig is mijn mannetje altijd een kacheltje met zijn Spaanse bloed, dus kruip ik heerlijk tegen hem aan
Als je in de ziektewet zit moet je toch verplicht 6 weken van te voren met verlof? Mmmmmm klinkt goed die bami. En ik zou me ook niet gemakkelijk voelen als mijn choonvader dat zou zeggen. Scheelt in ieder geval weer een paar keer per week op en neer. Die energie kun je weer ergens anders in steken toch?
Jeetje 45 euries voor een waskussen vind ik ook wel ergggg duur! Maja aparte kleur, en dan schroeven ze gelijk de prijs omhoog!
Hier nog een met een mannetjeskachel (weliswaar geen Spaans bloed), alleen een nadeel is van zo'n kachel dat hij gaat lopen draaien in zo'n nacht en dan niet 1 keer maar wel honderd keer.
Patries..ik zal het aan mannetje doorgeven maar ik vrees dat het hele huishouden hier in het 100 loopt. Tis wel een man he hihihhi. Alles maar dan ook alles moet voorgekauwd worden hihihhi. Maar goed vandaag nog ff knallen en daarna ga ik met mijn "Bob de Bouwer" pet op een stoel in het kinderkamertje zitten en de boel delegeren hihihihhi. Tja belachelijk he die schoonvader van mij. Ben helemaal niet preuts ofzo maar toch houd ik hier niet van. Zat net ff te chatten met mijn broertje hij gaat zich NU PAS aankleden en komt me helpen. mja hij moet elke dag op de kazerne mega vroeg zijn bed uit dus hij neemt het er nu maar van. Morgen zit ie in Italië! Ben zoooooo jaloers hihihhi. Nou ga weer uitloggen...ff bij mams langs (woont 3 deuren verder hihihihi) Die laatste zak neem ik wel zo mee naar de kringloopwinkel! Daaaag kep geen zin meer om dat uit te zoeken. Greetz
Ohhhh nog een vraagie... Als de beeb geboren is...wat doen jullie dan buiten hangen/plaatsen...(Geboorte aankondiging voor de buurt zeg maar). Ik vond de 3D Ooievaar wel leuk maar mannetje vind e 3D baby weer leuk. Hoe bedoel je we kunnen het nooit in 1x met elkaar eens zijn whahahaha En (ja nog een vraagie) hoe lang laten jullie dat dan hangen? Peace Out...lees het later wel hihihhi
We hebben nu twee keer een ooievaar gehad en na een tip van Patries 3000 blz. geleden of zo gaan we voor een leuke raamsticker. Wel duur maar errug origineel.
hey meiden, was ik ook weer even... wou ff zeggen dat ik wat minder online ben geweest. Dinsdagavond was het vocht zo erg dat ik gewoon niet meer op mijn voeten kon staan en mijn tenen niet meer kon bewegen. Woensdagmorgen gebeld met gyn. en moest gelijk komen. Heb CTG gehad van de baby (alles is gelukkig goed) en bloeddruk gemeten etc. de bloeddruk was goed 150/75. Wanneer die hoger was geweest hadden ze mijn urine getest maar vond arts nu niet nodig. Op dit moment is het geen zwangerschapsvergift. zei die maar ik kan niks beloven voor wat nog komt... Het vocht is nml dusdanig veel dat het wel gevaarlijk is, t begint steeds meer te tintelen etc. Ben best wel bang geworden nu. Moet waar ik ook zit met voeten omhoog en zo weinig mogeljik doen... moet nog 6 dagen werken verspreid over 3 weken dus dat moet wel lukken. T zijn ook maar halve dagen. zo zal nu even teruglezen.... Liefs Nannie
Meis doe alsjeblieft rustig aan. En mocht het werken niet gaan dan hebben ze pech. Ze gaan heus niet faillet hoor als jij die paar dagen niet komt werken. Alles voor je kleintje zou ik zeggen.
Nannie, veel beterschap meid..ik weet hoe het voelt die tintelingen zo vervelend als je voeten en benen niet meer willen functioneren door de vocht! Jep wij gaan ook voor de raamsticker en laten het tijdens de kraamweek hangen (8 dagen ongeveer). Als de kraamzorg eenmaal weg is, gaan ze ervanuit dat je je dagelijks leven weer oppakt dus dan halen we hier ook alles weg.