een goedemorgen dames ondanks mijn vermoeidheid ben ik uiterst vrolijk vandaag. ik heb wel weer een poging gewaagd om bij te lezen maar alles wat erin gaat aan info vliegt er nog harder uit ook. geen doen maar goed met mij gaat alles redelijk, heb gister voor t eerst een harde buik gehad. wat is me dat een raar gevoel zeg. na een paar sec was t ook weer weg ook. vreemd haha. ik wilde ook nog ff mededelen dat ik vandaag te horen heb gekregen dat ik tante ga worden mijn zus is nu 6,5 weken zwanger van haar 2de. ik vind t zo grappig. onze kindjes (als alles goed gaat bij haar) schelen dan krap een half jaartje. leuk leuk ik ben er helemaal happy van nou meiden ik ga zo ff de stad in dus tot laters groetjes van een moeie maar erg blije susanne
Susanne, gefeliciteerd met de zwangerschap van je zus. Is inderdaad wel fijn dat de kinderen zo weinig schelen, zeker als je goed contact hebt.
Offcourse, uiteindelijk zwicht hij en krijg ik mijn zin Als het moet kan ik opeens met 1001 goede redenen komen om voor een bepaald iets te gaan, voor vrouwen klinkt het erg onzinnig maar als je lang en snel genoeg blijft praten is er voor een man geen zinnig iets meer uit te halen en is het uiteindelijk: Schat je heb eigenlijk gelijk, we nemen die. Maar ik heb sowieso de ideale man hoor, zeker tijdens mijn zwangerschap hihihi elke avond maseert hij mijn voeten en benen met speciale mama-creme, hij wast af, laat de hond uit, stofzuigt het hele huis, haalt de was binnen..niets is hem te veel! het is gewoon zon ongelofelijke schat, terwijl veel mensen een verkeerd beeld hebben van Spaanse mannen in het algemeen.
Tsja kan ik moeilijk over oordelen. Ik ken geen Spanjaarden en ben ook nog nooit in Spanje geweest. Maar uit jouw verhalen lees ik vaak genoeg dat het een schat is. Heb er zelf ook zo een. Voor de dames die nog geen autostoel/maxicosi hebben, bij de Mazzeldagen van Prenatal dit weekend 25% korting ook in de webshop.
Ow maar aan het begin kreeg ik standaard te horen: ben je de zoveelste in zijn harem? Kom hij 's nachts wel thuis? Nou buiten mijn zwangerschap om is het echt een plakkerd hahaha hij gaat echt niet weg zonder mij, en als het zo is weet hij niet hoe snel hij weer thuis moet zijn bij ZIJN gezinnetje Gisteren hadden ze cursus en daarna eten dus zou hij rond 23.00 thuis zijn want hij moest nog een stukje rijden. Nou meneer stond om 20.00 in de gang Dus ik zeg nog: Ben jij niet te vroeg? Nee, ik zat helemaal niet op mijn gemak, jij ziek in bed en die kleine thuis..dus ben na de cursus gelijk gaan rijden, en de jongens zijn de stad in gegaan. Nahhhhh dan kan ik hem wel onderzoenen en knuffelen! 25% korting is lekker meegenomen, die krengen zijn hartstikke duur
Ja, ik heb ook zo'n schat om te zoenen. Ik dacht laat ik de Prenatal aanbieding hier maar neerzetten want die stoelen zijn wat je zegt echt megaduur. En misschien is nog niet iedereen voorzien van een stoel. Zo nu ga ik even proberen te slapen.....................
Als je tijdens je zwangerschap ziek wordt, heb je gewoon recht op de bij jullie bedrijf geldende ziekengeld uitkering. Je zwangerschapsverlof (wat dus 100% doorbetaald wordt) gaat pas in op het moment dat jij van tevoren had aangegeven, dus 6 of 4 weken voor de uitgerekende datum. (komt van de site medicinfo.nl)
Silla, wat een rare schoonvader heb je! En 45 euro zou ik er nooit voor uitgeven! (of ik moet hem wel heeeeeel mooi vinden ) Nannie, vervelend zeg! Nou doe maar rustig aan! Susanne, gefeliciteerd zeg! Wat leuk en ik kan mij voorstellen dat je het heerlijk vindt dat ze straks niet zoveel schelen in leeftijd! Heerlijk he die mannen die zo ontzettend lief zijn, hier heb ik er ook eentje! Senninha, slaap lekker. OJa...... IK HEB VAKANTIE!
Joehoeeeeeee! \/ En iedereen zich maar afvragen bij jouw in de buurt waarom de vlag uithangt. Ben nu echt weg...............
Hmm ik plak zelfs nog 3 weken vakantie achter het bevallingsverlof aan. Persoonlijk denk ik er helemaal geen problemen mee te hebben zo lang thuis te zitten . En ik begin eerlijk gezegd ook wel te merken dat 40 uur per week werken nu toch wat zwaarder (of beter gezegd vermoeidender) begint te worden. Ik las wat meer korte pauzetjes in als voorheen.
Ja die site van de raamsticker heb ik hier ook nog in de favorieten staan, lijkt me erg leuk. Maarehhh, 8 dagen maar? Is dat gebruikelijk? Vind het erg kort, zeker voor zo'n dure sticker. En ik vind het ook wel leuk als er nog slingers enzo hangen als er kraamvisite komt. Persoonlijk zie ik het niet zo zitten die allemaal direct in de 1ste week na de geboorte over de vloer te krijgen .
Ja dat is persoonlijk, je kan het ook tot het eerste jaar laten hangen Ik zie de kraamtijd als de periode voor de pasgeboren, na die 8 dgn ben je weer alleen en zal je je leven weer gaan oppakken..maar dat is puur onze visie erop, wij zien dat puur als geboorte'aankondiging'
Nannie wat vervelend allemaal. Doe het maar lekker rustig aan! Patricia je mannetje klinkt inderdaad als een "super"man. Maar de mijne is ook lief hoor, al kan die natuurlijk af en toe ook het bloed onder mijn nagels uithalen . En tot slot, Veraatje heerlijk \/ vakantie ben helemaal jaloers!
Goedendag allemaal. Hier eindelijk weer een beetje opgeknapt. Net ff de stad in geweest. Eindelijk voor mijn schoonouders het cadeautje gevonden wat ik zocht (dig. fotolijst, maar moest niet te duur zijn). Want volgende week zijn ze 35 jaar getrouwd en gaan we met de hele schoonfamilie van 5-9 mei op vakantie op kosten van schoonouders! Heerlijk... Kan er nu al naar uitzien. Net ff paar truitjes voor mezelf gekocht en lekker zittende schoenen zonder hakje.. Zonnetje is hier jammer genoeg net weg, anders was ik in de zon gaan zitten. Nou, kga dan maar verder met laatste dingetjes verven in de babykamer en dan lekker eten. Liefs Wendie
Oja, dat kan die van mij ook! Ik weet trouwens nog niet wat ik als geboorte-aankondiging ga doen. Ik denk simpelweg wat blauw of roze vlaggetjes in de tuin!
Nou ik zat meer te denken aan tot de geboorte van de volgende . Ach we zien wel. Ik denk persoonlijk dat in elk geval de slingers enzo binnenshuis blijven hangen tot echt de grote stroom kraamvisite is geweest. Allicht dat de sticker (of ooievaar of wat dan ook) buiten eerder weg zal gaan. Ben zeer onervaren op dit gebied, maar meen mij te herinneren dat "vroeger" bij de geboorte van mijn jongste broertje de ooievaar meestal een weekje of 2 misschien 3 in de tuin bleef staan.
@bloem welkom terug... fijn dat je leuke dagen hebt gehad. Ben je toch nog even lekker weg geweest! @knuffelkonijn RUstig aan meid dikke knuf voor jou! @Sann wij hebben dekentje met een laken eromheen... @mila gecondoleerd met je oma! wat een mooie leeftijd zeg! maar da tmaakt het gemis natuurlijk niet goed! @nina gelukkig dat je nu van de pijn afbent zeg. Pff moet er niet aan denken dat ze zoiets doen... @patricia34 fijne trouwdag en lekker genieten op kreta! @patricia gelukkig dat de griep weer wat afzakt! even goed aansterken nog....lekker dat je mannetje je zo vertroeteld! @senninha rustig aan meis... @mirre dat heb ik ook hoor ineens komen er allemaal vragen naar boven. En krijg ik soms "paniekaanvalletjes hihi" @esther1986 ik hoop ook voor je da tje geen suiker hebt. wanneer krijg je uitslag? @ml echte nesteldrang al dus... niet te he... want ze zeggen dat dan je kindje binnen paar weken komt! @silla hm kan me voorstellen dat je je dan niet zo prettig meer voelt bij je schoonpa! laat je t weekend maar ff lekker verwennen door je ouders met eten ik ga nu ff naar prenatal las dat meer zich daar al vermaakt hebben haha mijn moeder haalt me op en ga alleen daarheen want meer winkels red ik niet meer met dat vocht en mijn bekken! tot gauw liefs Nannie