Zo ik ben ook weer terug van de verloskundige, na een megalange uitloop. Ze hadden per ongeluk drie vrouwen op hetzelfde tijdstip gezet. Bloeddruk was perfect en beebje/baarmoeder ligt nog steeds erg hoog. Wij denken als aankondiging ook aan een raamsticker. Ik weet eigenlijk niet eens meer wat we hadden bij Damian. Knuffelkonijn, fijn dat je weer opgeknapt bent. En lekker zo'n weekje vakantie in het vooruitzicht. Essie1979, wauw je werkt nog steeds 40 uur per week, knap hoor! Ik zou dat echt niet meer trekken, ik ben zo blij dat ik nu wat later mag beginnen en eerder naar huis kan, merk dat ik nu een stuk meer energie overhoud. Veraatje, heerlijk vakantie, heb je ook twee weken? Senninha, goede tip van de stoel, ik heb 'm alleen al woensdagavond gekocht. Wel een beetje jammer want toen kregen we 20% korting en dat scheelt toch weer 5%. Zo en dan ga ik nu Damian in bed leggen en zelf ook nog even een tukje doen denk ik.
Bloeddrukvan mij (122/79) en CTG van de beebs waren zonet weer goed..In de urine was geen ontsteking aangetroffen dus ook goed... De beebs vinden de banden van de CTG en het gefrummel aan mijn buik niet leuk..Dat betekende net een half uur goed protest tijdens de metingen... Susi
Mooi dat alles goed was Susi! Niesje, lekker zeg zo lang wachten! Maar gelukkig was alles goed. Ja, ik heb twee weken én één dag (die mogen we niet vergeten ) vakantie! Nannie, veel plezier bij de prenatal! Knuffelkonijn, wat lekker zeg op vakantie!
Zooooooooo meisjes Ben ik weer...Poeh ik neem nu ff een breaky! Eindelijk terug van de Kringloopwinkel...arm broertje heeft me een partij moeten sjouwen hihihhi. Daarna nog ff naar de Kwantum, daar zag mijn broertje een klein trollykoffertje staan, die heeft ie van mij gekrege onder de voorwaarde dat ik hem later als "vluchtkoffertje" mag gebruiken Dus die kan "stylo" (zoals ie dat zelf zegt) naar Italie! Ik zag vandaag dat mijn broertje onder de witte vlekken zat (hij is ook 1/2 surinaams ~net als ik~ maar zijn vader was net ff donkerder dan mijn vader dus mijn broertje heeft een lekker kleurtje). De arts van Defentie had het ook al gezien en hij heeft mijn broertje "verwittigd" dat ie (weer, want hij is al geweest) naar de "Huidarts" moet (die de vorige keer ook niets kon vinden) Maar ik denk dat hij "Vitiligo" (De ziekte die je pigment verwijderd) heeft. Zijn andere broertje heeft het nl. ook of anders is het een schimmeltje maar het ziet er nu wel een beetje raar uit. Nannie, doe rustig aan meis! Let op jezelf Suus, gefeliciteerd met je Zus! Patries, mijn man is ook een lieverd hoor. Alleen dat stappen is zo irri maar goed. Hij doet ook de was/stofzuigen en andere zware huishoudelijke taken. Alleen dat masseren hmmmm dat moet ik nog ff beter aanleren hihihhi. Veraatje...HAPPY HOLIDAY! Niesje...je bent weer door de APK heen hihihhi! Greetz
Hier zal 3 juni de laatste werkdag zijn! 4 weken tevoren....maar dat ligt natuurlijk ook aan je uitgerekende datum dat voor sommigen verlof nog verder weg ligt. Athina: ik vond het inderdaad lekker om na de geboorte van Nick weer aan het werk te gaan. Was in mijn verlof al weer gaan freelancen, omdat alleen baby niet helemaal mijn ding is.... Wow ML jij bent echt aan het nestelen! patricia weer aan het opknappen lees ik. Ziek maar goed uit. Lekker toch als je wat rustigere aan kan doen. enne ik moet zeggen dat ik in bed nooit een kacheltje nodig heb. Ben er zelf wel een en vind het alleen maar vervelend als ik dan extra opgewarmd wordt door mannetje. Dus gezellig samen in elkaar gedraaid is slaap vallen is er hier niet bij... Silla: hier komt een geboortebord van Nijntje buiten te staan, waarschijnlijk een week of 3 a 4. Ik vind het leuk als mensen kunnen zien dat wij opnieuwe trots papa en mama zijn geworden. En aangezien ik bij Nick de eerste 5 dagen in het ziekenhuis lag vond ik het ook wel leuk om zelf nog een poosje naar de versieringen te kijken.... pff Nannie sterkte, dat klinkt niet fijn! Suzanne: gefeliciteerd met de zwschap van je zusje! Veraatje: geniet van je vakantie! Susi: fijn dat alles oke was! enne degene die naar kolven vroeg: het ligt er heel erg aan waar je je kolf voor gebruikt. Als je incidenteel kolft is een handkolf net zo prettig. Ik heb nadat ik weer ging werken op het werk 3 dagen gekolfd per week met een electrische kolf van avent enkelzijdig. Dit ging op zich goed, maar ik werd het op zeker moment wel beu, zeg maar, omdat het toch behoorlijk wat tijd kost. Als de BV nu weer goed gaat lopen, ga ik daarom dan een dubbele electrische kolf aanschaffen, maar dat wacht ik nog even af. Als ik er een aanschaf zal het waarschijnlijk de medela PISA of de ameda lactaline worden. De laatste is stukken goedkoper, dus alleen daarom al aantrekkelijk. Hij schijnt iets minder duurzaam te zijn, maar aangezien dit waarschijnlijk ons laatste kindje zal zijn, zal hij dat wel volhouden. (hoewel ik stiekem misschien nog best een derde zou willen op termijn....)
Nou het tukje wil niet echt lukken, ik blijf maar piekeren over een naam voor ons jochie. De enigste naam die nu nog over is is Roan/Rowan. Roan als hij rood haar heeft (betekent roodharig jongentje) en anders word het Rowan. Maar ik mis op de één of andere manier het gevoel wat ik had toen we besloten om Damian Damian te noemen, volgen jullie het nog hihi Wat vinden jullie van de naam Roan/Rowan? Oja over de kolf sluit ik me aan bij duikster, het ligt er erg aan hoe vaak je hem van plan bent om te gebruiken. Ik heb zelf de Ameda Lactaline (www.vosmedisch.nl) dat is een dubbelzijdige elec. kolf en bevalt prima, ik heb er bij Damian veel meegekolft toen ik weer aan het werk ging. Na 10 minuten waren de flesjes vol en kon ik weer aan het werk.
Blij te lezen dat de controles weer allemaal goed waren. Raar he dat het zwangerschapsverlof al zo in het zicht is! Ik heb nog steeds geen antwoord van mijn werkgever over het stoppen 4 of 6 weken omdat ik 2 uur p/d ziek ben, maar jullie reacties waren duidelijk en ik ga er nu dan ook vanuit dat het 6 weken van te voren zal zijn. Ik heb alleen gezegd dat ik pas per 3 november terug kom, zie later weg hoe ik die dagen op ga vullen (snipperdagen, ouderschaps- onbetaaldverlof) Hier is de verkoudheid bijna weg, heb nog niet veel energie, dus doe het nog even rustig aan Meiden die vakantie hebben : geniet ervan, het gaat lekker weer worden dit weekend. Rest natuurlijk ook Groetjes Minka PS Niesje, mijn neefje heet Rohan, dat is ook nog een optie
Silla, je kan je zoekactie naar Lollifant staken Ben net hier in de stad even bij Blokker naar binnengelopen, deze hebben geinformeerd en het blijk dat de boekjes eerder zijn gedrukt dan de bestellingen naar de leverancier. De leverancier kon dus de bestelling van Lollifant niet waarmaken, en de boekjes waren inmiddels al onderweg naar de filialen en huishoudens. Superbalen! Daarna snel de horloge van mijn mannetje opgehaald, die lag al 2 weken klaar en nu weer thuis..ben helemaal brak van een uurtje stad zeg!
Hoi hoi! Nou relaxen lukte niet...kep het geloof ik op mijn "heupen" hihihihi. Bijna een hele muur getracht het behang te verwijderen. Echter hadden wij toentertijd gekozen voor van dat "split" behang. Als je het zat was bovenstelaag eraf halen en dan schilderen. Nou mooi niet dus...in onze slaapkamer ging soms de onderstelaag ook mee. En jaar hoor in de babykamer ook. We moeten nu dus 2 lagen behang verwijderen. Ik doe de bovenste laag maar da's ook nog een @$#@ klus! Maar goed als alles eraf is gaan we er met Glasvlies behang overheen want dat gaat sneller dan stucken, en dan schilderen.... Maar goed nu moet ik voor de onderste laag toch behangverwijdershit halen...dus nu toch weer de deur uit! Maar ja ga wel naar Beverwijk want ik besef me dat ik maar 1 hoeslaken heb voor de wieg...een 2e zou wel handig zijn hihihhi..oh ja en voor de wandelwagen zeker ook?
Lief van je Patries! Dat je toch ff bent wezen kijken. Maar ik had de hoop al opgegeven hoor... Nou ja dan maar weer een jaartje wachten hihihhi. Maar krijgen zal ik hem hihihihi
Bron: arbeidsrechter.nl Mogelijk is de medewerkster in een vroeg stadium arbeidsongeschikt vanwege de zwangerschap. Het gaat dan om ziekte in de periode tot zes weken voor de uitgerekende datum. In dat geval krijgt zij over die ziektedagen een volledige uitkering, dus tot aan zes weken voor de uitgerekende datum. Deze ziektedagen komen niet in mindering op het zwangerschapsverlof. ---------------------------------------- Graag gedaan hoor Silla, juwelier zat ernaast en dit was zon extra grote Blokker dus dacht: misschiennnn hebben ze ze hier wel. Al moet ik zeggen dat ik Winnie ook echt een schatjuh vond met dat kleine knuffeltje in zijn armpjes..
Over de geboorte borden: ik vond de 3d baby of ooievaar wel leuk, maar is niet erg praktisch met onze gordijnen. Dan maar gewoon slingers voor de ramen (mannetje wil eigenlijk helemaal niets.... ja zeg!) Wat is iedereen druk in de kinderkamer aan het klussen zeg. Een maand of 6- 7 geleden was iedereen ook al zo druk aan het klussen.....
Pff... Kon ook wel nesteldrang hebben... Heb net de hele benedenverdieping schoongemaakt, stofgezogen en gedweild, en ben nu bezig met de 1e verdieping... Kan maar niet stoppen. Echt jammer van Lollifant zeg... Liefs Wendie
Silla, is dit hem niet? Misschien kan je hem bij die mevrouw wel alleen krijgen... http://kind-baby.marktplaats.nl/overige ... fs=1#photo Liefs Wendie (hij lijkt verdacht veel op die uit de blokker krant)
Vakantie is begonnen...! Björn heeft al een moederdagcadeau gemaakt op school, maar zit ingepakt..ben zooo benieuwd, maar moest beloven hem pas met moederdag uit te pakken hihihihi Zit wel een kaartje aan het cadeautje: Voor mijn lieve mama, Hokus spokus, pand hier is mijn hand en kijk eens wat ik doe ik stop er een kusje in en blaas het naar je toe! Ik denk een afdruk van zijn handje
Dat vind ik ook de meest leuk cadeautjes om te krijgen. Sven zal nog niets gemaakt hebben denk ik want hij moet 6 mei gewoon weer naar school. Hij was en is zooooooooo moe. Gisteren niet willen slapen, alleen maar huilen, keelpijn, buikpijn en misselijk. Gelukkig doet mama's bed wonderen dus na een half uur is hij heerlijk in slaap gevallen en toen wij naar bed gingen hebben we hem na het toiletbezoek lekker in zijn eigen bed gelegd.
Niemand verder een mening over de naam Roan/Rowan? Moet ik dat positief of negatief opvatten Ik heb net een mail gestuurd naar de prenatal over die extra korting op die autostoel, scheelt toch weer een extra tientje.
Ho, ho dametje, speuren op het internet kost even wat tijd. Heb nog een paar leuke varianten gevonden (weet niet of het je smaak is natuurlijk). Ronal Ronin Ronan Rodney En als ik moest kiezen uit de andere twee van jouw lijstje zou ik Rowan kiezen.
Niesje...ik vind het wel een stoere naam hoor! Hihihih en al vinden anderen het niets...als JULLIE het maar mooi vinden~hihihi Ahhh schattig voor de already mama's die worden natuurlijk al lekker verwend met moederdag Leuk hoor zelfgemaakte kadootjes! Knuffelkonijn...dit is hem idd...Lollifantje. Maar het ziet er naaruit dat het een onderdeel is van een kraammand... Nou kep voor mijn (vandaag zeer irritante kat) nieuwe speelmuisjes gekocht. Echter vind ie het nodig om wanneer ik hem weggooi hem weer terug te geven op het toetsenbord! Dus ik moest al een aantal keer mijn tekst aanpassen tijdens dit berichtje hihihhi. Nou ga nog ff drinken en dan onderweg naar mijn man! Dan is zijn vakantie ook begonnen. Oh ja...ben toch nog ff naar Prenatal geweest...(foei foei)...2 hoeslakentjes gekocht, een leuk vestje met capuchon (blauw/grijs geblokt zeg maar), blauw broekje, wit basic shirtje (grote maat meer voor de herfst/winter) en Zwitsal geurbuiltjes...ik moet nu echt stoppen met shoppen hoor...ben ook blij dat ik bij de kinderkamer een 2 deurs linnenkast gekocht heb ipv een 1 deurs hihihi, ik wist dus bij voorbaat dat ik al VRESELIJK veel ging shoppen. Nou nu ga ik echt want de kat gunt me ook geen rust tijdens het typen.... hihihihhihi