Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rowan vind ik geweldig, stond heel lang bij mij op nummer 1! alleen mijn hubbie vond hem niet leuk genoeg! :(

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Hallo allemaal,
    vandaag lekker dagje gehad..Heb alles even vluchtig gelezen en de dames die een goede afspraak hadden bij de verloskundige: hartstikke mooi!
    Degene die grieperig zijn: doe maar rustig aan en laat je maar lekker verwennen :)

Ik ben bij de prenatal geweest en ik heb de jurk die ik graag wou hebben! Ze hadden er nog maar een in maat L en die was te groot dus toen de andere kleur maar gepast(rose/wit) maar vond die niet mooi..Toen bedacht de verkoopster dat er nog een M om de etalage pop zat :) Dus heb nu toch degene die ik wou, ook nog een leuk grijs shirtje metde tekst ''made with love'' erop. Ook erg leuk! Mijn mannetje komt zo lekker thuis en dan gaan we ff lekker uit eten...Verder vandaag heel veel last van maagzuur gehad :( Ook van krampen etc vanochtend. Ik voelde me echt beroerd, nu is het gelukkig weggetrokken maar ik voel me nog niet helemaal goed..vanavond maar lekker vroeg naar bed denk ik :)

3. kwebbels

Rowan vind ik ik niet zo heel leuk, maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening ;) En wij doen denk ik niks aan geboorteborden of slingers ofzo denk ik...Nog niet eens over gehad met mijn vriend eigenlijk :oops: :rolleyes:

4. Ik heb er weer een nieuwe buikfoto in geplaatst met mn nieuwe truitje er bij op..

5. kwebbels

Mooi buikje hoor!En een heel leuk truitje...Ik zal vanavond ook even weer foto s plaatsen

6. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Mooie buik hoor met 28 weken.
    Moet alleen een beetje aan het rood wennen.
    Ken je alleen in het zwartwit. ;)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Kwebbels woon jij ver van Cityplaza vandaan?

8. Ja, klopt...

HAHAHAHA

Dat had ik nou ook. Ben zelf heel erg van het zwart, wit en nu heb ik een rose met rood shirtje, een paarse, een wit met bruin en rood...

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mooie buik Knuffelkonijn, zal er morgen even een foto van mijn buik inzetten.
    Pfff... word er egt gek van van die buik.
    Hij staat zow strak en is zow groot :(
    En bovendien heb ik echt heel erge last van m'n maag sinds 2 dagen.
    ff zaniken maar heb er echt zo'n last van. M'n buik voelt alsof ie op ontploffen staat, ik kna eecht neit normaal meer uit een stoel opstaan :( en dan die maagpijn er nog bij. Heeft iemand dit ook?

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nee nog niet zoals jij maar zal ook niet lang meer duren.

11. kwebbels

Hay nee ik woon praktisch boven de prenatal ;)

12. kwebbels

Ik heb soms ook het gevoel alsof mijn buik uit elkaar ploft :( Gelukkig niet altijd, vandaag had ik ook heel erge last van mijn maag. Hoop dat het maar eenmalig is en dat ik er verder niet zo een last van zal hebben..Ik vind het vooral irritant dat ik niet lekker meer kan zitten, elke 2 minuten moet ik alweer een andere houding vinden. Heel irritant

13. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
  14. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    is inderdaad wel een erg handige lijst!
    hij staat bij de favorieten!
    wanneer zorgen jullie dat je koffertje klaar staat?

15. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    tja ikke is niet zo snel, denk dat ik daar in mijn verlof eens aandach aan ga besteden, dus na de 36 weken...

16. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Een hele mooie naam zegt mijn maatje Rowan en inderdaad ook hij heeft mooi rood haar waar ie trots op is net als zijn naam.........

17. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Overigens hier een lekkere eerste warme zomerdag gehad 20-23 graden en lekker tot 10 uur vanavond buiten geweest dus veel vitamientjes opgesnoven. Maar wederom veel centjes uitgegeven voor planten in de tuin en de bakken.
    Er word hier nl niet getrouwd voor de tuin klaar is :) en morgen heb ik bedacht ga ik gewoon weer naar een ander tuincentrum als ik me goed voel om van de tuin een mooi paradijsje te maken.... Slechter kan hier eigenlijk niet want ze hadden hier klinkers gezaait als ondergrond en daar groeit dus niet veel op:( :(

18. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ook nog ff een berichtje van mij voor ik erin duik.

Niesje qua naam Roan/Rowan kan ik je niet echt helpen. Zelf vind ik het persoonlijk een mindere naam, maar dat lijk ik met heel veel jongensnamen te hebben. Maar goed je moet doen wat jullie leuk vinden!

Silla via deze link is die Lollifantje misschien nog wel verkrijgbaar, maar het is niet Nederlands dus geen idee of het te vertrouwen is. En of ze in NL leveren, geen idee, maar kijken kan je altijd ff:
    http://www.amazon.com/My-First-Gifting- ... B000BB566G

Mooi buikje Knuffelkonijn! En een heel leuk shirtje ook moet ik zeggen. Ik hou wel van wat kleur!

Heb vandaag trouwens veel last van onze kleine. Sowieso al een "vol" gevoel gehad, omdat ik gisteren weer niet naar de WC was geweest. En dan zit madame ook nog eens vreselijk tegen mijn buikwand op te duwen. Niet lekker dus. Nu ik in mijn nachthemd zit, voelt het gelukkig weer beter.

Morgen met schoonmoeders naar de stad. Zij gaat de zijbekleding en het hemeltje van het wiegje wat straks op onze eigen slaapkamer komt te staat maken. En morgen gaan we een stofje uitzoeken.
    Zei ze net aan de telefoon: kan ik gelijk de babykamer bewonderen. Maar wij willen de kamer pas showen als die volledig af is, alleen durfde ik dat telefonisch niet te zeggen daarnet. Maar ik wil toch morgen mijn poot stijf houden. Het is onze wens en die hoort ze maar te respecteren. Ik vind het gewoon niet leuk om het kamertje te laten zien als het niet helemaal af is. Maar goed ze kan heel overheersend zijn dus ik hoop dat het ons lukt haar uit het kamertje te houden. Echter ik vrees het ergste :x .

Verder zaterdag of zondag de laatste hand leggen aan het geboortekaartje, zodat ik maandag naar de drukker kan gaan om de kaartjes te gaan bestellen. En dan wachten op de drukproef :D , spannend.

En zondag ook nog naar vrienden toe in Alphen a/d Rijn, dus het weekend zit alweer helemaal vol qua planning. Best jammer want volgens mij is het heerlijk weer om lekker in de tuin te zitten morgen.

Nou ik ga er maar eens induiken. Tot morgen allemaal.

19. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Niesje, ook ik kan je niet echt helpen. Ik ben meer van de Nederlandse namen ;)

ML, dat gevoel heb ik ook soms dat mijn buik op ontploffen staat. Het gaat de laatste tijd ook wel hard en ik voel me soms net een oud omaatje als ik vanuit de bank omhoog probeer te komen :D

Mooi buikje, Knuffelkonijn. En de kleurtjes staan je heel goed :D

Wat knap Essie dat je de babykamer nog aan niemand laat zien. Ik was zo trots dat ik iedereen die hier kwam mee naar boven nam om het te laten showen. Veel plezier dit weekend met al je werkzaamheden!

Wij gaan straks even verder in de tuin. Gisteren is de bestrating afgekomen en nu wil ik alles even weer netjes hebben. Mijn man zorgt dat er zwart zand komt waar dat moet, zodat de beplanting erin komt en ik wil nog even wat plantjes voor in potten scoren. Heerlijk gezellig weer maken!

Deel Deze Pagina