Dames goedemorgen, Hier een nacht redelijk geslapen. Ga zo lekker douchen en dan even brood halen voordat het op is. Vanmiddag naar zwemles met Sven en aan het einde van de middag gaan we richting Apeldoorn waar mijn schoonouders op de camping staan. Kwebbels ik heb je een PB gestuurd. Iedereen een fijne zaterdag en ik hoop dat het zonnetje snel doorbreekt (anders heb ik de kids iets te optimistisch aangekleed).
Das raar, ik zat net aan je te denken. Meis ben zo blij voor je dat je vakantie hebt. Ik hoop dat je er ook echt van kan genieten.
Wat lief van je! Ik weet zeker dat ik enorm ga genieten van deze twee weken! Naast dat ik wat afrondende dingen voor school wil doen, ga ik vooral leuke dingen doen en alles rustig aan! Jij veel plezier bij de zwemles en op de camping. Aan het weer gaat het vast niet liggen! (hoewel hier de zon nog niet is doorgekomen )
Morgen dames, Hier even een kort berichtje vanuit het bewolkte Vlaardingen Niesje, ik kan je ook niet echt helpen..heb een paar suggesties gedaan maar dat zijn niet echt onze soort namen. Ik zou gewoon de knoop doorhakken en een naam kiezen anders heb je na de bevalling nog geen naam voor de kleine spruit. Wij gaan nu richting een kinderverjaardag van mijn nichtje, ze is 1 jaar geworden vandaag Dus ik wens jullie allemaal een hele prettige zaterdag toe! Bye Bye
Goedemorgen iedereen, Bedankt voor het meedenken iedereen! Voorlopig houden we het maar even op Rowan bij gebrek aan beter (te erg voor woorden eigenlijk) Ik ben ook niet op zoek naar een naam die iedereen leuk vind hoor want zoveel mensen zoveel meningen. Maar ik vind het wel weer fijn om te horen of er bepaalde associaties zijn met een naam waar ik niet aan gedacht had. ML, ik herken je gevoel wel hoor. Ik heb het niet iedere dag maar soms lijkt het wel of mijn buik gaat opscheuren zo groot en strak voelt ie dan. Hebben jullie ook zo last van jullie heup/bil/been spieren met slapen? Nou het zonnetje is hier aan het doorbreken en ik ga zo ff wat boodschapjes halen. Meiden geniet van het mooie weer! Lekker weer om je buikje goed te showen
Oja en knuffelkonijn ik vind dat je een heel mooi buikje hebt hoor, mooi beschaafd maar wel goed aanwezig zeg maar hihi
Ja, klopt ben er ook trots op... mn mannetje ook.. haha Dat met die spieren heb ik ook.Vooral als ik me omdraai.. Vreselijk! Fijne dag allemaal. liefs wendie
Goedemorgen allemaal... Nou, zo beroerd als ik me gister voelde, zo goed voel ik me nou. Moest gister wel overgeven en alles en ben lekker vroeg gaan liggen. Werd vannacht 1x wakker van de pijn in m'n rug, heb toen maar even een paracetamolletje genomen en tot 10 uur doorgeslapen Nou, het resultaat van gister blonk me vanmorgen tegemoet toen ik de trap afkwam Alles glimt gewoon in mijn ogen whahaha
Ook weer een slechte nacht achter de rug. Kom zo moeilijk in slaap en s'nachts word ik af en toe wakker en ben dan ook een kwartier klaar wakker. Kan ik niet meer in slaap komen. De eerste weken ging dat nog goed, maar de laatste paar dagen ben ik s'ochtends echt zo'n wrak. Kan mijn bed dan niet uit. Hier is het helaas nog niet zulk lekker weer. Ga even wat boodschapjes doen en bij mijn oma op visite.
ML...ik denk dat we qua omvang v/d buik gelijk zitten! Ik kom ook bijna geen stoel meer uit, laat staan uitstappen in de auto...man wat een verzoeking. Ik zal vanavond ff een foto plaatsen. Jes bedankt voor het aanbod maar Knuffelkonijn heeft al wat geregeld....Het gaat me echt om de "My First Baby Lollifantje" hihihihi. Gister nog met veel pijn en moeite wat muren gedaan maar het lukte niet meer. Ging ook heel vroeg naar bed. Nu zijn de "klussers" bezig hihihihi en ik mag niets doen. Aan de ene kant heerlijk maar aan de andere kant voel ik me weer zo schuldig omdat alle muren ECHT kaal moeten. Ik hoop ook dat het deze week opschiet hoor, want ik wordt zooooo onrustig als het een mega pakhuisbende is! Vannacht ook vreselijk geslapen te druk in mijn hoofd door de rommel gewoon. Nu zit ik dan in mijn kluskleding achter de PC hihihhi
Goed zo dat je niets mag doen. Heb af en te het idee dat je veel te veel doet dan je rug aan kan. Pas goed op jezelf hoor
Me stoel uitkomen lukt nog wel alleen sokken aandoen gaat met de dag moeilijker. Maar ik ben eigenwijs en moet en zal het zelf blijven doen tot dat het echt niet meer gaat.
Ja mam Dat is soms ook wel zo hoor. Maar juist omdat ik nu niets kan zal ik me snel irriteren omdat het me dan "te traag" gaat. Ik wil gewoon maandag dat het "glasvlies"behang er tegenaan gaat. Dat zijn banen van een meter dus dat kan in 1 dag gebeuren. Maar ja daarvoor moeten de muren HELEMAAL kaal en dat ik gewoon een klus, dat weet ik. Het liefst pak ik dus een plamuurmesje en ga mee helpen maarja dan moet ik TE LANG staan (want het gaat er natuurlijk ondanks de behangafweek shit niet soepeltjes af) en dat ga ik dus niet trekken. Ze zijn nog maar een half uur bezig (eerst koffie natuurlijk...grrrr) en ik hoor mijn mannetje NU AL puffen... Ik moet ook zeggen dat mijn man ANTI-klusser is. Daarom ben ik zo blij dat mijn peetoom er is want die is (ondanks zijn 65+ leeftijd/tennisarm en zwakke rug) toch een echte klus bikkel (en dat voor een oud belastingambtenaar ) Maar goed we wachten af hihihi. Groetjes
Sokken? Nou dat heb ik al heel lang afgeschaft hihihhi. Ik heb Uggs (met rits en die krijg ik dus ook bijna niet meer dicht) dus daar heb ik sowieso geen sokken in want anders vind ik ze niet lekker zitten. Daarnaast draag ik wel eens gympen maar tegenwoordig zonder sokken en mijn flatjes hihihi daar woon ik zowat in. Jurkje/Legging/Flatjes helemaal stylish verantwoord
He meiden, Nou ik ben wer helemaal bij.. Heb niet veel tijd gehad van de week.. Donderdag de begrafenis gehad.. Je wat was dat moeilijk.. Alles kwam weer boveb van opa.. Ik mis hem zo.. Verder de tuin aangekleed met bloemetjes en donderdagavond is mijn mannetje weer terug gekomen! Woensdagavond lekker an het shoppen geweest bij de prenatal.. Ik ben nu weer meer geruster sinds mijn bezoek aan de vk.. Ik hoop dat mijn bloed goed is en geen suikers heb.. Over drie week weten we meer.. Ook zal ik dan een groeiecho krijgen.. Nannie, Doe je het rustig aan? Knufflekonijn, Mooi buikje hooR! En veel plezier op vakantie! Mila, Gecondoleerd met je oma! Patricia34, een hele fijne dag en veel plezier op kreta! Patricia, ziek maar even een goed uit! En je hebt zo te lezen echt een supermannetje! Ml, Mooi bukje hhoor! Kan me voorstellen dat ie wat in de weg zit! Hoe gaat het met de kleinetjes? Niesje, Rowan vind ik ook heel stoer! Essie, Je poot stijf houden hoor! Het is jullie kamertje! )wel heel knap van je hoor' Silla, rustig aan doen meis! En laat die mannen maar even zweten! Jes, klinkt idd als een modelkindje! verder zou ik het even niet meer weten..
hey meiden hier ff snel een berichtje van m ij.... vandaag laatste voetbalwedstrijd van mijn mannetje. Ga er even kijken (op een stoeltje) en dan hebben ze nog een kampioenswedstijd... Morgen twee verjaardagen van opa en schoonmama en dat moet rustig aan doen pfff fijjn weekend! dikke knuf
Heb ff een heel erg zeur en klaagberichtje. Geloof dat mn hormonen nogal opspelen, want al mn emoties zijn van slag. Vanmorgen ahd ik nog zin in de lekkere zonnige dag. Wilde even nog naar de preantal en dacht ik bel mn schoonmoeder of ze zin heeft om daarna een terrasje te pakken. had me er al helemaal op verheugd en me zorgvuldig aangekleed. bel ik net, staan ze op het punt om met de kids van mns choonzus naar de camping te gaan. Weg goed humeur. Zit de hele tijd te snotteren verdorie. Ga straks dus maar ff snel naar de prenatal en dan weer terug, want om nou in mn eentje op het terras te gaan zitten is ook niet wat. Bah, vind er geen klap aan. Einde gezeur.
oja en de superleuke spijkerrok die ik bij de prenatal had gekocht moet ook nog terug. als ik er mee ga zitten zit de spijkerstof te hoog en te strak om mn buik. ships, hij stond zo leuk.