Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tis omdat je zover woont anders was ik samen met jou op een terrasje gaan zitten hiihhi.
    Maar ik kan me voorstellen dat je baalt hoor.
    Heb je geen leuke vriendin of buuf in de aanbieding die gezellig mee kan. Lekker spontaan bellen en afspreken...

Klusstatus...Dag 1
    TRAAG!
    Nou kwam mijn moeder nog ff langs...
    Zegt ze...ja je oom (andere dan deze) had gezegd dat je niet PERSÉ de hele muur kaal hoeft te maken. Maar alleen de bovenlaag (van dat "splitbehang" haalt er 1 laag af en je kunt de onderste laag schilderen)
    Terwijl de heren met man en macht met 3 muren bezig zijn om kaal te maken. KOMT ZE NU PAS MEE! En typisch mijn moeder zegt; "Ja maar Sil dat had ik je verteld!". Nou geloof mijn nou als ze me dat verteld had dan hadden we vandaag het glasvezelbehang erop kunnen mieteren! Dat had ik echt wel onthouden hoor! De 4e muur zit de onderste laag er zoooo superstrak op dat het gewoon op nieuwe gipsplaten lijken dus die laten we nu mooi zitten. Maar ik met mijn hormoonbom en mijn moeder die lekker dominant is (en ook qua stem) hebben dus weer lekker staan bleren tegen elkaar. Gelukkig is ze nou weer weg want ik kon haar wel $@$!$. Maar goed tis omdat zij voor de "avondcatering" hihi zorgt want anders had ik haar de rest van het weekend genegeerd. Zooo irri :rolleyes:
    Sorry hoor maar ff de "Babykamerklusblues"

2. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Buuv dacht ik ook al aan, maar die is er niet en verder heb ik hier in de buurt helaas geen bekenden.
    Ga zo wel ff op het gemakje in de stad slenteren. Ben alleen aan eht wachten tot 1 van de katten op komt dagen. Die moeten altijd binnen ziujn als we weg gaan en hij is nergens te bekennen.
    Wel lief van je trouwens Silla :D
    Sterkte met je babykamerblues. altijd handig he van die mensen die achteraf met dat soort handige tips komen.

3. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    aha...wachten op de kat!
    Ik ken dat hihihihi! Toevallig stapt ie van mij net binnen en ligt languit op de bank.
    Maar soms is het een kriem om hem weer binnen te krijgen. Maar vaak zit ie ook bij mijn moeder (die woont 3 deuren verder). Ik ga dan gewoon weg (als ik maar ff weg moet hoor) en bel moeders dan dat ze Rebel binnen moet laten (bij mij of haar maakt dan niet uit).

Nou alsnog veel plezier!
    Ik ga weer ff kijken hoe de stand van zaken is boven in de babykamer...ga wel ff pic's maken van de voorderingen hihihhi voor op de babysite...

4. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Hier is ie echt in geen velden of wegen te bekennen en helaas heb ik niemand in de buurt wonen die m even binnen kan laten. als ik ff kort weg moet doe ik het wel, maar nu... ik twijfel of ik m nou gewoon voor een keertje dan maar een paar uur buiten zal laten. Anders hoef ik straks niet meer te gaan zeg.

5. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Heb je een merk kat dan die persé moet binnen zijn als jij wegggaat?
    Anders lekker buiten laten.
    Het is prachtig weer en hij ligt vast ergens heerlijk in het zonnetje te slapen.
    En jij maar binnen zitten wachten.

Maar je kent de uitdrukking hè, honden hebben bazen en katten hebben bedienden. ;)

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ik kende hem niet, maar is ook hier zeker van toepassing! Ik doe alles voor mijn twee katjes en ook ik heb liever dat ze binnen zijn als ik weg ben. Al was het alleen maar omdat ik onze éne buurman (die niet van katten houdt) niet vertrouw!

7. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies!

Man man man...we lopen NU AL achter op schema grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
    Gaan we net naar de Gamma of what ever...zie ik zilver behang (gezien we een zilveremuur willen) ik denk het is in het kader v/d kostenbesparing e.d. mss wel handig. Nou...mijn man (die nooit knopen kan door hakken) hangt een 1 of ander l*l verhaal op over banen en breedtes e.d. nou ik was er alweer klaar mee.
    Toen vroeg ik me af of de zilveren Metallic Verf niet "dof" over komt op het Glasvlies behang. Ik vraag het aan de "experts" van Gamma. Nou die heeft zeker dezelfde genen van mijn vent want die begint ook een 1 of ander l*l verhaal over zuigkracht, oneffenheden bla bla bla...dus ik kijk hem aan (mezelf inhoudend om hem niet achter die balie vandaan te trekken), ik zeg nogmaals...al moet ik er 3 lagen op doen (want zuigkracht e.d. had ik al rekening mee gehouden gezien we precies hetzelfd in onze vorige huis + huidige woonkamer hadden) glanst het zilver of wordt het dof grijs! Dus zou ie mij een staaltje laten zien...nou zegt ie..dit is eigenlijk niet wat ik u wilde laten zien maar kijk dit glimt!
    Al rollend met mijn ogen omdat ik dan denk, als je het me niet wilde laten zien omdat het niet hetzelfde is...LAAT HET DAN NIET ZIEN! En zeg...Nou daar zijn de meningen over verdeeld want dit is DOF! Maar goed meneer BEDANKT VOOR UW ADVIES! (maar niet heus).

Nu hebben we dus dik (voorgestreken) glasvliesbehang (dus minder zuigkracht v/d verf) gehaald en dat hoop ik (en dat betekend dat mijn ventje morgen nog ff zijn schouders eronder moet zetten. Maar maandag MOET EN ZAL dat glasvezelbehang erop gaan!

Ik werd net door mijn vent al betiteld als "Slavendrijver", maar goed ik houd me nog in...dus ik vraag me af wat ie volgende week van me vind hihihi.

8. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zo Silla, je bent lekker druk lees ik al..Tjah ik heb hier maar geen eens een schema gemaakt want anders word ik gillend gek :rolleyes: Ik snap hoe frustrerend het is..Volgende week komt er iemand behangen en dan gaan wij ook 1 muur over het behang heen schilderen...Ook het zeil word er in gelegd en dan is het wachten op de meubeltjes, die komen eind mei!
    Nou wij hebben heeeerlijk op het terras gezeten met een groep vrienden, was erg gezellig. Verder eigenlijk weinig gedaan :rolleyes: We gaan zo lekker uit eten (zou gister al gebeuren maar toen hadden we eigenlijk niet zo een hele erge honger dat we dat maar niet hebben gedaan) Dus dames, fijne avond en geniet van het lekkere weer! :D

9. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Zooo Kwebbels ik hoor het al...1 en al gezelligheid vandaag bij jou! Heerlijk het was ook zulk lekker weer om op het terras te zitten. Veel plezier vanavond.

Kep net ff mijn "Plan van aanpak" tegen het licht gehouden maar...ik moet mijn grrrrrrrrrrrrrrr opmerking van net terugnemen....we liggen (als mijn vent die nu in slaap gestort is op de bank? Terwijl we nu naar mams moeten om te eten!)zich morgen nog ff "kwaad" maakt om de meest beschadigde muur ff licht aan te schuren. Dan liggen we weer PRECIES op schema! Joepie!

Nou ga voorzichtig mannetje wakker maken want ik kep echt honger of ik neem een "doggybag" van mama mee naar huis kan ie het later eten...
    Nou ja...tot strakkies!

10. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Zo, ik ben gelukkig weer opgekikkerd. In eerste instantie helemaal niet juist. Ben weg gegaan met de kat nog buiten en vind dat niet prettig. Tis geen merk, maar wil gewoon dat ze veilig zitten als ik er niet ben.
    Maar goed, eenmaal in de auto de airco aan. Helaas bleef de heerlijke koelte de hele weg uit. Mn airco is dus naar de knoppen. Hmm, niet goed voor mn toch al slechte humeur.
    Gelukkig door het lekkere weer en de aanschaf van 2 leuke jurkjes toch opgeknapt. Maandag maar naar de garage.

11. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    @Silla: ik moet zo lachen om jouw gammaverhaal. Zie het al helemaal voor me.

12. Hallo allemaal..

Vandaag lekker wat rustiger aan gedaan, moest ook wel met de ontzettend zere rug...
    We zijn nu redelijk ver op de babykamer.
    Heb vandaag alweer wat kleertjes opgehangen..

Vraagje: hoeveel rompertjes van maat 50/56 moet je eigenlijk hebben?

Verder weinig beleefd vandaag...

Vervelend van je airco Sann..
    Silla, doe je rustig aan? En pas op dat je je ventje niet wakker laat schrikken, had ik gister.
    Was ie zittend op de bank in slaap gevallen, roep ik hem, krijg ik bijna een klap. Hij schrok zo erg... :)

Liefs Wendie

13. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Hey dames :D

Heb nog niet alles gelezen, maar ik heb even snel een vraag: Ik heb last van een heel klein beetje lichtroze bij het afvegen, dit betekend toch niks?

14. Misschien iets te hard gedrukt tijdens het naar de wc gaan?

15. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ik weet het echt niet :S. Maar ik heb in het begin heel veel bloedverlies gehad en dan schrik je er nu gewoon van dat je denkt: oh neee, niet weer... En heb straks huis vol visite dus ik hoop niet dat het erger wordt en dat het afgelopen is :S.

16. Ik hoop voor je dat het mee mag vallen...
    Succes met de visite..

Liefs Wendie

17. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    anders even de vk bellen bloem als je ongerust bent. Vinden ze niet erg hoor.
    Uk schopt nog wel goed?

18. Sann

Sann VIP lid

Jan 27, 2007
    16,307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb ff een foto van mij in mn nieuwe jurkje in mn album gezet. buik komt er lekker mooi in uit.

19. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Wordt nog goed gekickt inderdaad :D
    Ik wacht het wel af, als je er niet op had gelet had ik het waarschijnlijk niet gezien zo weinig. Maandag moet ik toch naar de vk.

20. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    2,754
    1
    0
    Oh jee Buddy, als je ongerust bent gewoon je vk bellen hoor, daar zijn ze voor! Zolang het geen helder rood bloed is denk maar niet te veel zorgen maken. Sterkte meid en probeer lekker te relaxen!

Share This Page