Silla, wat een leuk Gamma-verhaal en wat heb je al een mooi buikje! Veel klusplezier vandaag weer en probeer wel rustig aan te doen! Kwebbels, hebben jullie lekker gegeten? Sann, mooi jurkje hoor en een mooi buikje! Bloem, hoe is het nu met je? Nog last gehad van bloedverlies? Essie, fijn dat jullie geslaagd zijn met stof voor de wieg! Is het al gelukt met de geboortekaartjes? Bd, veel plezier op de camping! Memoiikke, wat een mooie verrassing. Ik hoop dat de poes zich snel thuis voelt bij jullie! Penny, veel plezier bij het uitzoeken van een auto. Weet je al wat je wilt? Christiea, balen dat je zo vroeg wakker was. Gelukkig hoef jij ook niet meer lang te werken, het grote aftellen is begonnen! Veel plezier bij de marathon en de BBQ! Senn, wat goed van Sven. Ik kan mij voorstellen dat je dan supertrots bent! Esther, werk ze vandaag! Patricia, ga je vandaag leuke dingen doen, want het klinkt dat je de hele dag weg bent? Nou, ik ga de tuin weer in! Het is echt lekker weer!
Ja hoor, een heel antwoord getypt en het is weg :S Goedenmorgen allemaal Ik heb er geen lasst meer van gehad gelukkig laat het zo blijven Visite gisteravond was ook erg gezellig, alleen gingen ze maar niet weg, hihihi. Wel een goede teken in ieder geval maar ik was bekaf. Vandaag lekker rustig aan doen en genieten van het mooie weer Fijne dag allemaal! Esther: Gefeliciteerd met je kerel voor jou denk ik ook laat geworden
Vraag ik me ook al een paar dagen af. Misschien kan een van haar buddy's een sms sturen met de vraag hoe het met haar is en of ze al uit het ziekenhuis is.
Hoi Dames, Niet alles teruggelezen, maar wel een poging gedaan. Sann, wat een leuk jurkje en je buik groeit ook mooi. Bloem82, ik had het vorige week zondag ook. Ging naar de wc en schrok me een hoedje. Gelukkig was het bij mij ook alleen die dag. Weet alleen nog steeds niet waar het door kwam. Veraatje, al lekker aan het genieten van de vakantie? Ik mag ook lekker twee weekjes rustig aan doen. Nu maar hopen dat het weer mee blijft werken.. Bd81, veel plezier vandaag op de camping. Dat je maar mooie bruine beentje mag krijgen Memoiikke, wat ontzettend lief van je mannetje, hopen dat de poes snel went. Esther1986, gefeliciteerd met de winst van je mannetje. Ben zelf gister ook bij de voetbal wezen kijken van mijn mannetje, alleen staan hun helemaal onder aan ML, een mooi buikje heb je.. Nu nog even een vraagje van mijzelf aan jullie.. Wat bloem82 had, had ik vorige zondag. Bloed bij het afvegen, schrok me een hoedje. Het kon niet van een 'feestje' komen of omdat ik moeite had om naar de wc te gaan.. (nu even een persoonlijke uitleg) Nu had ik gehoord dat dit kon komen doordat je schaamlippen wat geirriteerd zijn.. Iemand dit ook wel eens gehad en enig idee of je hier iets aan kunt doen? Want inderdaad, het irriteert.. Liefs misspiggle
He dames, @misspiggle: ik heb geen idee of het daardoor kan komen en wat je er aan kan doen. ff de vk vragen misschien. @Bloem: gelukkig dat het helemaal weg is meid. Ik ben ook wel heel benieuwd hoe het met Vergo is. @Veraatje: hererlijk is het weer idd he. ik ga zo ook lekker de tuin in. @Bd81: veel plezier op de camping @Memoikke: jee, das nog s leuk om voor je deur aan te treffen. hoop dat ze snel bij jullie gewend is. @ML: mooie buik hoor. Nog 2 daagjes en dan kijken wat er in zit. @Penny: leuk zeg, een auto uitzoeken. Ships, ik weet de rest niet meer. het is ook zoveel Bedankt voor alle complimentjes over buik en jurk. Heb de jurk ook nog in het zwart, nu aan en hij zit heerlijk. Lekker als er niks om je buik knelt. Ik ga zo ook maar s lekker in de tuin zitten. Kijken jullie allemaal wel goed uit voor je gezicht ivm evt zwangerschapsmasker. Heeeeel goed insmeren dus!
Dat van die schaamlippen had ik nog niet eerder gehoord. En wat je er aan kan doen, ik zou het echt niet weten. Is de irritatie jeuk of pijn? Zou nl ook een schimmelinfectie kunnen zijn. Anders morgen even mee naar de hh i.v.m. de feestdagen die voor de deur staan. Mij hebben ze verteld dat als je een bloedinkje krijgt het zou kunnen komen door de goede doorbloeding van de baarmoeder dat er wel eens een klein vaatje kan knappen. En ze hebben mij gewaarschuwd omdat ik een redelijk laagliggende placenta heb daar ook wel eens een klein bloedinkje kan ontstaan. Niets om me zorgen om te maken.
Van eentje nog niet maar zij heeft mijn PB van afgelopen week ook nog niet geopend. Zij was zaterdag 19 april voor het laatst online dus ze heeft het of druk of computerproblemen. Wacht het nog even af.
Het grootste gedeelte heb je dus gelukkig binnen mooi , t'was toch een bedragje wat je voor moest schieten. Nu nog de laatste.
Ik had er ook nog niet eerder van gehoord en het is ook niet zo dat ik er de hele dag last van heb. Het is zeg maar wat over gevoelig.. Weet ook niet precies hoe ik het moet omschrijven. Beetje schaafplek achtige pijn af en toe. Heb zelf al even gekeken, met een spiegeltje, maar kan niks ontdekken. Vroeg me af of er meer waren die dit hadden of hadden gehad. Zal het zeker met de vk bespreken, alleen daar moet ik 6 mei pas heen.
Dan zal ik zeker even de hh bellen. Voor het zelfde geld is het heel wat anders en ben je er met een zalfje zo van af. Zou niet blijven doorlopen tot 6 mei.
Hi ladies, Vannacht beroerd geslapen, was vroeg op maar ben later toch weer terug gekropen. Nog ff 1,5 uur gepakt. Ff naar de Gamma (wat een drukte), rijd ik weg uit v.a. de parkeerplaats. Staan vader en dochter auto in te laden (let wel dit was de 2e auto naast mij). Ik zie dat ze een kar vol tuinaarde hebben. Ik rijd eruit, zie dat er in de t.o gestelde richting een andere auto aan komt maar moet gewoon mijn bocht verder afmaken om uit de parkeerplaats komen. Hoor ik me toch een gerommel...Staat een man hevig te zwaaien,,,mevrouw u rijd over onze spullen! Dus ik houd me adem in en denk..."chill Sil hoe heftig kan het zijn?" Dus ik doe me raampie open en man zegt..ja u rijdt over onze wasmachinebak heen en nu moet U een nieuwe halen. (Wederom haal ik adem en denk...Zennnnnnnnnnnnnnnnnn). Dus dochter zegt tja tis een goedkope bak maar u rijd net over het hoekje heen dus kan hem helaas niet meer gebruiken. Dus ik zeg nog (want ik MOEST gewoon ff een sneer uithalen)..Tja wie zet dan ook spullen naast een geparkeerde auto wetende dat er auto's eruit moeten rijden! Dat zag ze zelf (gelukkig) ook wel in. Kep de bak ff afgerekend en zij is zelf naar binnen gegaan om hem te ruilen. Tja ik had verders geen zin om moeilijk te doen want ik had het mega warm. Thuis aangekomen ligt vriendlief NOG STEEDS in zijn mandje (jullie raden het al...hij is wezen stappen) en ik sta dus het kleinste muurtje in de babykamer te schuren (dat was eigenlijk het enige klusje wat ie vandaag hoefte te doen + de behangbende van de grond opruimen want dat hadden ze gister niet gedaan ~erg jammer dat laaste maar goed). Anywho...ik had het dus weer op mijn heupen en vond dat het plafond toch ook wel een frisse laag kon gebruiken. Dusssssssssssss ik stond het 1ste stuk v/'t plafond te rollen. Aha toen kwam manneke in aktie.. HIJ; "Ben je aan het doen"? IK; (Denk, ben je blond ofzo dat zie je toch) "De plafond heeft ff een frisselaag nodig". HIJ; "Maar hij is toch wit?" IK; "Tja duhhhhhhh maar niet FRIS!" HIJ;" Zal ik het doen?" IK; (Denk, dit is vragen naar de bekende weg skattie, gezien ik jou enige klus van vandaag al voor je gedaan heb) "Nou als je TIJD hebt!" Ik tel gewoon tot honderd (en ladies over mijn bloeddruk hoef ik me geen zorgen te maken, hij is vaker TE laag dus er mag best wat bij) en zit nu achter de PC, ga zo ff lekker in de tuin zitten en ga over 1 uurtje wel weer kijken hoe ver meneer is. (Gezien hij zo traag is als "dikke p*ep" is ie voorlopig toch niet klaar met dat kleine stukkie). Tis hier overigens wel warm maar ietwat bewolkt...Jammerrrrrrrr de Bammerrrrrrrrrrr! Nou ga mezelf ff lekker verwennen met een koel glaasje limo... Heee ben alweer lekker relaxed eigenlijk hihihihi Oja thanx voor de buikcomplimenten maar vind hem wel errug groot hoor voor 30 wken. Maar zou dat komen (naast het feit dat ik niet 1 v/d slangste ben) omdat dit eigenlijk dal mijn 4e zwangerschap is? Anywhooo...klap v/d dorst ga nu echt ff een verkoelinkie nemen...Cheers!
MissP...mss gewoon...wat (klinkt stom) maar wat Sudocremé (voor schraale babybilletjes) smeren...of wat Vaseline? Dat het in elk geval een beetje "vettig" blijft en een rokje of jurkje aan zonder onderbroek kan het "lekker luchten"... By the way...kep me toch een paar olifantenpooten! My goshhh ff met de pootjes omhoog! Voor het eerst heb ik dat en ik kep nog wel slippertjes aan ook hihihhihi