Dat rokje heb ik inderdaad al aan, maar zonder onderbroek zie ik niet zo zitten, aangezien ik nogal last heb van afscheiding. En die cremé, kun je die er gewoon opsmeren? Kan het dan niet erger worden? Bedankt Silla, dat je even met me meedenkt.. Ik zal in ieder geval morgen even telefonisch contact zoeken met vk.. Ook even kijken wat zij zegt.
Zou idd morgen ff de huisarts of VK bellen. Maar zou het mss niet komen door de vele afscheiding, je bent na het plassen en mss tussendoor wel veel aan het "poetsen" daaronder (kep er zelf nl. ook erg last van) dus mss dat het daarom zo "schraal/schaafwonderig" aanvoelt en dan zou je het idd gewoon zo op kunnen smeren hoor. En wat betreft zonder onderbroek...mss (klinkt heel stom) stukkie WC papier beetje opvouwen en tussen de "lipjes" doen en gezien je toch een rokje aanhebt houd je toch je beentjes netjes bij elkaar dus kan het er ook niet uitvallen. Succes meis
whaha, wat een kunstgrepen om zonder ondergoed te kunnen lopen. Ik zou het idd een beetje vettig houden. Vaseline zorgt ook dat het vocht er niet zo op in kan werken. ik ga me s ff omkleden. ga zo ff met mn buuv de stad in. Koopzondag dus nog ff naar de preanatal weer want twijfel nog over een doomooseat. Heb vrijbrief van manlief gekregen om er eentje te kopen, dus ga toch maar ff kijken.
Ik ga dat toch maar eens proberen Silla, bedankt.. En morgen inderdaad even VK bellen, kijken wat zij zegt.. Misschien stuurt zij mij ook nog wel naar de huisarts of inderdaad smeren... Verder heb ik ook nergens last van, dus het kan denk ik niks ernstigs zijn. Bedankt Silla voor je luisterend oor... Liefs misspiggle
Goedemiddag allemaal.. Hier heerlijk geslapen vannacht. Eindelijk.. Alleen mn rug wordt echt met de dag erger joh! Wat een verhaal over dat met dat rokje zonder onderbroek. Zou ook idd niks voor mij zijn.. Kga zo lekker beneden zitten, krijgen straks lekker visite... Liefs Wendie
Zeg ladies... Hoe lang duurt het eigenlijk voordat je enkels weer wat slinken als je ze omhoog houd... Ik zie dat mijn linkerbeen dikker is dan de rechter? Mannetje is klaar met plafond, maar...ligt alweer languit op de bank...kep al 2x gezegd dat ie de behangtroep moet opruimen maar...hij is niet vooruit te branden. Maar goed ga het zo nog eens proberen want dan kan er met het de kozijnen begonnen worden. Ga de zweep alvast maar invetten hihihhi. Greetz...
Tja ik dus ook niet hihihi! Maarre weet iemand anders of het gebruikelijk is dat je benen ook een "blauwe" gloed krijgen? Want het lijkt wel alsof ze gekneusd zij ofzo.... Echt vaag gewoon!
Silla, je kan ook wissel douche nemen (koud-warm). Helaas hoort het er wel bij. Heb het de vorige keer heel erg gehad, op het eind was mijn onderbeen vanaf mijn knie één recht stuk naar beneden! Gelukkig ging het na de bevalling erg snel weg. Maar hou het wel even in de gaten en anders trek aan de bel. heb je het ook in je handen? Je kan ook vochtafdrijvende thee krijgen bij het reformhuis. En verder..NIKS MEER DOEN VANDAAG! Behalve ijsjes eten enzo laat die man van je de rest maar doen vandaag. 's nachts een grote vent, overdag ook een grote vent Die blauwe gloed weet ik niet. Wij gaan zo weg richting mijn ouders, alleen Miq was vergeten de bbq worstjes uit de auto te halen! die hebben dus de hele nacht in MIJN auto gelegen...getver! Die kunnen dus regelrecht de otto in! #-o
Jeetje 1100 pagina's alweer, wat wordt hier veel gekletst. Ik kan het eerlijk gezegd niet bijhouden, maar kijk af en toe eventjes vluchtig tussendoor. Heb nu opeens (waarschijnlijk gisteren) een zwangerschapsmasker gekregen, terwijl ik er een maand geleden op vakantie geen last van had. Dus dames let op hoor! HEt trekt overigens wel weer weg hoor, want mijn eerste zwangerschap was ik ook nogal gevlekt. Dat geklus in huis dat gaat inderdaad niet snel genoeg. Normaal kan ik me erbij neerleggen, maar nu moet alles tegelijk. Heb nu al mijn wensen maar opgeschreven in een boekje zodat ik kan afstrepen, maar het zijn er nogal wat. Mjn arme man zit er ook doorheen en er moet nog best veel, ha ha. Pijnlijke schaamlippen dat kan inderdaad een schimmelinfectie zijn, of iets wat ik ook heel af en toe heb, een terugkerende herpesinfectie. Ooit opgelopen door een koortslip, type 1, de minst erge dus. Gelukkig komt het maar 1 x in de twee a drie jaar voor en is het minimaal, maar wel irritant en het voelt als een schaafwondje. Zinkzalf of sudocreme helpt dan inderdaad heel goed. Ik weet niet wie er last van heeft, maar ik zou even langs de huisarts gaan.
Niet dat je het krijgt van weinig drinken. Maar dat als je het hebt dat je meer moet drinken, ik dacht dat een keer ergens te hebben gelezen.
Hoi meiden, wow alweer over de 1100 pagina's! Heb vanochtend voor het laatst gebody-combat werd nu echt te zwaar... ik vind het wel rot om te stoppen... hoe bedoel je verslaafd! en dat voor zo'n dikke doos als ik Ik ga morgen denk ik verf voor de babykamer kopen... overmorgen krijgen we eindelijk de sleutel en kan ik dus aan de slag! Wie weet er trouwens wat voor een verf je moet gebuiken over 'spachtelputz'? Ik weet niet meer wie, dacht bloem, heb je de doomooseat nog gekocht? ik heb hem donderdag gekocht... die met die bubbels in het blauw/lime... Trouwens toch ook vrijjdag nog even naar de prenatal gegaan. een broek van Noppies gekoch, was 70 euro, ik had hem voor 8! En ook 2 truitjes van 45 en 30 voor 4 euro! dat noem ik nou een aanboeding! alleen vind ik de noppiesbroeken wel erg laag vallen, maar ja voor 8 euro doen we nit moeilijk! veraatje, lekker vakantie? heb jij 1 of 2 weken? ik heb 1 week vakantie, maar door verhuisdagen nog een week eraanvast! Dat schaverige gevoel tussen de benen ken ik niet, maar ijkt me erg naar. misschien wil uiercreme ook helpen? hebben jullie trouwens dat nieuwsbericht gehoord dat je nieuwe babyspullen (ledikant e.d.) in een kamer moet zetten met verwarming hoog en ramen open zodat een of ander gas wat er vaak inzit (ben de naam vergetenb) goed kan verdampen... misschien toch handig voor de zekerheid! nino, wel rot zwangerschapsmasker, hoop dat het goed wegtrekt! silla, zweep erover meid, zet hem maar aan het werk! 's avonds een vent... hihi beetje veel getypt geloof ik.... fijne dag! liefs rensie
Volgens mij is iedereen lekker buiten aan het genieten van het mooie weer. Pff Rensie tot nu toe nog aan het sporten en ook nog body combat? knap van je hoor! Hier weer wat opgeknapt na de verkoudheid van afgelopen week. De Tena's hebben hun best gedaan, kan het nu weer wat onder controle houden hihihi. al is het even opletten bij een plotselinge hoestbui! Geniet allemaal van het mooie weer! Groetjes Minka
Zo meiden lekker genoten van het mooie weer? Wij zijn vandaag lekker naar het strand geweest, oke geen bikini weer, maar het was er toch wel heerlijk toeven. En ondanks de zonnebrand die ik had gesmeerd toch nog een hoofd voor sproeten. En wat een mooie buikfoto's heb ik voorbij zien komen zeg! Ik heb ook eindelijk een buikfoto gemaakt maar durf 'm niet echt te showen want ik sta er raar op haha Bloem, toch ff schrikken als je roze ontdekt. Maar las net dat je vandaag geen last meer had, gelukkig maar, hopelijk was het een eenmalig iets. Senninha, wauw wat knap zeg van Sven, en tuurlijk ben je daar trots op! Esther1986, gefeliciteerd met je kampioentje! Silla, hihi moet stiekem wel steeds een beetje lachen om je bouwmarkt verhalen. Maar heel herkenbaar hoor. Dennis had bij de eerste zwangerschap ook nog wat moeite met de overgang naar aanstaande ouders. En nu liggen we regelmatig in de clinche omdat ik vind dat het klussen niet snel genoeg gaat. Ik heb ook gewoon heel erg de drang dat ik alles netjes en klaar wil hebben. Nin0, balen zeg een zwangerschapsmasker, gelukkig hier (nog) geen last, wel sproeten maar die heb ik normaal in de zomer ook Zo ik moet deze week twee daagjes werken en dan ben ik 6 dagen vrij, heerlijk!
Bloem, gelukkig dat je geen last meer hebt! MissP, ik zou het ook niet weten. Misschien toch handig om je HA even te vragen? Silla, het zit je ook niet mee he bij de Gamma. Misschien moet je de Praxis eens proberen Maar ik herken veel wat je over je man zegt in mijn man. Die moet ik ook regelmatig aansporen om iets te doen. Dat is wel eens vervelend. En ook mijn enkels beginnen enorm op te zwellen :x Nin0, ik hoop dat je zwangerschapsmasker goed wegtrekt. Rensie, hoe gaat het met de verhuizing? Wat heb je weer heerlijke koopjes gedaan bij de Prenatal! Minka, fijn dat je weer een beetje bent opgeknapt! Niesje, werk ze deze week! Hier een heerlijk dagje in de tuin gehad: lekker opgeruimd, plantjes neergezet, andere leuke assecoires, ramen gelappen, enz, enz! Nu ga ik nog even lekker chillen
hallo, vandaag weer lekker weertje gehad! We waren op wedstrijd, was buiten dus was wel blij met het zonnetje. Het poesje begint aardig te wennen! Ligt al lekker op schoot te slapen en loopt me overal achterna! Vannacht was ze even de weg kwijt, want ze kon ons niet vinden dus ik haar naar boven geroepen, maar dat heeft me een paar uurtjes slaap gekost, want ze hield me wakker met haar gespin! maar goed, ze moet even wennen, dus waarschijnlijk gaat het vannacht beter! ik heb ook maar even wat buikfoto's bijgeplaatst! ook heb ik een foto van onze 20 weken echo in mn album gezet, was ik nog steeds vergeten! Nog ff een vraagje: zoals jullie op de blootfoto kunnen zien heb ik echt een "ei-buik''. Boven aan (net onder mn boobs) trekken mn vel en spieren ook echt vaak, hebben jullie dit ook?