Uhh ja goedemiddag is het allang. Heb net even heerlijk anderhalf uur geslapen met de kids na een drukke ochtend. Voor de kids sandalen gokocht en nog even bij de kaasboer in Utrecht langs geweest. Daarvoor heb ik me even uitgeleefd of Niels en Sven met de tondeuse. Gisteravond kreeg ik weer veel last van harde buiken en daar heb ik nog steeds last van. Dat in combi met mijn lage bloeddruk voel ik me gewoon wat slapjes en heb ik weinig puf. Zelfs om te forummen. Weet niet zoveel meer want ik had ook geen puf om het allemaal op te schrijven. Veraatje, ik zei toch je hebt maar 1 week vakantie en de rest gaat weer in voorbereidingen zitten van het een of ander voor school. ML, ik heb morgen een telefonische intake voor de kraamzorg. Ze komen alleen bij de eerste langs. Heidi, ben blij dat Tessa weer aan de beterende hand is. En pas goed op jezelf. Kwebbels, leuk kraampakket hè van CZ had jij er ook een leuke paarse knuffel in? Penny, jammer dat de auto het niet geworden is zoals jullie wilde. Lisette, jammer dat je gezakt bent voor je rijbewijs. Heb je al weer een nieuwe aanvraag gedaan? Sann, alles wat je aan je rug kan doen is al genoemd en verder hoe pijnlijk ook moeten we het ermee doen denk ik. Heb mezelf er ook bij neergelegd. Ik zag nog een paar mooie buiken voorbij komen. De kleine van mij ligt met zijn hoofd onder mijn rechterribben. Wordt ook alleen beneden getrapt. Maar ach hij heeft nog een paar weken om zelf te draaien. Ik zei van de week nog tegen Niels voor de gein, want ik wil zo graag thuisbevallen, zal je zie wordt het een keizerssnede omdat de kleine in een volkomen stuit ligt. Dan heb ik dat aspect van het ziekenhuis na twee keer inleiden ook weer meegemaakt. Ach we zien wel. Zo toch nog meer onthouden dan ik dacht. Sven staat ongeduldig te wachten totdat hij achter de pc mag dus kom straks nog even checken. Hier is het ook de hele dag al grauw weer maar wel droog.
Rensie, Leuke echo foto met handje in de mond. Mijn buik is ook niet zo super giga groot hoor, we lopen bij na gelijkt qua tijd. Denk dat mijn buikje ongeveer het zelfde maatje is. Kunnen we niet even met z'n alleen een zonne-dans gaan doen ofzo. Ben helemaal depri vandaag door het rot weer. Hoop dat de rest van de week beter gaat worden.
Hi ladies! Ben ontwaakt uit mijn coma! En guess what begin v/d middag zeiden ze dat ze het niet gingen redden maar TIS AF! (Oom komt as we speak naar beneden)... Rensie je buikkie valt idd mee hihihhi. Nou kep eigenlijk niets meer te melden... Greetz........
Silla gelukkig voor je dat je nog op schema loopt...een zorg minder Hier dru bezig met het behang eraf stomen..Heb maar even gepauzeerd omdat de hele kamer onder de stoom stond en ik had wel een handoek voor mijn mond maar dat spul ruikt heel chemisch dus dat kan niet goed zijn..Ga straks na ATWT verder en dan is het vanavond zo goed als af
Meiden wat is het rustig hier! Iedereen vakantie aan het vieren ofzo? Lekker voor je Silla, dat het af is. Kan de zweep weer even in de kast. Of moet er nog veel meer gebeuren? Kwebbels, dat spul klinkt inderdaad niet erg gezond Voorzichtig maar hoor. Er komt vandaag echt niets uit m'n vingers. Ben moe en beetje depri :x Lijf doet overal pijn en op een of andere manier laat ik ook echt alles vallen waardoor ik steeds moet bukken, au au. Wil weg van de zaak maar aangezien ik geen auto meer heb en Jeroen over moet werken en me dus niet kan halen zit ik hier een beetje vast tot iemand me thuis kan brengen. Ben te lui om te gaan lopen en mag niet meer met de motor van Jeroen. Grrrrrrrrrrrrrrr, kan wel huilen om niets. Wil lekker naar bed en deze dag vergeten.
Jhahah Penny er moet nog ZAT gebeuren. Ben nu net het Plan van Aanpak aan het aanpassen... Voor morgen staat het volgende op de planning; - Licht opschuren van kozijnen en deur; - Begin met schilderen, lange muren; - Verwijderen van oude Luxaflex; - Offerte raamdecoratie aanvragen c.q inspiratie op doen (we zijn er nog steeds niet uit hihihhi); Dussssssssssss dat opschuren is zo gedaan, want tis wit op wit maar wil er gewoon ff een frisse laag. Je begrijpt wel wat mijn klus morgen is hihihhi... Woensdag is een rustdag dus doe nwe lekker niets. Groetjes
Sen, we zijn wel uit het kaartje! Alleen twijfelen we toch (voor 20%) nog aan de naam v/d baby. Maar goed we zijn eruit. En jij? Greetz
Zeg Penny, kun je je niet weg laten brengen en desnoods...taxi? Ik ken die dagen hoor! Laat je vanavond maar lekker verwennen. Dikke kus!
Goh er lijkt eindelijk ligt aan het einde van de tunnel qua klussen. Wij waren er al heel vlot uit. We hebben nu een proefdruk ontvangen die we nog moeten aanpassen. Daar wachten we nu nog even mee want na goedkeuring van de proefdruk moeten we gelijk betalen en dat geld hebben we pas eind mei met het vakantiegeld.
Jemig wat een off-day zeg haha... Raar dat je de ene dag zo onwijs vol spirit zit en zoals vanaag kan ik alleen maar op bed liggen... BAH! Moet ook onwijs wennen aan het idee dat ik ooit zo gek van m'n ex ben geweest Ik begrijp het echt niet maar zo weinig als ik nu nog voor hem voel.. Kan me neit voorstellen dat ik ooit dacht dat het mijn grote liefde was Heel raar als tijdens je zwangerschap de liefde dooft als een een kaars, natuurlijk aan de ene kant ook wel logisch maar toch voelt het best weird... Voel meer minachting voor m... Blalbaablalbaal
gisteren heerlijk dagje op de camping geweest. Heel mijn armen zijn verbrand. Heb er gelukkig geen pijn aan. Vandaag naar de sauna geweest. Lekker ff gerelaxt Ben maar in 2 sauna's geweest, voor de rest lekker in rustruimte en in bubbelbad etc gezeten. Ben net thuis dus kan vanavond lekker op de bank hangen! Bloem hoe was het bij de vk?
ben er ook weer ffies. Jeetje wat was het druk bij de Gamma vanmiddag alsof alles gratis was! Maar hij is helemaal happy met zijn nieuwe schroeverdraaiers-setje, hij is een luidspeakertje van 1 bij 1 mm aan het vervangen..en echt zonder te trillen petje af voor zijn geduld mijn vriendin dr dochtertje had op haar telefoon zitten sabbelen Björn is Bee Movie aan het kijken, echt een supergrappig film! We hebben al gegeten dus lekker vroeg klaar, straks een lange douche en mijn bedje in!
Hihi, Silla, je vrolijkt me weer helemaal op. Een TAXI! hier in dit gehucht, dat gaat lastig worden. Het is eigenlijk ook maar een kwartiertje lopen naar huis, maar ben er echt te moe voor. Straks ooknog boodschappen doen en koken, blehh. (afgelopen week 2x friet gehaald en 2x pizza laten bezorgen dus moet nu echt even gezond gaan eten). Oei maar zo te lezen moeten julie inderdaad nog heel wat klussen! Heel veel succes meis, loop niet te hard van stapel he. Woensdag moet je nog wel een beetje kunnen genieten van koninginnedag en niet voor pampus in bed liggen natuurlijk. Geboortjekaartjes? Wij gaan toch voor het pak muisjes van geboortedorp. Probeer al twee weken Jeroen zo ver te krijgen om nou ook even aandacht aan de tekst die erop moet komen te besteden :x maar helaas met weinig succes. Hij vind de meeste gedichtjes te zoet sappig, is mischien ook wel zo, maar voor een baby vind ik dat dat gewoon mag! Zal het vanavond nog eens proberen.
Knap he Patries die mannen! Vind het ook altijd wonderbaarlijk dat ze met die grote handen zulke kleine dingen kunnen maken. Jeroen is ook vaak met oude horloges in de weer, brrr, moet er niet aan denken. 1x niezen en alles ligt aan puin.
Patricia die vent van jouw heeft inderdaad geduld Hier was dat ding al scheldend en vloekend het raam uitgegooid..en geloof me, dat gebeurt dan ook echt(spreek uit ervaring). Ik heb makkelijk even een kippensoepje gegeten en ga zo weer verder met het behang, al heb ik geen zin maar goed het moet er voor vrijdag af en ik wil het vanavond af hebben want anders ken ik mezelf..dan sta ik donderdag avond alles nog te doen Penny doe maar rustig aan hoor...Ik ga vanavond lekker in bad, misschien een idee voor jouw? En dat spul is inderdaad best vies. Ik had er niet eens over na gedacht dat het spul niet ingeademd mocht worden, dus toen ik mijn vriend sprak zei die het en toen maar snel een doek om mijn neus/mond gebonden Dus ik voel me nou best rot dat ik eerst een uur zonder doek heb gewerkt maar goed toen had ik echt heel weinig van dat spul erin gedaan dus toen was het niet zo erg.
Zoooo, gegeten en weer terug van de vk uiteraard Alles was goed . Bloeddruk, hb, de grootte van de buik enz. De baby lag ook met het hoofdje naar beneden, maar dat ligt hij al weeeeken ,met de 20 weken echo lag hij ook zo, en met de pretecho ook en ik voel de voetjes ook altijd op dezelfde plekken. Dus waarschijnlijk vind ie het wel lekker zo . Als ie maar niet op het allerlaatste moment van gedachte verandert, zul je altijd zien, hihihi. Ik had een vraagje, ik ben de kasten een beetje aan het inrichten, maar hebben jullie een handig lijstje wat waarin komt (wat in commode en wat in de kast)? En vouwen jullie de rompertjes op, of hangen jullie dat op?
Bloem geweldig dat je een goede afspraak had Ik ben ook beniewd hoe de baby in mijn buik zit..lijkt me heel leuk om te weten. Ik ben nog niet aan het inrichten maar ik heb al wel een idee hoe ik het wil doen. Setjes kleding hang ik op in de kast, beddengoed in de la in de kledingkast(zie album voor onze kinder kamer) Sokjes/slofjes/mutsjes en andere kleine dingetjes in een rieten mandje en de rompertjes in de commode. Spuugdoekjes en hydrofiele luiers etc ben ik nog niet helemaal over uit..
Penny, hihihi..oke ik wist niet dat je in een "gehucht" woonde. Ik heb vandaag ook echt (wéér) de kracht niet om te koken! Kep het geloof ik ook al 10x aan mannetje gemeld, in de hoop dat ie zegt "We gaan wel wat halen" maar ik heb helaas zo'n "gezondheidsfreak" in huis (en ook totaal geen aanleg heeft om dik te worden), dus ik vrees het ergste; "Dat HIJ moet koken, whahahaha " P'tries..heerlijk zo'n man met geduld...volgens mij weet de mijne niet eens hoe ie dat moet schrijven whahahaha, nee hoor. Hij praat alleen veel in zichzelf als het niet lukt maar maakt het wel af. Kwebbels ook lekker aan de klus hihihhi. Bloem...ook weer goed door de APK heen hihihi. Wat het inrichten betreft...rompertjes ga ik niet ophangen hoor. Ik leg ze in de commode la. Onze commode is voorzien van 3 laden... De bovenste la doe ik de "verzorgingsproducten" en de hydroluiers e.d. De 2e la..rompertjes en zuks De 3e la ik denk het beddengoed ofzo. Ik weet het anders ook niet eigenlijk hihihihi.