De kast moet je indelen wat je zelf het prettigst vind. De rompers vouwen wij op en gaan ook in de kast. In de commode hebben wij voornamelijk dingen liggen zoals beddegoed, hydrofielluiers, badcapes, monddoekjes, slabbers en luiers en billendoeken.
Mooie kamer Kwebbels! Tja ik weet eigenlijk niet hoe de linnenkast (v/d babykamer) er vanbinnen uitziet bij ons. Ik ga ook allemaal mandjes e.d. gebruiken. Ik ga zo'n "zwevende" plank halen voor boven de commode (zoals op de foto van jouw babykamer Kwebbels). Daaronder wil ik 2 van de "wandmandjes" van het merk "Handed By" bestellen. Daar doe ik ook wat rommeltjes in. Maar ga idd ook mandjes bestellen voor de sokjes want tja die ben je zo kwijt natuurlijk in de la hihihhi Kep de "avonturen" van Klusdag 2 incl. foto's weer geupdate op mijn babysite... Greetz
Neeh oh god nee..(hij is overigens nog steeds bezig...God mag weten met wat...maar ik laat hem maar ff). Ben erg blij met hem...en wat mij betreft...heeft ie met Koniginnedag wel een leuke dag verdient. Welliswaar zal ik daar niet bij zijn (slenteren in A'dam lijkt me geen optie) maar eerst vond ik het niet zo leuk als ie zou gaan, maar de afgelopen dagen heeft ie zich zo goed ingezet... En ik ga hem straks idd flink de hemel in prijzen! Nog een babykamer item vraag... Doen jullie een soort was wasmand/emmer voor in de babykamer? En gaan jullie "ander" wasmiddel gebruiken? (antie-allergeen ofzo?)
Hier nooit een ander wasmiddel gebruikt, tenzij de baby straks allergisch blijkt. Ook geen wasmand/emmer gebruikt. Alle vuile kleding gaat gelijk op de trap naar boven. We hebben met Maarit ook de luieremmer weg gedaan uit de kamer. Volle luiers nemen we gelijk mee naar beneden gaan buiten in een speciale luierbak. (wordt bij ons apart ingezameld en recycled).
Bedankt voor de reactie's dames En tjah, ik weet wel dat je het natuurlijk moet inrichten zoals je dat zelf het prettigst vind. Maar dat is het probleem nu he, ik weet niet wat het prettigst is en dan zijn het zoveel dingetjes dat je het natuurlijk ook overzichtelijk wilt houden.
Ik heb de rompertjes in de commode en de handdoeken en hydrofiele luiers enzo. Sokjes in een mandje in de kast. Ik heb wel een wasmandje naast de commode staan, was 3,50 bij de ikea en ziet er echt lief uit. Anders gaat het slingeren bij mij ben ik bang, dan denkik komt straks wel, dus heb er maar 1 neergezet
Ik denk dat je daar vanzelf achter komt wanneer de kleine er is. Dan denk je iets onder handbereik te hebben en is het net te ver weg waardoor je net te ver van de commode af moet staan om het te pakken. Zeker als het iets is wat je vaak nodig hebt dan verplaats je het vanzelf op een voor jou handigere plek. Plus dat iedere commode anders is ingedeelt en zo ook de kasten.
meiden, op www.groenlinks.nl is een petitie gestart tegen de verhoging van de kosten van de kinderopvang. e-mailadres en naam achterlaten daar, om te tekenen.... Groetjes rensie
Ik heb de rompertjes nu in de kast liggen, maar misschien kom ik er straks achter dat het toch makkelijker is in de commode. Ben nog geen ervaren moeder, dus komt straks denk ik wel.
Wij hebben een wasmand van Handed By op de babykamer staan. En qua wasmiddel: geen idee, was vooralsnog niet van plan om over te gaan op een ander wasmiddel, mits de kleine natuurlijk niet tegen Omo color kan.
Zag het net op het nieuws, ga gelijk tekenen. Gaat ons zo'n 150 euro per maand meer kosten voor 3 kinderen.
Essie, kep net ook mandjes e.d. besteld van Handed By... Maar ik twijfelde over de wasmand, maar goed kan deze alsnog bestellen als ik toch besluit om een apart wasmandje te nemen hihihi
Zoooo maar is het niet zo (kep vroeger bij KDV gewerkt) dat hoemeer kids je bij hen plaatst dat het ook goedkoper wordt? Of is dat alweer verleden tijd (ik spreek ook over ruim 10 jr geleden) Ookal maak ik geen gebruik van....ik teken wel! Greetz
Wij hoorden het gisteren bij onze vrienden ook ineens van de verhoging van de kosten van de kinderopvang. Zij dachten zelf dat het allemaal niet zo'n vaart zou gaan lopen en dat men dan niet zomaar weer kan omdraaien: teveel gezinnen zouden zo'n financiele klapper niet kunnen hebben. Ik moet zeggen: voor ons wordt het ook zowat onmogelijk dan. Wij hebben juist nu de kinderopvang zo goedkoop is, besloten om toch voor een kind te gaan (en ik durfde nu eindelijk een bevalling aan). Ikke fulltime thuis dat redden we absoluut niet en ik fulltime werken en dan fulltime een kinderdagverblijf in zelfs nog ongustiger volgens mij.
Ze, de overheid, willen de kosten van de ouders opschroeven van 19 naar 30% eigen bijdrage per kind. Dus dat keer 3 kinderen dadelijk.
Ja we vonden ze heel leuk en oké ze zijn wel prijzig, maar toch. Voor in de commode en in de kast hebben we gewoon de "palegrey" kleur en daarnaast voor op de commode en voor op het schapje boven de commode hebben we mandjes die gecombineerd lichtroze/rood/limegroen/lichtblauw zijn, erg leuk al die kleurtjes ineen. En de wasmand is volledig lichtroze. Waar koop je ze trouwens online of had je ze in een normale winkel besteld? Misschien wil ik er nog een aantal bij voor in de kast.
Nu maar lekker de beentjes omhoog en heerlijk van je avond gaan genieten en ik hoop voor je dat je morgen lekker kunt uitslapen.