Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

Mar 22, 2007
    549
    0
    0
    Hallo meiden.

Sas wat een geweldig nieuws! Was je ook even ver als dat je dacht?
    Fijn dat je het hartje hoorde, lijkt me zo mooi!

Ik lees dat iedereen zo slecht slaapt. nou bij mij is het juist andersom, ik slaap super goed. val als een blok in slaap en word pas ´s morgens (met moeite) wakker.
    vanmorgen dacht ik ff dat het mis was!
    Werd wakker met gigantische buikpijn. Ik naar de w.c maar gelukkig niets.
    Moest ontzettend nodig plassen en daar was de buikpijn volgens mij van. Leek vanmorgen net of alles op een andere plek zat. vreemd!
    nou, ik van hier bijna in slaap dus ga ff de buitenlucht in! hopelijk word ikdaar btje wakker van, moet namelijk nog werekn straks!

nou ik hoor het wel w.b echo´s van vandaag! gr mayo

2. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    jeutje, 109 pagina?!?!

nouja, ik meld me hier ook :D Heb nog geen echo gehad dus weet nog precieze datum, maar het zal naar alle waarschijnlijkheid hoe dan ook in juli zijn.

gefeliciteerd voor alle andere juli 2008 mama's! :D

3. Etje

Etje Actief lid

Oct 13, 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    Dag dames,
    Vandaag mijn eerste echo gehad. Pfff....ik was echt op van de zenuwen en durfde eerst niet te kijken. Maar alles is goed. :D Het is nu gemeten op 6 weken en 6 dagen. Op zich niet erg dat er 2 dagen verschil is volgens haar. Dus daar vertrouw ik dan maar op.
    Volgende week donderdag krijg ik mijn 2e echo. Fijn dat ze er zo rekening mee houden, omdat het vaker is misgegaan.
    Het hartje klopt op zijn best. Wat een opluchting. Op naar volgende week.

Aan de rest; succes deze week!

4. Marieke15

Marieke15 Actief lid

Jul 11, 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    @Etje, gefeliciteerd! Super om het hartje te horen/zien, lijkt me. Wil ik ook!

5. Esther1986

Esther1986 Fanatiek lid

nou dat is zker een hele opluchting!
    Geniet ervan!

6. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies!

Ik heb ECHT knallende RUGPIJN! Normaal gesproken heb ik het wel vaker en trekt het weg maar nu ben ik ermee opgestaan en het gaat maar niet weg!
    I'm scared! :(

7. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    Hallo!

Gefeliciteerd (liesje?) met je verjaardag!
    En de dames met de echo`s helemaal super!

Hier alles rustig, wel mega misselijk, vanochtend al kokhalsend aan het werk, maar ik heb het gered, en het hoort erbij, dus geen klachten haha.

groetjes!

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

Jul 5, 2007
    4,101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Silla, heel veel sterkte met je rug :(

Etje, gefeliciteerd! Gaaf zeg!

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    @etje, lekker he meid als je voor het eerst het hartje ziet kloppen!
    Ach wat maak die twee dagen uit, lijk mij erger als je opeens een week korter ben..!
    Ik kan ook niet wachten tot de 22ste zeg, ppfff en heb pas om 14.00 uur een afspraak die dag..! Liever om 09.00 uur, wakker worden, douchen, aankleden en naar de echo maar helaas!

10. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

Oct 23, 2007
    2,312
    0
    0
    Etje, gefeliciteerd!
    Jalea, welkom!

11. Goed nieuws Etje! Gefeliciteerd.

Ik vind het volgen van de echo's van de juli mama's al heel spannend. Laat staan als ik zelf mag!

Welkom en gefeliciteerd Jalea. Heb je zelf nog geen berekening gedaan op basis van je laatste menstruatie en lengte van cyclus?

Ik heb alweer een mvm fles vol! Niet normaal meer zoveel als ik plas! Komt misschien ook omdat ik zoveel thee drink als ik thuiswerk.

12. nin0

nin0 Actief lid

Oct 4, 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Etje en Sas gefeliciteerd. Helemaal super zo'n mooie echo

Nieuwkomers gefeliciteerd.
    Ik kan het allemaal niet zo goed bijhouden. We zitten midden in een verbouwing. Een groot stofnest hier en geen keuken. Dus het internetten schiet er een beetje bij in.

Ga overigens voor de combi test met nekplooimeting en bloedonderzoek. Aan de hand daarvan besluiten wij eventueel verder. Dit hebben wij de vorige keer ook gedaan.

Ga zo maar eens proberen de verloskundige te bellen, nu durf ik het pas een beetje, hoewel ik nog steeds af en toe helemaal onzeker ben.

Oh ja de spekken die over zijn van St. Maarten smaken nu extra lekker

Liefs, Nin0

13. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    @ Liesje Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

@ Sas van harte gefeliciteerd met je echo.

En de nieuwe mama's, gefeliciteerd.

Sorry dat ik nog niet echt meeschrijf, maar ik weet het allemaal niet meer, ik wordt gek van het bloedverlies. Vanmorgen ook weer na 10 min. flink tegen de wind in fietsen kom je op werk, en weer bloedverlies en dan moet ik nog wachten tot vrijdag op een echo. Ik kon wel janken :(
    Ik ga dus ook niet meer op de fiets naar werk, maar mooi met de auto.

14. Marieke15

Marieke15 Actief lid

Jul 11, 2007
    281
    0
    0
    Gelderland
    @bloem, meisje, hou je taai! Ik begrijp een beetje hoe je je voelt, want ik heb al bijna twee weken bruinverlies. Als het minder is voel ik me goed, maar als het weer meer wordt dan zakt me de moed in de schoenen. Dit bloeden is NIET LEUK :cry: maar goed, we houden de moed er in!
    Succes vrijdag!

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Welkom nieuwe moeders...

Lekker dat er 2 goeie echo's zijn in elk geval...
    Bloem82 sterkte ermee, het is heel vervelend maar ik lees het vaker in deze tijd dus vertrouwen houden en een mooie echo Vrijdag ;)

16. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Tja, we zullen zien he, elk keer heb je hoop dat het er niet meer komt, maar dan ja hoor...... ik bel nooit de dokter, nu heb ik ze al vaker aan de telefoon gehad dan de laatste 5 jaar zowat :S

17. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Waarom bel je niet meteen naar het ziekenhuis... JE moet gewoon zeggen ik krijg mijn dokter neit te pakken en ik heb last van bloedverlies en ik maak me ongerust, wat zou het kunnen zijn?
    Ik heb dat toen een keer gedaan met een zwangerschap na een miskraam en ze zeiden meteen kom maar langs voor een echo, dus niet met omwegen maar gewoon s informeren op afdeling geneacologie, dit schiet ook niet op als je steeds gestresst bent joh!

18. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Ja dat zou ook nog kunnen. Ik wacht eerst het telefoontje van de dokter af, ik zou teruggebeld worden omdat ze telefonisch niet bereikbaar was.
    Een echo kon niet zo snel alleen bij echt nood omdat ze op congres zijn of zo. En ik kon donderdag wel terecht, maar dan ben ik jarig en als het dan niet goed zit is dat ook niet zo leuk op je verjaardag he, daarom vrijdag maar gedaan.

19. mrietje

mrietje Bekend lid

Nov 4, 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Is wel een goed idee Bloem! Gewoon doen....

20. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Etje Super meid! :D

@Bloem ...een dikke knuffel voor jou!

Share This Page