Hi.. ML prachtig ventje! Super mooi! Liesje...ik deed ook zittend werk en zie nu...volledig in de ziektewet. Je moet zoveel mogelijk proberen om te lopen en niet te lang te zitten. Echter was dat met mijn werk niet te combineren. Nou hier loopt het niet soepeltjes... We zijn laat begonnen...terwijl ik mijn oom ging ophalen zijn we gelijk voor radiatorbekleding gaan kijken...geslaagd en meegenomen. Gister vroeg ik nog aan mijn "Bob de Bouwer" heb je nog spullen om te schilderen nodig... Nee... En wat denk je...gaan ze eindelijk aan de slag...zegt mijn mannetje...Sil kep geen rollers! Dus kon ik WEER naar de bloodyGamma! (weer druk, weer maar 1 kassa open grrrrr, maar wel een rij tot aan St. Job in 't Goor) Dus nu is mijn oom aan de ene muur bezig en die zit al ruim over de helft en Hugh is nog met de "randjes" strak op de muur aan het zetten (langs zijkanten, plafond en plint). Nou ja hij maakt het maar af. Mijn oompie kan wat mij betreft wanneer ie klaar is naar huis want die beste man is ook al op leeftijd dus ik wil hem ook niet over zijn grens heen laten gaan. Maar goed zo maar ff foto's maken hihihhi voor het klusverslag... Greetz
met mijn werk is veel lopen ook niet te combineren jammer genoeg... ik moet het nog even aanzien...en anders zit er niks anders op om minder te gaan werken.
Strenge tante ben jij Sil hihihi Ben toch wel blij dat bij ons alles al klaar is voor de komst van de kleine, moet nu ff geen stress meer hebben hoor tot aan de bevalling. Mijn gesprekken met de psych gaan echt top, en ik heb al een stukje meer rust met mijn vader..hopelijk dat het nu in een stijgende lijn blijf doorzetten en ik straks helemaal voor 1000% kan gaan genieten van mijn gezinnetje. Nou ML ben erg benieuwd naar je ex, heb je al een foto gevonden..kunnen we ff vergelijken met Mayron
@Ml: wat een prachtfoto's zeg. Mooi manneke @Liesje: hier is juist ook lang zitten 1 van de dingen die ik niet meer kan. Liggen is dan echt soms de enige optie. Probeer wel met kleine bewegingen de boel in beweging te houden zodat het soepel blijft. Al kantel je maar al liggend af en toe even lichtjes je bekken (tip vers van de fysio) Ook een warme kruik tegne je rug is goed.
dankje voor de tip Sann, ik ga het zeker proberen want ik wil graag tot 4w voor mijn verlof doorwerken
Hè P'tries wat goed om te horen dat de gespreken je goed doen! Lekker hoor, maar het zonnetje mag nou wel weer ff schijnen hè voor je?! Tja streng...oompje kwam net naar beneden om een peukie te roken...vroeg ik en...is Hugh al aan het rollen? Nope Ze gaan laat lunchen, tenminste mijn oompie wil eerst nog de andere helf van "zijn" muur in de verf hebben en dan wil ie pas een broodje. Nou volgens mij is dat een stukkie van niets (ga zo maar ff kijken) dus ik hoop dat het brood op tijd ontdooit is (was het vergeten eruit te halen vanmorgen ). Ik wil eind v/d middag nog ff naar de Ikea lamp halen en ik wil een stoel in de babykamer (om borstvoeding te geven) dus die wil ik bestellen en dan zaterdag af laten leveren ofzo (pas toch niet in de auto). En ik wil vanmiddag nog ff voor raamdeco. kijken maar dan moet "Bob de Bouwer" mee. Druk druk druk...hihihi. Maar shoppen vind ik nooit erg om te doen
Zeker weten, daarom ben ik erg blij dat de gesprekken mij duidelijk goed doen en probeer ik stress zoveel mogelijk te vermijden tot aan de bevalling..ik wil niet als een stresskip liggen bevallen straks. Silllllll doe nou eens een pas terug! Ik lees elke dag dat je van hot naar her ren voor spulletjes en dingetjes, laat je mannetje maar gelijk twee keilbouten in de muur maken om mama even op haar plaats te houden
Ik doe mijn best maar tis zooo frustie dat je nix kan doen En ik KAN daar gewoon niet zo goed tegen...aard van het beesie zeggen ze toch altijd Net ff wat foto's gemaakt en wat zag ik... Mannetje die gister zooo enthousiast met de plamuur bezig was, zie je nu mega door het verf heen...nou moet het straks gewoon nog eens geschilderd worden terwijl al het ander wel in 1x gedekt is.
Het blijft toch mooi om je klusverhalen aan te horen, Sil Maar Patricia heeft wel gelijk, doe eens wat rustiger aan meid! Patricia, mooi dat de gesprekken goed gaan! Ik hoop dat je het straks een plekje kunt geven! Ingrid en Liesje, fijn dat alles goed was met de baby en met jullie! Ik heb net intakegesprek gehad, maar dat stelde niet zoveel voor. Even wat uitleg, mocht nog aangeven of er kraamverzorgsters waren die ik absoluut niet wilde en verder .... eigenlijk niks
@Veraatje, oh viel mee dus... En gekozen voor een mannelijke kraamverzorger (wel type fotomodel natuurlijk hihihi)... Ga aan de catering (ahum) beginnen! Laterssss
Ja look-a-like Orlando Bloom, George Clooney ofzo Snap je frustratie wel Silla, maar probeer echt alles een beetje uit te smeren over een paar dagen. Straks is de kamer klaar, dan ga je het inrichten, dan de babykleertjes wassen enz..maar met jou tempo lig je straks gewoon plat op bed met barstende pijn in je ruggetje! [-X Veraatje, stelt niet veel voor he zon intake. Heeft ze ook in de babykamer gekeken of alles in orde was?
Ze hoefde de babykamer niet te bekijken, alleen als ik het wilde en dat heb ik toch maar even gedaan. Gewoon voor de zekerheid, misschien zou ze wel dingen zien waar ik niet aan gedacht had. Maar het kamertje is helemaal goedgekeurd! En doe mij dan maar een Brad Pitt look-a-like
Weet niet of ik me wel op m'n gemak zou voelen als Brad Pitt ff m'n hechtingen zou moeten checken hoor
Da's waar Patries! Je hebt ook gelijk..ik ben dan ook erg blij dat morgen een rustdag is. Ga ook lekkere dingen in huishalen, boekje erbij en pot thee en relaxen maar hihihhi. Alleen tot die tijd...
Hmz had maar 1 foto van Yaron op deze pc staan... Boven staan er 10duizend ofzow maar jah, hier zie je t niet zow duidelijk maar hij heeft dus dezelfde lippen, zeg maar hahaha... en de neus.... en de kin.... Verder zie ik ook dat Mayron op mij lijkt gelukkig
En ook echt gaan relaxen he Niet stiekum naar de winkels toe omdat je mannetje er niet is Mijn mannetje belde dat hij straks boodschappen meeneem, dus mama wacht nog even op de volgende was en dan ga ik lekker even douchen. Björn is druk aan het knutselen op zijn kamer, dus kan mama even een masker nemen en onder de douche gaan hangen. Ik heb tegenwoordig zon plastic opstapje van de Blokker in de douche staan, erg makkelijk als ik moet scheren
Dat is ook wel wat het voor mij moeilijker maakte al die tijd hoor, oppervlakkig ik weet, mahjah ahha
Kan mij er wel iets bij voorstellen Mayron word in ieder geval een knap ventje Zonnetje heeft hier een tijdje geschenen maar nu weg en het is helemaal donker