Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nooit geweten dat de problemen in je bekken veroorzaakt worden door zittend werk. Ik heb ook zittend werk en mag me dus gelukkig prijzen dat ik tot op heden nog nergens last van heb.

2. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    ML heb nog ff gekeken naar vergelijkenissen tussen je ex en je kleintje. Maar ik vind het erg moeilijk te zien: zelfs bij ons eigen meissie moet ik heel goed kijken! Maar ik zie inderdaad dat de de kaaklijn en kin van mijn mannetje heeft (na aanwijzing van de echoscopiste).

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah ik heb geen duidelijke foto, maar Yaron heeft uiterlijke kenmerken die precies overeenkomen haha...

4. monkeylove

Haha Leroy heeft zijn chopper te koop gezet op marktplaats, zegt ie, mam, als ik mijn chopper verkoop mag je kiezen wat je wilt voor moederdag...
    a. Rijlessen
    b. Een gedeelte van de huur :(
    c. of gewoon geld om make-up te kopen...

Whahahahaahaha! Kep m maar even platgezoend :p

5. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Wat een grote lieverd ML :D Ik zou hem ook platzoenen hoor, je mag trots zijn dat je zon zoon heb opgevoed..denk dat menig moeder jaloers op je is. Ben je er al uit wat je kies...?

6. monkeylove

Hahah, nou hij hoeft echt mijn huur en mijn rijlessen enit te betalen :p
    Dat geld van die chopper wou die besteden voor een "gewone" fiets en Mariokart Wii met 2 sturen ahah...
    Hij mag een lippenstift voor me kopen ;)

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo daar zijn we weer.

ML, wat een geweldige foto's van Mayron, smelt :baby:
    Gelijk een nieuwe avatar gemaakt. :)

Sann, zag ik nou goed dat jij ook een nieuwe avatar hebt?

Ik las ook weer een goede aantal controles bij de vk, mooi zo.

Silla, doe nou rustig aan meis, denk aan je kleintje.....
    (Je zal wel denken van goh wat een moeders allemaal op dat forum :rolleyes: )

Kreeg net een flinke domper van CZ.
    Krijg ikdus de 20 weken echo niet vergoed, valt onde rhet eigen risico zeggen ze of ik even €128,- wil dokken. Daar kwamen ook de psych kosten voor Niels bij dus een totaal factuur van bijna 250 euri's :confused: :x

Kreeg ook te horen dat alle controles voor de vk ook onder het eigen risico vallen. :( Ja dan ben je er wel snel doorheen op die manier. Maar toch niet leuk.

Vanmorgen met mannetje voor nieuwe broeken wezen kijken bij C&A en ze hadden een heleboel babykleding met 40% afprijzing. Ik heb zo'n euk setje van Pooh gekocht was afgeprijsd van 40 voor 18 euro. Zal zo even een foto maken. Heb alleen we maat 74 genomen want 68 was op en kleiner was er niet. Ach kleding vergaat niet en kan hij het mooi volgend voorjaar aan.

Over 10 minuten de telefonische intake van de kraamzorg. Ik hoop dat ze op tijd belt.

8. monkeylove

Ow Senninha, ben je klaar mee dan :(

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat is het toch een lieve schat zeg, ben er gewoon van ontroerd.
    Hormonen? :rolleyes:

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hihi idd een leuke vent maar jammer van zijn karakter.
    T was ff schrikken overigens toen ik hem zag, vind nl. qua uiterlijk wat weg hebben van mijn ventje hihihhi.
    Maar goed Mayron is gewoon de allermooiste man hihihi!

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Gaat de telefoon, CZ, uh ja we hebben het nog even uitgezocht en de 20 weken echo wordt toch vergoed dus u krijgt van ons een nieuw overzicht.

Kostte mij weer wat stress en een paar harde buiken maar goed.

Raar hè eigenlijk dat ze binnen een ziektekostenverzekeraar niet op 1 lijn zitten met wat wel en niet vergoed wordt.

12. monkeylove

Jah vind ik wel hoor. Maar in elk geval lekker dat het toch vergoed wordt :D

13. monkeylove

Ow trouwens, Mayron heeft de groei van een kindje van 29 weken en 5 dagen, niet dat het verder uitmaakt, ik ben ook niet zo groot...
    Zijn voetje is nu 6,4 cm... CUTE...

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou dat leek mij toch ook wel: de 20 weken echo zit bij elke verzekeraar in het standaard pakket, daarom krijgt iedereen deze ook aangeboden tegenwoordig.

Dit komt zelfs van de site van CZ:
    Vanaf 2006 is deze tweede echo opgenomen in het basispakket van de zorgverzekering en kun je dus vragen om een echo rond de 20 weken voor het zoeken naar afwijkingen.

Een lekker domme actie dus :( .

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo net de intake gehad voor de kraamzorg.
    Omdat ik geen bv ga geven halen ze er 4 uur van af. :rolleyes:
    Maar goed hou ik nog 45 uur over (veel te veel) dus de uren die ik niet wil gebruiken hoeft ook niet.

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ach heeft hij weer iets van jou! :D

17. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    ML, echt super mooie beelden van je kleine mannetje! Ahhh, zo bijzonder.
    Blijft maf dat het gewoon in ons groeit.

Je ex ziet er trouwens best jong uit op die foto. Hihi, zou inderdaad niet erg zijn als Mayron zijn lippen heeft, haha. mmmmmm

18. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Gisteravond eindelijk Jeroen zover gekregen om aan de tafel te gaan om de tekst voor het geboortekaartje uit te zoeken en een indeling te maken. We (voornamelijk ik) hebben toch besloten om dit gedichtje te doen:

Van allebei een beetje,
    wat ben ik toch een scheetje.
    Papa en mama zijn zo blij,
    want ik lijk het meest op ... mij!

Verder staat er:
    Nu onbeperkt beschuit met muisjes eten!

Jeroen wilde het rustig houden omdat het kaartje zelf al behoorlijk druk is.

Het plan is om een foto van net na de geboorte gewoon met het kaartje mee te sturen naar vrienden en familie.

Ben blij dat we dit nu gehad hebben.
    Nu de NAAM nog!

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Je hebt aardig wat lijstjes gehad.
    Ben benieuwd of er wat tussen staat voor jullie. :)

20. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Senninha, ik weet inmiddels zoveel leuke namen maar Jeroen wil het op zijn manier doen!
    Dat betekend dus dat hij ook namenboekjes wil lezen, maar dat kost gewoon tijd. Ik heb inmiddels een hele lijst met mogelijke namen, maarja, hij wil het zelf uit boekjes halen.

Probeer nu toch een beetje Jorit en Nora door te drammen hoor, hihi.

Deel Deze Pagina