Rensie, gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje. Heerlijk om nu de sleutel te hebben en aan de slag kunt gaan. ML, leuk hoor zulke "real" foto's Veraatje, fijn dat je "niks" hebt gedaan, geniet van je vakantie Patricia34, jezult dit nu niet lezen, maar heel veel plezier morgen! Ik heb nog geen bericht gehad van de kraamzorg. Wel het kraampakket gekregen dus ik zal vanzelf nog wel wat horen. Mijn mannetje is nu ook druk bezig in het kamertje, leuk om het beetje bij beetje te zien opknappen. Als het behang er opzit (hoop dit weekend) kunnen de meubeltjes geplaatst worden, erg spannend! Heeft 1 van jullie ook last van rusteloze benen s'nachts en er evt. nog tips voor! Slaap dus ook erg slecht de laatste tijd. Hoop morgen lekker uit te kunnen slapen! Iedereen een leuke koninginnendag en tot snel Minka
Heb er zelf geen last van maar een collega van mij had het wel en die smeerde ze altijd in met een zalf. Weet zo niet hoe het heet maar als je het bij de drogist vraagt weten ze vast wel welke het is.
Voor mijn benen gebruik ik sinds gister creme van de hema (foot) heet dat geloof ik. zit panthenol en paardenogwat bij in.. Heerlijk.... De pijn zakt er gewoon van... Liefs Wendie
Minka ik heb er een aantal weken ook last van gehad. Geen idee waar het door kwam, maar heel erg vervelend. Ik kon er ook niet door slapen of werd er zelfs wakker van. Bij mij ging het gelukkig vanzelf over na 3 weken, maar laat er desnoods even door een fysio of chiropractor naar kijken. Lekker los laten maken kan ook helpen. Heb wel begrepen dat het een echt zwangerschapskwaaltje kan zijn, maar daardoor neit minder vervelend. Hopelijk lost het bij jou ook vanzelf op.
Ik heb het gelukkig nog nooit gehad dus kan je helaas niet adviseren. Hoop wel voor je dat het snel overgaat.
Het is geen no-claim hoor, je krijgt er niks van terug aan het einde van het jaar. In principe geldt hier: hoe sneller die 150,- op 0,- staat, des te sneller je niet meer zelf hoeft te betalen, dan gaat de zorgverzekeraar betalen. Maar goed als je op jaarbasis weinig zorgkosten maakt, is het prettig als het eigen risico niet aangebroken hoeft te worden.
Pfff was trouwens helemaal vergeten dat het morgen koninginnedag is... Blech, kan tog niets en ik heb altijd een hekel aan van die opgelegte dagen, iedereen moet maar vrolijk en blij doen whahahahha.... Owkee ik heb een naggybui...
Zo meiden ik kan niet wachten tot ik ook met verlof ben want dan kan ik jullie een beetje bijhouden Rensie, super die link, ik heb getekend hoor! ML, wauw superschattig je foto's, echt mooi mannetje. Helaas doet mijn cdrom het inet op de laptop en kan ik mijn foto's er niet opzetten Zijn er al mensen die aan jullie buik zitten? Bij Damian heb ik het nooit gehad, maar nu steekt mijn buik meer uit en had ik vandaag 3x dat iemand er ongevraagd aanzat grrrrrr Verder heb ik ook meerdere keren te horen gekregen dat ik er zo stralend zwanger uitzie dat is dan wel weer heel leuk om te horen. Ik vind deze keer het zwanger zijn ook echt leuk dit in tegenstelling tot de eerste keer toen ik onder de zwangerschapsacne zat, bekkeninstabiliteit had en zwaar opgezwollen was van het vocht. Nu vind ik het echt genieten
He meiden, hier lekker Paella gegeten hhmmmm Ik laat net de foto's van Mayron aan mijn mannetje zien, zegtie: aahhh net echt he... "Het is ook echt schat" .. mannen Whieee straks dubbele aflevering van House dus ik plof lekker op de bank! Allemaal morgen een prettige koninginnedag!
Moeten ze niet doen ook aan mijn buik zitten. :x (gezin en vk uitgezonderd natuurlijk) Kom toch ook niet ongevraagd aan anderen hun buik o.i.d.?
ow ja die buikvoelers vreselijk vind ik ze! Alsof ze omdat je zwanger bent ineens aan je buik mogen zitten
Hier is de Tandoori zoooooooo verkeerd gevallen. Kreeg me een partij maagpijn en buikkrampen. Gelukkig is het nu weer afgezwakt en ga ik zo op zoek naar wat lekkers. Ik kijk geen House maar zag in een voorstukje over een meisje die geen botten kan breken en dat dr House kanker heeft met nog maar 6 maanden te leven.
Dank je!, dan vanavond maar even een rondje in de tuin lopen voor ik ga slapen ik hoop dat het helpt!