Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Volgens mij wel

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Ik heb al 20 jaar last van rusteloze benen en al van alles geprobeerd. Wat bij mij vaak wel helpt is een valeriaantabletje. Het helpt niet altijd, maar meestal wel. Het mag ook in de zwangerschap, heb het nagevraagd bij de vk.

3. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Jammer, dan heb ik ze al gezien. Heb er geen eentje gemist. Vind het ene geweldige serie.

4. lovelykids

lovelykids VIP lid

oke dank je.
    ik kom ook nooit in dat gedeelte. de volgende keer dus wel

5. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Hallo iedereen!

Mk: super fotos!

en de "buikvoelers" ik doe gewoon een stap opzij, kan erg grappig zijn, had een iemand die er tot drie keer toe achter aan ging, toen had ze het wel door. Ik vind het ook verschrikkelijk.

Verder hier alles een beetje overhoop (in privé sfeer) met de baby gaat alles prima gelukkig.. Dus vandaar mn afwezigheid. Maar het komt allemaal weer goed.

Groetjes!

6. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi lieve meisjes....

Nou de kamer is af! (geschilderd ;)).
    Maar zit er ff helemaal doorheen. Ben echt zooo blij dat het morgen een rustdag is.
    Kennen jullie dat dat je zooo moe bent maar niet de klaap kunt vatten? Blehhhh.

Maar goed, morgen het rijk voor mij alleen gelukkig is bij ons een supermarkt open dus dan kan ik nog ff een flink "randsoen" inslaan hihi.
    Ik hoop dan ok wel dat mijn mannetje optijd de "hort" opgaat hihihihi.

Net laatste aflevering van Desperate Housewifes...snik snik!

Nou lieve lieverds de kans ik groot dat ik morgen lekker de hele dag boven blijf dus niet achter de PC zit dusssss maby tot morgen maar sowieso tot donderdag.

En Anno Niem...doe rustig aan meis, als we wat voor je kunnen doen...you know where 2 find us!

7. mayo1982

mayo1982 Bekend lid

22 mrt 2007
    549
    0
    0
    hallo allemaal

heb vandaag m´n 1e zwangerschapscursus gehad, zit bij allemaal mensen die in Augustus uitgerekend zijn aangezien de Juli-club helemaal vol zat.
    T´is dus maar de vraag of ik de cursus helemaal af kan maken aangezien ik nu zo laat begin.
    Maargoed, vond het ee vrij saaie bedoening.
    Er zit er eentje bij die 24 week was en alleen maar aan het klagen was.
    alles deed pijn en er was vrijwel niets dat ze kon zonder te klagen.
    Hoezo iritant.
    We hebben een handig foefje geleerd om goed in en uit bed te gaan.
    Hebben jullie het daar ok zo moeilijk mee? de 1e 5 min als ik uit bed ben lijk ik wel een oma joh haha.
    maargoed, zijn jullie ook allemaal bezig met een cursus?

gr mayo

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

ik heb mijn cursus al afgerond en zat bij mei-mama's in dat kwam omdat ik graag met een vriendin mee wou. anders had ik helemaal geen gym meer gedaan.
    ik heb voor mijn gevoel bij de yoga meer geleerd dan dat ze me nu bij de gym verteld hebben. bij de yoga heb ik wel 5 verschillende ademtechnieken gehad, 3 perstechnieken en bij de gym van beide maar 1. maar goed dat is natuurlijk ook weer per gym verschillend, want mijn vriendin die had de vorige keer ook gym gedaan en die had juist nu toch nog het een en ander opgestoken.

ik zit nu al een dik uur op de bank met een buik die golft als een golfslagbad. ons dametje houdt zowiezo wel goed de beweging erin die komt straks niet als een stijve hark op de wereld. kan me ook niet voorstellen dat het straks een dikkerdje wordt zoals nu wel voorspeld wordt door de echo's. als het tegenzit wordt deze dame nl een 8 of misschien een 9 ponder.

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

succes ermee en inderdaad doe het rustig aan. probeer je niet te laten stressen. maar dat is natuurlijk makkelijk gezegd door mij.

10. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Er is toch ook een julimama'sgroep op hyves? Kan iemand me even een pb sturen wat de naam daarvan is, wil er ook wel bij.

11. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    hoihoi

hier is alles redelijk af en toe nog pijnlijke harde buiken verder gewone harde buiken....
    Zal morgen wel even bellen of ik dat ook moet gaan melden de gewone harde buiken...

verder 3 juni de intake ben benieuwd naar de hoeveelheid uren aangezien ik ook bekkeninstabiliteit heb en een kind onder de 4 en een keizersnede...
    Kreeg al een brief dat de zorg terug werd gebracht van 9 naar 7 maar die de intake komt doen zei dat het bij mij waarschijnlijk wel anders word aangezien ik de hulp extra goed kan gebruiken.....

We zullen wel zien eerst maar eens weer een weekje door komen zonder ype en dan op vakantie....lekker hopelijk met mooi weer....gr heidi

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    hmmm, hier werd de BI helemaal niet als punt gerekend voor meer uren kraamzorg. krijg gewoon de standaard 49 uur toegewezen.

13. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Vla helpt wel tegen maagzuur trouwens, misschien een tip....

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Volgens mij is 44 uur standaard en bij borstvoeding wordt dat verhoogd naar 49 uur.

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dames goedemorgen,

Iedereen een heel fijne koninginnedag!

Patricia34 heel veel geluk op jullie huwelijksdag!

16. Goedemorgen allemaal!

Ja, fijne huwelijksdag Patricia..

En fijne koninginnedag allemaal!

Hier een keer weer echt heerlijk geslapen, geweldig.
    Een nacht gehad zonder pijn e.d.
    Komt denk toch door de gel die ik heb gekocht voor benen en voeten. Is voor een betere bloedsomloop...
    Heerlijk!

Liefs Wendie

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn dat je zo lekker hebt geslapen.
    Nu maar lekker gaan genieten van koninginnedag. :D

18. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goedemorgen!
    Ik heb ook best lekker geslapen :D
    Niet de hele nacht die verschrikkelijke rotpijn in mijn maag :D
    Toch blij dat ik de raad van mijn VK op heb gevolgd want het scheelt dus echt onwijs!

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Had je dat maar eerder geweten hè! ;)

BTW nog maar 9 weken te gaan. :D

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen dames!

Buddy, doe je rustig aan..en hoop dat het snel weer rustig is bij je :(
    Als er iets is kan je mij altijd PB'en, sms'en of bellen hé!

Sann, klopt op dinsdag zijn er herhalingen en donderdag de nieuwe afleveringen van House. Maar wij blijven toch kijken, ook de herhalingen hihihi geweldige serie! :D

Sill, lekker rustig aan doen vandaag! Lekker relaxen, voetjes de lucht in, boekje erbij en een lekkere pot thee! Geniet ervan!

Patricia34, een hele fijne trouwdag toegewenst! Hoop dat je beter weer heb als wij hier in NL!

Wat een baggerweer vandaag zeg! We wilde lekker de stad induiken met Björn maar zo te zien word dat tussen de regendruppels doorlopen, want de donkere wolken blijven goed hangen.. :(

Lovelykids, goede omschrijving : golfslagbad :) :)

Nou ik ga iedereen onder de douche gooien, aankleden en dan richting mijn schoonouders. Kunnen we alvast Björn zijn logeerspulletjes brengen en dan maar even kijken hoe het weer is, en dan even de stad in waggelen ;) Vanavond gaat ons bed omhoog dmv een extra matras (Thank God!) want ik kom 's nachts amper mijn bed nog uit om te plassen!

Deel Deze Pagina